abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:49:24 #1
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_22371816
en verder!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:50:19 #2
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_22371838
en het was maar een idee hoor Iteejer en BG.. volgende keer zal ik mn muil wel weer houden..
It's Time To Shine
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:54:25 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22371938
was het niet deel 5?
of ben ik nu weer oververmoeid....

ok ontopi....feedbackic.

had een goed idee wat alle problemen zou oplossen waar truth weer een forum voor paranormale en psyche zaken kan worden

REPTILIANS, waarheid of disinformatie?
die post staat ie.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:57:41 #4
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_22371990
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:54 schreef BaajGuardian het volgende:
was het niet deel 5?
deel 5 was de vorige..

wat versta je precies onder alternatief? een groot gedeelte van wat hier onder tarot staat kan ook gezien worden als altermatieve kennis. dus truth opheffen en dan jouw forum openen?
It's Time To Shine
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:00:34 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22372051
mijn forum?

ben ik opeens de paar honderd man\vrouw die best graag zon forum zouden willen?
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:09:14 #6
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_22372222
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:00 schreef BaajGuardian het volgende:
mijn forum?

ben ik opeens de paar honderd man\vrouw die best graag zon forum zouden willen?
*zucht* met jouw forum bedoelde ik de naam die je eraan gaf. dus truth opheffen en "alternatieve kennis en conspiracy" openen was jouw idee, dus noemde ik het jouw forum. sorry. ik ga me dr echt niet meer mee bemoeien nu.
It's Time To Shine
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:11:17 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22372261
ik zeg niet truth op te heffen , lees je selectief ofzo?
quote:
had een goed idee wat alle problemen zou oplossen waar truth weer een forum voor paranormale en psyche zaken kan worden
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:12:56 #8
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_22372297
tarot valt voor mij ook onder alternative kennis, netzoals dromen. wat dus paranormale zaken zijn!
It's Time To Shine
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:15:03 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22372342
nou , het was maar een idee voor een forum naam , de admins kunnen zelf ook wat bedenken als ze er wat mee willen doen.
er is vraag naar.
thats for sure.
(en het blijkt truth te overspoelen , kan ook een reden zijn om een extra forum te maken)
pi_22372809
Wat is er anders aan dat forum wat je er bij wil hebben en dit forum als ik vragen mag, baajguardian?
  Admin zondag 3 oktober 2004 @ 14:40:54 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_22372839
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:39 schreef Redux het volgende:
Wat is er anders aan dat forum wat je er bij wil hebben en dit forum als ik vragen mag, baajguardian?
Iteejers post nog gelezen?
Die postte weereens in een gesloten topic
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_22372903
Jazeker heb ik die gelezen! En ik neem zijn advies ook mee.
pi_22373461
Newton had een heeft een hele mooie wet die door te voeren is in het hele leven.

Actie = reactie

Het is heel makkelijk om hiervan een rollende bal te maken.. die bal blijft rollen... ( reacties zullen in een bepaalde trend blíjven komen ) tót iemand stopt met reageren op de manier waar "we" in zijn vervallen.

Om een spelletje wie dat dan zou moeten zijn te voorkomen kunnen we ook gewoon afspreken dat we met z'n allen op een iets minder aanvallende/ veroordelende/ vervelend kritische / verdedigende manier posten.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 3 oktober 2004 @ 16:02:24 #14
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_22374210
In het verlengde van de vorige post is er een opruimactie nodig in dit topic denk ik...

The 9-11 TRUTH MOVEMENT
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:37:16 #15
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_22376323
zozo ..de bovenste paar topics in truth zijn een beetje opgeruimd .. moet deze niet zweven ofzo
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_22376556
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:50 schreef qu63 het volgende:
en het was maar een idee hoor Iteejer en BG.. volgende keer zal ik mn muil wel weer houden..
Als je idd weer komt met ideeen als een maximal lengte per post, ja, dan krijg je idd dergelijke opmerkingen van me.
pi_22376787
Herhaling van eerder post:
quote:
Een enkele te lange openingspost zal een forum niet schaden. Wat wel kan schaden is, als er over doorgezeken blijft worden, en/of als anderen dat en masse ook allemaal gaan doen.

En dat geldt eigenlijk voor alles. De vrijheid is het probleem niet, wel de letterlijke mateloosheid waarmee er soms met die vrijheid wordt omgegaan.

9/11 en complot-topics zijn prima, het wordt pas een probleem als er tientallen tegelijk gaan lopen en daarmee de andere onderwerpen wegdrukken. Als je dat laat gebeuren wordt de Truth een hype-forum.

De vrijheid van meningsuiting is mooi. Maar ook die kan doorschieten: als er in ieder topic door steeds dezelfden wordt verklaard dat het allemaal onzin is, is de aardigheid er ook snel van af. Ook is het vragen om natuurkundige of mathematische bewijzen niet altijd zinvol. De opvatting dat het onderwep van de Truth onzin is kan geuit worden in daartoe bestemde topics, maar om dat steeds in ieder lopend topic te herhalen gaat lijken op het kapstok-principe: het lopende topic gebruiken om de eigen opvatting te propageren. Hetgeen dus offtopic is.

Het is allemaal een kwestie van maat. Niet goed in regels uit te drukken.
Waarna Redux een vraag had:
quote:
[quote]Op zondag 3 oktober 2004 13:45 schreef Redux het volgende:
Wat is de maat?
Met de volgende reactie mijnerzijds:
quote:
Afstand van jezelf en je eigen gelijk nemen, om je heen kijken, context bekijken, objectief beoordelen, en dan naar eer en geweten zeggen 'ik kan dit doen' of 'ik kan dit niet doen'.
Als het dan toch nog niet goed is, merk je dat wel aan reacties van anderen of van mods. Over alles kan gepraat en gediscussieerd worden natuurlijk

Maar al is dat hoogst zelden nodig het zijn dan wél de mods die uiteindelijk iets goed- dan wel afkeuren.
Bij deze dus een oproep om naar alle redelijkheid met oms forum om te gaan. Aan dirigistische regeltjes en voorschriften heb ik een hekel, zeker op plekken waar dat niet nodig is.

Te lange posts zullen niet door iedereen gelezen worden. Een lopende discussie kunnen ze verzieken, maar als OP is het toch weer anders. Kijk naar de context, kijk naar de omstandigheden. En gun ieder zijn eigen mening en methode van uitdrukken.

Zolang de discussie maar centraal staat, en open en zinvol blijft. Truth is geen reclamefolder voor eigen ideeen, het is een ontmoetingsplek voor ideeen en ervaringen.

Lees de faq es - staat hierbovenin, ben je snel doorheen
pi_22376891
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 16:02 schreef OpenYourMind het volgende:
In het verlengde van de vorige post is er een opruimactie nodig in dit topic denk ik...

The 9-11 TRUTH MOVEMENT
Opgeschoond
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:23:50 #19
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22378489
Vragen of dit topic sticky kan en daardoor een tvp maken is zo 2003
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_22381010
over bv die reptilians wil ik wel iets meer lezen om voor mezelf te weten dat het onzin is...weet het na wat regels gelezen te hebben al bijna zeker.
(ik las wat losse fragmenten bv over de genen in stand houden.)
ja en dan moet ik zeker kilometers tekst lezen en een hoop engels om vervolgens met iets te komen om een discussie welke ik al weet te onderbouwen / verdedigen / verwerpen, met linkjes van sites welke als een blinde geloofd worden want het staat in het engels dus het is serieus, ha (dikke pik)
het zal wel allemaal bedoelt zijn voor de diehards het fokclubje (ons kent ons) die reageert en die schijnbaar niets anders te doen hebben dan het hele gedoe lezen, het liefst nog allemaal in het engels want dat staat interessant...het zal allemaal wel.
mag ik wel zeggen hier he, of ben ik nu een zeikertje en moet niet zeuren?

o ja..het wachten is natuurlijk uiteindelijk op de wetenschappelijke wereld die met bewijzen gaan komen en dat er vervolgens niets gaat gebeuren, net zoals de ellenlange discussies hier..
zonde van mijn tijd.
het leukste vind ik de topics die niet verwijzen naar linkjes met meters tekst.
groeten
een onafhankelijk iemand.
vind jullie evengoed allemaal tof hoor, echt waar.

en ja ik ben sjagerijnig en heb een kutdag achter de rug.
morgen denk ik er hetzelfde over alleen met de wijsheid dat ik bovenstaande niet had moeten posten.
te laat dus.
  zondag 3 oktober 2004 @ 21:14:41 #21
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_22381339
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  maandag 4 oktober 2004 @ 00:47:00 #22
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_22386730
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 18:00 schreef iteejer het volgende:

Lees de faq es - staat hierbovenin, ben je snel doorheen
Dat was toch die ene waarin vroeger stond dat dom copy-paste werk niet gewaardeerd werd ?

En welke voor de 1000000 + X (waarbij X 10 tot de macht heel veel is)e genegeerd is ?

Echt... het moet niet langer duren of ik ga misbruik maken van de moderatie hier

Alles mag, alles kan, maar geloof dan maar wel dat ik mijn ervaringen van mijn volgende LSD trip, hier als werkelijk en reeel beschouwd wil zien worden...

DAMN!

"Mooi forum, geen grenzen" ... wat mij betreft mogen 9 van de 10 ONZ topics deze kant op geschopt worden als het zo doorgaat.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  maandag 4 oktober 2004 @ 00:57:38 #23
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_22386947
Bij deze wil ik graag wederom een ban voor mezelf aanvragen in dit forum.

Maand of drie lijkt me wel wat.

Bij voorbaat dank.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  maandag 4 oktober 2004 @ 01:54:19 #24
84524 Morwen
I got life
pi_22388016
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 00:47 schreef ChOas het volgende:

[..]

Dat was toch die ene waarin vroeger stond dat dom copy-paste werk niet gewaardeerd werd ?
Verdwenen in de bermuda driehoek.
quote:
En welke voor de 1000000 + X (waarbij X 10 tot de macht heel veel is)e genegeerd is ?
Deja vue, niks aan te doen.
quote:
Echt... het moet niet langer duren of ik ga misbruik maken van de moderatie hier
Mjam, is dat dan iets persoonlijks of mogen we allemaal meedoen.
quote:
Alles mag, alles kan, maar geloof dan maar wel dat ik mijn ervaringen van mijn volgende LSD trip, hier als werkelijk en reeel beschouwd wil zien worden...
Als jij de hond uitlaat, vind ik het best.
quote:
"Mooi forum, geen grenzen" ... wat mij betreft mogen 9 van de 10 ONZ topics deze kant op geschopt worden als het zo doorgaat.
Waarom?

Ow, ik vergat de knipoog.......;-)

[ Bericht 1% gewijzigd door Morwen op 04-10-2004 02:04:33 (zeer belangrijke toevoeging ;-)) ]
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_22388527
Alle onzintopics deze kant op lijkt me ook wel iets te ver gaan denk je niet?

Vanwaar die negativiteit? Wat voor last heb je van enorme posts in topics waar je toch nauwelijks komt?

Als er eens, van alle kanten, wat minder gezeken werd en er werd gepost in de topics die men interessant vind en voor de rest een leven en laten leven houding aan zou nemen, zou dat niet een hoop schelen?

Het volkliederen van FB met de eindeloze discussies tussen bv BJ en Redux vind ik iets wat niet meer moet gebeuren. Daar is FB niet voor.
Een enorme stortvloed aan 9/11 topics - kan best meer geconcentreerd worden.
Het zelfde geldt voor andere samenzwerings-toestanden.

Maar verder zie ik niet in waarom we tot strakke regelgeving over bv postlengte moeten komen. Het is hier geen kleuterklasje. En Choas, om een ban aan te vragen alleen omdat eea hier anders gaat dan jij zou willen is me ook een brug te ver. We zitten hier nou eenmaal met een enorme diversiviteit aan mensen en topics, mede omdat men een bepaalde categorie nergens anders wil hebben.
De rest van Fok is al dermate verregeld volgetimmerd met voorschriften en uiterst onverdraagzaam tegen 'maffe' ideeen. Moeten wij dat dan ook worden hier..?

Waar ik me sterk voor wil maken is overigens een apart subforum voor truth. Met subfora, of, anders gezegd, met eigen fora voor bv dromen, voor alternatieve geneeswijzen, voor paranormalitet, en ook voor die complottenzooi. Dan kunnen we dat beter scheiden, en kun je ook per onderwerpsgroep eigen richtlijnen opstellen. Want dán gaat weer wel. Nu is truth te heterogeen, een te grote mengelmoes.

Hoe denkt men hier daarover..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')