quote:Sarah Buxton Returns to B&B
The fiery SARAH BUXTON is set to return to The Bold and the Beautiful as the conniving and devious Morgan DeWitt. You won't want to miss her first airdate on Friday, March 4th when Morgan runs into Ridge at the Cafe Russe after just being release from prison!
BRON: CBS
Hoelang nog voordat dat hier gebeurd?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:21 schreef woeshie het volgende:
brooke en ridge gaan trouwen !
Dat zal dan de 3e keer wordenquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:03 schreef greesy het volgende:
voor de hoeveelste keer gaan ze dan trouwen????????
Maar wel de eerste keer met een gezamenlijk kind (Ridge "R.J." Forrester jr.).quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:45 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat zal dan de 3e keer worden
Ja en elke mens kan in zijn hele leven maar 1 relatie krijgen met 1 ander persoon...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef TrumpingPimp het volgende:
Bullshit.
Ik weet toevallig dat Ridge een relatie met Bridget krijgt. 100000 euro zeker!
NOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:43 schreef greesy het volgende:
[afbeelding]
dit wordt de nieuwe bridget
wel wat beter dan die ouwe vond ik zelf.. vond haar nooit echt tussen die glamour-girls passen
Waneer?! Deacon is mijn favo speler haha (Sheila en Erica ook , komen die ooit terug?!)quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:18 schreef greesy het volgende:
Macy trouwt met deacon!
Ze ontmoeten mekaar op de AA meating, omdat ze allbei een drankverleden hebben.
Hoera!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:43 schreef MadGuy het volgende:
Sheila geloof ik wel! Met een dochter van Massimo!
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:18 schreef greesy het volgende:
Macy trouwt met deacon!
Ze ontmoeten mekaar op de AA meating, omdat ze allbei een drankverleden hebben.
Laat me raden, macy overleeft haar dood weer en komt een jaar later weer terug?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:45 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
en ze gaan samen de voogdij opeisen van little eric..en ff drna gaat macy weer dood
Ook best leuk om teweten(wist dit zelf ookniet ) is dat stephanie en caroline in het echt een relatie met elkaar hebben.
Net als je denkt dat het niet erger kan qua verhaallijnquote:Op maandag 16 januari 2006 05:16 schreef Fiep het volgende:
...en tenslotte gooit Eric Stephanie weer bij het grofvuil om met Brooke te trouwen! (Met als doel het huwelijk van Bridget & Nick te redden - logisch natuurlijk.)
Heeft die gast nog meer kinderenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:43 schreef MadGuy het volgende:
Sheila geloof ik wel! Met een dochter van Massimo!
Jup, en Massimo sluit een deal met de aliens, en laat de hele familie forrester ten prooi vallen door de aliens.quote:
What else is new?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:41 schreef MLF het volgende:
Macy tells Brooke that she’s pathetic and useless.
quote:Jackie is shocked when Brooke explains that Dr. Paxson was on her way over to see Brooke when she was killed in a horrible car accident.
Speelde hij daar in?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:01 schreef xman het volgende:
Ik vond die gozer die Nick speelt echt een goeie voor de Bold. Ken hem nog van de tijd dat hij in Melrose Place speelde als de dokter die aan het eind met Heather Locklear is vertrokken en nog lang en gelukkig leefde.
Dan heb je echt wat gemist. Als je denkt dat de Bold te langzaam gaat dan word je helemaal gek van de tempo van Melrose Place. Dat ging echt heel snel. Elke keer werd er wel iets opgeblazen of werden ze totaal gestoord. Ze chanteerden elkaar helemaal dood.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:07 schreef MLF het volgende:
[..]
Speelde hij daar in?
Ik heb die serie niet echt vaak gezien.
Eigenlijk kijk ik nooit soap, alleen Bold een beetje, maar ik heb het al gezien in Italie, die lopen ruim 2 jaar voor op NLquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:21 schreef xman het volgende:
[..]
Dan heb je echt wat gemist. Als je denkt dat de Bold te langzaam gaat dan word je helemaal gek van de tempo van Melrose Place. Dat ging echt heel snel. Elke keer werd er wel iets opgeblazen of werden ze totaal gestoord. Ze chanteerden elkaar helemaal dood.
Wat een goeie serie was dat!![]()
Nee ik kijk ook geen TVsoaps meer (heb geen tv)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:33 schreef MLF het volgende:
[..]
Eigenlijk kijk ik nooit soap, alleen Bold een beetje, maar ik heb het al gezien in Italie, die lopen ruim 2 jaar voor op NL
Ik ken dus Ridge, Thorne, Erica en Chrystal(? ze speelt nu in Days of our lifes geloof ik)quote:Op maandag 20 maart 2006 12:29 schreef MLF het volgende:
wist je dat Stephanie en Eric niet eens getrouwd zijn?
en dat ze het over 4 kinderen hebben terwijl er een ver weg woonde, ben de naam kwijt, een vrouw, dus nummer 5
De oude is even teruggeweest ja, maar later is de rol idd overgenomen door Molly uit ATWT.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:17 schreef MadGuy het volgende:
Huh? Is de oude Felicia weer terug? Ik dacht "Molly" haar voortaan speelde!
Nee je ziet het verkeerd. In de wereld van de Bold bestaan er geen andere meisjes of jongens. Ze doen het gewoon allemaal met elkaar, omdat er niemand anders is. Ze neuken gewoon in cirkels totdat iedereen elkaar heeft gehad en dan beginnen ze weer overnieuw.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:32 schreef Agrippina het volgende:
Thomas met Amber !!!!!! Hoe kunnen ze het verkopen!
Dus in dat jaar is Thomas opeens ook 10 jaar ouder geworden. Heee, misschien gaat het ook omgekeerd en wordt Amber 10 jaar jonger. Dan is er niets aan de hand natuurlijk.![]()
hè hè na dáááágen ben ik eruit: die overleden dochter heette Deveneyquote:Op maandag 20 maart 2006 15:47 schreef Marble het volgende:
Eric en Stephanie hebben niet 5 kinderen maar 4, Ridge moet immers niet mee worden geteld. Ze hebben drie dochters (waarvan één overleden) en een zoon, t.w. Felicia, Kristen, Angela (R.I.P.) en Thorne.
Ik weet het allemaal nog maar vaagjes:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:14 schreef MLF het volgende:
[..]
hè hè na dáááágen ben ik eruit: die overleden dochter heette Deveney
"Och Ridge.. ich liebe dich soo!"quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:54 schreef kissa het volgende:
Vanmorgen kwam ik al zappend op Duitsland2 terecht. Daar was The B&B aan de gang en ze zijn precies even ver als hier. Maar!! daar zenden ze iedere werkdag twee afleveringen achter elkaar uit. Dus, voor degenen die het allemaal te langzaam gaat: Duitsland2 van 11.15 u tot 12.00 u.
Alles went. Het ergste dat ik ooit gezien heb was ET in het Duitsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:30 schreef xman het volgende:
[..]
"Och Ridge.. ich liebe dich soo!"
"Jah aber frau Logan, das kann ich nicht machen!"
Lijkt me minstens net zo erg als m'n Duits.![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:30 schreef xman het volgende:
[..]
"Och Ridge.. ich liebe dich soo!"
"Jah aber frau Logan, das kann ich nicht machen!"
Lijkt me minstens net zo erg als m'n Duits.![]()
Deveny Dixon (gespeeld door actrice Judith Borne) was de dubbelgangster van de in coma liggende Angela Forrester. Toen Angela overleed nam Deveny haar plaats in. De arts van Angela, Todd Powell, zat in het complot, maar kreeg wroeging en kwam door toedoen van Deveny om het leven tijdens een auto-ongeluk, waarbij Deveny's gezicht verminkt raakte.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:14 schreef MLF het volgende:
hè hè na dáááágen ben ik eruit: die overleden dochter heette Deveney
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe ziet hij eruit die nieuwe Rick?
Is die nu al te zienquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef Jenny_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG dit is de nieuwe Rick!![]()
In de US of A.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Is die nu al te zienGisteren niet.
Aiaiaiquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef Jenny_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG dit is de nieuwe Rick!![]()
Waar is dat?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kom altijd op de forum van de Bold.
Word erg spannend.![]()
He laat me nou lekkerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:21 schreef Ici-Paris het volgende:
ALs ik het goed begrijp heeft Amber een relatie met Thomas( zoon van rich, nou ja tot nu toe, alles kan gebeuren in een soap he) Maar is die Thomas dan niet nog minderjarig?
Over die forum?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:33 schreef berney het volgende:
[..]
ben de link kwijt door een pc crash![]()
![]()
Zou je hem nogmaals willen sturen?
thanks alvast
Dank je!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 18:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Berney ik heb een PM gestuurd naar je !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |