quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:19 schreef Christine het volgende:
Het is ook allemaal zoooo dubbel.
Officieel is het al bijna een week uit met m'n vriend, maar we wonen nog altijd samen. En vandaag had ik een verjaardag van m'n schoonvader, en dat was weer zo gezellig en vertrouwd... en we leken wel een jong verliefd tortelstelletje.
We passen niet bij elkaar, en dat is één van de redenen waarom het uit is gegaan. Maar als ik naar zijn broer + vrouw kijk, dan zie ik hoe het ook zou kunnen. Mijn vriend lijkt heel erg op zijn broer, en ik lijk heel erg op zijn vrouw. En ze zijn gelukkig samen. Dat ben ik ook geweest, en het zou terug kunnen komen... al voelt het op andere momenten alleen maar als een opluchting dat we uit elkaar zijn.
En dan mijn schoonfamilie... die mensen zijn zo ontzettend geweldig en lief. Met mijn eigen familie heb ik niet zulk goed contact, en ik voel me zo op hun gemak bij ze! Dat is de omgeving waar ik wil dat mijn kinderen zich thuis zullen voelen. Waar ik me geliefd voel en gelukkig. En mijn vriend houdt echt van me... Waarom zou ik dat alles zomaar opgeven voor een beetje vrijheid?
Ik ben er nog niet uit. Was het maar makkelijk
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:49 schreef Dizer het volgende:Dat komt toch niet doordat hij wat jij over mij zei te letterlijk heeft genomen of zo toch?
Het gaat me ook vooral om de vrijheid om te ontdekken wat ik mis in onze relatie... en heel fout, ook om te ontdekken of iemand anders beter voor me zou kunnen zijn. We zijn alletwee nog jong, en waarom zou ik dan nu al kunnen weten of dit goed voor me is?quote:Maar goed, even serieus. Zo te horen voel je nog ontzettend veel voor hem en wil je hem niet kwijt, maar jullie moeten gewoon elkaar wat meer vrijheid gunnen. Praat met elkaar en zeg tegen elkaar wat jullie wensen zijn. Je moet niet vergeten dat in een relatie alles draait om krijgen en geven. Dus als jij iets van hem wil, dan kan het zo zijn dat hij ook iets van jou wil. Praat erover en gun elkaar het een en ander.
Als jij meer vrijheid wil en hij jou niet kwijt wil, dan moet hij jou dat geven, want zo kan je wel zien of jij dat wel prettig vindt of niet. Het kan zijn dat jij opeens de vrijheid zat bent en liever iemand hebt die aan jou gaat trekken als het nodig is.
Succes
Christine, hou es op met dat gemekker. Maak een keuze en zet door, niet dit halfslachtige slachtoffergedrag.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee
[..]
Het gaat me ook vooral om de vrijheid om te ontdekken wat ik mis in onze relatie... en heel fout, ook om te ontdekken of iemand anders beter voor me zou kunnen zijn. We zijn alletwee nog jong, en waarom zou ik dan nu al kunnen weten of dit goed voor me is?
Soms ben ik er zo van overtuigd dat het allemaal beter kan dan ik het gehad heb. Maar ik heb ook zoveel goede herinneringen en momenten met hem. Hij is een ontzettend goede en lieve partner voor me, maar soms bekruipt me zo'n vaag "is dit alles"-gevoel. De laatste tijd dus nogal vaak.
En strijkplank: lachen kan ik gelukkig ook nog welhet leven is niet één grote misère.
Jaja, jij doet het allemaal zo makkelijk klinken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Christine, hou es op met dat gemekker. Maak een keuze en zet door, niet dit halfslachtige slachtoffergedrag.
Je geeft duidelijk aan wat je mist bij je vriend en dat heeft geen plek binnen een gezonde relatie.
Dat komt omdat je nog niet kiest en niet gekozen hebt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Jaja, jij doet het allemaal zo makkelijk klinken.
Het is niet makkelijk als je innerlijke miss burgertrut en miss vrijevogel alletwee keihard aan je aan het trekken zijn.
Geen enkele keuze voelt juist nu
Iemand aan het lijntje houden lijkt me in elk geval niet de juiste optie. Die kun je dus alvast wegstrepenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:14 schreef Christine het volgende:
Jaja, jij doet het allemaal zo makkelijk klinken.
Het is niet makkelijk als je innerlijke miss burgertrut en miss vrijevogel alletwee keihard aan je aan het trekken zijn.
Geen enkele keuze voelt juist nu
Je hebt gelijk, maar "zomaar" je vierjarige relatie opgeven lijkt me ook niet de juiste optie...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:19 schreef thaleia het volgende:
[..]
Iemand aan het lijntje houden lijkt me in elk geval niet de juiste optie. Die kun je dus alvast wegstrepen
het is niet zomaar, want je hebt problemen met deze relatie, dus stoppen met zagen en beslissingen nemen waar je je aan houdtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar "zomaar" je vierjarige relatie opgeven lijkt me ook niet de juiste optie...
Tja.. aan de andere kant Christine.. als het gevoel eenmaal weg is, komt het niet meer terug..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar "zomaar" je vierjarige relatie opgeven lijkt me ook niet de juiste optie...
Zou zoiets nooit meer terug komen? Ergens blijf ik hopen van wel... maar je hebt misschien wel gelijk. Op deze manier ben ik ook niet gelukkig.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:29 schreef avotar het volgende:
[..]
Tja.. aan de andere kant Christine.. als het gevoel eenmaal weg is, komt het niet meer terug..
En ben je nu al bereid je passie op te geven?
Dan denk je: Ja, leuk voor je... Doei!quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:07 schreef Jeltje het volgende:
Ik heb eigenlijk even een vraag voor de mensen die in dit topic lezen/posten:
Hoe kun je er het beste mee omgaan als je ex zegt dat jullie in de toekomst nog eens moeten bekijken of er opnieuw een relatie tussen jullie mogelijk is?
Dat zie je dan wel weer, in die toekomst.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:07 schreef Jeltje het volgende:
Ik heb eigenlijk even een vraag voor de mensen die in dit topic lezen/posten:
Hoe kun je er het beste mee omgaan als je ex zegt dat jullie in de toekomst nog eens moeten bekijken of er opnieuw een relatie tussen jullie mogelijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |