hallo
![]()
ik kom ff tussendoor vallen met een ernstige vraag
![]()
sorry dat ik niet bijlees, doek straks wel ff
![]()
ik ben me gisteren zo wild geschrokken met Maxim, hij stikte echt bijna met verslikken met drinken van een flesje (vannacht was dat) een beetje verslikken doet hij weleens meer, maar gisteren was t zo erg
![]()
je kunt echt horen dat hij zowat stikt, komen 2 hele harde kreten uit zn keeltje (soort hele harde hoest) zn gezicht werd vuurrood, toen draaide zn ogen weg, toen wou hij gaan huilen maar dat ging niet, weer die ogen die wegdraaide
![]()
heb hem 3 x in zn gezicht geblazen om te laten schrikken zodat ie gaat ademen en bij die derde keer dacht ik, als je nu nog niet fatsoenlijk gaat ademen hou ik je ondersteboven, gelukkig begon hij toen gewoon te ademen, maar mennn wat ben ik geschrokken, ik zat helemaal te shaken daarna en beloofde vurig dat ik hem nooit meer geen fles zou geven maar alleen borst.
nu heb ika l na zitten denken wat t zou kunnen zijn, het is niet dat hij zich in het begin vd fles verslikt omdat het ineens zn keeltje binnen komt of zo, het is een small speen van avent, kan niet zeggen dat die zoveel in zn mond lekt, het is ook een aventfles trouwens. heb ook een keer een difraxfles geprobeerd en met die fles verslikte hij zich ook ineens, maar had hij wel minder lucht in zn buikje viel me op, met die avent heeft hij ontzettend veel lucht in zn buikje daarna.
maar ik weet nu niet waar t aan zou kunnen liggen, hebben ze nog smallere spenen dan avent small?? die ook als de melk warm is helemaal niet lekt?? of zou Maxim gewoon nog goed moeten leren drinken of zo aan de fles?? ik weet t nie, misschien jullie??