enne bedanktquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze is altijd nogal raar geweest met opmerkingen in topics en de beruchte komma`s.![]()
wat ik ook hoopgevend vind is dat ze er zelf ook achter aan het komen zijn dat het acteerniveau er erg op achteruit gegaan is. Ik ben vooraf niet laaiend enthousiast over de keuzes van Sabine Koning & Antonie Kamerling maar de intentie is er....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:20 schreef babette21 het volgende:
wat dat betreft kan het idd alleen maar meevallen....
tot nu toe is 't seizoen gewoon nog steeds knap waardeloos
maar ik vond 't Niels-gaat-naar-de-klote-lijntje zo geweldig dat ik een hoop kan hebben...
als Iwan hem nog niet geplaatst heeft kan ik het wel doen maar de vorige was echt leukerquote:nog niet gezien...
ik miste vorig seizoen heel veel daguitzendingen dus ik was vrij verslaafd aan die zondagjes maar het was idd. een behoorlijk lange zit... vooral als het een soepweekje wasquote:de weekherhalingen vond ik iets teveel van 't goeie, maar die vooruitblikjes waren stoer:)
Stond al in de planning voor komend weekend.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:19 schreef Orginial het volgende:
Wat is er in die nieuwe promo dan te zien? Of heeft Iwan hem mischien ergens online staan?![]()
Sabine heeft iig het voordeel dat ze 'n geinige rol heeft....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:30 schreef Wup het volgende:
wat ik ook hoopgevend vind is dat ze er zelf ook achter aan het komen zijn dat het acteerniveau er erg op achteruit gegaan is. Ik ben vooraf niet laaiend enthousiast over de keuzes van Sabine Koning & Antonie Kamerling maar de intentie is er....
is nog niet geplaatst, maar hoeft ook niet hoor... komt vanzelf wel 'n keer voorbijquote:als Iwan hem nog niet geplaatst heeft kan ik het wel doen maar de vorige was echt leuker
miste er ook een hoop, maar keek dan op zondag alleen als ik hier al had gehoordquote:ik miste vorig seizoen heel veel daguitzendingen dus ik was vrij verslaafd aan die zondagjes maar het was idd. een behoorlijk lange zit... vooral als het een soepweekje was
die weekvooruitbliblikjes waren gewoon geinig, de ene keer super en de andere keer flut maar wel altijd iets om naar uit te kijken....
ze hebben heftig-snikkende-Niels eruit gehaald....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:37 schreef Wup het volgende:
ONM Promo 21 januari 2005 ~ [0.32 min; 5.5 Mb] ~
daar waar Tanja Jess met de rode loper welkom werd geheten en een enorme tegenvaller blijkt te zijn, is dat bij Sabine Koning dus net andersom.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:39 schreef babette21 het volgende:
Sabine heeft iig het voordeel dat ze 'n geinige rol heeft....
Antonie doet in 't algemeen 'n beetje aan over-acting [net als Shirina]
hoe hij het in ONM gaat doen zien we dan wel... duurt tenslotte toch nog een eeuwigheid
maar wat je zegt: de intentie is er... nu nog even alle miskleumpjes ontslaan...
Hij is leukquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:37 schreef Wup het volgende:
ONM Promo 21 januari 2005 ~ [0.32 min; 5.5 Mb] ~
ja zo kun je 't zien.... en feit blijft dat Antonie ook daadwerkelijk onleuk is....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:47 schreef Wup het volgende:
daar waar Tanja Jess met de rode loper welkom werd geheten en een enorme tegenvaller blijkt te zijn, is dat bij Sabine Koning dus net andersom.
dat natuurlijk sowieso.... dat is je charmante kant...quote:voorlopig lijkt het me dus verstandig dat Wup nog even blijft roepen dat Antonie Kamerling onleuk is:)
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:21 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM begint steeds vroeger de laatste tijd...
Ja, wat een kutzooiquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:21 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM begint steeds vroeger de laatste tijd...
Volgens mij vreet ze teveel.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vreet Renée Bonduelle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |