dat zou heel veel problemen oplossen op gebied van:quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:24 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik geloof er niks van dat die vrouw dat express heeft gedaan. Toch vind ik het wel ernstig dat (ook hier op het forum) allerlei types nu zeggen dat hij het "verdiend" had. Straks gaan rare, kortzichtige mensen dat nog als een normale standaard-reactie zien. Word je bestolen? Rij hem maar dood.
Ik denk ook dat velen er zich niet van bewust zijn wat ze exact zeggen, maar dat de bedoeling wel een juiste is: Ali B komt er deze keer niet met een boete vanaf (die hij toch niet zou betalen), dat hij nu dood is is natuurlijk erg en dat wens je niemand toe.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:24 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik geloof er niks van dat die vrouw dat express heeft gedaan. Toch vind ik het wel ernstig dat (ook hier op het forum) allerlei types nu zeggen dat hij het "verdiend" had. Straks gaan rare, kortzichtige mensen dat nog als een normale standaard-reactie zien. Word je bestolen? Rij hem maar dood.
Wat een waanzin! De geest van Pim, de geest van Theo. ER komt een doorgaans weinig zinnigs ui de mond van die extreem techtse balletjes. Tis toch wat!quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:21 schreef Darkster het volgende:
ik weet de oorzaak:
dit is de Grudge-theory.
een tijd geleden werd van Gogh iets verderop vermoord door een kut-marokkaan. van gogh was in opperste angst, woede en haat. toen hij dood ging is zijn woede en haat achtergebleven op die plek. weer was een onschuldige burger de dupe van het criminele gedrag van een marokkaan. theo's woede-geest zag dit en greep in en slingerde ali tegen de achterkant van de auto en plante theo nog snel ff een boom.
theo bedankt he
Ben je gek? Dan komen er nóg meer van zulke misdaden waar beide partijen (allochtoon en autochtoon) een ander beeld van hebben. En zulke dingen veroorzaken juist rassenrellen. Daar zit ik nou niet echt op te wachten.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:26 schreef Darkster het volgende:
[..]
dat zou heel veel problemen oplossen op gebied van:
integratie
moslim extremisme
zinloos geweld
etc
Zolang hij zijn 'medebroeders' niet lastigviel of beroofde was het waarschijnlijk een toffe peer volgens zijn vrienden.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:28 schreef J_CDA het volgende:
Ik snap die vrienden van Ali niet. Hoe lomp kun je zijn om vol te blijven houden dat het zo een goeie gozer was![]()
Ze kennen de normen en waarden wel, maar hebben er maling aan denk ik. Datzelfde gaat trouwens net zo goed op voor nederlandse groepjes jonge criminelen!, als je dat onnodige onderscheid wil maken.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zolang hij zijn 'medebroeders' niet lastigviel of beroofde was het waarschijnlijk een toffe peer volgens zijn vrienden.
Deze knaapjes kennen weinig Nederlandse normen en waarden, dus dergelijke uitspraken kon je verwachten.
Doet hij dat normaal ook of omdat dit geval nu veel publiciteit heeft?quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:20 schreef Sovereign het volgende:
De burgemeester gaat de familie troosten meen ik net te horen op het nieuws. Zot idee.
Wat denk jij?quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:31 schreef xFriendx het volgende:
Doet hij dat normaal ook of omdat dit geval nu veel publiciteit heeft?
zou ook anarchistische bewegingen creeeren, maar dat nemen we maar voor lief aan natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2005 17:26 schreef Darkster het volgende:
[..]
dat zou heel veel problemen oplossen op gebied van:
integratie
moslim extremisme
zinloos geweld
etc
die familie heeft een zoon verloren, niet echt vreemd, als hij met dat tuig zou praten wat een held van hem maakt geef ik je gelijkquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:20 schreef Sovereign het volgende:
De burgemeester gaat de familie troosten meen ik net te horen op het nieuws. Zot idee.
dan kan je het toch alleen maar willen dat het doorgaat zodat je wat meer van die kutgastjes kan oppakkenquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
heel gek, maar ik denk dat het snel afgelopen gaat zijn met de grote bek van de marokkanen in amsterdam. morgen een stilletocht om deze boef te herdenken. kijken of die tocht niet uitmondt in rellen, kijken of cohen nu eens een weerwoord heeft op al dit onrecht. kijken of de pvda in amsterdam deze tocht kan verbieden op grond van idiotie.
ik pak niks op. ik vind het schandalig dat het allemaal maar kan. jij niet blijkbaar, met je smalende bagetalliserende gedrag?quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:45 schreef Re het volgende:
[..]
dan kan je het toch alleen maar willen dat het doorgaat zodat je wat meer van die kutgastjes kan oppakken
iedereen heeft recht op demonstreren, en als ze het netjes doen mag het toch gewoon (of je nou voor of tegen bent is geheel niet van belang) en escaleert het dan heb je een mooie gelegenheid om de ID gestappo in te zettenquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik pak niks op. ik vind het schandalig dat het allemaal maar kan. jij niet blijkbaar, met je smalende bagetalliserende gedrag?
hoezo heb je het over "jij" en "je"? dit is boevenvolk. laat het in een moskee gebeuren, laat het in besloten kring plaatsvinden. met de stilletocht die op dit moment in de planning zit zal er nog veel meer afkeer jegens hun volk komen. en net zoals met driss zal het met rellen eindigen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:50 schreef Re het volgende:
[..]
iedereen heeft recht op demonstreren, en als ze het netjes doen mag het toch gewoon (of je nou voor of tegen bent is geheel niet van belang) en escaleert het dan heb je een mooie gelegenheid om de ID gestappo in te zetten
'Driss' wilde hier in A'dam-West de politie te lijf met een mes en werd afgeschoten.quote:Op donderdag 20 januari 2005 01:13 schreef multatuli het volgende:
wat is driss?
Overigens heb je een goede signature. Hij zegt veel over jezelf en je opvattingen.
over welke signature heb jij het? als we toch persoonlijk gaan worden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 01:13 schreef multatuli het volgende:
wat is driss?
Overigens heb je een goede signature. Hij zegt veel over jezelf en je opvattingen.
brutalen hebben de halve wereld. herasmusdank bestaat er nog een andere helft.quote:Op donderdag 20 januari 2005 01:15 schreef machteld het volgende:
Ik woon in Amsterdam
Ik lees dat er 'slechts' 60.00 'Marokkanen' hier zijn, dus nog geen 10% (klopt dit overigens wel?)
Waarom denk ik toch maar steeds dat het er veel meer zijn?
Een mes is ook niet helemaal. Als die in het lijf van een van de politieagenten was geplant dan was de agent misschien wel overleden. Als een agent bedreigd wordt mag hij terugschieten.quote:Op donderdag 20 januari 2005 01:17 schreef machteld het volgende:
'Driss' wilde hier in A'dam-West de politie te lijf met een mes en werd afgeschoten.
zelfs al is het geen agent. degene die agressie als eerste gebruikt is altijd de lul. of hij of zij daarna doodgaat of niet.quote:Op donderdag 20 januari 2005 02:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een mes is ook niet helemaal. Als die in het lijf van een van de politieagenten was geplant dan was de agent misschien wel overleden. Als een agent bedreigd wordt mag hij terugschieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |