Duizelingwekkend.quote:
Een aanrader dus.quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:51 schreef Zeitgeist het volgende:
Cure
http://www.imdb.com/title/tt0123948/
[afbeelding]
Ik vond de rol in Garden State veel beter bij haar passen dan die in Closer. Ik vind haar met haar zeer tengere lijf echt een meisje. Vond haar rol in Closer wel goed, maar niet beter dan in Garden State en zeker niet leuker. In Garden State was ze supercute.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:20 schreef Sai het volgende:
Portman zet een erg okaye rol neer die 180 graden anders is dan haar rol in Closer
Ik vond haar in allebei de films erg goed. Als film ga ik meer voor Garden State, maar juist omdat Portman in Closer nogal tegen haar type inspeelde vond ik haar daar iets beter. Het verraste me wat meer. Ik vond het in ieder geval erg leuk om te zien hoe ze twee totaal verschillende mensen geloofwaardig neer kon zetten.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond de rol in Garden State veel beter bij haar passen dan die in Closer. Ik vind haar met haar zeer tengere lijf echt een meisje. Vond haar rol in Closer wel goed, maar niet beter dan in Garden State en zeker niet leuker. In Garden State was ze supercute.
De zoon van wiequote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:35 schreef Hare het volgende:
Walter Huston (de zoon van ja) vond ik vre-se-lijk irritant.
THE GRUDGEquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:06 schreef kinky_queen het volgende:
THE GRUDGE
Sarah Michelle Gellar is een mooie dame maar kan geen hele film dragen en ze is niet mooi genoeg om niet te hoeven kunnen acteren.
Ik heb het origineel niet vaak genoeg gezien om te kunnen zeggen dat het een 1 op 1 kopie is maar het scheelt niet veel volgens mij. Verder kunnen 3 leuke momenten geen hele film dragen
Matig.
de manier van vertellen en filmen lijkt idd erg op de manier die dan Amelie wordt gebruikt. Dat en de hoofdrol voor Audrey Tatou zijn dan ook ongeveer de enige vergelijkingen die je tussen deze 2 films kunt trekken. Vind ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:04 schreef Hare het volgende:
Un long dimanche de fiançailles
Een klein beetje Amelie 2 mag je het wel noemen, maar dat mag de pret niet drukken. Jeunet herhaald de vertelstijl die hij gebruikte bij amelie, maar doet dat gelukkig bij een heel ander, maar o zo mooi en o zo leuk verhaal.
OTTO E MEZZO al gezien?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:07 schreef Hare het volgende:
La Nuit américaine (Day for Night)
Erg leuke, frisse film. We zien 2 uur lang de gebeurtenissen bij het maken van een fictieve film, en aangezien ik geinteresseerd ben in films en het maken ervan
bla bla
Ja, dat heeft hij. Ik kan het bevestigen.quote:
* KQ slaps price around a bit with a large trout. Twice.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:22 schreef Price het volgende:
Ja, dat heeft hij. Ik kan het bevestigen.
Maar ik heb deze Truffaut nog niet gezien.
Idd, kheb hem gezien, maar vind de vergelijking een beetje ver gezocht, Otto e Mezzo is veel minder echt gericht op alleen het filmmaken. En dat is wat Nuit voor mij zo leuk maakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:22 schreef Price het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij. Ik kan het bevestigen.
Maar ik heb deze Truffaut nog niet gezien.
Kijk dan eens The Bad and the Beautiful en Some Came Running.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Idd, kheb hem gezien, maar vind de vergelijking een beetje ver gezocht, Otto e Mezzo is veel minder echt gericht op alleen het filmmaken. En dat is wat Nuit voor mij zo leuk maakt.
Verder is 8 1/2 ook een beetje te stylistisch naar mijn idee.
Thank you!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:31 schreef Sai het volgende:
[..]
Kijk dan eens The Bad and the Beautiful en Some Came Running..
Oh, I like trout!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 04:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
* KQ slaps price around a bit with a large trout. Twice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |