abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36126512
ik vind amsterdam zo aan het verloederen, maar misschien kom ik op de verkeerde plaatsen
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:01:31 #152
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_36126605
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:58 schreef Byte_Me het volgende:
ik vind amsterdam zo aan het verloederen, maar misschien kom ik op de verkeerde plaatsen
Je komt inderdaad in de verkeerde plaats.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:08:15 #153
97934 ASroma
Flamboyant
pi_36126854

Heb nu ook een Amsterdam muts op
pi_36139024
Als er op de winkelruiten en in de etalages eens wat meer Nederlands verschijnt, kunnen we praten.
pi_36167579
AMSTERDAM is PERFECT
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_36167990
Suffe kk stad.
pi_36181168
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:56 schreef SHE het volgende:
Wat ik vind van Amsterdam...laat ik maar quoten:

? Hoe lang heb dat gezeik over die krakers nie geduurd? Hele bóeken zijn er over volgeschreven! Hier hebbie geen krakers… Wij bouwen gewoon huizen! En dan dat gemeut over die ehh… kom hoe heet dat pleurisding? ’t Is net een of andere vreselijke aandoening, met zo’n zakkie onder je hart, voor de onlasting… De Stopera!

Bejje dan ook in de war als je ’n gebouw zó noemt? Daar kreeg je helemaal de schijterij van… Dan ging het niet door, dan weer wel, dan werd het zóveel duurder dan verwacht, dan zoveel, dan kregen die architecten bonje, werd het nóg es zoveel duurder dan verwacht en nóg es en toen moest Waterlooplein weer zo nodig van de slopershamer worden gered… Nou, nationale ramp hoor, maar nie heus! Je moes es weten watter híer nie allemaal plat is gegaan zonder datter ooit een haan naar heb gekraaid, moezik me dan nou ineens aangesproken voelen omdatter daaro een of ander kutpleintje werd afgebroken…? Ziet ik zo bleek dan?
Voor mijn part breken ze die hele teringzooi daar af, liever vandaag nog als morgen… Ander geval: het Concertgebouw dreigde in de grond te zakken… Nou, ik zou zegge: Wees blij! Moet je nèt geloven… ’t Héle land moes op ze kop, want ONS Concertgebouw moest wordne gered. Ovvie maar effe mee wou schokke…? Ja, hierro, me reet! We betalen al zàt an die pleurisstad. Héel Amsterdam staat op de monementenlijst!

en:

Waddun ramp zeg, dat wijf metter ge-Amsterdam. Rotterdam vind ze maar niks en het ken ook nooit wat worden ook… Nee, daar hebben we háar voor nodig, metter grote gezouten zijksluiter! Ze ziet deruit of ze in de Eerste Wereldoorlog door een tank is overreden en in de Tweede nog een keer vergast. Ze heb het overleefd omdat ze niet wou branden! Opgewarremd lijk!
Rotterdam deug van geen kant, maar ondertussen vréet ze der wèl van… En zij niet alleen! ’t Hele land vreet ervan! Zonder Rotterdam zouden we allang gezonken zijn… ’t Is de kurrek waarop de naie drijf… Maar ze sterven nog liever dan toe te geve dat ze ’t zonder Rotterdam wel kennen vergeten. Ze leggen liever an die reet van Amsterdam te likken… Je ken die tv nie aanzetten of staan ze weer te kwijlen voor dat paleis op die Dam of op een of ander folkloristisch bruggetje dat bijna van rottigheid in mekaar pleur… Schilderachtig Amsterdam… Cultureel Amsterdam… Amsterdam bij nacht… Joods Amsterdam… Amsterdam in Verzet… Amsterdam lach… Amsterdam huil… Schilderachtig Ansterdam (herhaling)… Amsterdam zing… Amsterdam fluit… Schemerachtig Amsterda… Altijd weer datzellefde over-het-paard-getilde-lou-toffe-god-gloeiende-pest-pokke-vol-automatische-gaskamer-breje-tering-touw-******-blaf-******-koleertige-kùt-Amsterdam! Tot en met de STER-reclame!
Wanneer zie je Rotterdam nou op de buis? Alleen als kenne late zien hoe hier op 4 mei om 8 uur ’s avonds de trams gewoon doorrijden. Dan krijgt Rotterdam nog effe gauw de kat. Nou aster éen stad in Nederland is, waar de trams het rècht hebbe om op 4 mei door te rije, dan isset Rotterdam wel, wat zulle we nou hebbe… Toen bij ons die mariniers op de Maasbrugge die Moffe d’r strot afbeten, stonde ze in Amsterdam godverdomme metter klauw omhoog langs de weg te kijke wat een mooie auto’s die Duitsers toch hadden! O jee, als je ze nou hoor hebbe ze allemaal Jode op zolder gehad… Waar zijn ze gebleve dan?

