abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27004977
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 15:34 schreef Big_Drunk_Al het volgende:

[..]

Kwam net idd een hoop slowchatonzin voorbij (wijn, spelling&grammatica, verlopen condooms ), maar gelukkig doorbrak jij de malaise met een paar goeie opmerkingen
hmm in welk deel ben je aan het lezen? (heb maar in 3 delen ofzo gepost geloof ik) ........
pi_27005075
Ik heb net deel 3 (van het centrale topic) af... nog maar 15.000 posts te gaan
pi_27005147
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 15:45 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Ik heb net deel 3 (van het centrale topic) af... nog maar 15.000 posts te gaan
ik zeg : skippen !!!!!!!!!!!!
pi_27005352
Het niveau daalt inderdaad... ik ga maar eens een deeltje of 40 skippen. Of heb je nog aanraders?
pi_27005397
nee, gewoon lekker de kroeg ingaan.......

de S&S topics worden een beetje erg depri en wij zijn nog jong en kanshebbers enzo
*dat laatste was een geintje*
pi_27005752
De kroeg ingaan is inderdaad wel de beste oplossing voor ons al jonge kanshebbers [vanaf hoe oud vind je iemand kansloos dan!? *van hetzelfde*]
pi_27006007
ze gedragen zich daar gewoon een beetje kansloos ...........

maar goed, wij hebben lekker weekend

jij was ook eerstejaars toch? Bevalt het allemaal een beetje?
pi_27006206
Extra lang weekend zelfs normaal heb ik maandagmorgen om 8u30 onderwijsgroep, maar nu hoef ik woensdag pas weer te gaan (toch handig dat Pinksteren ). Das wel weer een voordeel van rechtenvakken; maar 1 owg per week. [zie reactie op jouw/mijn fotoboek]

Ik ben ('n relatief jonge) derdejaars... als alles goed gaat voor mijn 21e zelfs al bachelor (qua universitaire titel welteverstaan, op dat andere gebied kost dat beduidend minder moeite )
pi_27006421
ow ik ben pas 19...... en eerstejaars

wat wil je na je bachelor gaan doen?

En op de een of andere manier heb ik tot nu toe iedere keer geluk gehad met rooster. !e periode van 16-18 (dat was minder maja), 2e van 13.30-15.30 en 3e en 4e van 11 tot 13. Lekker uitgaan zonder superbrak in je groepje te zitten

Fijn weekend!!!!!
pi_27006748
Ik word ook pas over een paar maanden 21.

Na dit jaar ga ik eerst de aansluitende master doen. Daarna misschien nog een master fiscaal recht ofzo. Anders moet ik op mijn 21e gaan werken, voel ik me nog veel te jong voor

Met roosters heb ik dit jaar minder geluk; ik moet al sinds november ieder blok minstens 1x per week om half 8 in een (volle ) trein stappen... en ik ben niet echt een ochtendmens...

Hoe bevalt IB? Gezellig he, al die Duitsers!? Ik had vorig blok een 2e jaars IB-vak [don't ask me why], had er toen een paar hele irritante in mijn groep zitten

Jij ook een prettig weekend!!! (welke stad ga je onveilig maken? )
pi_27006836
uhm ik blijf denk ik binnen dit weekend, deze week al twee keer in Maastricht uitgeweest en nog een berg werk te doen (als in: ik zóu veel moeten doen)

IB; tsja ik weet het niet. Het is mij net iets te veel geld en iets te weinig mensen.

De duitsers: ja soms word ik echt strontziek van hen, maar er zitten echt ook een hoop aardige tussen!
Verder zitten er bij IB wel echte lullo's, echt egoistische mensen enzo.

over 3 weken ga ik naar het loopbaancentrum en daar gaan ze me helpen als het goed is

waar ga jij uit dit weekend?

ow ik zie trouwens geen verandering in mijn/jouw fotoboek??
pi_27007200
Ik had iets over die rechtenvakken gezegd op jouw reactie in mijn fotoboek. Heb voor de rest niks veranderd.

Zóu moeten... dat komt me heel bekend voor . Ik zóu nog dingen moeten inhalen van vorige week... maar goede voornemens komt vaak niet veel van terecht.

IB is inderdaad wel een materialistisch gerichte studie... met Duitse strebertjes (die hebben wij gelukkig niet ).
Wat voor iets zou je dan liever doen? Iets socialer!? Wel of niet in de economie-sfeer?

Mijn planning is nog niet rond, iedereen heeft allerlei verplichtingen (schoonfamilie etc. )
pi_27007257
whehe leuk he, pinksteren.......... Duitse strebertjes zijn idd erg vervelend.

Zal eens even een kijkje nemen in je fotoboek dan
ik zou graag wel iets socialers willen doen ja, ik wil graag gelukkige en sociale mensen om me heen, geen strebers en materialisten

maja, we'll see

edit: nieuwe reactie in je fotoboek
pi_27007491
Wordt wel lastig zo; op 2 plaatsen slowchatten Maar ik wil wel weer eens fatsoenlijk economie-vak; die juristen kunnen geen boeken schrijven; veel overbodige details, en van dat zwetsende taalgebruik. Dan lees ik nog liever Engelse economieboeken; kort maar krachtig.

Die nutteloze feestdagen (hemelvaart, pinksteren, goede vrijdag) zijn altijd goed voor extra vrije dagen en soms als goede reden om eens flink op stap te gaan (koninginnedag)

PS: Heb jij geen fotografische aanvullingen (al dan onder invloed van alcohol ) meer voor je fotoboek?
pi_27007606
kijk maar even in je Fotoboek, dan haal ik mijn adres zo weg daar...........
  zondag 15 mei 2005 @ 14:40:13 #216
87002 1-1-1-1-1
blablabla
pi_27025916
Krijg nou wat...het topic leeft weer
Dus jij gaat waarschijnlijk ook wat anders doen volgend jaar runaway?
Dan zijn alle 3 de eerstejaars IB-ers in dit topic volgend jaar IB-er af, want Slomey en ik stoppen ook
Dus ik heb eigenlijk al vakantie, want naar die tutorials ga ik niet meer
Ik ga volgend jaar wss Rechten in Tilburg doen...dus dan mag ik niet meer komen posten hier
pi_27030962
tuurlijk mag je hier nog komen posten

waarom wil je weg uit maastricht???? Heb je nu trouwens geen problemen met de IB-groep, omdat onze school een NBSA heeft?

Komen jullie trouwens wel eens in de kroeg? Kan ik eens een keertje hallo zeggen tegen jullie
*:*
  zondag 15 mei 2005 @ 18:27:35 #218
87002 1-1-1-1-1
blablabla
pi_27031686
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:52 schreef runaway het volgende:

waarom wil je weg uit maastricht???? Heb je nu trouwens geen problemen met de IB-groep, omdat onze school een NBSA heeft?

Komen jullie trouwens wel eens in de kroeg? Kan ik eens een keertje hallo zeggen tegen jullie
Gelukkig maar
Tsja, mss blijf ik ook nog wel Rechten doen in Maastricht, daar ben ik nog niet helemaal uit....
Maar ik wielren heel fanatiek dus dan is het makkelijker te combineren als ik in Tilburg ga studeren.
Hoe het zit met die NBSA weet ik niet, ik heb 17 ECTS en daar zal het dit jaar ook wel bij blijven, want dit en het vorige blok heb ik geen moeite meer gedaan om er nog meer te halen Aangezien ik QM1 en/of 2 toch nooit meer ging halen had dat verder vrij weinig nut namelijk.
En helaas...Slomey maakt de kroegen in Sittard en omstreken onveilig, maar ik ga helaas altijd redelijk op tijd naar bed in het koersseizoen.
Dus mij zul je niet snel in de kroeg vinden, al ben ik heel soms wel in de Ramblassin op de ledenborrel van de vereniging waar ik bij zit.
  maandag 16 mei 2005 @ 06:19:24 #219
19840 Libris
Live from Singapore
pi_27046535
* Libris kickt dit topic vaarwel. Ik heb per 6 juni ontslag genomen, geen UM meer voor mij.

Heb er toch 8 jaar gezeten (student en medewerker bij elkaar), maar ben blij dat ik de keuze heb gemaakt
pi_27048532
aaaah, geen afscheidfeestje????????
  maandag 16 mei 2005 @ 13:38:00 #221
87002 1-1-1-1-1
blablabla
pi_27051666
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:24 schreef runaway het volgende:
aaaah, geen afscheidfeestje????????
Dan moet hij alle kennissen uit Maastricht over laten vliegen naar Singapore
  maandag 16 mei 2005 @ 13:45:51 #222
19840 Libris
Live from Singapore
pi_27051889
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:38 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Dan moet hij alle kennissen uit Maastricht over laten vliegen naar Singapore
Dan zou ik zelf wel even naar Mestreech komen.... Maar het zit er even niet in, misschien in December weer even...
pi_27087713
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:52 schreef runaway het volgende:

Welke is dé kroeg?
El duffo o muerte
pi_27093322
just in general het uitgaansleven
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:17:51 #225
120675 Ronno
Core enzo
pi_27117942
Als ik voor mn VWO slaag, kom ik volgend jaar sowieso naar UM

in principe wil ik IB gaan doen, maar als ik niet door de decentrale selectie of centrale selectie gekozen wordt, zal ik economie gaan doen.

maar wat ik wel wil weten; ik heb me al een aantal maanden terug ingeschreven bij Kamerburo, maar ,mede omdat ik niet helemaal zeker ben of ik zal slagen, nog voor geen kamer ingeschreven.
Wordt het heel erg krap als ik pas na de uitslag van mn eindexamens ga zoeken?

en is er trouwens bij kamers die aangeboden worden door Woningbouwvereningingen een selectie door de studenten die in dezelfde woning zitten?
Why don't ya shut your goddamn mouth and play some music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')