abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24647034
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 09:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Whehehe inderdaad, die kul werkt natuurlijk ook andersom
Hahahaha ja dat zou wel een mooie zijn

Eens kijken hoe dat soort ras-mongolen hierop reageert!
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_24647039
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 08:49 schreef milagro het volgende:
Laten we daarom de redenatie vd ouders van de moordenaar van Rene Steegmans aanhouden :
"Het was gewoon Ali's tijd om te gaan. Het was voorbestemd. Deze dame was slechts een instrument van Allah. Ali moest gaan en Allah wees deze dame aan als degene die hem moest 'brengen', Allah's wil, Allah is alwetend, en alles wat Allah doet is goed"

Hijs weer goed. Helaas te lang om er een signature van te maken.
Jusqu'ici tout va bien...
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2005 @ 09:50:23 #228
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24647061
Ja het heeft ook zoveel met de islam te maken
  donderdag 20 januari 2005 @ 09:50:24 #229
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24647062
-offtopic-

[ Bericht 97% gewijzigd door NorthernStar op 20-01-2005 09:51:32 ]
The truth was in here.
pi_24647068
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 09:48 schreef Snatched het volgende:
Eens kijken hoe dat soort ras-mongolen hierop reageert!
O wacht even, is dit zo'n soort topic?

Dan ben ik maar weer weg.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_24647146
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 09:50 schreef NorthernStar het volgende:
Nee maar het is wel grappig
Jusqu'ici tout va bien...
pi_24647149
quote:
Inderdaad
Maar dat is voor veel mensen blijkbaar wel de trigger hierin.
  donderdag 20 januari 2005 @ 09:57:54 #233
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24647189
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 09:47 schreef freud het volgende:

[..]

De vriend van de straatrover kan waarschijnlijk tientallen getuigen oproepen die voor hem getuigen dat hij een nette jongen is. De getuigen hebben al mogen oefenen voor de camera met hun versie van de waarheid.
daar erger ik me ook zo ontzettend aan, O het was zo'n lieve jongen, hij deed nooit een vlieg kwaad, hij zou nooit zojets doen, nee hij wordt echt verward met een ander...

nee nu zal hij lekker worden! Die rat kwam net de rechtzaal uitlopen omdat hij veroordeeld zou worden voor een gewapende overval waarbij hij mensen vastgebonden had en bedreigt met een mes. Nee, dat zijn echt de figuren die elke avond netjes bij pappa en mamma thuis zitten!.

Vanmorgen vertelden ze dat ook nog bij Evers, dat uitschot had op z'n 15e al z'n eerste veroordeling te pakken vanwege tasjesroof.

Ik weet, dit doet allemaal nix af aan het feit dat de vrouw fout zat, er van uitgaande dat ze bewust die jongen van de sokken heeft gereden, maar ze toont tenminste wel lef door zelf er iets tegen te doen. Misschien is ze iets te hard doorgedraaft, maar goed.

Maar het feit dat deze jongen nu min of meer wordt verheerlijkt maakt mij kwaad, het was gvd geen heilig boontje! Als je problemen maakt, kun je ze natuurlijk ook een keer zelf tegenkomen.
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_24647223
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:18 schreef multatuli het volgende:
Deel IV alweer!

Het is inmiddels natuurlijk een zinloze discussie. Er lopen enkele tientallen mensen op Fok rond met een heel slecht ontwikkeld normbesef. De prijs van een mensenleven is voor hun afhankelijk van het geloof / de herkomst / het strafblad van de overledene. Die mensen zijn christen, noch humanist en zullen zich dus ook niet thuis voelen in Europa (zie bijv de nieuwe grondwet).

Ze bekeren is water naar de zee dragen omdat ze blijkbaar een andere levensovertuiging hebben. Eén waar boontje komt om zijn loontje en oog om oog, tand om tand centraal in staan. De nederlandse staat is gefundeerd op zowel christelijke als verlichtingsidealen waarin dit soort ideeën juist verworpen worden als primitief en achterhaald.

Het probleem is dus dat we enerzijds een groep marokkaanse jongens hebben die zich geheel onttrekken aan de Nederlandse normen en waarden en anderzijds een groep autochtonen die niet meer achter hun land en zijn cultuur staan. Mijn voorstel dat beide groepen emigreren is nog niet met gejuich begroet, maar wat dan wel?

Ik en met mij de meerderheid van de bevolking wil helemaal niet onze achtergrond en principes verkwanselen. De groep die in dit topic de meerderheid lijkt te hebben, is in werkelijkheid nog maar vrij klein (groep Wilders + LPF is nog maar iets van 10%). Als jullie echt zo'n ander land nastreven, gebaseerd op hele andere waarden en rechtsbeginselen, waarom zoek je dat dan niet elders? Je kunt toch niet oprecht verwachten dat Nederland (of welk ander Europees) land zich daarnaar voegt?
Hear, hear! (R3, sorry S. . )

[ Bericht 2% gewijzigd door Stali. op 20-01-2005 10:14:31 ]
pi_24647254
quote:
Maar het feit dat deze jongen nu min of meer wordt verheerlijkt maakt mij kwaad, het was gvd geen heilig boontje! Als je problemen maakt, kun je ze natuurlijk ook een keer zelf tegenkomen.
What goes comes around ... en ja, ze is te ver gegaan, al dan niet met opzet.

Feit blijft dat de maatschappij mensen als Ali el B. kan missen als kiespijn
pi_24647255
....

[ Bericht 92% gewijzigd door sol1tair op 20-01-2005 10:19:40 ]
pi_24647382
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 09:57 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

daar erger ik me ook zo ontzettend aan, O het was zo'n lieve jongen, hij deed nooit een vlieg kwaad, hij zou nooit zojets doen, nee hij wordt echt verward met een ander...

nee nu zal hij lekker worden! Die rat kwam net de rechtzaal uitlopen omdat hij veroordeeld zou worden voor een gewapende overval waarbij hij mensen vastgebonden had en bedreigt met een mes. Nee, dat zijn echt de figuren die elke avond netjes bij pappa en mamma thuis zitten!.

Vanmorgen vertelden ze dat ook nog bij Evers, dat uitschot had op z'n 15e al z'n eerste veroordeling te pakken vanwege tasjesroof.

Ik weet, dit doet allemaal nix af aan het feit dat de vrouw fout zat, er van uitgaande dat ze bewust die jongen van de sokken heeft gereden, maar ze toont tenminste wel lef door zelf er iets tegen te doen. Misschien is ze iets te hard doorgedraaft, maar goed.

Het is ook belachelijk dat iemand wordt verheerlijjkt maar zo gaat dat, laat die mensen toch even. Die zijn kwaad en verdrietig. Alles wordt zo uitvergroot tegenwoordig. Bij veel noodlottige zaken zie je dat mensen nogal overdreven verheerlijkt worden (Tjoelker, Van Gogh), blijkbaar is dat even nodig. Gewoon laten uitrazen, Ali B. er naar toe sturen en t komt goed
pi_24647424
Beroofde automobiliste vervolgd - Bloemen/Stille Tocht ?!?

Deze mevrouw verdient een bloemetje... Ik sta 100% achter haar
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 8:41 schreef De telegraaf het volgende:
Beroofde automobiliste verdacht van doodslag

AMSTERDAM - De 43-jarige automobiliste die nadat zij beroofd was één van de daders in Amsterdam doodreed, wordt verdacht van doodslag. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam woensdag bekendgemaakt.
Uit onderzoek van politie en justitie blijkt tot nu toe dat zij maandag met opzet ongeveer 50 meter hard achteruit is gereden als reactie op de diefstal van haar tas uit de auto. Daarbij heeft zij de brommer en de overleden man geraakt. De 19-jarige Ali el B. raakte bekneld tussen de auto en de boom waartegen de vrouw tot stilstand kwam. Hij overleed aan de gevolgen daarvan.
.......
Net als dinsdagavond kwamen woensdagavond opnieuw vrienden en bekenden van de overleden Ali B. bijeen in de Oosterparkstraat. Op de plek van de aanrijding herdachten ongeveer honderd aanwezigen de dood van de Amsterdammer.
Dit is belachelijk allereerst zal ze hem niet moedwillig doodgereden hebben en zelfs als eigen schuld dikke bult

Deze mevrouw is een held en verdient een bloemetje......

Er is weer een of andere achterstands wijk klootzak die denkt dat je een ander van de eigendommen waar hij/zij hard voor gewerkt heeft mag afnemen. En daar mogen we niks tegen doen.

(Het enige jammere is dat deze hufter snel geplet is en niet langzaam doodgedrukl

Als iemand weet wie die goser is die destijds
"De politie had gelijk" in amsterdam liet overvliegen .....
Ik wil ham graag sponsoren om tijdens de stille tocht voor deze hufter een ander vliegtuigje over te laten vliegen

"Boontje komt om zijn loontje!!!!!!!!!!!!!"
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 20 januari 2005 @ 10:14:38 #239
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_24647492
Al een paar keer in dit topic hebben mensen het over "wat die broer gezegd had".
Wat heeft die broer gezegd dan, kan iemand mij a.j.b. even bijpraten?
pi_24647499
@ Stali en Multitali

je hebt zeker een goed punt, maar ik merk zelf dat ik dit soort situaties meer dan zat wordt. Het heeft voor mij weinig met buitenlanders, allochtonen/autochtonen te maken, alhoewel het opvallend vaak in het nieuws komt dat het met een bepaalde groep te maken heeft.

Maar ongeacht ethniciteit, mag het duidelijk zijn dat een groot deel van de nederlands bevolking het spuugzat is. Excessief geweld, een overheid die te m.i. te laf is om daadwerkelijk maatregelen te treffen en een duidelijke grens te stellen, en een aantal opportunistische politici die hier gretig op inspelen (op dat punt) ben ik het helemaal met je eens.
Ik heb helemaal geen behoefte aan het verkwanselen van basisprincipes, maar er moet wel paal en perk gesteld worden aan excessen.

Deze tasjesroof is een prima voorbeeld, en polarisatie lijkt meer en meer onvermijdelijk. Voor allochtonen lijkt het me niet meer dan normaal dat ze zich aanpassen aan de Nederlandse maatschappij, met de daarbij horende normen en waarden, en regels, en voor autochtonen geldt net zo goed dat ze zich aan deze regels moeten houden (al ligt de invulling van het woord allochtoon natuurlijk nogal complex).

Het moge duidelijk zijn dat er in de opvoeding iets faliekant mis gaat, en wat daar ook de oorzaak van is, dit dient heel snel te worden opgelost. Ik zie voorlopig de situatie niet verbeteren, en ik kan helaas ook niet 1-2-3 met een oplossing komen, maar de spanningen lopen steeds meer op, en ik kan het me zelfs voorstellen dat mensen gaan roepen dat het "weer een Marokkaan" was. Ik wil zeker niet zeggen dat we dit maar klakkeloos moeten goedkeuren, maar er zijn nu eenmaal problemen binnen die groep. Dit is BIJZONDER vervelend voor de werkende, opgeleide, zich goed gedragende Marokkaan, die hierdoor ook gestigmatiseerd wordt.

M.i. is de groep Wilders of de LPF zeker geen oplossing, in dat opzicht heb je helemaal gelijk. Een stap naar de oplossing is het onderkennen van het probleem (een enorm gebrek aan respect voor elkaar, gebrek aan fatsoen en totale lak aan het gezag), en daar adequaat op reageren.
pi_24647594
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:09 schreef BarBaar het volgende:
1. Niemand die iemand vermoord verdient een bloemetje
2. Vraag eens aan die vrouw zelf of ze blij is met haar daad
3. Het OM kan haar wel verdenken, maar of ze schuldig wordt bevonden is een heel ander verhaal (en lijkt me ook niet waarschijnlijk)
4. Ook Ali-B was een mens, en dus is het logisch dat sommigen rouwen om zijn dood
5. Met jouw instelling vat je redelijk goed samen wat het probleem is van de huidige samenleving
Wat mis is met deze samenleving is nog altijd dat deze Dame vervolgt wordt maar moet ji eens proberen diefstal van je fiets, tasje ed aan te geven bij de politie....

Hiep Hiep Hoera voor deze mevrouw
En ik wens haar alle sterkte met emotionele problemen die ze hierdoor aangepraat krijgt.

Ze heeft groor gelijk!

-let even op je woorden-

[ Bericht 22% gewijzigd door NorthernStar op 20-01-2005 10:26:52 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 20 januari 2005 @ 10:26:28 #242
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_24647724
Afgezien daarvan, het zal me een lekkere portie saté met sambal bij zijn geweest daar tussen die auto en die boom.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_24647726
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:00 schreef Stali. het volgende:
(R3, sorry S. . )
Wheehehe
pi_24647889
quote:
Inderdaad.
Hollanders zijn "ongelovige varkens" die je mag beroven en doodtrappen.
pi_24647926

Leuk om een (musicale) ode te brengen aan iemand die een strafblad van hier tot Tokio heeft en op honds brutale wijze tasjes uit auto's wegplukt.
pi_24647955
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:38 schreef opinie het volgende:
[afbeelding]

Leuk om een (musicale) ode te brengen aan iemand die een strafblad van hier tot Tokio heeft en op honds brutale wijze tasjes uit auto's wegplukt.
Had je anders verwacht van een rapper met dezelfde naam als de crimineel die omgekomen is bij het ongeluk?
pi_24648003
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:40 schreef Redux het volgende:

[..]

Had je anders verwacht van een rapper met dezelfde naam als de crimineel die omgekomen is bij het ongeluk?
Oud nieuws. Ali B. gaat géén nummer opnemen. Hij is bij de uitvaart geweest omdat hij de familie kent.
quote:
Rapper Ali B. zal de maandagavond omgekomen tasjesdief Ali el B. niet eren met een lied. Die suggestie werd eerder vandaag door onder andere de Amsterdamse tv-zender AT5 verspreid. Volgens de zender wilde de rapper de dood van zijn bijna naamgenoot verwerken in een song, waarin ook de vorig jaar doodgeschoten bokser Nordin ben Salah herdacht zou worden.

De rapper spreekt op zijn website over 'een hoop foute speculaties' en zegt dat er geen sprake is van het uitbrengen van een speciaal nummer. De familie van Ali B. kende de overleden Ali el B. wel, en om de nabestaanden een hart onder de riem te steken was de muzikant vanmiddag bij een herdenkingsdienst in Amsterdam-Oost. Op verzoek van de familie El B. riep Ali B. de aanwezige jongeren op hun hoofd erbij te houden en de rust te bewaren. Volgens de verklaring op zijn website weigerde Ali B. te praten met de aanwezige media omdat zijn aanwezigheid puur als steun voor de nabestaanden was bedoeld.
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2005 @ 10:42:36 #248
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24648005
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:38 schreef opinie het volgende:
[afbeelding]

Als je nu nog eens kijkt zie je dat AT5 het er al weer af gehaald heeft.

Blijkbaar gewoon geruchten die niet klopten.

Nu de Telegraaf nog die een grote kop heeft "Beroofde automobiliste vervolgd" - terwijl dat nog helemaal niet gezegd is.
pi_24648006
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:40 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja, ik had verwacht dat deze mijnheer enig fatsoen in zijn donder zou hebben.
  FOK!Fotograaf donderdag 20 januari 2005 @ 10:43:33 #250
18921 freud
Who's John Galt?
pi_24648028
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:14 schreef Snatched het volgende:
@ Stali en Multitali
[...]M.i. is de groep Wilders of de LPF zeker geen oplossing, in dat opzicht heb je helemaal gelijk. Een stap naar de oplossing is het onderkennen van het probleem (een enorm gebrek aan respect voor elkaar, gebrek aan fatsoen en totale lak aan het gezag), en daar adequaat op reageren.
Die twee groepen zijn wel degenen die de vinger op de zere plek durven leggen. Hun ideeen over de te volgen acties mogen duidelijk zijn, maar hun doelen lijken me niet verkeerd. Door het benoemen van de problemen en de bereidwilligheid iets te doen, dat is wat de basis is voor hun steun. Het baggetaliseren van problemen en het daardoor tegenhouden van maatregelen zijn de meeste mensen wél zat.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')