abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:24:56 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35796721
it's hard to believe it's an accident when it comes to famous people.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:40:50 #102
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_35797133
ik vind het ongeluk-verhaal nog verder gezocht dan het moord-verhaal
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  dinsdag 7 maart 2006 @ 07:07:57 #103
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_35799394
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:24 schreef zoalshetis het volgende:
Hier heb je best wel een goed punt
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_35804416
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:24 schreef zoalshetis het volgende:
Heb je idd gelijk in , maar ik vind de omstandigheden rondom deze zaak iets te verdacht om aan
te nemen dat prinses Diana, één van de beroemdste vrouwen ooit, is omgekomen door simpelweg
een ongeluk.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:14:34 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35804487
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:11 schreef Evilia het volgende:

[..]

Heb je idd gelijk in , maar ik vind de omstandigheden rondom deze zaak iets te verdacht om aan
te nemen dat prinses Diana, één van de beroemdste vrouwen ooit, is omgekomen door simpelweg
een ongeluk.
daar geef je eigenlijk al een beetje antwoord. tenminste dat denk ik.
pi_35807281
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

daar geef je eigenlijk al een beetje antwoord. tenminste dat denk ik.
Laat ik het zo zeggen . Natuurlijk kan het een gewoon ongeluk zijn geweest.MAAR ik vind
dat er iets teveel zaken zijn die erop duiden dat dit niet zomaar een ongeluk was.
De witte fiat,die gesignaleerd is,en de eigenaar die onder verdachte omstandiheden om het leven kwam ,de chaffeur Henri Paul die een informant zou zijn en wel/niet dronken, de ambulance die
veels te laat kwam, dat briefje van Diana dat ze schreef dat vermoed dat prins Charles een auto-ongeluk wil beramen enz enz.

Bovendien zegt mijn gevoel ook dat er iets niet klopt.
Prinses Diana zou 'iets groots' onthullen, velen denken aan een zwangerschap en huwelijk.
Waarom zou het niet iets te maken kunnen hebben met het Engelse koningshuis?
Zij en de MI6 hebben dan toch een heel goed motief om Diana te vermoorden?
De monarchie staat immers op het spel!. 'and Crown and Country " gaan voor dan een prinses die
teveel in de weg staat.
pi_35807362
Wat ik vreemd vond/vind.

Als je de beelden bekijkt van Diana die het hotel verlaat zit er geen typeplaatje achterop de Mercedes, op het wrak uit de tunnel wel.
pi_35810539
Heb je daar screenshots van?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_35820111
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:10 schreef rameijer het volgende:
Heb je daar screenshots van?
niet voorhanden, maar zal eens zoeken.
pi_35820386
Voor :

Na :

Het was dus andersom, voor aanrijding wel typeplaatje, na aanrijding niet meer.

Likt me sterk dat zo'n plaatje eraf valt door de aanrijding, heb heel wat schades gezien en dat nog nooit meegemaakt, zou het wel zo zijn zou je op zijn minst lijmresten moeten zien.
pi_35820522
Duidelijker.

† In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 20:33:04 #112
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_35821375
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:42 schreef Evilia het volgende:

Bovendien zegt mijn gevoel ook dat er iets niet klopt.
Prinses Diana zou 'iets groots' onthullen, velen denken aan een zwangerschap en huwelijk.
Waarom zou het niet iets te maken kunnen hebben met het Engelse koningshuis?
Ik moet hierbij altijd denken aan dat William en Harry niet van Charles zijn. Ze had bijvoorbeeld een affairre met ene James Hewitt en met JFK jr.

Bloedtest moest afkomst Britse prins Harry bewijzen

Er zijn wel DNA-tests gedaan waarna werd gezegd dat Charles de vader was maar dat zegt natuurlijk niks. Als er iets anders uitgekomen is zouden ze dat heus niet openbaar maken. De prinsen lijken iig voor geen meter op Charles of de Windsors.

Een Kennedy op de Britse troon zou wel spectaculair zijn.
pi_35837269
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef Kanjer het volgende:
Voor :

[afbeelding]

Na :

[afbeelding]

Likt me sterk dat zo'n plaatje eraf valt door de aanrijding, heb heel wat schades gezien en dat nog nooit meegemaakt, zou het wel zo zijn zou je op zijn minst lijmresten moeten zien.
Hmm inderdaad! Bedankt, zeer interessant dit.
the shore
pi_35856436
Idd zeer interessant , wat zou het kunnen betekenen ? iemand heeft het eraf gehaald? of ze zijn van auto gewisseld ?
pi_35859852
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef Evilia het volgende:
Idd zeer interessant , wat zou het kunnen betekenen ? iemand heeft het eraf gehaald? of ze zijn van auto gewisseld ?
Waarom zou je dat eraf halen?

De MB ster zit wel nog op de kofferklep, en ik weet uit eigen ervaring dat die emblemen best wel stevig vast zitten.

Van auto gewisseld.....de auto gewisseld...tsja, wie weet..
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:41:10 #116
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35859952
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef Kanjer het volgende:
Voor :

[afbeelding]

Na :

[afbeelding]

mooi. ik mis alleen de foto dat ze daarwerkelijk in die merceds is ingestapt.
pi_35863167
Zijn er trouwens ook foto's dat ze in die ( verongelukte )auto zit ? wie heeft daar een duidelijke foto van ?

Het is alweer bijna 9 jaar(!) geleden dat ze is overleden dus ik zou eerlijk gezegd niet meer weten hoe en wat.

Die bodyguard, Trevor Jones (?) heeft hij ooit gepraat over het ongeluk? hij is de enige survivor.Weet vast wat er allemaal is gebeurd voor,tijdens en na het ongeluk.
pi_35865197
Ik heb een stukje gevonden over de Merceds, dit zou kunnen verklaren waarom we op de ene foto wel een typeplaatje zien en op de andere foto met de verongelukte auto geen plaatje.

Het komt van Nu.nl en www. daanspeak.com

Diana's fatale rit in een vervang-auto
Op 16 maart 2005 schrijft Nu.nl: 'De Britse prinses Diana verongelukte in een vervangende auto. De auto waarin zij eigenlijk bij het Ritz-hotel in Parijs wilde vertrekken, bleek niet te starten. Maar het kan ook zijn dat Diana en haar vriend Dodi al-Fayed op het laatste moment voor een andere auto kozen om paparazzi te misleiden. Dit blijkt uit correspondentie tussen Britse functionarissen en de regering in Londen kort na het ongeluk van 31 augustus 1997 in Parijs. De officiële documenten zijn openbaar gemaakt door een beroep op de Britse wet openbaarheid van bestuur, meldde de Britse omroep BBC dinsdagavond.'
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:09:21 #119
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_35865295

[ Bericht 49% gewijzigd door merlin693 op 09-03-2006 01:39:22 (jasper je rustig als je gedronken hebt :)) ]
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:15:37 #120
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_35865455
Heremitisme rules ~!
pi_35872905
Zijn ze eigenlijk wel verongelukt en niet samen er vandoor gegaan?

the shore
  donderdag 9 maart 2006 @ 12:00:27 #122
134609 Fahr.SkyWise
Madness overwhelming
pi_35873289
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:08 schreef Fonkmeistah het volgende:
wat moet je nog meer weten dan ? stukje is duidelijk genoeg.

Dat schampen met een auto is inderdaad een standaard techniek om iemand van de weg te duwen bij geheime diensten, dat ze vervolgens de assassin uit de weg ruimen is ook niks nieuws.
Dat de MI6 betrokken is komt mooi overeen met haar brief waarin ze Charles beschuldigt van het plannen van een auto ongeluk..

kortom om alles nog even op een rijtje te zetten

opdracht gever : Prins Charles
uitvoerder : MI6
Modus operandi : witte fiat
motief : diana was charles een pijn in den Aersch
hahaha wat stom dat we daar niet eerder aan dachten het is nu ineens helemaal duidelijk geworden over wat er is gebeurt

Many surprises come from the ironies involved in putting up a false-front of honesty to hide falsehoods.
ACC: Tommeh @ Fahraway: 1160-2837-4927
pi_35885330
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mooi. ik mis alleen de foto dat ze daarwerkelijk in die merceds is ingestapt.
Zoiets?

Diana in Paris leaving the Hotel Ritz, owned by Dodi al Fayed's father, and entering the Mercedes that would bring her to her death; the princess was to return to England the next day for a visit with her sons William and Harry
--------------------------------------------------------------------------------
BIG PICTURES
pi_35885373
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:06 schreef Evilia het volgende:
Ik heb een stukje gevonden over de Merceds, dit zou kunnen verklaren waarom we op de ene foto wel een typeplaatje zien en op de andere foto met de verongelukte auto geen plaatje.

Het komt van Nu.nl en www. daanspeak.com

Diana's fatale rit in een vervang-auto
Op 16 maart 2005 schrijft Nu.nl: 'De Britse prinses Diana verongelukte in een vervangende auto. De auto waarin zij eigenlijk bij het Ritz-hotel in Parijs wilde vertrekken, bleek niet te starten. Maar het kan ook zijn dat Diana en haar vriend Dodi al-Fayed op het laatste moment voor een andere auto kozen om paparazzi te misleiden. Dit blijkt uit correspondentie tussen Britse functionarissen en de regering in Londen kort na het ongeluk van 31 augustus 1997 in Parijs. De officiële documenten zijn openbaar gemaakt door een beroep op de Britse wet openbaarheid van bestuur, meldde de Britse omroep BBC dinsdagavond.'
Opzich maakt het toch niet uit of ze met een vervangende MB gingen?

Ze stappen in een MB met typeplaatje en crashen in MB zonder typeplaatje, tenzij ze onderweg zijn overgestapt
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:05:39 #125
139452 gaai
zwarte poes
pi_35885730
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:50 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Opzich maakt het toch niet uit of ze met een vervangende MB gingen?

Ze stappen in een MB met typeplaatje en crashen in MB zonder typeplaatje, tenzij ze onderweg zijn overgestapt
Als die auto niet startte zie je ze dus in die , niet startende, auto stappen, maar zijn ze er weer uitgestapt om met een vervangende auto te gaan........en daar zullen dan wel geen foto's van zijn......

ofzo
*I just realized.....i don't care*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')