Dat is sowieso een feit in de detailhandel; zo goedkoop mogelijk, ten koste van de kwaliteit.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:18 schreef Klonk het volgende:
daar hebben veel grootwinkelbedrijven en supermarkten een handje van, slaat gewoon nergens op.
Volgende keer gesprek opnemen op tape, en dan tussen neus en lippen door de vraag stellen of je te oud was?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:27 schreef Klonk het volgende:
er werd niet letterlijk gezegd, te oud, maar prachtige termen als, gezien de samenstelling van ons team, bla, bla, bla.
misschien kwam je wat aggressief over?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:13 schreef Klonk het volgende:
En hoe oud ik ben, 33, wat wil je dan klootzak een 18 jarige brugwuppie die alles verkloot, ga failliet klootzak.
idee om het er wel op te zetten misschien krijg je dan eerder een baan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:31 schreef Klonk het volgende:
ik kan je melden dat dat niet op mijn CV staat
ik ben in het dagelijkse leven, de beleefdheid en vriendelijk, en behulpzaamheid zelve.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:32 schreef ed_reeb het volgende:
[..]
misschien kwam je wat aggressief over?
Mijn vrouw is 45 en zuigt ook nog regelmatig.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:19 schreef Blik het volgende:
zuigt inderdaad, voorlopig nog geen last van met mijn 20 jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |