Spot de pedoquote:Op donderdag 20 januari 2005 03:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zou het per se blauw moeten zijn? Ik vind alle hawaii shirts eigenlijk wel fout...
en ongeveer 50 jaar oud, ongeschoren en gekleed in een korte broek en een blauw Hawaiaans shirt. En graag gepakt willen worden!quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die plotseling gaan zweten als zij een vraag stellen m.b.t. een reparatie aan iets dierbaars?
Ja een typische pedofiel draagt een blauwe en de hobby-pedofielen alle overige kleuren. Het is een soort rangquote:Op donderdag 20 januari 2005 03:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zou het per se blauw moeten zijn? Ik vind alle hawaii shirts eigenlijk wel fout...
links is dus een typsiche (quote:
* klantquote:Op donderdag 20 januari 2005 03:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
nou een typsiche () pedofiel gedraagt zich blijkbaar zo (ik quote):
(...)een klant (...) binnenstormen die haastig en zwaar gestressed vraagt (...) ongeveer 50 jaar oud, ongeschoren en gekleed in een korte broek en ene blauw Hawaiaans shirt.
Eigenlijk lang geen slecht idee...quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* klant
* haastig/stressig
* zweterig
* ongeschoren
* korte broek
* Hawaii shirt
En een man die slechts 1 van deze kenmerken heeft?
Ook maar alvast op een plaatsje op de dodengang geven?
Het is de linker, want die heeft een naakt kereltje als plaatje op zijn mobiel.quote:
Goed opgemerkt!quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is de linker, want die heeft een naakt kereltje als plaatje op zijn mobiel.
En we kunnen niet zien of hij een kortebroek aanheeft!quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Goed opgemerkt!
En hij heeft de handjes onder de tafel.
Ondertussen zitten 2 minderjarige knaapjes onder die tafel die pedo's af te zuigen.Die middelste heeft wel een flinke joekeloekus aangezien hij met 2 handen dat kind z'n pretpaal voert...quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Goed opgemerkt!
En hij heeft de handjes onder de tafel.
ik lijk opeens iets te zien bij de handen van de middelstequote:Op donderdag 20 januari 2005 03:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ondertussen zitten 2 minderjarige knaapjes onder die tafel die pedo's af te zuigen.
Raar eigenlijk. Als je de heren op hun gezichtstrekken gaat bestuderen kom je idd uit bij die rechter.quote:
hij kijkt ook of hij net heel hard wil gaan kreunenquote:Op donderdag 20 januari 2005 03:38 schreef PLAE@ het volgende:
Bij die middelste lijkt ie net of een kinderhoofdje vast heeft![]()
Een close-up van onder de tafel...quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:38 schreef PLAE@ het volgende:
Zeg, jij hebt wel een heel zieke geest dat jij daar een kinderhoofdje kunt visualiseren. Vertel eens, wat voor kleur Hawaiaans shirt draag jij eigenlijk?quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:38 schreef PLAE@ het volgende:
Ik gok op groen, camouflage! Maar daar trappen we niet inquote:Op donderdag 20 januari 2005 03:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt wel een heel zieke geest dat jij daar een kinderhoofdje kunt visualiseren. Vertel eens, wat voor kleur Hawaiaans shirt draag jij eigenlijk?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
oe een blauw Hawaiaans shirt is ook wel heel fout
Die heeft nog iets in zijn mond zitten ..quote:
Of zijn vader heeft die kledingkeuze gemaakt....quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:47 schreef Xebrozius het volgende:
Dit wordt over 48 jaar ook een pedofiel...
[afbeelding]
Als Vampier op zijn werk dit plaatje bekijkt is hij ook een pedofiel...quote:
Dat is Joris niet, dat is iemand die je totaal niet kentquote:Op donderdag 20 januari 2005 03:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar hij is nog minderjarig![]()
En J. moet zijn oksels scheren
quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als Vampier op zijn werk dit plaatje bekijkt is hij ook een pedofiel...
quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als Vampier op zijn werk dit plaatje bekijkt is hij ook een pedofiel...
Dan ben ik medeplichtig en krijg ik ook fokontslag!quote:Of hij gaat NorthernStar aangeven...
Het is wel een lekker ding. Wie is dat?quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is Joris niet, dat is iemand die je totaal niet kent.
Het is nog maar 2 maandjes uit en je bent nu m'n hele vriendengroep alweer vergeten.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:52 schreef Xebrozius het volgende:
Hehehe...
[afbeelding]
Nu kan Vampier niet meer op zijn werk in dit topic komen..
Heeft geen nut.quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:53 schreef PLAE@ het volgende:
vampier is spontaan z'n temporary internet files aan het wissen![]()
Erotisch bedoel je..quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:57 schreef Troeta het volgende:
en ook nog zo'n schelpding erbij...........pikant hoor
En incognito zonder Hawaiaans shirt. Poe ze worden steeds geraffineerderquote:Op donderdag 20 januari 2005 03:57 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Een pedo in z'n schuilplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |