Een leden sectie op de site waar je kunt inloggen en je eigen gegevens kunt veranderen is sowieso handig.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik kan er ook een leden sectie van maken? Met een wachtwoord? Dan lezen alleen de leden het
Als je dat lukt dan ben je binnen bij HT, weet je namelijk exact de opbouw van de stats en de waarde ervan, wat wil zeggen dat je nog veel nauwkeuriger de exacte stats kan bepalen. Als je nog data nodig hebt of andersoortige hulp, give me a call.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:37 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Een leden sectie op de site waar je kunt inloggen en je eigen gegevens kunt veranderen is sowieso handig.
Ik heb een leuk klusje voor jou JD, we gaan nl. de TSI formule krakenWe hebben data, we hebben regressie analyse, we hebben SPSS, alleen werkt 't nog niet helemaal zoals ik wil.
Alstublieftquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:41 schreef sir_dalord het volgende:
Dus ik wil jullie graag vragen deze lijst even in te vullen. Bij elk stukje kan je een cijfer geven van 1 tot 10. En ook kan je je commentaar invullen.
bij voorbaat dank
Ik kan niet zomaar een maand vrij nemenquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:37 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Een leden sectie op de site waar je kunt inloggen en je eigen gegevens kunt veranderen is sowieso handig.
Ik heb een leuk klusje voor jou JD, we gaan nl. de TSI formule krakenWe hebben data, we hebben regressie analyse, we hebben SPSS, alleen werkt 't nog niet helemaal zoals ik wil.
En je hebt een verschrikkelijk lelijk logo!!quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:20 schreef Uddel het volgende:
Mensen ik ben sinds dinsdagavond ook lid van de Federatie, de IRC'ers wisten het al, maar nu dus ook de rest van de Fok!Hattrickers..
Even een paar dingen om te veranderen op fokhattrick.nl:
- Ik train positiespel, niet gemeld op de site
- Ik ben nu Fok!Fed-lid
- In het sterrenklassement sta ik nog niet met 31,5 ster, VI..![]()
Voor het sterrenklasement ik heb 32,5* en speel over 2 weken VIIIquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:20 schreef Uddel het volgende:
Mensen ik ben sinds dinsdagavond ook lid van de Federatie, de IRC'ers wisten het al, maar nu dus ook de rest van de Fok!Hattrickers..
- Ik ben nu Fok!Fed-lid
- In het sterrenklassement sta ik nog niet met 31,5 ster, VI..![]()
ik vroeg het dinsdag aan je maar je antwoordde nietquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:20 schreef Uddel het volgende:
- Ik ben nu Fok!Fed-lid
Sorry vergeef je me...?quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik vroeg het dinsdag aan je maar je antwoordde niet![]()
Wijze woorden van een wijs (?) man..quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:42 schreef avw1982 het volgende:
Mensen, het gaat niet om de sterren maar op de ratings.
Doe nog niet zo heel veel hier op Fok! wat met Hattrick te maken heeft, Hattrick doe ik wel veelquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:58 schreef The_Hives het volgende:
Dus ik wil jullie graag vragen deze lijst even in te vullen. Bij elk stukje kan je een cijfer geven van 1 tot 10. En ook kan je je commentaar invullen.
bij voorbaat dank
De federatie
cijfer: 8
commentaar:
activiteiten van de federatie:
cijfer: 8
commentaar: er wordt veel nieuws verzonnen, maar ook veel tegelijkertijd waardoor mss sommige dingen ondergesneewd raken zoals e-mailadressen enzo
De Fok!cup:
cijfer: 4
commentaar: ik was te snel uitgeschakeld
De Fok!cup-toto:
cijfer: 6
commentaar: soms wat onduidelijk, soms wat lang wachten op infoof update
De Openingspost
cijfer: 7
commentaar: kan weinig fout aan gaan. Nieuwe hattrickers zouden mss de OP meer moeten bekijken voor veel info die in de topics gevraagd worden
Website:
commentaar: ik kijk er eigenlijk heel weinig op. Misschien omdat ik niet verwacht dat er wat nieuws staat. ps, Goten kan bij team van de week ingevuld worden, ik ben het al 2 maanden niet meer![]()
IRC en het practische gebruik ervan:
commentaar: leuk, gezellig, leerzaam
Forum en het gebruik ervan:
commentaar: wordt steeds drukker en af en toe veel slowchat. Ik irriteer me hier niet aan. Ik kan begrijpen dat sommigen dit wel doen.
Mening over het groeien van de fed:
commentaar: af en toe gaan er een paar weg, maar er blijft constante aanvulling. Voornamelijk van mensen die ook vaak op irc zitten.
Nieuwe ideeen:
zie activiteiten
Fok-Radio:
nog geen idee. Net nieuw, 1 keer gehoord.
Gemiddeld een 7 dus. Hives is tevreden
quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
20-01-2005 Je hebt een speler verkocht en 602 420 ¤ ontvangen
Kapitaal: 736 469 ¤ (1 222 699) ¤
Zow, ik koop een huisje in Zweden
Jaja, dat waren de awards van vorig seizoen... Met name Grumpey en SuperWeber hebben daar een fijne herinnering aan..quote:De Ado-Award
Uitleg: De ploeg die zich het beste heeft teruggeknokt
Winnaar GotenSSJ
De de-Graafschap--Award
Uitleg: De ploeg die werkelijk helemaal niets presteerde
winnaarSuperweber
De Liechtenstein-Award
Uitleg:De ploeg die elke tegenstander een grote vernedering toebracht.
winnaar:Ruudt
De Max-Phillip Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim-Award
Uitleg: De manager met de meest idiote naam in zijn selectie
winnaar:Grumpey
De San-Marco-Award
Uitleg: De topscoorder van de Fok!-Federatie
winnaarPekel
klik eens op de linkquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:12 schreef Joralf het volgende:
De Openingspost
commentaar: Gaat goed, maar graag iets vaker dat doc bestand updaten, anders vergeet ik de andere topics erbij te zetten
Lekkere TU dan!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 07:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
En de mijne
TSI: +4 terwijl ik niets had verwachtIk heb er weer een formi bij
Vorm +4 / -4 De juiste spelers zeg maar
TSI: +1070 / -340
Dan zou ik maar eens wat trainees bij gaan kopen, is dat geld zo weer opquote:Op vrijdag 21 januari 2005 07:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
Yep Kow,
Ik ga vanavond weer 3 spelers te koop zetten...
18 jaar --> uitstekend def, redelijk passen
18 jaar --> uitstekend def, redelijk passen
19 jaar --> formidabel def, redelijk vleugel...
Als ik die verkocht heb, heb ik iets meer dan 3 miljoen denk ik...
Maar wel nog maar 3 trainees
Dit klopt niet echt. Het is niet omgekeerd want de conditie daalt niet. Wel blijven opletten he.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:20 schreef Patron het volgende:
Bij conditie training gaat de algehele vorm (eenmalig) naar beneden, bij meerdere weken conditietraining heb je dus alleen de eerste week last van vorm daling. Bij een algemene training geldt juist het omgekeerde.
Je hebt gelijk, ik zette het wat ongelukkig en onbegrijpelijk neerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:22 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dit klopt niet echt. Het is niet omgekeerd want de conditie daalt niet. Wel blijven opletten he.![]()
Hulde!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:52 schreef sir_dalord het volgende:
de Hanna Verboom-award
Leukste nieuwkomer![]()
de Herman finkers-award
leukste user
de f side-award
De user met de mooiste ht-arena site
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:07 schreef sir_dalord het volgende:
De de men2b award
user die je graag in een donker steegje tegenkomt terwijl je een geladen .44 magnum in je hand hebt
de raffisch award
Ook wel bekend als de koei award. 5 grotere koeien ga je nergens vinden
quote:De de men2b award
user die je niet graag in een donker steegje tegenkomt ter voorkoming van ongewenste sexuele intimiteiten van hun kant!
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:29 schreef Robar het volgende:
He ..... en raad eens!
Ik heb de half 7 niet gehaald!
Dat snappen alleen de mensen die gisterenavond tussen 12 en half 1 op irc warenquote:
ja, om 4 uur was je er niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat snappen alleen de mensen die gisterenavond tussen 12 en half 1 op irc waren
zou eigenlijk om half 7 beginnen op mijn werk vandaag
Wie welquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, om 4 uur was je er niet meer
quote:
Zo das een aardig bedrag!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
ff tussendoor, dit is altijd leuk:
20-01-2005 Je ontvangt voor deze speler: 11 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
quote:
ow, sexuele intimidatie van HUN kantquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:14 schreef Robar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat denk je wel?
Ik heb hem even aangepast om de geaardheid weer te geven van de jongens in die band!
Verder vind ik het echt geen ene moer aan!
jij schiet toch in je teen manquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:16 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ow, sexuele intimidatie van HUN kant
ik schrok al
toch kom ik ze liever wel tegen in een donker steegje terwijl ik een geladen 44.magnum in mijn hand heb![]()
ik heb dan nog 5 kogels. En dat komt mooi uit, want ze zijn met zijn vijfen.quote:
ik vlucht al heel mijn leven voor intimiteit, dus ik geraak ook wel op tijd uit dat donkere steegjequote:en wegrennen kan je niet, dus met andere worden: you're doomed![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:24 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb dan nog 5 kogels. En dat komt mooi uit, want ik heb nog 9 tenen over.
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:24 schreef sir_dalord het volgende:
ik vlucht al heel mijn leven voor intimiteit, dus ik geraak ook wel op tijd uit dat donkere steegje![]()
mooi systeem hequote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:28 schreef Lortnoc het volgende:
Wow......wát een update. Leest U even mee:
1 spits naar Outstanding/passable (18y)
2 spitsen naar Excellent/[passable (17y) na 2 weken
Van de dripplers vier stijgers
Dat maakt een fijne vrijdag!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:28 schreef Lortnoc het volgende:
Wow......wát een update. Leest U even mee:
1 spits naar Outstanding/passable (18y)
2 spitsen naar Excellent/[passable (17y) na 2 weken
Van de dripplers vier stijgers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |