quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, ze valt mee nu, maar nu alleen nog haar acteerprestaties
[afbeelding]![]()
![]()
Heeft Sanne verdriet om dit schaap?
misschien is wilders zijn grote broer....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geert Wilders wannabe
de afgelopen twee dagen waren echt vreselijk, sannequote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:07 schreef Airelle het volgende:
Ik vind er geen bal aan op dit moment.
En als Sanne komt zet ik de TV gewoon even wat zachter en hou een hand voor me ogen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:27 schreef Orginial het volgende:
ONM is opzich leuker om te kijken, er komen veel vaker nieuwe acteurs/actrice en de verhaallijnen zijn lekker vlot. GTST heeft Martine behalve haar strijd met Ludo, nog nooit een lijntje gegeven. Dus in dat opzicht is ONM wel leuker.
egocentrische autoritaire zakquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:30 schreef pberends het volgende:
Hoe zouden jullie Marnix typeren? Ik als een nonchalante autoritaire lul.
jah zeker wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de afgelopen twee dagen waren echt vreselijk, sanneen kyra
het begint een beetje weer in te zakken...
dat vertoon dat ze zich aan Stijn vastklampte.....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
jah zeker weten
Sanne valt nog wel mee maar kyra !!!
Je bent al zielig als je op Stijn verliefd bent.Meisje Evelien is trouwens ineens van de aardbodem verdwenen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat vertoon dat ze zich aan Stijn vastklampte.....hoe zielig ben je...
als er een schaap over de brug is....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je bent al zielig als je op Stijn verliefd bent.Meisje Evelien is trouwens ineens van de aardbodem verdwenen?![]()
Wat zijn ze trouwens origineel.In Goudskust had David Bergman een dochter Sophie en Marnix Klein heeft ook ergens een dochter Sophie.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
als er een schaap over de brug is....
Hallo, we zijn Jan Reitsema toch niet vergeten?! en Kees de Boei?!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:39 schreef pberends het volgende:
Valt me op dat er weinig standaard Nederlandse namen worden gebruikt als Kees, Jan en Piet,
Bob Simons ook niet te vergeten...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hallo, we zijn Jan Reitsema toch niet vergeten?! en Kees de Boei?!
sorry ik mis de logica even: er werd "gevraagd naar" Jan, Kees en Piet.... geen Bob...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Bob Simons ook niet te vergeten...
het begrip 'schaap' wordt sinds de introductie flink uitgemolkenquote:Ilyas die schaapjes gaat slachten hij heeft keuze uit een ruim assortiment schapen
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry ik mis de logica even: er werd "gevraagd naar" Jan, Kees en Piet.... geen Bob...
[..]
het begrip 'schaap' wordt sinds de introductie flink uitgemolken
m.i. zijn er maar twee schapen: Stijn en Evelien...
Evelien is alweer weg, dus Stijn is vanavond de lul![]()
ik vond het woensdag wel meevallen, ik moest een paar keer lachen en ik vond de cliff leukquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:13 schreef haagse_elfje het volgende:
de afgelopen twee dagen waren echt vreselijk, sanneen kyra
het begint een beetje weer in te zakken...
Dat was juist grappigquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat vertoon dat ze zich aan Stijn vastklampte.....hoe zielig ben je...
woensdag was beter dan gister maar een dieptepunt zou kunnen zijn:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:11 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond het woensdag wel meevallen, ik moest een paar keer lachen en ik vond de cliff leuk
ik snap niet wat in te zakken valt..
een erger dieptepunt dan de Stijn-Evelien periode verwacht ik toch niet meer dit seizoen:)
Wat is er in die nieuwe promo dan te zien? Of heeft Iwan hem mischien ergens online staan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:11 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond het woensdag wel meevallen, ik moest een paar keer lachen en ik vond de cliff leuk
ik snap niet wat in te zakken valt..
een erger dieptepunt dan de Stijn-Evelien periode verwacht ik toch niet meer dit seizoen:)
de nieuwe promo is wel suffig:(
[vergeleken bij de vorige]
jammer dat weekvooruitblikjes er niet meer zijn nu ze niet meer aan weekherhalingen doen....
die mensen waren leuk. de rest ben ik alweer vergeten...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:11 schreef Wup het volgende:
wat dat betreft kan het idd alleen maar meevallen....quote:een erger dieptepunt dan de Stijn-Evelien periode verwacht ik toch niet meer dit seizoen:)
nog niet gezien...quote:de nieuwe promo is wel suffig:( [vergeleken bij de vorige]
de weekherhalingen vond ik iets teveel van 't goeie, maar die vooruitblikjes waren stoer:)quote:jammer dat weekvooruitblikjes er niet meer zijn nu ze niet meer aan weekherhalingen doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |