Semijn vak?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:24 schreef runaway het volgende:
wat een suf boek van logistics zeg (N)
maar goed, nu lekker weeeeeeeeeeeeeekend *:*
block coordinator voor logistiek vakken, maar nu niet meer merk ikquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:39 schreef runaway het volgende:
wat is semijn :S ?
Welke studie doe je. Taste?quote:Op maandag 18 april 2005 10:04 schreef Taste het volgende:
Kom er net achter dat hier op Fok! dit speciale Uni Maastricht topic is en vind het JUIST cool om hier af en toe te posten, ik denk niet dat ik dat ook in een algemeen topic zou doen. Raar idee. Alsjeblieft niet doen..
Je gaat in België op kamers????quote:Op donderdag 14 april 2005 20:24 schreef superheist het volgende:
zo, dit weekend weer eens naar maastricht. Langs de makelaar en gaat m'n toekomstige kamergenoot langs de AH om te solliciteren. En ook even naar Belgie, kijken hoe ver dat fietsen is.
het liefst natuurlijk in het centrum of andere wijk van Maastricht. Maar als we echt geen appartement kunnen vinden voor het geld, moeten we wel uitwijken naar randgemeentes in Nederland of Belgie..quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:52 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Je gaat in België op kamers????
ik raad het af
ik heb geen ervaring met maaslandbeheer, maar makelaar met kamers zijn: rotsvast.nl en www.wmm.nl. Bij rotsvast ga ik me binnenkort inschrijven.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:09 schreef Anubys87 het volgende:
Kent iemand maaslandbeheer? Ik ga morgen naar Maastricht om een kamer te bekijken aan het Tongerseplein. Verder ga ik ook bij een hospitakamer kijken in de Victor Stuerstraat maar die is van kamerburo.net. Ook ga ik bij een studentenhuis aan de papenweg kijken.
heeeeej welkom hier in de SC!!!!! vertel ff waar ik je mee geholpen heb danquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:55 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Zo, dit topic eens wat nieuw leven inblazen! (net gevonden (dankzij Runawayzonder dat ze het zelf weet
)
Fiscaal Econoom meldt zich! (dat zijn - met de Econometristen de buitenbeetjes van de faculteit.Lekker heen en weer geslingerd tussen 2 faculteiten; die dan ook nog eens geen rekening met elkaar houden.
![]()
Ik kwam dit topic tegen via je post-history (eigenlijk een mis-klik omdat ik je profiel wou lezen na een geslaagde opmerking in "Single en selectief deel zoveel"quote:heeeeej welkom hier in de SC!!!!! vertel ff waar ik je mee geholpen heb dan![]()
Voor wat, hoort wat...quote:en ff voorstellen *met pic* he ?!!!!!!
whehe........quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:47 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
[..]
Ik kwam dit topic tegen via je post-history (eigenlijk een mis-klik omdat ik je profiel wou lezen na een geslaagde opmerking in "Single en selectief deel zoveel")
fotoboek.fok.nl/runawayquote:Voor wat, hoort wat...
Ik zal je even de sleutel gevenquote:edit - jouw fotoboek ook gevonden, zit alleen een slotje op (dan kun je er niet in reageren)
afradertje!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:13 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
ben druk bezig alle 53 topics S&S te lezen)
Staan toch wel interessante dingen in (tussen alle slowchat e.d. door).quote:afradertje!!!!!!!
hmm ja das wel waar, maar op een gegeven moment wordt het wel erg suf...........quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:23 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
[..]
Staan toch wel interessante dingen in (tussen alle slowchat e.d. door).
Heeft er niemand een samenvatting? (lijkt de uni wel)
Sorry, ik kon op de computer alleen foto's vinden die gemaakt zijn onder invloed van alcohol, waarop ik me dagen niet geschoren had, of met pruiken/mutsen e.d. op (of een willekeurige combinatie van die 3quote:maare, vertel eens: ga je veel uit enzo in Maastricht (beetje vage foto, dus geen id of ik je ooit in de kroeg gezien heb)
Helemaal mee eens! (even selectief met je reply omgesprongenquote:alcohol's ok
In die "Wereldstad" met 2 (!!) NS-stations.quote:maare waar woon je nu dan? Wel in limburg neem ik aan......
Wil je niet graag op kamers?
Kwam net idd een hoop slowchatonzin voorbij (wijn, spelling&grammatica, verlopen condoomsquote:hmm ja das wel waar, maar op een gegeven moment wordt het wel erg suf...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |