uit het oog uit het hartquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
hij lacht soms zelfs alweer.... lachen!!!!
dat kan toch niet?!? La Claire is dood!!!! DOOD!!!!
't is verraad..... dat is het!!!!
dank je schat!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:56 schreef Airelle het volgende:
voor babette: Thijs Romer over paar minuutjes op Ned2 [Tros TV Show].
Lekkerding zegquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:00 schreef haagse_elfje het volgende:
ff gegoogled
haar volledige naam is Yolanthe Cabeau van Kasbergen...
ze hebben het gewoon dus afgekort....
ja dat weten we nou wel.... krols gedrag mag naar B&H...quote:
Ik dacht echt zo van: Weer zo`n schaap erbij. lees: lijn4quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Petra Kagchelpook verbleekt er bij.
Carlo maakt er dan alsnog een zooitje van want er staat toch echt Cabauquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:00 schreef haagse_elfje het volgende:
ff gegoogled
haar volledige naam is Yolanthe Cabeau van Kasbergen...
ze hebben het gewoon dus afgekort....
nee Carlo heeft goed opgelet bij de leeslesjes van Aafke;quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:11 schreef Wup het volgende:
Carlo maakt er dan alsnog een zooitje van want er staat toch echt Cabau
[afbeelding]
mja.. dat dus....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
qua spel was het idd een prima stukje, vooral de manier waarop de 3 karakters op elkaar reageerden
ik ga er toch wel vanuit dat Yvonne behoorlijk fout is ...quote:ze vergeet ook af en toe dat ze een accent heeft... "een typetje" is de juiste beschrijving
ik vraag me een beetje af waar dit lijntje naartoe gaat leiden:
Bettina weet nu dat ze oma is en geeft vrijwillig geld aan 't bijstandsmoedertje.... wat nu??
Daphne moet maar even langskomen of wat fotootjes opsturen ofzo..quote:hij lacht soms zelfs alweer.... lachen!!!!
dat kan toch niet?!? La Claire is dood!!!! DOOD!!!!
't is verraad..... dat is het!!!!
ja daar ga [ging] ik dus ook van uit...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:19 schreef Wup het volgende:
ik ga er toch wel vanuit dat Yvonne behoorlijk fout is ...
ze heeft vast wel een Bettina-een-poot-uitdraaien cursus van Serge gehad:)
lieve schat wat hebben ze met je gedaan?!?!? hoe kom je ineens zo oplettend?!?quote:dat een kind continue gerecast wordt is logisch maar ze mogen toch wel iets meer hun best doen enige gelijkenis na te streven....
altijd een goed plan... reden erachter maakt me eigenlijk niet uitquote:Daphne moet maar even langskomen of wat fotootjes opsturen ofzo..
hij had van mij niet gered hoeven worden....quote:maar erger is nog dat Niels weer begint te zeuren..
laat Joyce het toch lekker zelf uitzoeken met die Marnix.
Niels moet daar niet blijven wonen.....
Gymanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:37 schreef Airelle het volgende:
Gyman en Renee zijn echt behoorlijk irritant!
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:44 schreef Woelli het volgende:
Speelt Yolanthe trouwens vast of niet?
hmm iedereen staat in begin bij gastrollen !!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
(Hint: ze staat bij de gastrollen)
Ze is toch vast mag ik hopen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
(Hint: ze staat bij de gastrollen)
What else is new?...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
Ze heeft nu helemaal geen verhaallijn.
en dat gaat haar ontzettend goed af: ze wordt steeds leuker!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
Wat gaat er gebeuren met Shirina? Ze heeft nu helemaal geen verhaallijn.
Bram en de spin kan je inderdaad een moeilijk verhaallijn noemenquote:
oja die deed ook nog mee... ja Lizzy en Hugo; ik vind ze leuk samen!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Hugo had vandaag ook weer een nastrevenswaardige uitspraak...
Hugo: "Liever niet nog een Joost."
Vandaag was het subtiele begin van een nieuw ONM-liefdeskoppel: Lizzy & Hugo.
jaaa die was leukquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:24 schreef babette21 het volgende:
ja daar ga [ging] ik dus ook van uit...
maar poot uitdraaien is op deze manier niet nodig: Bettina doneert vrijwillig....
leuke opmerking trouwens dat Pascal maar beter de genen van haar dan van Serge kan hebben
haha, ik vond het eerste jochie zo geinig..quote:lieve schat wat hebben ze met je gedaan?!?!? hoe kom je ineens zo oplettend?!?
mee eens...quote:hij had van mij niet gered hoeven worden....
zijn nieuwsjaarsduik was 'n fantastische exit geweest!
maar die trut moest 't weer komen verzieken.........
ojee....quote:Zeg, Wupje........??
Niet helemaal waar... Olaf Zwart en Marnix Klein hebben nooit op de gastrollijst gestaan. (en dan laat ik de ONM-ers van het eerste uur, zoals Bettina, Renée, JP nog maar ff buiten beschouwing)quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:52 schreef Woelli het volgende:
hmm iedereen staat in begin bij gastrollen !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |