ja wie hoopt dat nou nietquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou viel ook wel mee.
Hoop dat die vandaag word ontslagen !!
Die lelijke videostrepen hadden ze wel weg mogen poetsen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:30 schreef Woelli het volgende:
Jongens!!
Marjo 's biografie staat online op de ONM Site
[afbeelding]
door al die aandacht vind ik de lijn bij voorbaat al niks...quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:00 schreef Wup het volgende:
tsjonge jonge.... ze moeten hun verhaal over Brazilie wel kwijt zeg....
mijn score was 123.....quote:het was weer flinke fok met peren:(
Jimquote:en Jim Morrison op de hotelkamer van pa Isarin
genant is licht uitgedrukt, Stijn zei zowaar 'n keer wat ik dacht: 't was pathetisch...quote:verder werd er gisteren echt waardeloos geacteerd door bijna iedereen met als absoluut dieptepunt Annelieke Bouwers
alsjemenou wat een genante vertoning was dat nou toch [ ik vond die jankscene nog niet eens haar slechtste]
mini en maxi, misschien kan Robin 't krukje van Sabine gebruikenquote:Hugo naast Stijn blijft lachwekkend:)
c'etais moi.... hergebruik blijft heel normaal in onm...quote:ow en wie merkte op dat Yvonne Hulst in huize Evenhuis is ingetrokken?
ze hebben de telefoon ook laten staan... ze zat gewoon met Ellens telefoon te bellen....
quote:wel leuke cliff.... ik had de verhaaltjes niet bijgehouden dus dit had ik vooraf niet zien aankomen
toen al... nou ja, 't is je wel gelukt....:)quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:18 schreef Wup het volgende:
hihi, toen was ik je denk ik stiekem aan het verleiden ofzo:)
aaaah ik heb wel met je te doen hoor [al mag jij steeds van leuke snoepjes snoepen]quote:ik ben trouwens in geen jaren meer bij mn zus geweest
en voorlopig ben ik alles behalve stoer maar een echt ONM-dood-vogeltje...........
nee ik zou het niet meer weten...quote:weet je wanneer die naam van de vrouw van Koen Ligthart ongeveer ter sprake kwam?
toen die vage dochter nutteloos op kwam duiken?
??? bedoel je in de serie of in het echt? ik heb hem nl pasgeleden nog gezien dus hij zit niet in de bakquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:12 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Al bijna 2 jaar in de bak, terwijl hij alleen maar 'n beetje met pistooltjes heeft lopen zwaaien....![]()
dan is hij ontsnapt.......quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:15 schreef Viking84 het volgende:
??? bedoel je in de serie of in het echt? ik heb hem nl pasgeleden nog gezien dus hij zit niet in de bak
Ellen had zelfs nog wat achtergelaten voor Yvonne...quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:25 schreef Wup het volgende:
hoezo gebagger? dat gebeurt toch steeds?
alleen die telefoon vind ik nogal slorig omdat het zo een maf en opvallend ding is.....
maar IK ben er toch?! [om de pijn wat te verlichten]quote:tis nog steeds FMP hier:(
mja ik had jou wegens fok-tempo nog helemaal niet gezien maar mn geduld stijgt nu enorm.....quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:36 schreef babette21 het volgende:
maar IK ben er toch?! [om de pijn wat te verlichten]
* Babetje doet aan grootheidswaanzin vandaag....
sorry, alles werkt ook wat sloom bij Wup, ik had het niet goed gelezen....quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:50 schreef babette21 het volgende:
ja ik weet ook zeker dat het dezelfde kamer is
bedoelde vooral dat 't dom is van ONM [what else is new?
Niels was even kwijt, dus zat uiteraard niet in Waalberg...
maar nu werd toch duidelijk gesteld dat pa Isarin wel in Waalberg zit...
mja viel meteen op... ik wacht nog op een mooie close zonder koppen ervoor....quote:fantastisch schilderij overigens!!
als je weer stoer bent, wil je 'm dan voor me jatten?!?
mja alsof we nog niet genoeg Joost hebben vandaag.... met tieten en al....quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Die auto van Joost & Tara is niet bepaald een Opel Corsa Rhythm.
Nee, hij had toch het "herinneringskaartje" voor Stijn gejat, wat over de afspraak van papa Isarin ging. Die vergeet hij dus.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
En nu gaat Phrommlemanz die arme dame killen?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
En nu gaat Phrommlemanz die arme dame killen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |