Inderdaad, maar die is denk ik "te allochtoon" voor de familie Van Walsumquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hadden ze van Yolanthe geen Tara kunnen maken?
Ik kan me vergissen, maar volgens mij krijgt iemand een Lizzy award als hij of zij beschikt over acteerkwaliteiten, maar deze niet in de praktijk mag brengen van de schrijvers... m.a.w. kijkbehang.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat houdt de Lizzyaward nogeens in?
Als die Yolanthe nou ook nog eens kan acteren. Damn,wat is zij lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij krijgt iemand een Lizzy award als hij of zij beschikt over acteerkwaliteiten, maar deze niet in de praktijk mag brengen van de schrijvers... m.a.w. kijkbehang.
Mijn reacties lees je niet graag, hè?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog even over de aflevering van woensdag... Ook hierin zat een grapje verborgen:
Stijn (die wordt gespeeld door Bastiaan van Meeteren) heeft het met een collega over een patiënt die Van Meeteren heet.
een Lizzy Award gaat idd naar iemand die wel heeft moeten komen opdraven voor een aflevering,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij krijgt iemand een Lizzy award als hij of zij beschikt over acteerkwaliteiten, maar deze niet in de praktijk mag brengen van de schrijvers... m.a.w. kijkbehang.
Is me helemaal ontgaan dankzij de FOK-ups van de laatste tijd.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn reacties lees je niet graag, hè?
nou zo achterlijk zullen ze toch niet zijn?!? als ie al naar de bak gaat zal 't wel PIJ zijn...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:35 schreef haagse_elfje het volgende:
@Babette ik moest gelijk aan je denken met dat hele Gyman verhaal, ik ben ook bang dat ze de grove fout gaan maken dat ze hem gewoon naar een reguliere gevangenis gaan sturen mag hij gezellig met Brian de Koning in een cel....
En tussentijds wordt zijn straf meer dan verdubbeld. Dat deed men bij Serge ook. Die kreeg zeven jaar plus tbs, de maximale straf, maar later bleek hij zestien jaar te hebben.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:35 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ben ook bang dat ze de grove fout gaan maken dat ze hem gewoon naar een reguliere gevangenis gaan sturen mag hij gezellig met Brian de Koning in een cel....
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:48 schreef Wup het volgende:
ONM 21 januari 2005, debuut van Yolanthe Cabau [?]* als Julia [ vooralsnog zonder achternaam...]
* aldus de aftiteling maar volgens alle andere info heet ze Yolanthe van Kasbergen
[afbeelding]
[afbeelding]
Over twee weken staat Robert op de cover.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:04 schreef Svensational het volgende:
Zeg Wiv, ik wacht nog steeds op die Isis Cabolet cover bij VM
qua spel was het idd een prima stukje, vooral de manier waarop de 3 karakters op elkaar reageerdenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:53 schreef Wup het volgende:
ik was erg gecharmeerd van de Couwenberg scene [Gyman-Joyce-Renee]...
Bettina Berger is terug op de rails, ze deed het prima vandaag
ze vergeet ook af en toe dat ze een accent heeft... "een typetje" is de juiste beschrijvingquote:Sabine Koning moet op gaan passen voor over-acting, ze is teveel bezig haar typetje neer te zetten en vergeet een beetje dat ze ook nog een tegenspeler heeft.......
hij lacht soms zelfs alweer.... lachen!!!!quote:Niels wordt idd. een beetje treurig zo... uhm verkeer treurig dus:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |