Die heb ik zeker wel. Als ik toch niet welkom ben ik het land, waarom dan maar niet profiteren van de voordelen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:51 schreef fuzzybear het volgende:
[..]
Het feit dat je je daartoe voelt aangesproken zegt mij voldoende.
Ik mag uit jou schrijven opmaken dat jij geen dubbele nationaliteit hebt? Dat vindt ik al stap 1 in de goede richting
nee je bent binnen de landgrenzen van nederland geboren maar in kleine marokko opgevoed.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:46 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Ik ben hier niet naartoe gekomen om te wonen. Ik ben hier gewoon geboren. Moet ik dan geconfronteerd worden met jou "wij"-"zij" instelling?
Hoor ik hier BansheeBoy?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:53 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Die heb ik zeker wel. Als ik toch niet welkom ben ik het land, waarom dan maar niet profiteren van de voordelen?
Misschien dat broeder Van der Ven die vraag beter kan beantwoorden. Dat jij niet gelovig bent en daardoor je eigen afkomst verloochent, is jouw probleem.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:54 schreef Darkster het volgende:
[..]
als je een nederlander bent zoals je beweerd waarom ben je dan moslim, waarom zijn mensen uberhaupt gelovig. puur omdat je zo bent opgevoed?
Dus je voelt je niet welkom?? Gek......als ik me ergens niet welkom voel hou ik de eer aan mezelf en vertrek ik...... dus wat doe je nog hier??quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:53 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Die heb ik zeker wel. Als ik toch niet welkom ben ik het land, waarom dan maar niet profiteren van de voordelen?
Tss parasiet..quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:53 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
En, Risale, dat is dan ook heel normaal, natuurlijk?quote:"Er lopen dan ook een hoop vrienden van hem rond die nu op wraak zinnen. Is het niet op die vrouw dan op haar familie…"
Opmerkelijk dat een fok-user als risale-i_nur pretendeerd verstand te hebben en de hersens te hebben om logisch na te denken zoals hij in het vorig topic post, en tot een hele andere conclusie komt dan deze advocaat.quote:Advocaat mr. Bram Moszkowicz kent geen vergelijkbaar geval vanuit zijn praktijk: "Juridisch gezien mocht deze vrouw de tasjesdief eigenhandig aanhouden, maar elk geweld daarbij moet proportioneel zijn. Misschien is zij in paniek geraakt en heeft zij per ongeluk haar voet hard op het gaspedaal gedrukt."
kut he als je je er niet meer onderuit kunt lullen met stomme verzinsels.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:52 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Zeg eens, kamperjong. Kun je niet verkassen naar een plek waar je je thuisvoelt? Naar Stormfront of iets dergelijks?
Sinds wanneer mag je als nederlander geen moslim zijn?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:54 schreef Darkster het volgende:
[..]
als je een nederlander bent zoals je beweerd waarom ben je dan moslim, waarom zijn mensen uberhaupt gelovig. puur omdat je zo bent opgevoed?
waarom ben je niet welkom?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:53 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Vind jij het wel normaal dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En, Risale, dat is dan ook heel normaal, natuurlijk?
wat heeft niet gelovig zijn met je afkomst verloochenen te makenquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:57 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Misschien dat broeder Van der Ven die vraag beter kan beantwoorden. Dat jij niet gelovig bent en daardoor je eigen afkomst verloochent, is jouw probleem.
Voor het gemak heb je maar even over het hoofd gezien dat andere vrienden aangeven dat Ali geen onbeschreven blad was, dat een ander zich distantieert van het gebruik van het woord 'moord'? Jij hecht liever belang aan het woord van die enkeling, die grootbek?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:54 schreef rroloff het volgende:
"Ik geloof niet dat het hier een tragisch ongeluk betreft, dit was zinloos geweld. Er lopen dan ook een hoop vrienden van hem rond die nu op wraak zinnen. Is het niet op die vrouw dan op haar familie…"
Daar is geen woord Spaans bij.....
ik word kotsmisselijk van jouw soort.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:53 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
dat wass een retorische vraag vriend......... hoefde je niet op te antwoorden! Alle andere opmerkingen richting jouw sla je gemakshalve maar even over he?? simpel figuur............quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:03 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Vind jij het wel normaal dan?
Gezellig zeg.quote:Een andere vriend is overtuigd van opzet: "Wat nou noodlottig ongeval? Ali was een stevige jongen. Die krijg je niet zomaar kapot. Hij is vaak genoeg van een scooter afgevallen zonder dat'ie er een schrammetje aan over heeft gehouden. Ik geloof niet dat het hier een tragisch ongeluk betreft, dit was zinloos geweld. Er lopen dan ook een hoop vrienden van hem rond die nu op wraak zinnen. Is het niet op die vrouw dan op haar familie…"
Wat zijn jullie toch weer zieligquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:47 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. In NL bestaat discriminatie niet. Dus wat zeuren die moslims en allochtonen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |