Ik kijk net voor de aardigheid eens op de langetermijnvoorspelling3x woordwaarde , en ik raad aan om te investeren in een waterdichte behuizing voor je camera...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:39 schreef De_Warme_bakker het volgende:
héhé...
volgens mij zaterdag geen voetbal. wanneer het droog is kunnen we misschien dán Delft doen?§
Dat wordt zondagmiddag dus een heroïsche marathon in Geleen. En zaterdagavond meer kansen op het Gewestelijk Kampioenschap 5kmquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik kijk net voor de aardigheid eens op de langetermijnvoorspelling3x woordwaarde , en ik raad aan om te investeren in een waterdichte behuizing voor je camera....
Iemand ziet hier kansenquote:Op woensdag 19 januari 2005 04:50 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat wordt zondagmiddag dus een heroïsche marathon in Geleen. En zaterdagavond meer kansen op het Gewestelijk Kampioenschap 5km
En? Heb je je giro al geplunderd om die kosten te kunnen betalen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:30 schreef Xilantof het volgende:
morgen een stuk of 7 rolletjes terug van de fotoboer
Goedemorgenquote:Op woensdag 19 januari 2005 07:13 schreef Rewimo het volgende:
Hee P, je vergeet wat
Goeiemorgen allemaal
huhquote:Op woensdag 19 januari 2005 07:13 schreef Rewimo het volgende:
Hee P, je vergeet wat
Goeiemorgen allemaal
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]Lamaar...
*slaap uit ogen wrijft zodat alle posts gelezen kunnen worden in plaats van alleen de laatste*
quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:15 schreef Hayk het volgende:
Goedemorgen!!!!
Had er al iemand koffie gezet?? tvp
Lama... Als dat dezelfde DE is die op de universität koffie lauw slootwater produceertquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doet DE hier voor me op kantoor
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:05 schreef Hayk het volgende:
[..]
Zo maar eens heetzakkies halen voor de smaak... En naar de Rechtenbieb... zo aan 't eind van de studie gaat het ineens gevaarlijk veel op werk worden![]()
Autobarquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:05 schreef Hayk het volgende:
[..]
Lama... Als dat dezelfde DE is die op de universität koffie lauw slootwater produceert![]()
word je hebberig van héquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:29 schreef Ouwesok het volgende:Zojuist even een Speedlight 420EX aan mijn G5 gehad.geleend van collega Camera en flitser konden het van meet af aan prima met elkaar vinden
De eerste opnamen waren dermate hoopgevend dat ik hem voor 'ergens' dit jaar op de lijst heb gezet.
Of ik nou mijn schoenen uittrek of niet, dan ben ik nog 1.74 dus ik zal allichtelijk langer zijn. Ik voldoe gewoon prima aan het standaard idee van een westerse vrouw voor hun, lang, blond, dikke tietenquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:26 schreef Oceanonix het volgende:
Pak jij eens snel een zaagje. Zo'n lange vrouw gaan ze niet leuk vinden.
En de groet is handen voor de borst en een lichte buiging. Handen schudden is niet gebruikelijk.
Hebberig....Ik....quote:
Dat is snel zeg.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:08 schreef Bowiefan het volgende:
statief is reeds binnen, wat een gigant
Jaloers isquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:08 schreef Bowiefan het volgende:
statief is reeds binnen, wat een gigant
Ik weet nog niet tot hoelang ik moet wachten, maar ik ben een geduldig persoon.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jaloers isMoet nog tot zaterdag wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |