abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24632625
Zoals De TT Al Aangeeft: In Hoeverre Sta Je Open Voor De Mening Van Anderen?
En Met Anderen Wordt Dan Bedoeld: Mens, Dier, Plant, Ding, Etc. Alles Behalve Jijzelf!

Ik Sta Volgens Mij Redelijk Open Tegenover Anderen Maar Merk Dat Het Niet Altijd Andersom Is!
Graag Jullie Mening!

let love be your energie
pi_24632650
Ik Ben Nog Niet Zo Vaak In Discussie Geweest Met Een Plant, Maar Ik Zou Zijn Mening Wel Waarderen...
pi_24632673
Ik Sta Open Voor Anderen Mits Ze Niet Telkens Hoofdletters Gebruiken
dag
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:52:24 #4
97665 Vincenzo
Onthackt sinds 2019
pi_24632679
Zolang een mening mij, mijn vrienden, mijn familie enz, niet in gevaar brengt heb ik daar geen probleem mee.
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:52:26 #5
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24632681
Ik luister iig altijd naar de mening van anderen, en zoals TG zegt, naar een plant heb ik nog nooit geluisterd....
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_24632767
Prinses Irene kan met bomen praten, misschien kan ze is wat voor me vertalen
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:01:52 #7
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24632907
Ik Ben Enorm Geïnteresseerd In De Visie Van Anderen. Ik Sta Er Voor Open En Als Er Een Mogelijke Kern Van Waarheid In Kan Zitten Zie Ik Geen Reden Om Het Niet “Mee Te Nemen”.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24633433
Wat een hoop hoofdletters in dit topic

Maar, eh, daar sta ik ook best voor open, hoor

Heb je wat op je lever TS? Ik ben wel benieuwd
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_24633467
Ik sta altijd wel open voor de meningen van anderen, misschien iets minder voor de mening van een dier, nog iets minder voor de mening van plant ..... en de mening van een ding, tja ....
pi_24633572
Wat Ik Hiermee Bedoel Is Dat Je Maar Even De Topics In Truth Door Hoeft Te Lezen En Dat Je Dan Al Doodgegooid Wordt Met Verschillende Waarheden, Zonder Dat Er Volgens Mij Naar De Mening Van Anderen Geluisterd Wordt.
In Dit Topic Zegt Tot Nu Toe Iedereen Dat Ze Open Staan Voor Andere Meningen, Maar Het Algemene Beeld In Truth Is Dat Er Bijna Niet Geluisterd Wordt Naar Anderen Waardoor De Meeste Topics Uitlopen In Flames Zie Dit Topic Maar

let love be your energie
pi_24633595
Wat Ben Jij Een ZGZ Wannabee Met Je Al Hoofdletters!!! Poephoofd!!
pi_24633606
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:44 schreef Murray het volgende:
Wat Ben Jij Een ZGZ Wannabee Met Je Al Hoofdletters!!! Poephoofd!!
En Dit Is Dus Weer Geen Respect Tonen Voor Andermans Mening!
Dank U!

let love be your energie
pi_24633686
Ik sta alleen open voor de mening van een ander als ze open staan voor mijn mening.

Maar ik ben wel koppig

Ik sta alleen niet echt open voor de mening van planten. Die zeggen zo weinig terug dus is het moeilijk te achterhalen wat hun mening is
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:54:08 #14
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24633703
De beste mening die je kan hebben, is geen mening.

toevoeging;
Dit maakt een onzelfzuchtig in een discussie, en dus zeer open. En de uitkomst van zo'n discussie maakt niet uit, plus weet de onzelfzuchtige meteen wanneer het genoeg is. Een discussie word voor een zonder mening geen discussie meer, maar slechts een luister en vraag gesprek, ipv een luister en beargumenteer gesprek.
pi_24633735
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:41 schreef mr_oizo het volgende:
Zie Dit Topic Maar
Dat is Feedback........Daar mag je flamen Maar wat is het nut van dit topic? Je hebt al gezien dat er veel mensen openstaan voor andere meningen.........en nu?

Ik ben nog steeds benieuwd naar jouw mening over whatever dit topic over gaat
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:21:46 #16
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24635908
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:45 schreef mr_oizo het volgende:
En Dit Is Dus Weer Geen Respect Tonen Voor Andermans Mening!
Dank U!
Ik zat erop te wachten Nu leest het wel onhandig en heeft weinig met de inhoud te maken.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24635934
Ik sta helemaal open voor een mening van een ander, die respecteer ik zolang ze me die mening maar niet gaan opdringen....want dat is nu vaak wel het geval, en dat haat ik.
bla bla bla......
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:56:48 #18
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_24637480
ik sta altijd open voor een mening van een levensvorm. maar op bepaalde topics ben ik gesloten, ik luister en respecteer de mening van een ander. maar ik weet dat op dat betreffende topic dat ik gewoon gelijk heb. en dan krijg je interesante discussies van tijd tot tijd
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:28:31 #19
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24638076
Mag ik vragen aan jullie, waarom jullie zoveel belang hechten aan je eigen mening in een discussie, wat is het voordeel dat je er uit put?
Doen jullie het voor jezelf, of voor degene waarmee je in discussie bent.
M.a.w. ben je zelfzuchtig, of onzelfzuchtig in een discussie?
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:40:37 #20
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24638314
Mja een redelijke open deur:
Ik denk dat de meeste het ervaren als een gevoel van "erboven staan/winnen/slimmer zijn" etc. Daarnaast is er mogelijk teleurstelling als anderen het niet met je eens zijn (Noodzaak wordt niet ingezien/Niet kunnen begrijpen waarom een ander het niet met je eens is/Vastgeroest in eigen denkbeelden) hetgeen kan leiden tot steeds fellere reacties.
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:47:28 #21
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24638461
Inderdaad, dat zou wellicht een onderdeel vormen voor waarom mensen zo graag hun eigen mening hebben en willen behouden tijdens een discussie.

Maar als het zoveel starheid, en discussie teweeg brengt, waarom zou je je dan aan een eigen mening hechten? Waarom zou je die niet gewoon opzij zetten tijdens een discussie, en puur te discussieren voor wat de ander zegt en vind, met geen enkel argument maar slechts met vragen. Met vragen kan je een persoon iets doen realiseren, met een argument krijg je een defensief/offensief spelletje, wat wij tegenwoordig discussies noemen.

Zo belangrijk is een eigen mening toch niet? Ik bedoel, wij mensen zijn niet alwetend, waarom dan voordoen alsof. De enigste zekerheid die je kan hebben, is dat alles onzeker is.

Is Onzelfzuchtigheid niet een zeer groot en bewonderswaardige manier van zijn? Waarom dan niet jezelf onzelfzuchtig maken in een discussie. . Maargoed, das mijn mening .

Geweldig, paradoxen haha!
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:51:13 #22
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24638537
Geen idee Ik stel zelf ook liever vragen namelijk en heb nooit zo'n last van heftige discussies. Flamen gebeurt wel eens maar daar moet je boven staan in mijn optiek anders is het hek van de dam. Af en toe een beetje prikkelen is een ander verhaal
pi_24639321
Ik sta (bijna altijd) open voor een mening van een ander, maar uiteindelijk doe ik toch (wel) wat ik zelf wil en/of wat goed aanvoelt.

en mocht ik fouten maken, dan kan ik het alleen mezelf verwijten en viceversa.
Das mijn eigenwijze manier van leren en leven. Bevalt me wel.

ps. om ook wat inhoudelijk erop in te gaan: planten, dieren en dingen hebben geen (tot amper) meningen, daarom 'denken' ze ook anders. Ze zijn, meer dan menig denkend mens ooit kan zijn soms, Breezahboy . En daarom kunnen ze zo goed jagen, genieten van een middagdutje in de zon, spelen, vrijen, etc.

lekker simpel he
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:56:36 #24
89763 spiritual
The ultimate style
pi_24639646
ik sta open voor de mening van een ander, omdat ik het zelf ook waardeer als men voor mijn mening open staat...
pi_24639778
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 12:56 schreef spiritual het volgende:
ik sta open voor de mening van een ander, omdat ik het zelf ook waardeer als men voor mijn mening open staat...
Ja, das ook een goeie.

Lijkt wel zo'n citatentopic, heb er nog ééntje:
'Ik sta open voor de mening van een ander, maar luisteren doe ik er toch niet (altijd) naar'.

Nee, das niet altijd waar, nog ééntje dan:
'Ik sta open voor de mening van een ander, maar mijn eigen waarheid blijf ik ook in acht houden'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')