Jaaaa Amsterdam heeft het en als ze het niet hebben, dan jatten ze't wel

Of zoals Jules Deelder altijd zegt:"Pleurt toch op joh,met je Amsterdam"
pi_36185572
In Amsterdam kun je niet fatsoenlijk uitgaan, In Den Haag wel
  zondag 19 maart 2006 @ 23:01:05 #160
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_36185609
Je kan er lekkere wijven vinden die niet zo moeilijk zijn over de normen en waarden.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_36186328
quote:
Op zondag 19 maart 2006 14:43 schreef StartThePanic het volgende:
Suffe kk stad.
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topic.
  zondag 19 maart 2006 @ 23:22:36 #162
144707 Slappertje
Vincent Vega
pi_36186467
quote:
Kutstad met die gore stinkgrachten waar de hele dag van die platbodemschuiten vol moffen en amerikanen voorbij komen drijven.
Nee Amsterdam heb het... en anders jatten ze het wel. En maar strompelen door die 17e eeuw van ze. En de rest van het land maar dokken, want heel die grafstad staat bekand op de monumentenlijst.
Als je d'r een restaurant begint waar de mensen hun vreten uit troggen motten opslurpen, terwijl je d'r af en toe een emmer bier overheen pleurt, staan ze nog in de rij voor je nouvelle cuisine.
Toen in Rotterdam de mariniers op de Maasbruggen die moffen de stotten afbeten, stonden ze in Amsterdam godverredomme met de klauw omhoog te kijken wat een mooie auto's die Duitsers toch hadden. Oh jee, als je ze nou hoort hebben ze allemaal joden op zolder gehad. Nou waar zijn ze gebleven dan?
En die Dokwerken dan, godbetere, ze hebben een haven waar al sinds 1312 geen schip meer is geweest.
Ik sluit me voor 110% bij Jules Deelder aan
Now we come to step three. This... drives... most... people... crazy.
Woord omhoog, hond! Je weeeet.
pi_36186512
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:22 schreef Slappertje het volgende:

[..]

Ach jah..
Het is misschien frustrerend altijd de 2e stad achter Amsterdam in Nederland te zijn
pi_36186776
Amsterdam vind ik een land apart. Gewoon de sfeer, uiterlijk en cultuur die er heerst.

Amsterdam vind ik gewoon iets aparts. Het is geen Nederland, maar ook weer wel. Hoe moet ik het uitleggen
  zondag 19 maart 2006 @ 23:32:27 #165
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_36186849
i love it
woon er al mijn hele leven en vind het ontzettend fijn

en het valt me hier op dat heel veel mensen heel gekke vooroordelen hebben
lang niet iedereen hier is dom en/of plat hoor
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 19 maart 2006 @ 23:32:37 #166
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_36186853
Zeker niet mijn stad, maar nog lang niet zo rot als rotterdam
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 19 maart 2006 @ 23:34:09 #167
47580 hoM3r
Our trip.
pi_36186895
Als inwoner van Amsterdam vind ik Amsterdam een mooie stad met helaas iets te veel inwoners die denken dat ze Amsterdam zelf hebben gebouwd, en een bepaalde arrogantie ten toon spreiden t.o.v. de rest van Nederland omdat ze in de stad wonen waar het meeste belastinggeld naar toe gaat. Van de andere kant heet zoiets in mijn geboortestad Nijmegen gewoon " trots".
  zondag 19 maart 2006 @ 23:50:28 #168
144707 Slappertje
Vincent Vega
pi_36187404
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Ach jah..
Het is misschien frustrerend altijd de 2e stad achter Amsterdam in Nederland te zijn
Ha! Ha! Ik kom niet uit Staphorst, dus ik zou niet weten hoe dat voelt
Now we come to step three. This... drives... most... people... crazy.
Woord omhoog, hond! Je weeeet.
pi_36187567
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:22 schreef Slappertje het volgende:

[..]

Ik kreeg toevallig vandaag een mp3'tje hiervan toegestuurd door een vriendin van me, en had 'm hier even willen posten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 19 maart 2006 @ 23:59:26 #170
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36187672
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Ach jah..
Waarom zijn wij dan 010 en jullie 020?
pi_36187709
Leuke stad met koninginnedag
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36187740
A'dam is handig omdat er vele véle winkels zijn, maar de arrogantie van de (voornamelijkl) import A'dammers is on-ge-lo-fe-lijk. Ik heb een tijdje in het Magna Plaza gewerkt, nooit meer! Daar stralen ze iets uit van.......wij zijn ánders.....maar dan met zeer velen.
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_36189782
Mooie stad
Te druk; Teveel chaos
Teveel maffe lui

[ Bericht 6% gewijzigd door Cool_Runner op 20-03-2006 02:31:26 ]
If Matrix was here, he'd laugh too
  maandag 20 maart 2006 @ 09:38:00 #174
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36192331
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:59 schreef SHE het volgende:

[..]

Waarom zijn wij dan 010 en jullie 020?
Puur uit meelij
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36192431
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 02:52 schreef Hilfiger het volgende:

[..]

Rotterdam CS toch echt wel...daar staan altijd groepen jongeren aan beide kanten van de schijfdeuren
Jongeren?......
Jja dat is wel heel creepy, snel terug naar abbek*tteveen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')