abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26230546
Thuis kon ik zo inloggen, dus het ligt aan de instellingen op het werk.
Nu nog even uitzoeken hoeveel punten ik nodig heb in totaal
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_26231046
zo, dit weekend weer eens naar maastricht. Langs de makelaar en gaat m'n toekomstige kamergenoot langs de AH om te solliciteren. En ook even naar Belgie, kijken hoe ver dat fietsen is.
  vrijdag 15 april 2005 @ 21:09:00 #153
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_26257323
bij de ah werken tijdens je studententijd
Widening the bell curve.. one step at a time
pi_26259125
wat een suf boek van logistics zeg (N)

maar goed, nu lekker weeeeeeeeeeeeeekend *:*
  zaterdag 16 april 2005 @ 00:41:38 #155
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_26262656
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:24 schreef runaway het volgende:
wat een suf boek van logistics zeg (N)

maar goed, nu lekker weeeeeeeeeeeeeekend *:*
Semijn vak?

Dan zou ik maar goed de titel van het boek en auteur onthouden.

Dan is het namelijk een tentamen vraag
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_26271236
wat is semijn :S ?
  zaterdag 16 april 2005 @ 15:56:45 #157
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_26273010
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:39 schreef runaway het volgende:
wat is semijn :S ?
block coordinator voor logistiek vakken, maar nu niet meer merk ik
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_26273430
hehe die heb ik ook nog wel een stuk of drie blokken gehad... Semeijn is/was erg bekend...
pi_26279121
Wat lopen jullie ook al weer naast Logistics dit blok?
pi_26293104
Goeiemiddag allemaal...
Ik kom een mss wat mindere mededeling voor jullie doen... Binnenkort gaan alle slowchats binnen SES opgeheven worden en komt er één algemene SC... Er zijn nu teveel 'kliekjes' en de meerwaarde van een aparte SC voor elke scholengemeenschap/studie/universiteit zie ik niet...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_26298226
geeeeen algemene SC (N)

@ gerdow: we lopen nu ook finance
  zondag 17 april 2005 @ 19:09:11 #162
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_26303476
wat is de meerwaarde van een aparte slowchat?
wat heb ik te doen met iemand die aan de Rug studeert?
veroorzaakt het overlast dat wij slowchatten?
Widening the bell curve.. one step at a time
pi_26304083
ja juist, als alle universiteiten bij elkaar worden gegooid in een SC topic ben je al snel de mensen van je eigen uni kwijt!!!!!!!

Bovendien hebben jullie idd helemaal geen last van ons
pi_26312967
Zie de meerwaarde inderdaad niet van een apart topic. Als je weet dat je een 'mindere mededeling' doet, waarom doe je het dan en laat je het niet zoals het is? Ik zal niet snel gaan discussieren over de kwaliteit van het mensa voedsel van een universiteit buiten Maastricht...dan open ik wel een nieuw topic waarin we zeggen hoeveel slechter we het wel niet hebben (D'Artagnan is trouwens prima voor ontbijt)... Door het houden van aparte topics stimuleren we juist het idee van een 'slow'chat. Het bijeenvoegen van topics zou deze slowheid zeker wegnemen, wat nou juist zo geniaal is...
  maandag 18 april 2005 @ 06:04:49 #165
19840 Libris
Live from Singapore
pi_26314836
En de slowchat is wel erg slow hier... Noem het dan gewoon Geniaal Universieit Maastricht topic....

OT:
Mijn faculteit wordt dus niet opgeheven... Het CvB heeft jaren volgehouden dat de enige optie voor AW om te overleven was om bij EWB te gaan en nu blijkt dat het toch weer zelfstandig kan... Nou ja, kan er niet mee zitten, nog zes weken en dan ben ik officieel niet meer in dienst van de UM waarschijnlijk.
pi_26316499
Kom er net achter dat hier op Fok! dit speciale Uni Maastricht topic is en vind het JUIST cool om hier af en toe te posten, ik denk niet dat ik dat ook in een algemeen topic zou doen. Raar idee. Alsjeblieft niet doen..
pi_26337608
Ach maak gewoon een verkapte Unimaas topic Met als titel onderwijs moet beter ofzo, en intussen kun je daar alles kwijt
"Ongeluk is het verschil tussen het talent en de verwachtingen van de mens"
  dinsdag 19 april 2005 @ 01:28:59 #168
19840 Libris
Live from Singapore
pi_26339311
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:04 schreef Taste het volgende:
Kom er net achter dat hier op Fok! dit speciale Uni Maastricht topic is en vind het JUIST cool om hier af en toe te posten, ik denk niet dat ik dat ook in een algemeen topic zou doen. Raar idee. Alsjeblieft niet doen..
Welke studie doe je. Taste?
pi_26350491
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:24 schreef superheist het volgende:
zo, dit weekend weer eens naar maastricht. Langs de makelaar en gaat m'n toekomstige kamergenoot langs de AH om te solliciteren. En ook even naar Belgie, kijken hoe ver dat fietsen is.
Je gaat in België op kamers????
ik raad het af
pi_26350871
edit: -dubbel-
pi_26350876
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:52 schreef Verstreujem het volgende:

[..]

Je gaat in België op kamers????
ik raad het af
het liefst natuurlijk in het centrum of andere wijk van Maastricht. Maar als we echt geen appartement kunnen vinden voor het geld, moeten we wel uitwijken naar randgemeentes in Nederland of Belgie..
Hoezo is Belgie eigenlijk af te raden?
pi_26351090
Belgie is af te raden omdat een jaarcontract rechtsgeldig is daar, in tegenstelling tot in Nederland. Als jij hier een betere kamer vind, en je woont al in Nederland, heb je 1 of 2 maanden opzegtermijn. Woon jij in Belgie en wil je verhuizen, dan zal je dat jaarcontract uit moeten dienen.

Daarnaast is het echt niet zo moeilijk om iets in Maastricht te vinden hoor. Het centrum is in het begin wat hoog gegrepen, dat duurde bij mij ook ruim een jaar. Echter, wijken zoals het Wittevrouwenveld, of Scharn, daar vind je vrij eenvoudig een kamer volgens mij.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_26351252
@Libris: al sinds '98 International Business :s

Over kamers: informeer bij Woonpunt en op andere plekken naar de flats langs de A2!! Een aantal vrienden van mij wonen daar sinds kort. Deze flats worden over een jaar of 5 (of nog later) gesloopt. Voorlopig kun je daar prima en goedkoop wonen. Ook geschikt voor koppels. Door die sloopplannen staat de helft van de appartementen leeg geloof ik, ze worden overgekocht door de gemeente en dan verhuurd...
pi_26356546
In elk geval geen kamer van woonpunt aannemen van die flat in vijverdal.
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:32:41 #175
43715 Plantenbak
bosjes dude!
pi_26357331
Jullie Topic blijft bestaan. Olé.
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')