abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2005 @ 01:53:28 #176
109833 Benjamos
Screw u guys... Im goin home!
pi_25451431
je moet haar nu toch wel een beetje proberen los te laten..... het heeft geen nut meer... ze wil je waarschijnlijk niet meer.... gedane zaak dus....

Get over it....
  zaterdag 12 maart 2005 @ 07:09:57 #177
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25485561
het is gister uitgegaan met mn vriend. We hadden al een tijdje veel ruzie. En ik had de afgelopen weken weinig tijd voor m. En da net op zo'n dag dat je van plan was om iets gezelligs te gaan doen, eindelijk weer eens tijd aan elkaar te besteden. Ik voel me zo alleen. Ik kan alleen maar huilen en soms dat niet eens, dan ben ik gewoon kotsmisselijk. Ik krijg geen hap door mn keel. Ik wil niemand wakker bellen 's nachts om te praten. Heb hem proberen te bellen, maar hij neemt niet op.
imagination is more important than knowledge
pi_25564471
Ik ben een held. Ik ben over mijn ex heen. Ik ben zó erg over mijn ex heen, dat ik met een vriend van hem naar bed ben geweest.

Ik ben een anti-held, en ik wil hem terug. En hij is zó over mij heen, dat het hem niet boeit met wie ik in bed lig. De kunst van het loslaten van een ex, en hoe men daarbij héél snel héél diep kan zakken.
En het blijft een ingewikkeld spel van voortdurend aanstoten en aftrekken
pi_25566001
Als je er niet aan begint hoef je ook nix los te laten
pi_25575500
Weer tien dagen verder, en heb haar nog veel te vaak gezien. Ze vraagt iedere keer of ze langs mag komen, en daar stem ik elke keer weer mee in, om me daarna weer kut te voelen. Vandaag bijv. beetje in de stad rondgeslenterd, handje vasthouden, tegen elkaar op bed gelegen.
Dat is dus duidelijk de verkeerde manier, ik moet het gvd alleen doen, heb haar niet nodig. Waarom is het alleen zo moeilijk.

Edit: Zo, ik heb gezegd dat ik voor een tijd helemaal geen contact meer wil, nu is het alleen nog een kwestie van volhouden. (msn deleted/block om de verleiding te verkleinen). Komende weken ff druk inplannen. De momenten dat je thuis alleen zit zijn namelijk het moeilijkst bleh.

[ Bericht 17% gewijzigd door Jed1Gam op 18-03-2005 22:38:22 ]
  vrijdag 18 maart 2005 @ 23:19:06 #181
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25576689

Het is ook allemaal zoooo dubbel.
Officieel is het al bijna een week uit met m'n vriend, maar we wonen nog altijd samen. En vandaag had ik een verjaardag van m'n schoonvader, en dat was weer zo gezellig en vertrouwd... en we leken wel een jong verliefd tortelstelletje.
We passen niet bij elkaar, en dat is één van de redenen waarom het uit is gegaan. Maar als ik naar zijn broer + vrouw kijk, dan zie ik hoe het ook zou kunnen. Mijn vriend lijkt heel erg op zijn broer, en ik lijk heel erg op zijn vrouw. En ze zijn gelukkig samen. Dat ben ik ook geweest, en het zou terug kunnen komen... al voelt het op andere momenten alleen maar als een opluchting dat we uit elkaar zijn.
En dan mijn schoonfamilie... die mensen zijn zo ontzettend geweldig en lief. Met mijn eigen familie heb ik niet zulk goed contact, en ik voel me zo op hun gemak bij ze! Dat is de omgeving waar ik wil dat mijn kinderen zich thuis zullen voelen. Waar ik me geliefd voel en gelukkig. En mijn vriend houdt echt van me... Waarom zou ik dat alles zomaar opgeven voor een beetje vrijheid?
Ik ben er nog niet uit. Was het maar makkelijk
  vrijdag 18 maart 2005 @ 23:49:33 #182
22273 Dizer
Save the beard!
pi_25577492
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 23:19 schreef Christine het volgende:

Het is ook allemaal zoooo dubbel.
Officieel is het al bijna een week uit met m'n vriend, maar we wonen nog altijd samen. En vandaag had ik een verjaardag van m'n schoonvader, en dat was weer zo gezellig en vertrouwd... en we leken wel een jong verliefd tortelstelletje.
We passen niet bij elkaar, en dat is één van de redenen waarom het uit is gegaan. Maar als ik naar zijn broer + vrouw kijk, dan zie ik hoe het ook zou kunnen. Mijn vriend lijkt heel erg op zijn broer, en ik lijk heel erg op zijn vrouw. En ze zijn gelukkig samen. Dat ben ik ook geweest, en het zou terug kunnen komen... al voelt het op andere momenten alleen maar als een opluchting dat we uit elkaar zijn.
En dan mijn schoonfamilie... die mensen zijn zo ontzettend geweldig en lief. Met mijn eigen familie heb ik niet zulk goed contact, en ik voel me zo op hun gemak bij ze! Dat is de omgeving waar ik wil dat mijn kinderen zich thuis zullen voelen. Waar ik me geliefd voel en gelukkig. En mijn vriend houdt echt van me... Waarom zou ik dat alles zomaar opgeven voor een beetje vrijheid?
Ik ben er nog niet uit. Was het maar makkelijk
Dat komt toch niet doordat hij wat jij over mij zei te letterlijk heeft genomen of zo toch?

Maar goed, even serieus. Zo te horen voel je nog ontzettend veel voor hem en wil je hem niet kwijt, maar jullie moeten gewoon elkaar wat meer vrijheid gunnen. Praat met elkaar en zeg tegen elkaar wat jullie wensen zijn. Je moet niet vergeten dat in een relatie alles draait om krijgen en geven. Dus als jij iets van hem wil, dan kan het zo zijn dat hij ook iets van jou wil. Praat erover en gun elkaar het een en ander.

Als jij meer vrijheid wil en hij jou niet kwijt wil, dan moet hij jou dat geven, want zo kan je wel zien of jij dat wel prettig vindt of niet. Het kan zijn dat jij opeens de vrijheid zat bent en liever iemand hebt die aan jou gaat trekken als het nodig is.

Succes
Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 18 maart 2005 @ 23:54:22 #183
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_25577606
Tip als je je klote voelt: ga lachen Glimlach doet wonderen... (?)
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
  zaterdag 19 maart 2005 @ 00:05:51 #184
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25577927
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 23:49 schreef Dizer het volgende:
Dat komt toch niet doordat hij wat jij over mij zei te letterlijk heeft genomen of zo toch?
Nee
quote:
Maar goed, even serieus. Zo te horen voel je nog ontzettend veel voor hem en wil je hem niet kwijt, maar jullie moeten gewoon elkaar wat meer vrijheid gunnen. Praat met elkaar en zeg tegen elkaar wat jullie wensen zijn. Je moet niet vergeten dat in een relatie alles draait om krijgen en geven. Dus als jij iets van hem wil, dan kan het zo zijn dat hij ook iets van jou wil. Praat erover en gun elkaar het een en ander.

Als jij meer vrijheid wil en hij jou niet kwijt wil, dan moet hij jou dat geven, want zo kan je wel zien of jij dat wel prettig vindt of niet. Het kan zijn dat jij opeens de vrijheid zat bent en liever iemand hebt die aan jou gaat trekken als het nodig is.

Succes
Het gaat me ook vooral om de vrijheid om te ontdekken wat ik mis in onze relatie... en heel fout, ook om te ontdekken of iemand anders beter voor me zou kunnen zijn. We zijn alletwee nog jong, en waarom zou ik dan nu al kunnen weten of dit goed voor me is?

Soms ben ik er zo van overtuigd dat het allemaal beter kan dan ik het gehad heb. Maar ik heb ook zoveel goede herinneringen en momenten met hem. Hij is een ontzettend goede en lieve partner voor me, maar soms bekruipt me zo'n vaag "is dit alles"-gevoel. De laatste tijd dus nogal vaak.

En strijkplank: lachen kan ik gelukkig ook nog wel het leven is niet één grote misère.
pi_25591480
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:05 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee
[..]

Het gaat me ook vooral om de vrijheid om te ontdekken wat ik mis in onze relatie... en heel fout, ook om te ontdekken of iemand anders beter voor me zou kunnen zijn. We zijn alletwee nog jong, en waarom zou ik dan nu al kunnen weten of dit goed voor me is?

Soms ben ik er zo van overtuigd dat het allemaal beter kan dan ik het gehad heb. Maar ik heb ook zoveel goede herinneringen en momenten met hem. Hij is een ontzettend goede en lieve partner voor me, maar soms bekruipt me zo'n vaag "is dit alles"-gevoel. De laatste tijd dus nogal vaak.

En strijkplank: lachen kan ik gelukkig ook nog wel het leven is niet één grote misère.
Christine, hou es op met dat gemekker. Maak een keuze en zet door, niet dit halfslachtige slachtoffergedrag.

Je geeft duidelijk aan wat je mist bij je vriend en dat heeft geen plek binnen een gezonde relatie.
pi_25591576
First I was afraid
I was petrified
Kept thinking I could never live
without you by my side
But I spent so many nights
thinking how you did me wrong
I grew strong
I learned how to carry on
and so you're back
from outer space
I just walked in to find you here
with that sad look upon your face
I should have changed my stupid lock
I should have made you leave your key
If I had known for just one second
you'd be back to bother me

Go on now go walk out the door
just turn around now
'cause you're not welcome anymore
weren't you the one who tried to hurt me with goodbye
you think I'd crumble
you think I'd lay down and die
Oh no, not I
I will survive
as long as i know how to love
I know I will stay alive
I've got all my life to live
I've got all my love to give
and I'll survive
I will survive

It took all the strength I had
not to fall apart
kept trying hard to mend
the pieces of my broken heart
and I spent oh so many nights
just feeling sorry for myself
I used to cry
Now I hold my head up high
and you see me
somebody new
I'm not that chained up little person
still in love with you
and so you felt like dropping in
and just expect me to be free
now I'm saving all my loving
for someone who's loving me

deze heeeeeeeeel vaak doorlezen
  zaterdag 19 maart 2005 @ 18:14:33 #187
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25591706
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:04 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Christine, hou es op met dat gemekker. Maak een keuze en zet door, niet dit halfslachtige slachtoffergedrag.

Je geeft duidelijk aan wat je mist bij je vriend en dat heeft geen plek binnen een gezonde relatie.
Jaja, jij doet het allemaal zo makkelijk klinken.
Het is niet makkelijk als je innerlijke miss burgertrut en miss vrijevogel alletwee keihard aan je aan het trekken zijn.
Geen enkele keuze voelt juist nu
pi_25591782
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:14 schreef Christine het volgende:

[..]

Het is niet makkelijk als je innerlijke miss burgertrut en miss vrijevogel alletwee keihard aan je aan het trekken zijn.
Dat komt omdat je nog niet kiest en niet gekozen hebt.

Succes
pi_25591822
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:14 schreef Christine het volgende:
Iemand aan het lijntje houden lijkt me in elk geval niet de juiste optie. Die kun je dus alvast wegstrepen
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:45:39 #190
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25593777
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:19 schreef thaleia het volgende:

[..]

Iemand aan het lijntje houden lijkt me in elk geval niet de juiste optie. Die kun je dus alvast wegstrepen
Je hebt gelijk, maar "zomaar" je vierjarige relatie opgeven lijkt me ook niet de juiste optie...
pi_25608736
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:45 schreef Christine het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar "zomaar" je vierjarige relatie opgeven lijkt me ook niet de juiste optie...
het is niet zomaar, want je hebt problemen met deze relatie, dus stoppen met zagen en beslissingen nemen waar je je aan houdt
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_25645059
gewoon mee stoppen alst niet is wat je zoekt... en dan verder op zoek... soms moet je echter ook gewoon genoegen leren nemen met wat je hebt... dan is dat het en leer er mee leven.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 07:29:00 #193
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25653013
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:45 schreef Christine het volgende:

[..]

Tja.. aan de andere kant Christine.. als het gevoel eenmaal weg is, komt het niet meer terug..
En ben je nu al bereid je passie op te geven?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 22 maart 2005 @ 12:01:34 #194
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25656313
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 07:29 schreef avotar het volgende:

[..]

Tja.. aan de andere kant Christine.. als het gevoel eenmaal weg is, komt het niet meer terug..
En ben je nu al bereid je passie op te geven?
Zou zoiets nooit meer terug komen? Ergens blijf ik hopen van wel... maar je hebt misschien wel gelijk. Op deze manier ben ik ook niet gelukkig.

Het blijft gewoon allemaal een heel dubbel verhaal. Rationeel weet ik dat het over is, maar zodra de concrete verhuisplannen op tafel komen, dan zit ik te janken omdat ik het eigenlijk niet wil. Ik zal blij zijn als dit allemaal achter de rug is.

Bedankt voor het meedenken
pi_25672093
Even een tip voor mensen die anderen niet goed kunnen loslaten: focus je in zijn geheel op iets anders! Ga bijvoorbeeld veel werken, maar neem wel de tijd om erover na te denken, alleen niet zóveel dat je erin gaat zwelgen. Op een gegeven moment laten vragen je los en uiteindelijk bepaalde gedachten ook.
En als je in de tussentijd een extra zakcentje ermee verdient, tant mieux toch?
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_25676960
Ik heb eigenlijk even een vraag voor de mensen die in dit topic lezen/posten:

Hoe kun je er het beste mee omgaan als je ex zegt dat jullie in de toekomst nog eens moeten bekijken of er opnieuw een relatie tussen jullie mogelijk is?
  woensdag 23 maart 2005 @ 09:29:33 #197
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_25677256
Lekker andere dingen gaan doen.
Het is niet iets waar je op gaat zitten wachten.
hoe moeilijk dat dan ook is
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:18:24 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25678105
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 09:07 schreef Jeltje het volgende:

Hoe kun je er het beste mee omgaan als je ex zegt dat jullie in de toekomst nog eens moeten bekijken of er opnieuw een relatie tussen jullie mogelijk is?
Dan denk je: Ja, leuk voor je... Doei!
En je gaat heeeeeeel hard verder met je eigen leven!
Niet over nadenken, niet aan denken, zeker niet op gaan hopen. Over het algemeen zijn dat zeer loze opmerkingen!
pi_25678384
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 09:07 schreef Jeltje het volgende:

Dat zie je dan wel weer, in die toekomst.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:15:31 #200
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25679201

Ik ben echt erg.
Ik kan dit niet... loslaten.
Wat ben ik toch een trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')