Oh, ik zie het al weerquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nu Klonk en Dolle Hond en om niet te discrimineren ook Stievus nog hierheen krijgen en we gaan rustig verder
Ik kan gewoon zonder handen fietsen, dus ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:38 schreef Klonk het volgende:
ik ben over een half uurtje weg, ff taxi spelen voor mijn vriendin die van het werk naar de tandarts moet, fietsen gaat volgens haar wat lastig met d'r arm in een mitella.
het is een half uur fietsen, en dan op een fiets met handremmen, en ik wil mijn meissie aan het einde van de dag toch wel graag terugzien aan het einde van de dag.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik kan gewoon zonder handen fietsen, dus ik zie het probleem niet
Over 20 minuten lunchpauze, dan ben ik ook weg
Maarja voor jouw vriendin zou ik ook wel taxi spelen Toch?![]()
Ik had het nog ge-edit, maar toen stond deze er al en zei hij dat ik niet 2x hetzelfde kon postenquote:
Jah begrijpelijke dat je haar aan het einde van de dag wil terugzien aan het einde van de dagquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is een half uur fietsen, en dan op een fiets met handremmen, en ik wil mijn meissie aan het einde van de dag toch wel graag terugzien aan het einde van de dag.
copy thatquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
solliciteren is ellende
De storm van laatst eiste 20 slachtoffers, gelukkig is er nog niet op de eisen ingegaan.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Onze hond pist altijd over de broek heen van bezoekers....
Het duurde wel even voor ik hem het dat geleerd had
getsie, ik dacht dat het mijn jaar wasquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:54 schreef Klonk het volgende:
maar goed, ik heb me voorgenomen dat 2005 mijn jaar is, dus tjakkaaaaa.
dacht ik net ook al jaquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de GC mods op vakantie zijn oid.
Anders hadden we die ander nooit volgekregen en was deze ook al dicht gegooid
dan word het ons jaar, ik ben niet zo ego dat ik een heel jaar voor mezelf op eis.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
getsie, ik dacht dat het mijn jaar was
Ik vind dit wel een nuttig topique.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de GC mods op vakantie zijn oid.
Anders hadden we die ander nooit volgekregen en was deze ook al dicht gegooid
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan word het ons jaar, ik ben niet zo ego dat ik een heel jaar voor mezelf op eis.
waar haal je die gegevens vandaag.. wil 't van mij ook wel wetenquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:00 schreef Klonk het volgende:
he, ik zit volgens mij gegevens op 100 posts vandaag.
getverderriequote:Op woensdag 19 januari 2005 12:00 schreef Klonk het volgende:
he, ik zit volgens mij gegevens op 100 posts vandaag.
weet je dat echt nietquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
waar haal je die gegevens vandaag.. wil 't van mij ook wel weten
Solliciteren?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
solliciteren is ellende
vast welquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:13 schreef Klonk het volgende:
ik ga er vandoor, ben benieuwd of dit topic bij mijn terugkomst nog open is.
liever rekkenvullen dan dhvquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:12 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Solliciteren?![]()
Waar? Bij de plaatselijke AH?
Dawnbreaker ouwe fapper hoe is het er mee?
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:02 schreef Dawnbreaker het volgende:maarja fok!ken in de baas zn tijd is wel okee
BIjna klaarquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
liever rekkenvullen dan dhv![]()
maarja fok!ken in de baas zn tijd is wel okee
je moet ff checke hoeveel je er gisteren had. als je genoeg hebt om in de top1000 te staan, dan kun je dat elke dag in het "de stand-topic" vinden. anders moet je het zelf ergens noteren.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Rara van wie is dit
Aantal posts: 111604 (gemiddeld 60 per dag)
Maar wie het nu wel weet
^^ Wie dus weet hoe je je postaantal per dag kan opvragen
nee hoor, niet gestopt. ik zit in de case weekquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:28 schreef R-Alph het volgende:
[..]
BIjna klaar
Ben je gestopt met school kerel?
Ik ben een mooi verslag aan het overtypen [afbeelding]
Daar verbaasden wij ons ook over.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee, een nieuwe SC reeks?
De TWEEDE in GC
Mèn, is dit nog niet op slot. Die NSB knop werkt dus niet![]()
Hmmmquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
nee hoor, niet gestopt. ik zit in de case week
Nope sorry dat weet ik niet. Vraag het anders aan Breuls?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
R-Alph, weet jij misschien hoe je je posts per dag te weten komt?
jah, ok die lijstjes kende ik wel, maar ik snap nog niet hoe die nou worden opgesteld?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je moet ff checke hoeveel je er gisteren had. als je genoeg hebt om in de top1000 te staan, dan kun je dat elke dag in het "de stand-topic" vinden. anders moet je het zelf ergens noteren.
jij stond op de 5798e plek met 513 posts.
Yvonne met ????quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:32 schreef Klonk het volgende:
de crew heeft volgens mij hun jaarlijkse orgie ofzo vandaag.
Yvonne was zwanger van m he. Maar dat is al zo'n lange tijd geleden. Volgens mij is daar niet veel uitgekomenquote:
Kunt nog altijd de Burgerking in Venlo Snelweg: A67 afrit 39 werken hequote:Op woensdag 19 januari 2005 14:43 schreef Klonk het volgende:
dan ga ik alleen nog maar op kut baantjes solliciteren, weet ik tenminste zeker dat jij ook een klotebaan krijgt
das slecht voor de omzet, ik vreet alles op voordat de klanten het krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:46 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Kunt nog altijd de Burgerking in Venlo Snelweg: A67 afrit 39 werken he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |