abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24636980
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 08:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
Als je de voor de hand liggende consequenties van je daden niet kunt accepteren is dat een beetje zwakjes. En in dit soort gevallen moet je toch wel kunnen inzien dat je een keer iemand tegen komt die je zal aanpakken.
Wat dat betreft mag het van mij wel vaker gebeuren. Misschien dat 'ze' het dan wel afleren...
pi_24636991
Ali had gewoon geen tas moeten jatten, dan had hij nu nog geleefd! Ik vind het een mooie vorm van snelrecht.
De vrouw moet een lintje krijgen.
pi_24637011
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:18 schreef pberends het volgende:
Het is zeer terecht dat hij dood is.
Dat niet...
quote:
En ik kots vierkant op die zogenaamd rouwende Marokkanen die het voor 'm opnemen alsof het een heilige is.
Dat wel...
pi_24637069
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 06:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is kort voor ali brandenzalie.

Ik vind dat die vrouw goed gehandeld heeft criminelen verdienen niet om te leven. Ali B ook niet
pi_24637112
Een geval van karma kan je zeggen. Dus zeer terecht.
pi_24637224
Ongelooflijk dat er nog steeds mensen roepen dat het goed is dat die jongen dood is.
Er zijn blijkbaar veel mensen met gewetensstoornissen in ons land.
pi_24637281
eigen schuld toch wel een beetje
oorzaak -> gevolg ook

het mag niet, het kan niet, maar moeten we er rouwig om zijn dat een ordinaire tasjesdief de pijp uit is? nee toch!!

en de heiligverklaring van al zn maatjes is al helemaal lachwekkend
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:48:46 #58
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_24637320
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:44 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk dat er nog steeds mensen roepen dat het goed is dat die jongen dood is.
*eens is!

Zielig voor hem, helemaal zielig voor zijn vader die hoort dat zijn zoon een zware crimineel is die gewapend de buurt onveilig maakt. Maar medelijden? Nee.

Niet zielig voor de samenleving die nu een crimineel minder telt.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_24637349
quote:
De meeste mensen vinden het helemaal niet goed dat deze jongen dood is, maar hebben wel in de gaten dat Ali het zelf veroorzaakt heeft. Als je steelt worden mensen nu éénmaal boos. Ali was overigens een bekende van de politie, hij was vrijgesproken voor een overval op een Xenons vestiging, omdat zijn broer hem een alibi heeft verschaft. (Zijn broer )
pi_24637374
quote:
Ach, vervelend voor 'm en de nabestaanden dat hij dood is. Maar ik kan me er absoluut niet druk om maken. Los daarvan is een crimineel minder altijd iets positiefs.
pi_24637384
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:47 schreef pikwik het volgende:
en de heiligverklaring van al zn maatjes is al helemaal lachwekkend
Eerder misselijkmakend.
pi_24637442
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:50 schreef more het volgende:

[..]

De meeste mensen vinden het helemaal niet goed dat deze jongen dood is,
Lees de topics eens door. Het staat vol met 'terecht' en dergelijke. Ik vind dat grof en dom - het is niet terecht dat ie dood is en al dat blije geblaat is stuitend. Net zoals de heiligverklaring trouwens.
pi_24637454
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:51 schreef nikk het volgende:

[..]

Ach, vervelend voor 'm en de nabestaanden dat hij dood is. Maar ik kan me er absoluut niet druk om maken. Los daarvan is een crimineel minder altijd iets positiefs.
Zegt genoeg over jou
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:56:17 #64
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_24637473
Ik wil jou nog wel eens zien als je handtasje gejat wordt SCH
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_24637513
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Zegt genoeg over jou
Minder criminelen is niet iets positiefs?
pi_24637522
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Zegt genoeg over jou
Wat zegt dan over hem dan als het hem niet kan schelen dat ie knul dood is?

Kan jou het altijd schelen dat mensen die je verafschuwt het leven laten dan?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24637570
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Hoe kan je nou iemand die je niet kent verafschuwen???

Het zegt over hem dat ie niet veel beter is dan dit slachtoffer. Heeft blijkbaar weinig met andere mensen op.

We roepen maar gezellig populistisch weer wat - omdat het niet onze eigen familie is en toch maar een allochtoon. Dat verzin je toch gewoon niet. Deze jongen heeft ook een vader en moeder en familie. Ook van hem werd en wordt gehouden. Misschien lastig voor te stellen maar het is wel zo.
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:02:33 #68
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24637572
Sorry SCH, maar je slaat door. Ik kan me prima voorstellen dat mensen in dit land roepen 'goed zo' in dit geval. Zeker als je continu om je heen hoort dat kleine criminaliteit toeneemt en de politie wel bonnen uitschrijft voor 3 km te hard rijden, maar gewoon weigert om in bepaalde gevallen zelfs maar de aangifte op te nemen. Sterker nog, dat je als je je eigen bezit verdedigt en daarbij klappen uitdeelt, dat jij de bak ingaat en schadevergoeding moet betalen terwijl de dader binnen 3 uur weer los rondloopt.

Het was een ongeluk, de vrouw heeft nooit opzettelijk de dader doodgereden. Maar Ali heeft wel de reeks gebeurtenissen in gang gezet. En 'if you can't do the time, don't do the crime'. In dit geval is 'the time' de eeuwigheid. Jammer, betreurenswaardig, maar het risico van het feit.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_24637592
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sorry SCH, maar je slaat door. Ik kan me prima voorstellen dat mensen in dit land roepen 'goed zo' in dit geval. Zeker als je continu om je heen hoort dat kleine criminaliteit toeneemt en de politie wel bonnen uitschrijft voor 3 km te hard rijden, maar gewoon weigert om in bepaalde gevallen zelfs maar de aangifte op te nemen. Sterker nog, dat je als je je eigen bezit verdedigt en daarbij klappen uitdeelt, dat jij de bak ingaat en schadevergoeding moet betalen terwijl de dader binnen 3 uur weer los rondloopt.

Het was een ongeluk, de vrouw heeft nooit opzettelijk de dader doodgereden. Maar Ali heeft wel de reeks gebeurtenissen in gang gezet. En 'if you can't do the time, don't do the crime'. In dit geval is 'the time' de eeuwigheid. Jammer, betreurenswaardig, maar het risico van het feit.
Oh jij ook al op die populistische toer.
Lekker het recht in eigen hand nemen en juichen om een dode. Ik doe niet mee
pi_24637611
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik slaap er ook geen minuut minder om hoor dat dat ventje dood is.....het is wel triest enzo maar dan had ie maar niet moeten gaan stelen en tja, een ongeluk zit in een klein hoekje.....
Wat veel triester is vind ik die vrouw die is omgekomen toen ze die baksteen door haar voorruit gegooid kreeg op de snelweg....
bla bla bla......
pi_24637629
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:58 schreef nikk het volgende:

[..]

Minder criminelen is niet iets positiefs?
Dat jij het prima vindt dat 19-jarigen onder de auto komen, het zegt echt genoeg over jou.
Je bent niet veel beter dan die knul. Beide gebrekkige gewetensfuncties.
pi_24637635
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:02 schreef SCH het volgende:
We roepen maar gezellig populistisch weer wat - omdat het niet onze eigen familie is en toch maar een allochtoon. Dat verzin je toch gewoon niet. Deze jongen heeft ook een vader en moeder en familie. Ook van hem werd en wordt gehouden. Misschien lastig voor te stellen maar het is wel zo.
In dit geval zou je de persoonlijke achtergrond van de dader moeten vergeten en dit voorval als voorbeeld voor alle marokkaanse crimineeltjes moeten stellen; dit kan zo niet langer.
pi_24637637
quote:

[..]

Het zegt over hem dat ie niet veel beter is dan dit slachtoffer. Heeft blijkbaar weinig met andere mensen op.
Wat een gelul. Waarom zou ik in godsnaam 'iets op moeten hebben' met een crimineel.
quote:
Tja, lullig. Maar ik kan me er absoluut niet druk om maken. Het enige dat ik zie is een dode crimineel.
pi_24637639
SCH doe niet zo schijnheilig man
pi_24637680
quote:

[..]

Kende jij Endstra persoonlijk? Was ms ook wel een heel vriendelijk man.
Ik kan me een post van jou herinneren over hoe je over zijn dood dacht.
Endstra had ook een vader en een moeder nog ms, iig wel een vrouw en een dochtertje.

Zoals Nikk zegt, het is verdrietig voor de nabestaanden, maar voor de rest?
Deze knul had totaal geen respect voor anderen anders ga je niet op een scooter langs mensen rijden en met gevaar voor HUN welzijn tassen uit de handen rukken.
Deze laatste keer zal niet de eerste keer geweest zijn, de dag ervoor stond meneer voor de rechter voor een overval vd Xenos.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')