Pearlequote:
Haiquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:58 schreef Viking84 het volgende:
Ongeveer een half jaar geleden heb ik twee nieuwe brillen gekocht bij pearle (eentje was dus gratis) en ik heb nog maar eentje kunnen dragen, omdat de glazen steeds uit die andere donderen.
Ik ben vier keer terug geweest en iedere keer gingen ze de glazen steviger vastschroeven. Zodra ik echter weer thuis was en m'n bril ging poetsen, gingen de glazen wéér los. De laatste keer dat ik er was, heb ik gezegd dat ik niet nog een keer wilde terugkomen en toen zeiden ze dat ze het glas zouden laten uitzetten en als het dan nog niet goed was, dat ik dan nieuwe glazen kreeg. Dat zou in de computer gezet worden. Nou, natuurlijk zaten ze nog steeds niet vast, dus ik terug en nieuwe glazen bestellen (viel uiteraard onder garantie). Zonet heb ik m'n bril incl nieuwe glazen opgehaald. Zag er in eerste instantie goed uit.
Alleen nu ik beter kijk, zie ik dat één van de glazen nog steeds los zit. Dus ik kan wéér terug
Bij Pearle zijn ze zich dus wel bewust van de 'kwaliteit' van hun product, want anders hadden ze me ook geen twee brillen meegegeven.
Ik heb geen zin om bezig te blijven. Wat kan ik het beste doen? Klacht indienen oid?
Ja en bij de niet massa opticiens betaal je je scheelquote:Op maandag 25 april 2005 12:27 schreef SouthernSun het volgende:
die "massa"-opticiens zijn gewoon kut
Zo duur is dat niet. Voor een goede bril betaal je zo 400 euro.quote:Op maandag 25 april 2005 23:36 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Dat is duur. Heb je soms een gouden bril?![]()
inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zo duur is dat niet. Voor een goede bril betaal je zo 400 euro.
quote:
Ik werk op het moment bij Pearle als opticien en ik heb ook bij Hans Anders gewerkt. De kwaliteit bij Hans Anders is veel minder goed dan bij Pearle, en dat zeg ik niet omdat ik zo dol ben op Pearle of omdat ik daar werk. Het is gewoon zo. Zéker de montuurtjes bij Hans Anders stellen niks voor vergeleken met de monturen die je bij Pearle vindt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
inderdaad.
Ik ben lang geleden van pearl naar hans anders overgestapt. Een beslissing waar ik geen spijt van heb gehad!
Voor goeie glazen betaal je minstens 140 euro. Dus dat is nog 110 euro voor je montuur. Dan zou je een goede bril moeten hebben. Als je meer hebt betaald voor je montuur en minder voor je glazen, heb je waarschijnlijk niet de glazen die je zou moeten hebben (niet de sterkte, maar de dikte en de bolling van het glas).quote:Op maandag 25 april 2005 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Hoigrappig dat dit topic nu weer opgerakeld wordt
nee ik heb geen geld teruggekregen. Ze hebben me verzekerd dat het glas er niet uit valt, dus ik hoop maar dat het zo is. Maar erg stabiel ziet het er niet uit, eerlijk gezegd... in ieder geval ben ik binnen een jaar meerdere malen terug geweest, dus als na mijn garantietermijn het glas er alsnog uitvalt, heb ik goed recht om hen op de sodemieter te geven. Dat ding heeft gvd 250 euro gekost
lever dan ook waar voor mijn geld
hai ansie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |