abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35886525
Heb nog een foto gevonden van Diana na de crash in de MB, maar zal die maar niet hier plaatsen...
pi_35891188
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:35 schreef Kanjer het volgende:
Heb nog een foto gevonden van Diana na de crash in de MB, maar zal die maar niet hier plaatsen...
Misschien niet zo goed idee, toch zou ik hem wel willen zien eigenlijk
pi_35892143
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:46 schreef Evilia het volgende:

[..]

Misschien niet zo goed idee, toch zou ik hem wel willen zien eigenlijk
Mijn mail staat in mijn profiel, dus als je een mail zend, zou ik je de foto kunnen mailen....
pi_35916645
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:13 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Mijn mail staat in mijn profiel, dus als je een mail zend, zou ik je de foto kunnen mailen....
Okee ik stuur je een mailtje dan, bedankt!
pi_35916830
Hee Kanjer, mailtje sturen lukte niet naar je Email adres ....
pi_35917954
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:36 schreef Evilia het volgende:
Hee Kanjer, mailtje sturen lukte niet naar je Email adres ....
Dat is vreemd.
Is een gewoon E-mail adres.....???
pi_35918033
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:22 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat is vreemd.
Is een gewoon E-mail adres.....???
MMM idd vreemd, ik probeer het later weer ...
pi_35925751
Weer niet gelukt(ik snapp niet waarom) stuur maar een mailtje naar mij.Mailadres staat in mijn profiel, bij MSN .
pi_35926058
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef Evilia het volgende:
Weer niet gelukt(ik snapp niet waarom) stuur maar een mailtje naar mij.Mailadres staat in mijn profiel, bij MSN .
Lukt niet, weigert de server.
pi_35926514
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:48 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Lukt niet, weigert de server.
huh nou raar zeg. Laat maar even zitten dan voorlopig.
pi_37659054
8/5/06 Bewijsstukken van Diana's dood vernietigd

Meerdere bewijsstukken voor het onderzoek naar de dood van prinses Diana zijn vernietigd. Dat schrijft maandag de Britse krant Daily Mirror. Momenteel is het onderzoek in handen van Scotland Yard. Het zou gaan om een wrakstuk van de Mercedes. Met die auto botsten prinses Diana en haar geliefde Dodi Al-Fayed in augustus 1997 in Parijs tegen een pijler van de tunnel. Beide passagiers kwamen samen met hun chauffeur om het leven.

Complot
Een Frans gerechtsonderzoek van zes maanden bevestigt volgens de krant dat de bewijsstukken niet meer bestaan. Hoewel het autowrak voor het onderzoek van Scotland Yard teruggegeven is, is de volledige reconstructie van het ongeval door de ontbrekende wrakstukken niet meer mogelijk. De bevindingen ondersteunen volgens de krant de samenzweringstheorieën, die beweren dat de prinses vermoord is en het complot in de doofpot is gestoken.

Fiat Uno
De wrakstukken zijn in 1999 door een brand in de opslagruimte van het Franse justitiepaleis vernietigd. De Franse justitie houdt staande dat de vernietiging van de wrakstukken een "puur ongeluk" was. Bij het ongeluk zijn onder andere de rechterdeur van de Mercedes onherkenbaar vernield. De bewijsstukken waren van belang voor het lopende onderzoek, omdat de Mercedes seconden voor botsing met de pijler een andere wagen ramde. Het zou gaan om een mysterieuze Fiat Uno. Scotland-Yard-Chef Lord Stevens voerde al eerder onderzoek naar de dood van prinses Diana. De resultaten van dat onderzoek worden in de zomer verwacht.

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_204000.html?wt.bron=homeArt6
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_37683918

Bizar zeg...?!?!

...zou het dan toch?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_37721749
'Per ongeluk' vernietigd..............en die zelfmoord was ook per toeval natuurlijk. Wel errug toevallig. Daarbij blijf ik het raar vinden dat de ambulance er een uur en 43 minuten over moest doen. We hebben het over Pr. Di.
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:36:10 #139
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37721897
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:11 schreef livEliveD het volgende:

[..]

De grap is juist dat het heel onaannemelijk is dat die fiat hiervoor gebruikt is. Niks wijst erop als je kijkt naar de reconstructie. Daarnaast is die wagen een hele onlogische keus om zoiets te doen.
Hmn bij een docu van de SBS en de SAS werdt gezegd dat wanneer je een auto van 2500kg van de weg moet drukken je hier een auto voor nodig hebt van rond de 600 kg.

Én het allerbelangrijkste: Een zeer vakbekwame chauffeur om met zo'n kleine auto zo'n grote auto vol op de achteras te tikken.

Over dat identificatie via het gebit: Wat is makkelijker/goedkoper?

1. Je zeer speciaal opgeleide Marine Intelligence nr.6 liquideren
2. Tandarts gegevens aanpassen in het dossier van je zeer speciaal opgeleide Marine Intelligence nr.6 en een gewone beroeps crimineel (IRA iemand?) in zijn auto laten affakkelen onder het motto: Ver Assing!
pi_37731110
Dit is zeer interesant livEliveD.. Het is toevallig zo dat er in een van mijn amerikaanse roddelblaadjes, People, die ik hier ook kan krijgen, er een artikel erover in stond.. Zal ff het blaadje erbij zoeken.. één moment. Op de voorkant staat er Special Report, Diana's Death, Shocking new evidence...

People, April 3, 2006

In the year since her Aug. 31, 1997, death in a Paris car crash, the tragic end of Diana Princess of Wales has remained an unfinisched book, full of stray plotlines and confliciting accounts. But in recent months long-simmering questions raised primarily by Mohammed Al Fayed, the father of Diana's boyfriend Dodi, who died with her in the fatal spinout of her black Mercedes S280 in Paris's Place de l'Alma tunnel - have been making frontpage headlines in teh Britisch press. The reason: comments made earlier this year by Lord Stevens, chief investigator of the government probe into the deaths (known as Operation Paget), that the questions involved were "far more complex...than any of us thought."
Does that mean, as Al Fayed has bclaimed, that Diana's and Dodi's deaths were orchestrated by Buckingham Palace? While operation Paget's official findings will not be completed untl later this year, this PEOPLE special report, based on interviews with several investigators involved with the probe, sorts out the many theories swirling around - and separates facts from fiction.

Question number 1) Did the palace want Diana dead?
For years, conspiracy theorist have blamed Buckinham Palace for Diana's death, speculating that the royal family wanted to avoid the embarrasement of watching the princess soil the monarchy with her affairs.
Then came a bombshell: In his 2003 memoir, Diana's former butler Paul Burrell made public an explosive letter he said Diana wrote 10 months before her death. "This particular phase of my life is the most dangerous," the letter said. Someone- later revealed by the Daily Mirror to be Prince Charles - was "planning 'an accident' in my car, brake failure and serious head injury - to make the path clear to remarry." Was Diana presaging her own demise?
"Preposterous" a Palace source told PEOPLE at the tme, contending that while the missive was likely genuine. Diana was at her lowest ebb when it was written. Lord Stevens questioned Charles for nearly an hour last December, but neither party is commenting on what transpired. "We are not discussing the content of the discussion" says a Palace spokesman.
Close friends of Diana's have raised questions about the letter, saying at the time she was actually happy, having finalized her divorce and forging ahead with new projects such as her campaign against land mines. says a close friend: "I would be very suprised that she woul ever claim that of ther husband."

Qestion number 2)

Was Diana pregnant?

Rumours that Diana was carrying Dodi's child surfaced soon after her death - and were quickly denied by her friends. But Dodi's father has charged that Diana's embalming within hours was done to hinder a thorough postmortem exam. Investigators have taken this concern seriously enough that earlier this year they reinterviewed doctors at Paris's Pitié-Salpêtriére hospital, where Diana was taken after the crash.
Adding to the mystery, Diana looked to some as if she had a pregnancy tummy when she was photographed with Dodi just days before her death. From his yacht, on Aug 28 and 29, five calls were made to Dodi's friends at a villa in Europe, including a call in which he "intimated the couple had wonderful news to share" an investigator says.
Al Fayed claims to have indisputable" proof that Diana was about nine weeks pregnant when she died. A member of Al Fayed's staff would say only "we are making our submissions to the appropriate authorities." But, PEOPLE has learned, investigators has ruled out the pregnancy theory. "It is completely fictious - without any foundation at all," one says. Bolstering their view, statements from two doctors frin the French hospital who "knew exactly what state Diana was in, and she definitely was not pregnant," an investigator says

Question 3 - Was Diana´s chaffeur a secret agent?

Henri Paul was behind the wheel of the black Mercedes S280 when it crashed into a cement pillar in the tunnel, shortly after midnight on Aug. 31. Rumours about Paul´s role in Diana´s death have circulated since his body was pulled out from the wreckage. And now it turns out Paul was a spy. Last year, French authorities informed British investigators that the driver was on the payroll of the Directorate of Territorial Surveillance (DTS). France’s domestic Intelligence Service. Paul, who worked as deputy head of security at the Al Fayed-owned Ritz, had something any spy agency would want: a knowledge of the movements of diplomats and crime bosses. Skeptics like Ken Wharfe, Diana’s former bodyguard, believe Paul’s status doens’t mean Diana was murdered: “All major cities have agents working there and they will find informants at the hotel.” But puzzles remain. Chief among them: How had Paul, with a $35,000 salary managed to stash away $160, 000 in more than a dozen bank accounts - $ 120, 000 was paid just before the crash, according to investigators?

Ik hou nu op want het is al lang genoeg.. maar er staat ook wat over dat die Paul zijn bloodwaarden een, zoals ze het noemen, unspecified error hadden, maar dat Paul wel dronken was toen hij reed. Klinkt allemaal een beetje uhmm… shady

[ Bericht 0% gewijzigd door lunamoon op 11-05-2006 11:15:43 ]
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_37731253
Oh trouwens..dat over die auto, waat livEliveD het in het begin over had.. staat er ook wat over... er staat dus dat er een paar eyewitnesses dat had gezein en dat het paparazzi waren die Diana en Dodi aan het achtervolgen waren. Maar in mei van 2000 vonden ze ineens Andanson´s lichaam in een afgebrande auto, niet de Uno en de politie zeggen dat het suicide is. Maar het rare is... zeggen ze dan, dat een maand later kwamen er gemaskeerde mannen met geweren, die bij Sipa Press (waar Andanson werkte) binnen, en daar hebben ze dus wel een security guard dood geschoten, en hebben ze allerlei laptopts, photo equipment, harde schijven en kameras gestolen.... Dus ik vind het nogsteeds een ebetje raar allemaal... Wie proberen ze nu te beschermen? Het koninklijke huis van Engeland? Was Diana nu zo´n schande voor de familie? Terwijl Charles al jaren lang een verhouding met Camilla heeft... Was Diana zwanger van Dodi? en was haar lichaam zo snel gebalsameerd? Want nu kunnen ze niet terug gaan om dat te bekijken... of dat wel zo was.. en waarom houden dan de doktoren stil? Er moet zoveel meer informatie zijn maar het is allemaal zo hush hush.. ik vind het maar raar
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:32:22 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_38374531
Of het nou een ongeluk was of niet, ik denk dat het voor haar het beste was dat het afgelopen was. Stel je voor dat ze het overleefd had, d'r nieuwe vriend dood, wee tik hoeveel verwondingen die ze opgelopen heeft. Maarja, dit is bijna 9 jaar geleden, tijd om he tte laten rusten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38401120
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:32 schreef Troel het volgende:
Maarja, dit is bijna 9 jaar geleden, tijd om he tte laten rusten?
Waarom ?

31/5/06 Nieuwe wendingen in onderzoek naar de dood van prinses Diana

De Britse politie heeft nieuwe getuigen en nieuw bewijsmateriaal gevonden in het onderzoek naar het ongeluk in Parijs dat in 1997 het leven kostte aan de Britse prinses Diana. "We hebben nieuwe getuigen. We hebben ook nieuwe resultaten van wetenschappelijke analyses. Wie de nieuwe getuigen zijn, kan ik niet bekendmaken", zegt Sir John Stevens, gewezen baas van de Londense politie en leider van het onderzoek.

Complottheorie
De Britse krant The Guardian onthult Stevens dat hij om de twee maanden een ontmoeting heeft gehad met miljonair Mohammed al-Fayed. Hij is de vader van Dodi, de toenmalige vriend van prinses Di die ook omkwam bij het ongeluk. a de dood van de Britse prinses in de Parijse Alma-tunnel staken al snel geruchten de kop op als zou het geen ongeluk geweest zijn. Volgens sommigen, onder wie ook Mohammed al-Fayed, was er sprake van een complot om Diana uit de weg te ruimen. Sir Stevens verzekert dat "elk van die theorieë wordt onderzocht" en dat hij "tot op het bot wil gaan".

Dronken chauffeur
Volgens een onderzoek in Frankrijk dat twee jaar geduurd heeft, werd het dodelijke ongeluk van prinses Diana en Dodi veroorzaakt door de chauffeur van hun voertuig. Hij was dronken, had medicijnen genomen en reed te snel.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:32:56 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38401189
ach dit wordt gewoon zo'n soort 'jack the ripper'... als er überhaupt opzet in het spel is. wat ik persoonlijk niet denk.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:15:36 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_38404835
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Waarom ?
Omdat ze er toch niet mee terugkomt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38556963
Waarom kan het niet gewoon een ongeluk zijn? Ongelukken gebeuren, ook bij beroemde mensen. Er wordt zoveel gespeculeerd wanneer een beroemdheid verongelukt of whatever.
Het blijft erg, daar niet van.
  Admin maandag 5 juni 2006 @ 19:44:23 #147
2222 crew  iteejer
pi_38568512
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:33 schreef vencodark het volgende:
Waarom kan het niet gewoon een ongeluk zijn? Ongelukken gebeuren, ook bij beroemde mensen. Er wordt zoveel gespeculeerd wanneer een beroemdheid verongelukt of whatever.
Het blijft erg, daar niet van.
Dat mensen hier uit Truth worden neergezet als psychopaten die alles geloven is wel bekend, maar degenen die nu denken dat er meer aan de hand is zijn toch niet de eerste de besten, mannen die allemaal hun sporen wel verdiend hebben. Wat je ook van ze zeggen mag, gek zijn die niet.
Als zíj redenen zien om te twijfelen neme ik dat persoonlijk wel serieus.
pi_38612776
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 20:33 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik moet hierbij altijd denken aan dat William en Harry niet van Charles zijn. Ze had bijvoorbeeld een affairre met ene James Hewitt en met JFK jr.

Bloedtest moest afkomst Britse prins Harry bewijzen

Er zijn wel DNA-tests gedaan waarna werd gezegd dat Charles de vader was maar dat zegt natuurlijk niks. Als er iets anders uitgekomen is zouden ze dat heus niet openbaar maken. De prinsen lijken iig voor geen meter op Charles of de Windsors.

Een Kennedy op de Britse troon zou wel spectaculair zijn.
de jongste lijkt wel veel op zijn pappie hoor
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:52:40 #149
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_38622241
Diana was geen reptilian en toen de reptilians dat door hadden, moest ze uitgeschakeld worden.
¡ Experience Everything !
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:29:15 #150
146683 Scummy
Teenage kicks!
pi_38628476
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:52 schreef RickySway het volgende:
Diana was geen reptilian en toen de reptilians dat door hadden, moest ze uitgeschakeld worden.
En prince William is the antichrist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')