Ik vind het idd terecht en goed dat hij dood isquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden het terecht en heel normaal en soms zelfs goed dat hij dood is. Dat vind ik onbegrijpelijk.
Wie zegt dat ze het boompje opzocht. Of wil je ontkennen dat ze haar auto in de achteruit heeft gezet in een 1richtingsweg met de bedoeling om de jongen te overrijden?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:29 schreef Darklight het volgende:
[..]
Heb jij dat boompje wel gezien? Erg knap als ze bewust dat boompje heeft opgezocht
Maar ja, Risale zal het wel weer beter weten, hij stond er immers bij
Mooi, focus je dan op degene waarmee je in jouw ogen wel kan discusseren en laat die anderen in deze discussie links liggen. Dat zou je een stuk beter staan.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:32 schreef SCH het volgende:
Niet iedereen maar wel een meerderheid.
En zo denken veel moslims over de dood van Theo en een eventuele dood van andere fundamentalistische anti-islamisten. Hoe voelt het om zo erg op die mensen te lijken die je zo veracht?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:33 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik vind het idd terecht en goed dat hij dood is
Dor de dood van deze ordinaire crimineel wordt er veel leed voorkomen voor andere mensen(tasjesroven/overvallen enz)
Hopelijk komen zn vrienden ook op andere gedachten door de dood van Ali, zullen ook wel niet allemaal lieverdjes zijn
Ik weet niet of ze hem bewust heeft willen overrijden, denk het niet, was er niet bij, en kan de gedachten van die vrouw niet radenquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:33 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze het boompje opzocht. Of wil je ontkennen dat ze haar auto in de achteruit heeft gezet in een 1richtingsweg met de bedoeling om de jongen te overrijden?
Wanneer dan? We hebben al 27 jaar geen linkse regering meer gehad hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Die linkse clan heeft dit land gemaakt tot wat het nu is.
Je leeft in NL, niet ergens in de rimboe waar geen wetten gelden. Er bestaan gewoon wetten die criminelen aanpakken. Daarom is het niet nodig om het recht in eigen hand te nemen. Dan ben je geen haar beter dan de landen en volken die je zo veracht.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
doe eens niet zo politiek correct SCH.
Die linkse clan heeft dit land gemaakt tot wat het nu is.
Als het een autochtoon was geweest die een tas jat en dood gereden werd, had ik het ook niet erg gevonden.
Die tasjes dief pleegt een strafbaar feit, en aktie geeft nu eenmaal reaktie.
Had die maar een andere hobby moeten zoeken.
in dit land staat het hebben van een mening anders niet gelijk aan het jatten van een tas of beroven van een xenosquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:37 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
En zo denken veel moslims over de dood van Theo en een eventuele dood van andere fundamentalistische anti-islamisten. Hoe voelt het om zo erg op die mensen te lijken die je zo veracht?
beetje vreemde vergelijking.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:37 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
En zo denken veel moslims over de dood van Theo en een eventuele dood van andere fundamentalistische anti-islamisten. Hoe voelt het om zo erg op die mensen te lijken die je zo veracht?
Jij vond Theo een fundamentalistische anti-islamist? Lekker figuur ben jijquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:37 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Volgens de wet mag je de achtervolging inzetten in gevallen als dit. Als daarbij per ongeluk de dader omkomt, zie ik dat niet als recht in eigen handen nemen. Risico van het vak voor de dader.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:38 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Daarom is het niet nodig om het recht in eigen hand te nemen. Dan ben je geen haar beter dan de landen en volken die je zo veracht.
Een betere samenleving bereik je door minder criminelen... Overigens ben ik nergens aan het juichen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij niet streeft naar een betere samenleving maar naar een samenleving waarin mensen juichen op elkaars graf.
Ik constateer alleen dat een crimineel is omgekomen (door zijn eigen domme schuld), en dat kan ik met geen mogelijkheid iets 'ergs' vinden.quote:En maar zeiken over die Marokkaantjes die het nu voor hun vriend opnemen, jij doet precies hetzelfde.
In dit land staat er op het jatten van een tas of het beroven dan een xenos ook geen doodstraf. Zeker geen doodstraf uitgevoerd door een slachtoffer. Dat doen ze in de rimboe, niet in een beschaafd land.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:38 schreef pikwik het volgende:
[..]
in dit land staat het hebben van een mening anders niet gelijk aan het jatten van een tas of beroven van een xenos
DAT is het verschil -> goedlullen heet dat!!!
Dan zal je dus moeten wachten op een vergelijkbaar geval: een Nederlands kutcrimineeltje dat tragisch omkomt bij het uitoefenen van zijn 'beroep'. pas dan kun je zeggen wat jij wil.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:22 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[..]
Nee ik stel Nederlanders gelijk aan Marokkanen...
Ja inderdaad erg raar om zoiets te lezen. Maar misschien had ie wel twee banen en werkte ie ook hard. Dat betekent niet dat je daarnaast ook niet tasjes kunt roven... Dus daar kan je geen oordeel over vellen. Is pure onzin om ervan uit te gaan dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:39 schreef IMDNME het volgende:
De krant van vandaag:
Op de boom hangen A4'tjes met herinneringen aan de jongen. "Ali je was een van de weinigen met een hart van goud. Dacht altijd groot over je toekomst. Een hardwerkende jongen met twee banen. Je einde van je leven was onrechtvaardig, maar nu ben je bij Allah. Je bent een soldaat en je zal niet vergeten worden want diep in ons hart blijf je altijd leven."
2 Banen ?>?>? Tasjesrover en drugskoerier ?? .
En dan nog een vd weinigen met een hart van goud ?
Nou dat gaat goed met die jongens .... hoop dat ze uitkijken met oversteken ....
Juist, en dat is dan ook de kern van het probleem. Niet de achtergrond van de dader. De straffen in NL zijn simpelweg te lachwekkend en veelal zo krom als maar kan.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:38 schreef more het volgende:
Kijk als justitie op schiphol drugsmokkelaars met minder dan 2 kg cocaine gewoon naar huis stuurt, zonder vervolging en dat er nog steeds te weinig wordt gedaan aan "kleine" criminaliteit maar jij krijgt wel je dure bekeuring thuis omdat je 3 km te hard hebt gereden, dan creër je een voedingsbodem voor zulk denkgedrag.
ik lul niks goed, maar ongelukken gebeuren nu eenmaalquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:40 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
In dit land staat er op het jatten van een tas of het beroven dan een xenos ook geen doodstraf. Zeker geen doodstraf uitgevoerd door een slachtoffer. Dat doen ze in de rimboe, niet in een beschaafd land.
DAT is het verschil -> goedlullen heet dat!!!
Het feit dat ie dat verschil niet wil zien is al te triest voor woorden.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
beetje vreemde vergelijking.
Theo pleegde geen strafbaar feit,l en is met voorbedachte raden neer geschoten en ritueel geslacht.
Deze vrouw ging vandaag echt niet in haar auto zitten met de gedachten ik ga eens fijn iemand doodrijden.
Dat klopt, ongelukken gebeuren nu eenmaal. Maar je auto in de achteruit zetten in een 1richtingsweg met de bedoeling om de daders te overrijden, kun je met geen mogelijkheid een ongeluk noemen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:42 schreef pikwik het volgende:
[..]
ik lul niks goed, maar ongelukken gebeuren nu eenmaal
Wie neemt het hier op voor de Marokkaanse samenleving?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:43 schreef Darkster het volgende:
voor de mensen die het zo opnemen voor de marokkaanse samenleving|>>>
woon je ook in een gebied/wijk met marokkaanse hangjongeren?
ga er eens een week tussenwonen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |