abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24640239
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:13 schreef Risale-i_Nur het volgende:

[..]

Ja, ze was zo in shock dat ze besloot iedereen op afstand van haar tas te houden terwijl ze haar make-up spullen weer bijeenraapte.
Ik weet niet wat voor opleiding en opvoeding je hebt genoten, maar je kijk op de wereld buiten je kamertje lijkt wel behoorlijk vertroebeld. Weet je zeker dat je in je jeugd niet heel hard op je hoofd bent gevallen?
Mijn vriendin heeft bij een brommer ongeluk haar kaak gebroken en haar knie aan gort gereden.
Het eerste wat ze zei na de klap was "mijn panty, mijn panty is stuk"

Jij hebt een lesje psychologie nodig, want dergelijke idiote reacties zijn heel goed te verklaren.
Jij wilt haar gewoon als schuldige zien en grijpt zoiets aan om te bewijzen dat ze meer in zat over haar spulletjes dan over het ongeluk.

Bovendien verklaren getuigen dat ze in 1e instantie niet leek te wéten dat die knul onder de auto lag.. ze raapte haar spullen bij elkaar, jammerde over de gebroken items en zág toen pas wat er aan de hand was.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24640241
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:24 schreef milagro het volgende:

En dan moeten wij het wél hebben?
Ben het er helemaal mee eens.
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:43:20 #278
111811 Risale-i_Nur
anti-Islam == extreem-rechts
pi_24640268
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:35 schreef Darkster het volgende:
en nee ik ben niet op mijn hoofd gevallen. vroeger toen ik zag dat 6 marokkanen een meisje lastig vielen en ik er wat van zei sloegen die stoere ali's mij met zijn allen in elkaar. en ja toen knapte er iets binnenin mijn hoofd.....
gelukkig hebben mijn ouders mij altijd waarden en normen bijgebracht en respect voor anderen. ik heb voor iedereen respect van chinees tot rus, geel, rood zwart. boedhist, christelijk moslim.
mensen die ik niet respecteer zijn extreme gelovigen (zowel onder moslims als de paus en streng gereformeerden, en groeperingen die niet integreren en crimineel bezig zijn waarmee ze de samenleving ondermijnen.
Blijkbaar ligt het probleem dan ook bij je opvoeding en dus bij je ouders. Dat is niet jouw schuld hoor. Jij kunt het niet helpen dat je wordt opgevoed door mensen die wereldvreemd zijn.
quote:
en ten slotte. ik hoor je varkentje hier nog knorren vol ongeduld, Risale-I-Nur, dus neuk dat beestje asjeblieft weer ff in zijn hol of vraag je vader of hij de pijp-sessie in de moskee ff wil onderbreuken om voor het beestje te zorgen.
Hoe kun je dat varkentje nou nog horen? Hij is al een paar maanden dood.
pi_24640287
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Jaja
[..]

Onder welke normen en waarden valt deze uitspraak. Respect?
zoals gezegd heb ik geen respect voor extreme fundamentalisten, zware criminelen, en groeperingen die zich als "gast" niet willen aanpassen aan de samenleving.
als ik moest kiezen tussen bijvoorbeeld leven van 10 zielige straathonden of 10 criminele marokaanse moslims (ff bij topic blijven he) dan moet ik de volgende dag veel hondenvoer kopen
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:45:10 #280
74075 qizl
--just live --
pi_24640293
laatste nieuws update over het lievertje goud eerlijke jongen met twee banen (sure)

AMSTERDAM - De 19-jarige Ali el B., die maandagavond in de Derde Oosterparkstraat in Amsterdam-Oost werd doodgereden door een vrouw die even daarvoor was overvallen, kwam die dag net bij de rechter vandaan. Hij moest voorkomen wegens een gewapende overval die hij op 11 mei 2004 bij de Xenos in de Kalverstraat zou hebben gepleegd. Dat bevestigde een woordvoerster van de rechtbank woensdag.

Ali had na zijn arrestatie vier maanden in hechtenis gezeten. De raadkamer van de rechtbank liet hem in september vrij omdat zijn broer hem een alibi voor het moment van de overval had gegeven.

De 19-jarige jongen was maandagavond betrokken bij een overval op de 43-jarige automobiliste. De vrouw zette daarop de achtervolging in en reed achteruit de Derde Oosterparkstraat in.

Ali kwam vervolgens bekneld te zitten tussen de auto en een boom. Hij overleed ter plaatse. Het is nog onduidelijk of de automobiliste hem opzettelijk aanreed of dat sprake is van een ongeval.

Nu weten we wel hoe de waarheid zit toch ? jammer van die knul, zeker op die leeftijd, maar risico van het "vak".

Stompzinnig dat die andere maroc's weer over de zeik gaan. Inplaats van ingrijpen lopen ze achteraf te zeiken als het al fout is.
boredom makes one do crazy things, and boy am i ..... !
irony is wasted on the brainless.... let alone sarcasm.
violence aint the answer.... it's the solution !!!
pi_24640308
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:44 schreef Darkster het volgende:

[..]

zoals gezegd heb ik geen respect voor extreme fundamentalisten, zware criminelen, en groeperingen die zich als "gast" niet willen aanpassen aan de samenleving.
En Risale valt onder die groeperingen?
pi_24640319
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:43 schreef Risale-i_Nur het volgende:

Blijkbaar ligt het probleem dan ook bij je opvoeding en dus bij je ouders. Dat is niet jouw schuld hoor. Jij kunt het niet helpen dat je wordt opgevoed door mensen die wereldvreemd zijn.
Het lijkt erop dat je je emotioneel erg betrokken voelt bij deze voorval. Mag ik vragen waarom dat is? Kende jij de omgekomen dief?
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:47:01 #283
111811 Risale-i_Nur
pi_24640325
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:40 schreef milagro het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft bij een brommer ongeluk haar kaak gebroken en haar knie aan gort gereden.
Het eerste wat ze zei na de klap was "mijn panty, mijn panty is stuk"

Jij hebt een lesje psychologie nodig, want dergelijke idiote reacties zijn heel goed te verklaren.
Jij wilt haar gewoon als schuldige zien en grijpt zoiets aan om te bewijzen dat ze meer in zat over haar spulletjes dan over het ongeluk.
Er is een verschil tussen een ongeluk waarbij alleen jijzelf bent betrokken en een 'ongeluk' waarbij je zojuist 3 keer over iemand anders bent heengereden. In geval van eigen ongeluk, ga je je natuurlijk geen zorgen maken om een ander. In geval van een 'ongeluk' waarbij waarschijnlijk een dode is gevallen, is dat normaalgesproken anders.

Hieruit kun je conculderen dat iemand van ons beide een cursus psychologie nodig heeft, maar ik ben het niet. Jij wilt haar gewoon een hand boven het hoofd houden, want ze heeft toch maar een marokkaan overreden.
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:51:04 #284
111811 Risale-i_Nur
pi_24640378
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:46 schreef Redux het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat je je emotioneel erg betrokken voelt bij deze voorval. Mag ik vragen waarom dat is? Kende jij de omgekomen dief?
Nee, ik kende de dief niet. Ik ken namelijk geen dieven. Ik ga enkel om met vrome moslims.

Het lijkt er eerder op dat jij emotioneel erg betrokken bent bij dit voorval. Komt dat omdat je zelf een bepaalde aversie voelt jegens marokkanen?
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:52:16 #285
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24640402
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:47 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Er is een verschil tussen een ongeluk waarbij alleen jijzelf bent betrokken en een 'ongeluk' waarbij je zojuist 3 keer over iemand anders bent heengereden.
Waarvan de politie al zegt dat het onzin is.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24640411
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:51 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Nee, ik kende de dief niet. Ik ken namelijk geen dieven. Ik ga enkel om met vrome moslims.
Waarom neem je het dan op voor deze marokkaanse dief?
quote:
Het lijkt er eerder op dat jij emotioneel erg betrokken bent bij dit voorval. Komt dat omdat je zelf een bepaalde aversie voelt jegens marokkanen?
Je hebt een slecht waarnemingsvermogen als jij uit mijn posts opmaakt dat ik me emotioneel betrokken voel bij dit voorval.
pi_24640461
quote:

[..]

Er is een verschil tussen een ongeluk waarbij alleen jijzelf bent betrokken en een 'ongeluk' waarbij je zojuist 3 keer over iemand anders bent heengereden. In geval van eigen ongeluk, ga je je natuurlijk geen zorgen maken om een ander. In geval van een 'ongeluk' waarbij waarschijnlijk een dode is gevallen, is dat normaalgesproken anders.

Hieruit kun je conculderen dat iemand van ons beide een cursus psychologie nodig heeft, maar ik ben het niet. Jij wilt haar gewoon een hand boven het hoofd houden, want ze heeft toch maar een marokkaan overreden.
ja en jij interesseert je alleen voor omgekomen mensen als het Marokkanen zíjn, kanik ook wel zeggen, dus houd dat soort commentaar bij je

Ze is niet drie keer over hem heen gereden.
En nee bij een ongeluk waar een ander bij betrokken is hóeft dat helemaal niet anders te zijn, voorbeelden te over daarvoor.

Het is je distancieren van het gebeuren, je richten op onbelangrijke details omdat je de belangrijke verschrikkelijk details niet kunt bevatten nog of niet aan kan, niet beseft, niet wilt beseffen.
En dat gebeurt ook als er slachtoffers anders dan jijzelf erbij betrokken zijn.
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:56:33 #288
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24640472
quote:

[..]

Ah, jij stond er gisteren bij, hoe weet jij dat ze 3keer over hem heen is gereden? Heb je je al bij de politie gemeld als getuige?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 januari 2005 @ 13:56:43 #289
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24640477
quote:

Die vrouw was duidelijk in shock als ik de beschrijving hoor. Die had duidelijk niet in de gaten wat er precies gebeurd is. Voor hetzelfde geld dacht ze dat ze een paaltje of de stoep geraakt heeft. Als je leest wat volgens de getuigen haar eerste reacties waren, past dat duidelijk van iemand die in shock is. Een shock die mogelijk ontstaan is door een direct gevoel van onveiligheid nadat haar tasje met spullen gepakt is. Een gevoel van veiligheid dat niet matrieel, maar immatrieel is. Een gevoel dat door Ali is afgenomen. In een klap van een gevoel van "ik ben veilig" naar "ik loop gevaar" doet vreemde dingen met mensen. Door dergelijke shock kan men tot vreemde acties. komen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:57:32 #290
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24640489
quote:

[..]

Wat blaat jij nou weer met je 3x overheen gereden. Lees de politieverklaringen eens, maar nee jij gaat uit van de objectieve verklaringen van de vriendjes van het crimineeltje...
pi_24640501
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:43 schreef Risale-i_Nur het volgende:

[..]

[..]
ja mijn vader was werkloos, zat de hele dag in de moskee en sloeg mijn moeder en verkrachte mijn zusje
pi_24640503
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:24 schreef milagro het volgende:
Goed verhaal, Doc.

Nee, hij had niet dood gehoeven en nee hij had niet dit verdiend, maar compassie verdient hij ook niet.
Hij heeft de eerste domino steen zélf omgegooid.

Voor de rest is alles wel zo'n beetje gezegd.
Ik denk dat de meeste mensen "terecht"roepen vanwege de machteloosheid in het dagelijks leven.
Je kan niks doen aan de overlast en diefstallen veroorzaakt door deze jongeren.
Als zo'n jongen dan overlijdt dan kan ik prima voorstellen dat veel mensen denken: "gerechtigheid".
Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat veel mensen blij zijn met zijn dood, diefstal is in geen verhouding met doodslag. Maar voor velen is de maat een keer vol.

Hetzelfde geldt voor die beroepsinbreker die is overleden bij zijn arrestatie laatst.
De dood heeft hij niet verdiend, maar om nu medelijden te hebben met die gozer die stelselmatig duidelijk maakt dat je in je eigen huis ook niet veilig bent...

[ Bericht 11% gewijzigd door Overlast op 19-01-2005 14:03:21 ]
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:58:58 #293
111811 Risale-i_Nur
pi_24640516
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:52 schreef Redux het volgende:

[..]

Waarom neem je het dan op voor deze marokkaanse dief?
[..]

Je hebt een slecht waarnemingsvermogen als jij uit mijn posts opmaakt dat ik me emotioneel betrokken voel bij dit voorval.
Je hebt een slecht waarnemingsvermogen als jij uit mijn postst opmaakt dat ik het opneem voor een dief.
  woensdag 19 januari 2005 @ 14:01:05 #294
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24640552
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:58 schreef Risale-i_Nur het volgende:

[..]

Je hebt een slecht waarnemingsvermogen als jij uit mijn postst opmaakt dat ik het opneem voor een dief.
Jij lult gewoon dom, jij gaat er bij voorbaat al vanuit dat die Chimeze vrouw die marokkaan express heeft doodgereden, en wel 3x over hem heen is gereden om er zeker van te zijn dat die dood is
pi_24640553
quote:

[..]

Okay, wat is je punt dan precies in deze discussie? Kun je dat voor de duidelijkheid aangeven?
pi_24640570
quote:

[..]

Ik wel in elk geval, net als meer dan de helft van de Nederlanders. Waarom komen moslims (lees: Marokkanen) zo vaak negatief in het nieuws. Verhoudingsgewijs gezien klopt het niet.

Bij dit soort berichten is mijn gedachte naar de vrouw die hier het slachtoffer is en niet naar dat stuk tuig (of moet het meervoud zijn als in: "her-en-der liggende stukken tuig")
liev!
  woensdag 19 januari 2005 @ 14:02:26 #297
111811 Risale-i_Nur
pi_24640576
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:55 schreef milagro het volgende:

[..]

ja en jij interesseert je alleen voor omgekomen mensen als het Marokkanen zíjn, kanik ook wel zeggen, dus houd dat soort commentaar bij je
"Ja, maar een ander doet het ook" Hoe voelt dat, een slachtofferrol? Bovendien interesseren alle mensen mij. Ik maak geen onderscheid.
quote:
Ze is niet drie keer over hem heen gereden.
En nee bij een ongeluk waar een ander bij betrokken is hóeft dat helemaal niet anders te zijn, voorbeelden te over daarvoor.
Noem er maar 1 dan, aangezien er te over zijn.
quote:
Het is je distancieren van het gebeuren, je richten op onbelangrijke details omdat je de belangrijke verschrikkelijk details niet kunt bevatten nog of niet aan kan, niet beseft, niet wilt beseffen.
En dat gebeurt ook als er slachtoffers anders dan jijzelf erbij betrokken zijn.
Bron?

Waarom doe je alsof je ook maar enig verstand hebt van de menselijke psyche? Niet dat een huismoeder dat niet kan weten hoor, maar het is niet bepaald gebruikelijk. Heb je uberhaupt enige opleiding genoten die enigszins in de buurt komt?
pi_24640590
quote:

[..]

quote:

[..]

Hoe lang ga jij dit toneel stukje nog volhouden?
Je kennis van de Koran liet aardig te wensen over zo hebben we gemerkt.
Iemand die soera en aya niet uit elkaar weet te houden, komt mij nu niet bepaald als zijnde vroom moslim over of iemand die veel omgang heeft met vrome moslims.
Toen ik je op die fout wees ben je ws even snel bent gaan googlen om te kijken of ik gelijk had om dan met een smoesje van "ik was even in de war " aan te komen
pi_24640604
deze hele discussie zou overbodig zijn als de marokkaanse en turkse gemeenschap gewoon zich zou aanpassen aan de nederlandse samenleving of dat ze zouden repatrieeren als ze het er niet mee eens zijn.
dan waren we nu met topic "zijn de tieten van georgina echt of nep" deel 125 bezig
  woensdag 19 januari 2005 @ 14:03:44 #300
111811 Risale-i_Nur
pi_24640615
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:56 schreef Darklight het volgende:

[..]

Ah, jij stond er gisteren bij, hoe weet jij dat ze 3keer over hem heen is gereden? Heb je je al bij de politie gemeld als getuige?
Nee, stond jij erbij? Ik luister niet alleen naar de politie, want zo zwart-wit is mijn wereld niet. Ik neem ook de uitlating mee in mijn overwegingen van direct betrokkenen die je in de media hoort. Daarop baseer ik mijn mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')