Eigenlijk kijk ik nooit soap, alleen Bold een beetje, maar ik heb het al gezien in Italie, die lopen ruim 2 jaar voor op NLquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:21 schreef xman het volgende:
[..]
Dan heb je echt wat gemist. Als je denkt dat de Bold te langzaam gaat dan word je helemaal gek van de tempo van Melrose Place. Dat ging echt heel snel. Elke keer werd er wel iets opgeblazen of werden ze totaal gestoord. Ze chanteerden elkaar helemaal dood.
Wat een goeie serie was dat!![]()
Nee ik kijk ook geen TVsoaps meer (heb geen tv)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:33 schreef MLF het volgende:
[..]
Eigenlijk kijk ik nooit soap, alleen Bold een beetje, maar ik heb het al gezien in Italie, die lopen ruim 2 jaar voor op NL
Ik ken dus Ridge, Thorne, Erica en Chrystal(? ze speelt nu in Days of our lifes geloof ik)quote:Op maandag 20 maart 2006 12:29 schreef MLF het volgende:
wist je dat Stephanie en Eric niet eens getrouwd zijn?
en dat ze het over 4 kinderen hebben terwijl er een ver weg woonde, ben de naam kwijt, een vrouw, dus nummer 5
De oude is even teruggeweest ja, maar later is de rol idd overgenomen door Molly uit ATWT.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:17 schreef MadGuy het volgende:
Huh? Is de oude Felicia weer terug? Ik dacht "Molly" haar voortaan speelde!
Nee je ziet het verkeerd. In de wereld van de Bold bestaan er geen andere meisjes of jongens. Ze doen het gewoon allemaal met elkaar, omdat er niemand anders is. Ze neuken gewoon in cirkels totdat iedereen elkaar heeft gehad en dan beginnen ze weer overnieuw.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:32 schreef Agrippina het volgende:
Thomas met Amber !!!!!! Hoe kunnen ze het verkopen!
Dus in dat jaar is Thomas opeens ook 10 jaar ouder geworden. Heee, misschien gaat het ook omgekeerd en wordt Amber 10 jaar jonger. Dan is er niets aan de hand natuurlijk.![]()
hè hè na dáááágen ben ik eruit: die overleden dochter heette Deveneyquote:Op maandag 20 maart 2006 15:47 schreef Marble het volgende:
Eric en Stephanie hebben niet 5 kinderen maar 4, Ridge moet immers niet mee worden geteld. Ze hebben drie dochters (waarvan één overleden) en een zoon, t.w. Felicia, Kristen, Angela (R.I.P.) en Thorne.
Ik weet het allemaal nog maar vaagjes:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:14 schreef MLF het volgende:
[..]
hè hè na dáááágen ben ik eruit: die overleden dochter heette Deveney
"Och Ridge.. ich liebe dich soo!"quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:54 schreef kissa het volgende:
Vanmorgen kwam ik al zappend op Duitsland2 terecht. Daar was The B&B aan de gang en ze zijn precies even ver als hier. Maar!! daar zenden ze iedere werkdag twee afleveringen achter elkaar uit. Dus, voor degenen die het allemaal te langzaam gaat: Duitsland2 van 11.15 u tot 12.00 u.
Alles went. Het ergste dat ik ooit gezien heb was ET in het Duitsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:30 schreef xman het volgende:
[..]
"Och Ridge.. ich liebe dich soo!"
"Jah aber frau Logan, das kann ich nicht machen!"
Lijkt me minstens net zo erg als m'n Duits.![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:30 schreef xman het volgende:
[..]
"Och Ridge.. ich liebe dich soo!"
"Jah aber frau Logan, das kann ich nicht machen!"
Lijkt me minstens net zo erg als m'n Duits.![]()
Deveny Dixon (gespeeld door actrice Judith Borne) was de dubbelgangster van de in coma liggende Angela Forrester. Toen Angela overleed nam Deveny haar plaats in. De arts van Angela, Todd Powell, zat in het complot, maar kreeg wroeging en kwam door toedoen van Deveny om het leven tijdens een auto-ongeluk, waarbij Deveny's gezicht verminkt raakte.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:14 schreef MLF het volgende:
hè hè na dáááágen ben ik eruit: die overleden dochter heette Deveney
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe ziet hij eruit die nieuwe Rick?
Is die nu al te zienquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef Jenny_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG dit is de nieuwe Rick!![]()
In de US of A.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Is die nu al te zienGisteren niet.
Aiaiaiquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef Jenny_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG dit is de nieuwe Rick!![]()
Waar is dat?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kom altijd op de forum van de Bold.
Word erg spannend.![]()
He laat me nou lekkerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:21 schreef Ici-Paris het volgende:
ALs ik het goed begrijp heeft Amber een relatie met Thomas( zoon van rich, nou ja tot nu toe, alles kan gebeuren in een soap he) Maar is die Thomas dan niet nog minderjarig?
Over die forum?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:33 schreef berney het volgende:
[..]
ben de link kwijt door een pc crash![]()
![]()
Zou je hem nogmaals willen sturen?
thanks alvast
Dank je!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 18:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Berney ik heb een PM gestuurd naar je !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |