deel 5 was de vorige..quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:54 schreef BaajGuardian het volgende:
was het niet deel 5?
*zucht* met jouw forum bedoelde ik de naam die je eraan gaf. dus truth opheffen en "alternatieve kennis en conspiracy" openen was jouw idee, dus noemde ik het jouw forum. sorry. ik ga me dr echt niet meer mee bemoeien nu.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:00 schreef BaajGuardian het volgende:
mijn forum?
ben ik opeens de paar honderd man\vrouw die best graag zon forum zouden willen?
quote:had een goed idee wat alle problemen zou oplossen waar truth weer een forum voor paranormale en psyche zaken kan worden
Iteejers post nog gelezen?quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:39 schreef Redux het volgende:
Wat is er anders aan dat forum wat je er bij wil hebben en dit forum als ik vragen mag, baajguardian?
Als je idd weer komt met ideeen als een maximal lengte per post, ja, dan krijg je idd dergelijke opmerkingen van me.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:50 schreef qu63 het volgende:
en het was maar een idee hoor Iteejer en BG.. volgende keer zal ik mn muil wel weer houden..
Waarna Redux een vraag had:quote:Een enkele te lange openingspost zal een forum niet schaden. Wat wel kan schaden is, als er over doorgezeken blijft worden, en/of als anderen dat en masse ook allemaal gaan doen.
En dat geldt eigenlijk voor alles. De vrijheid is het probleem niet, wel de letterlijke mateloosheid waarmee er soms met die vrijheid wordt omgegaan.
9/11 en complot-topics zijn prima, het wordt pas een probleem als er tientallen tegelijk gaan lopen en daarmee de andere onderwerpen wegdrukken. Als je dat laat gebeuren wordt de Truth een hype-forum.
De vrijheid van meningsuiting is mooi. Maar ook die kan doorschieten: als er in ieder topic door steeds dezelfden wordt verklaard dat het allemaal onzin is, is de aardigheid er ook snel van af. Ook is het vragen om natuurkundige of mathematische bewijzen niet altijd zinvol. De opvatting dat het onderwep van de Truth onzin is kan geuit worden in daartoe bestemde topics, maar om dat steeds in ieder lopend topic te herhalen gaat lijken op het kapstok-principe: het lopende topic gebruiken om de eigen opvatting te propageren. Hetgeen dus offtopic is.
Het is allemaal een kwestie van maat. Niet goed in regels uit te drukken.
Met de volgende reactie mijnerzijds:quote:[quote]Op zondag 3 oktober 2004 13:45 schreef Redux het volgende:
Wat is de maat?
Bij deze dus een oproep om naar alle redelijkheid met oms forum om te gaan. Aan dirigistische regeltjes en voorschriften heb ik een hekel, zeker op plekken waar dat niet nodig is.quote:Afstand van jezelf en je eigen gelijk nemen, om je heen kijken, context bekijken, objectief beoordelen, en dan naar eer en geweten zeggen 'ik kan dit doen' of 'ik kan dit niet doen'.
Als het dan toch nog niet goed is, merk je dat wel aan reacties van anderen of van mods. Over alles kan gepraat en gediscussieerd worden natuurlijk
Maar al is dat hoogst zelden nodig het zijn dan wél de mods die uiteindelijk iets goed- dan wel afkeuren.
Opgeschoondquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:02 schreef OpenYourMind het volgende:
In het verlengde van de vorige post is er een opruimactie nodig in dit topic denk ik...
The 9-11 TRUTH MOVEMENT
Dat was toch die ene waarin vroeger stond dat dom copy-paste werk niet gewaardeerd werd ?quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:00 schreef iteejer het volgende:
Lees de faq es - staat hierbovenin, ben je snel doorheen
Verdwenen in de bermuda driehoek.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat was toch die ene waarin vroeger stond dat dom copy-paste werk niet gewaardeerd werd ?
Deja vue, niks aan te doen.quote:En welke voor de 1000000 + X (waarbij X 10 tot de macht heel veel is)e genegeerd is ?
Mjam, is dat dan iets persoonlijks of mogen we allemaal meedoen.quote:Echt... het moet niet langer duren of ik ga misbruik maken van de moderatie hier
Als jij de hond uitlaat, vind ik het best.quote:Alles mag, alles kan, maar geloof dan maar wel dat ik mijn ervaringen van mijn volgende LSD trip, hier als werkelijk en reeel beschouwd wil zien worden...
Waarom?quote:"Mooi forum, geen grenzen" ... wat mij betreft mogen 9 van de 10 ONZ topics deze kant op geschopt worden als het zo doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |