Goed idee Knoretje! Het klinkt heerlijk moet ik zeggen...ik weet niet of mn moeder dat zou willen (mijn vader is overleden) maar ik kan me voorstellen dat ze het juist heerlijk zou vinden.
Wat je zei over dat ritme, dat is het eigenlijk niet eens....ik wil meer dat Noa ook slaapt als ze duidelijk moe is...want dat is zowiezo het geval. Alleen is het in slaap vallen erg moeiljik voor haar.
Ze ligt nu trouwens bij mij op schoot te slapen, ze was eerst heel druk en toen ineens rustig en ja hoor, ze ligt nu lekker te slapen. Maar zodra ik haar in haar bedje zou leggen zou ze gelijk weer wakker worden denk ik.
Beterschap voor je kids trouwens! Lijkt me zwaar, zieke kindjes.
Ik heb twee verschillende spenen, moussy, één 'dental' en een 'platte', in ieder geval twee totaal verschillende vormen. Als ze de ene niet wil probeer ik de andere, als ze die niet wil mijn vinger. Vaak wil ze ze allebei wel, maar soms helemaal niet terwijl ze wel aan haar handjes gaat zuigen (maar ze dan binnen een paar tellen weer kwijt is).
dutchie: spruw heb ik gehad (en Noa dus ook), heb ik nog wat voor en dat gebruik ik drie keer per dag. Ik heb niet het idee dat Noa zelf nu nog spruw heeft, maar mijn tepels zijn nog wel gevoelig. Hoewel ik dat meestal voel als ze zo onrustig drinkt. Ik krijg trouwens Nystatine - ken je dat? Noa vindt het wel lekker
![]()
.
Jij ook beterschap voor Léon...ik heb een keer een oppaskindje gehad dat ontzettend verkouden was, dat was heel zwaar. Ze logeerde hier een week, en toen heb ik dus een week lang een zielig ziek kindje gehad. Vond ik heel zwaar.
Annie: wat jij zegt over andere mensen klopt wel...volgens mij zijn heel veel mensen inderdaad veel vergeten van de 'baby-periode' van hun kinderen...en dan gaan ze er nogal makkelijk mee om terwijl elk kindje anders is. Hoewel, mijn zus had het er wel over dat ze ook moeite had met de borstvoeding en het slapen, en heeft wel een aantal goede tips kunnen geven.