dat vrouwtje deed me gisteren in eerste instantie even denken aan Anna Donkers,quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:38 schreef Iwan1976 het volgende:
De familie Jansen... (DO. 20-01-2005)
Anna Donkers was toch dat oude vrouwtje dat gespeeld werd door Pim Lambeau (Oud Geld, Vrouwenvleugel)... Haar vriend speelde later ook nog een andere rol.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
dat vrouwtje deed me gisteren in eerste instantie even denken aan Anna Donkers,
dat vrouwtje uit 't eerste seizoen die bij Reina op de kamer lag.... maar ze was 't niet
leuk geschreven die Jansens.. die blijheid enzo, ik vond dat erg leuk gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
dat vrouwtje deed me gisteren in eerste instantie even denken aan Anna Donkers,
dat vrouwtje uit 't eerste seizoen die bij Reina op de kamer lag.... maar ze was 't niet
aha, dank u [ ze zetten echt overal assistentjes in daar bij ONM]quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:47 schreef Iwan1976 het volgende:
= assistent opnameleider
yep dat was zij... Anna was aan 't daten met Herman Bresser [gespeeld door Jan Verhoeven],quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Anna Donkers was toch dat oude vrouwtje dat gespeeld werd door Pim Lambeau (Oud Geld, Vrouwenvleugel)... Haar vriend speelde later ook nog een andere rol.
Ik zou zeggen: ga de serie eens volgen, mens!quote:Wie is Marlon?
Ik hoor en zie dat steeds in onm en op de site. Heet de vader van Kyra zo?! Ik dacht dat die vrouw waar haar vader mee vreemd gaat zo hete!! want het is toch een meisjes naam of niet soms? of het is een buitenlandse naam, die wij hier niet kennen. kan ook.
mja dat was wel lullig toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat lijntje met Helmut was er blijkbaar alleen maar voor bedoeld om Bierpullen Teun van zijn stuff af te helpen en om Tara in Brazilië als een botsauto te laten kijken.
Ik dacht eerst dat Helmut "Tony" ging opvreten of dat Teun nog een rekening had openstaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:30 schreef Wup het volgende:
als je dan toch een trol inhuurt mag JP toch best een feestje
ja inderdaad, ik weet nog steeds niet wie "Der Frank" is maar eigenlijk heb ik de uitleg ook niet gemist.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:13 schreef Wup het volgende:
JP heeft zijn verhaallijntje voor dit seizoen ook weer gehad:
wat een wild feest was dat gisteren met Duitse vriendje Helmut:)
de reden dat Stijn denk ik arts wou worden was dat hij tevaak Robin Williams in Patch Adams heeft gezien...quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:36 schreef Wup het volgende:
ik moest gisteren wel lachen om pa Isarin toen hem verteld werd dat Stijn het eerste was wat hij zou zien als hij bij zou komen uit zijn narcose......
ik zie dat soort dingen dan ook meteen voor me
het lijkt me sowieso al een drama als je zo een clown op gympen op je afgestuurd krijgt als zijnde arts maar om er dan ook nog mee wakker te moeten worden........
[afbeelding]
[afbeelding]
nee,, hij was gewoon te lang om ergens te werken.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de reden dat Stijn denk ik arts wou worden was dat hij tevaak Robin Williams in Patch Adams heeft gezien...
Hoe orgineel Iris krijgt misschien HIV, toevallig dat Sabine ook nu in ONM zit en de HIV spontaan opduikt misschien prikt Ilyas ook met een naald waar hij eerst Yvonne mee heeft geprikt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
. Iris kan het niet aan dat een HIV-test een half jaar duurt, dus zoekt Marnix een creatieve oplossing.
hij kon altijd nog in het circus gaan werken.....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
nee,, hij was gewoon te lang om ergens te werken.
ow wat leuk, Iris weer in de slachtofferrol:(quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Hoe orgineel Iris krijgt misschien HIV, toevallig dat Sabine ook nu in ONM zit en de HIV spontaan opduikt misschien prikt Ilyas ook met een naald waar hij eerst Yvonne mee heeft geprikt.
Ik ben benieuwd wat de creatieve HIV oplossing is....
Oh, wat heb ik je toch gemist!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:34 schreef Wup het volgende:
ow wat leuk, Iris weer in de slachtofferrol:(
ze begint net een beetje onopvallend te worden en dat bevalt me wel.
Stop dat kind maar weg tot ze wat beter kan acteren.
Laten we in dit HIV geval maar uitgaan van een dood vogeltje
Isis was eerst niet leuk???quote:Isis Cabolet mag van mij wel terugkomen nu Bram van het toneel verdwenen is.
als een leukere versie van Floor.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:58 schreef haagse_elfje het volgende:
Die Foto van Mevr Couwenberg bij de dood van Clairecome on sportschooltje???
Ik ga toch voor de krullen!ja maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na Romeo komt... Julia.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:36 schreef ijdel het volgende:
volgens mij is Kira's moeder echt dood alleen heeft ie dat nog nie durven te vertellen aan Kyra...of nie?? en btw, joost krijgt n relatie met n ander meisje in Brazilie en die komt daarna ook naar Nederland (las ik in de telegraaf bijlage...
Alle signalen wijzen erop dat Chris en Kyra wat met elkaar krijgen, maar als ze hoort dat Chris verantwoordelijk is voor de dood van haar vader...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:43 schreef Orginial het volgende:
Ik heb meer zin in dat reisje van Chris,Hugo,Lizzie en Kyra dan Brazil. Zouden Chris en Kyra na Hugo en Lizzie ook wat krijgen?![]()
Ja, ze valt mee nu, maar nu alleen nog haar acteerprestatiesquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hehe, Simone heeft eindelijk een keer iets aan haar wenkbrauwen gedaan!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |