Hij hoeft niet eens sticky, maar je hebt wel gelijk dat er niemand in kijkt. Zie de FAQquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:02 schreef speknek het volgende:
Nee, ik vind dat helemaal niks. Ik ben het wel eens dat voorheen de OPs veel te groot waren. Maar een centrale Nintendo sticky kijkt toch niemand in.
Goddamn boy!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:21 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
kan iemand misschien een beetje schetsen hoe het verhaal in elkaar steekt...?
Het PS2 topic heeft in mijn ogen een erg goede OP, lekker kort en zakelijk en toch nuttigquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij hoeft niet eens sticky, maar je hebt wel gelijk dat er niemand in kijkt. Zie de FAQWat moet er in een korte, duidelijk OP dan komen? Die plaatjes zoals we nu hebben zijn erg ok, verder interessante links en een lijstje met toptitels?
Chrash Bandicoot Racing.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:29 schreef trith het volgende:
Weet iemand een soort gelijk spel als MArio Kart: Double Dash op de Cube, dus racen met wapens ofzo iets dergelijks? Dank!![]()
De op interesseert mij eigenlijk ook geen ene hol en hij is zo geladen hier.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:57 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Who cares, ik lees die zooi toch nooit en het laadt alleen maar lang.
quote:
Pokemon Colloseum en volgensmij is er ook een NFSU pack geweestquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:35 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
EDIT; Eh, packs. Een met een gameboy player een met Double Dash, een mat Zelda TWW, eentje met Metroid Prime, Eentje met Donkey Kong Konga... ZIjn er nog meer?
Een OP is juist voor de nieuwe mensen, zodat ze meer info kunnen krijgen. De vaste groep gebruikers maakt het volgens mij niet echt uit wat er in de OP staat.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:03 schreef Denni5 het volgende:
[..]
De op interesseert mij eigenlijk ook geen ene hol en hij is zo geladen hier.
Maar als we het er toch over hebben, wil ik best meepraten.
Waarom skippen we die hele op niet gewoon eigenlijk?
Gewoon een GameCube topic plaatje en dan verder niks.
Ik vind de OP toch wel een belangrijk iets in een reeksentopic als dit. Ik vind het handig om oudere delen te kunnen vinden, en welke games er uit komen staat er ook in. En het zorgt er voor dat wanneer ik de OP zie dat ik denk:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Een OP is juist voor de nieuwe mensen, zodat ze meer info kunnen krijgen. De vaste groep gebruikers maakt het volgens mij niet echt uit wat er in de OP staat.
Ik heb dat vooral wanneer ik topgames zoals bijvoorbeeld beide Metroid Primes speel, niet van een paar plaatjes op internet eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En het zorgt er voor dat wanneer ik de OP zie dat ik denk:Yes ik heb een gamecube!
, door die screens dus
Waarom zou je het scheiden? Als de OP gewoon beperkt gehouden wordt is het allemaal centraal te vinden en is iedereen happy. Er moet gewoon even goed nagedacht worden over wat we erin willen hebben en wat niet. Wat mij betreft ligt die grens bij "dingen die irritant zijn om te herhalen". Dus links naar eerder topics, sites en zo allemaal in de OP (maar wel beperkt houden; vorige OP van speknek was wat dat betreft erg goed). Lijstjes met toppers eruit want dat zijn juist de leuke dingen om over te lullen. Ervaringen uitwisselen blijft namelijk een van de grote pluspunten van communities als dit en dat zou centraal moeten staan bij het bedenken van een OP.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:58 schreef Denni5 het volgende:
Kun je die inhoud van de op die handig is voor de nieuwelingen niet in een apart topic "GAM voor newbies" stoppen dan? Dan gooi je daar ook die plaatjes en links van overige systemen op.
Plaatjes van aankomende toppers worden toch wel gepost in het topic zelf, daar heb je geen op voor nodig.
Komt die 4 Februari hier uit?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:38 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
4 februari nog een grote doos op me kast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |