Hier heb je best wel een goed puntquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:24 schreef zoalshetis het volgende:
it's hard to believe it's an accident when it comes to famous people.
Heb je idd gelijk in , maar ik vind de omstandigheden rondom deze zaak iets te verdacht om aanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:24 schreef zoalshetis het volgende:
it's hard to believe it's an accident when it comes to famous people.
daar geef je eigenlijk al een beetje antwoord. tenminste dat denk ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:11 schreef Evilia het volgende:
[..]
Heb je idd gelijk in , maar ik vind de omstandigheden rondom deze zaak iets te verdacht om aan
te nemen dat prinses Diana, één van de beroemdste vrouwen ooit, is omgekomen door simpelweg
een ongeluk.
Laat ik het zo zeggen . Natuurlijk kan het een gewoon ongeluk zijn geweest.MAAR ik vindquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar geef je eigenlijk al een beetje antwoord. tenminste dat denk ik.
Ik moet hierbij altijd denken aan dat William en Harry niet van Charles zijn. Ze had bijvoorbeeld een affairre met ene James Hewitt en met JFK jr.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:42 schreef Evilia het volgende:
Bovendien zegt mijn gevoel ook dat er iets niet klopt.
Prinses Diana zou 'iets groots' onthullen, velen denken aan een zwangerschap en huwelijk.
Waarom zou het niet iets te maken kunnen hebben met het Engelse koningshuis?
Hmm inderdaad! Bedankt, zeer interessant dit.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef Kanjer het volgende:
Voor :
[afbeelding]
Na :
[afbeelding]
Het was dus andersom, voor aanrijding wel typeplaatje, na aanrijding niet meer.
Likt me sterk dat zo'n plaatje eraf valt door de aanrijding, heb heel wat schades gezien en dat nog nooit meegemaakt, zou het wel zo zijn zou je op zijn minst lijmresten moeten zien.
Waarom zou je dat eraf halen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef Evilia het volgende:
Idd zeer interessant , wat zou het kunnen betekenen ? iemand heeft het eraf gehaald? of ze zijn van auto gewisseld ?
mooi. ik mis alleen de foto dat ze daarwerkelijk in die merceds is ingestapt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef Kanjer het volgende:
Voor :
[afbeelding]
Na :
[afbeelding]
Het was dus andersom, voor aanrijding wel typeplaatje, na aanrijding niet meer.
Likt me sterk dat zo'n plaatje eraf valt door de aanrijding, heb heel wat schades gezien en dat nog nooit meegemaakt, zou het wel zo zijn zou je op zijn minst lijmresten moeten zien.
hahahaquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:08 schreef Fonkmeistah het volgende:
wat moet je nog meer weten dan ? stukje is duidelijk genoeg.
Dat schampen met een auto is inderdaad een standaard techniek om iemand van de weg te duwen bij geheime diensten, dat ze vervolgens de assassin uit de weg ruimen is ook niks nieuws.
Dat de MI6 betrokken is komt mooi overeen met haar brief waarin ze Charles beschuldigt van het plannen van een auto ongeluk..
kortom om alles nog even op een rijtje te zetten
opdracht gever : Prins Charles
uitvoerder : MI6
Modus operandi : witte fiat
motief : diana was charles een pijn in den Aersch
Zoiets?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooi. ik mis alleen de foto dat ze daarwerkelijk in die merceds is ingestapt.
Opzich maakt het toch niet uit of ze met een vervangende MB gingen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:06 schreef Evilia het volgende:
Ik heb een stukje gevonden over de Merceds, dit zou kunnen verklaren waarom we op de ene foto wel een typeplaatje zien en op de andere foto met de verongelukte auto geen plaatje.
Het komt van Nu.nl en www. daanspeak.com
Diana's fatale rit in een vervang-auto
Op 16 maart 2005 schrijft Nu.nl: 'De Britse prinses Diana verongelukte in een vervangende auto. De auto waarin zij eigenlijk bij het Ritz-hotel in Parijs wilde vertrekken, bleek niet te starten. Maar het kan ook zijn dat Diana en haar vriend Dodi al-Fayed op het laatste moment voor een andere auto kozen om paparazzi te misleiden. Dit blijkt uit correspondentie tussen Britse functionarissen en de regering in Londen kort na het ongeluk van 31 augustus 1997 in Parijs. De officiële documenten zijn openbaar gemaakt door een beroep op de Britse wet openbaarheid van bestuur, meldde de Britse omroep BBC dinsdagavond.'
Als die auto niet startte zie je ze dus in die , niet startende, auto stappen, maar zijn ze er weer uitgestapt om met een vervangende auto te gaan........en daar zullen dan wel geen foto's van zijn......quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Opzich maakt het toch niet uit of ze met een vervangende MB gingen?
Ze stappen in een MB met typeplaatje en crashen in MB zonder typeplaatje, tenzij ze onderweg zijn overgestapt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |