quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:52 schreef runaway het volgende:tuurlijk mag je hier nog komen posten
![]()
waarom wil je weg uit maastricht???? Heb je nu trouwens geen problemen met de IB-groep, omdat onze school een NBSA heeft?
Komen jullie trouwens wel eens in de kroeg? Kan ik eens een keertje hallo zeggen tegen jullie
![]()
*:*
Gelukkig maar
Tsja, mss blijf ik ook nog wel Rechten doen in Maastricht, daar ben ik nog niet helemaal uit....
Maar ik wielren heel fanatiek dus dan is het makkelijker te combineren als ik in Tilburg ga studeren.
Hoe het zit met die NBSA weet ik niet, ik heb 17 ECTS en daar zal het dit jaar ook wel bij blijven, want dit en het vorige blok heb ik geen moeite meer gedaan om er nog meer te halen
![]()
Aangezien ik QM1 en/of 2 toch nooit meer ging halen had dat verder vrij weinig nut namelijk.
En helaas...Slomey maakt de kroegen in Sittard en omstreken onveilig, maar ik ga helaas altijd redelijk op tijd naar bed in het koersseizoen.
Dus mij zul je niet snel in de kroeg vinden, al ben ik heel soms wel in de Ramblassin op de ledenborrel van de vereniging waar ik bij zit.