het huilen ookquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:39 schreef Bastard het volgende:
carry on
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Hé, die last van mij. Uitgebreid op het forum ook.
Bedankt Cho
MAGNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Hé, die last van mij. Uitgebreid op het forum ook.
Bedankt Cho
Ik ken datquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn tante belde op dit weekend:
"Wil je Van Helsing DVD hebben, wij hebben hem dubbel"
Nou ja, hebben, altijd prima natuurlijk
Krijg ik hem is het een kopie... Ik weet gegeven paard, bek, etc. Maar toch
Nou jaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:NEDERLAND !! Zo,... dit moest even !
http://www.telegraaf.nl/b(...)geten_rijbewijs.html
Broooooooooooooooooooown!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
MAGNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
Dit vind ik echt te triest voor woorden. En dan moet je nog blij zijn dat je je kind bij je mag houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:NEDERLAND !! Zo,... dit moest even !
Ik zou WOESSSTTTT zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dit vind ik echt te triest voor woorden. En dan moet je nog blij zijn dat je je kind bij je mag houden
Hopelijk was die man al in een roes, zodat hij het niet gehoord heeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:12 schreef Chocobo het volgende:
Dat nieuwsbericht over die Marocs die die gewondde man gisteren of eergisteren aan het stimuleren waren om dood te gaan doet me echt pijn... Zieke mensen.... Iemand ligt gewond op straat en dan nog niks doen. Ik snap dat nietGa dood ga dood zijn dan de laatste woorden die je hoort en de last is dat het leven er gehoor aan gaf... wat een einde !
gaat echt nergens over, echte criminelen staan binnen een paar tellen op straat omdat de bewijsvoering niet geheel waterdicht is, en een vrouw en baby sluiten ze op. Voorbeeld zetten waarschijnlijk, maar wel erg in het belachelijke getrokken.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:NEDERLAND !! Zo,... dit moest even !
adem jij eens even 1 keer diep in en uitquote:
Ik hoop dat die Marokkaanse tasjesdief die vannacht in Amsterdam is doodgereden dit ook heeft gehoord.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:12 schreef Chocobo het volgende:
Dat nieuwsbericht over die Marocs die die gewondde man gisteren of eergisteren aan het stimuleren waren om dood te gaan doet me echt pijn... Zieke mensen.... Iemand ligt gewond op straat en dan nog niks doen. Ik snap dat nietGa dood ga dood zijn dan de laatste woorden die je hoort en de last is dat het leven er gehoor aan gaf... wat een einde !
Nee je zult zien,....... dit wordt weer een rel en mag niet. Die gewonde man in R'dam is vergeten en dit wordt nieuws.... let maar op !! Jezus man,... als je met vuur speelt kan je je bezeren !quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Marokkaanse tasjesdief die vannacht in Amsterdam is doodgereden dit ook heeft gehoord.
Serieus.... VAN HET PAD...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:NEDERLAND !! Zo,... dit moest even !
Ik hoorde net een verhaal van een collega. Een Maroc (wat anders?) had het portemonnee van zijn vriendin gestolen, maar hij werd gelukkig gepakt door de politie (hij liep zeker in de weg bij een snelheidscontrole). Eenmaal op het bureau aangekomen kreeg die collega te horen dat de politie de portemonnee niet terug kon teruggeven omdat de dief weigerde er afstand van te doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:23 schreef QueenR het volgende:
gaat echt nergens over, echte criminelen staan binnen een paar tellen op straat omdat de bewijsvoering niet geheel waterdicht is, en een vrouw en baby sluiten ze op. Voorbeeld zetten waarschijnlijk, maar wel erg in het belachelijke getrokken.![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
adem jij eens even 1 keer diep in en uit
De politie van Amsterdam heeft het al over een "tragisch ongeval". De vader is al opgevangen door een horde knuffelaars. De boel bij elkaar houden volgens Cohen. :’) Die bestuurster zal wel naar de gevangenis gaan en haar famillie zal wel door de famillie van die dode kakkerlak de stad worden uitgejaagd. :’)quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:28 schreef Chocobo het volgende:
Nee je zult zien,....... dit wordt weer een rel en mag niet. Die gewonde man in R'dam is vergeten en dit wordt nieuws.... let maar op !! Jezus man,... als je met vuur speelt kan je je bezeren !
Ja DDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAGG... dit is niet waar toch..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoorde net een verhaal van een collega. Een Maroc (wat anders?) had het portemonnee van zijn vriendin gestolen, maar hij werd gelukkig gepakt door de politie (hij liep zeker in de weg bij een snelheidscontrole). Eenmaal op het bureau aangekomen kreeg die collega te horen dat de politie de portemonnee niet terug kon teruggeven omdat de dief weigerde er afstand van te doen.
Nederland
NEEEEEEquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoorde net een verhaal van een collega. Een Maroc (wat anders?) had het portemonnee van zijn vriendin gestolen, maar hij werd gelukkig gepakt door de politie (hij liep zeker in de weg bij een snelheidscontrole). Eenmaal op het bureau aangekomen kreeg die collega te horen dat de politie de portemonnee niet terug kon teruggeven omdat de dief weigerde er afstand van te doen.
Nederland
Dat was ook ooit toen mijn fiets gejat werdquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zou denk ik helemaal gek worden. Gewoon het idee dat iemand anders meer recht heeft op je spullen dan jijzelf.![]()
![]()
Ik ken dit filmpje jaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:44 schreef QueenR het volgende:
Even om de toon weer wat lichter te maken en het belachelijke nederland maar gewoon standaard belachelijk te blijven vinden.. ze hebben me nog nooit het tegendeel bewezen. Een leuk filmpje..
http://www.koreus.com/files/200406/umbilical_brothers.html
ik dacht dat jij er gisteren ook wel zou zijnquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:06 schreef O-Ren het volgende:
Zo Brown........Je hoeft niet te gaan zitten hoor![]()
Je boete is betaald
Gisteren was ik mol en heb ik gelezenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik dacht dat jij er gisteren ook wel zou zijnheb een paar games gespeeld en daarna film gekeken
Goed zo Renquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:06 schreef O-Ren het volgende:
Je boete is betaald incl. 3 maanden pikstraf
Ahhhh, wat liefquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:06 schreef O-Ren het volgende:
Je boete is betaald
woordspelingquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteren was ik mol en heb ik gelezen
Hoest met je nieuwe boek van Dan, Brown?
quote:
het is wat overdreven dat ze haar in de cel (was niet eens een cel, maar wachtkamer-achtig iets) gooien met kind en al. Laat haar gewoon bij de balie wachten ofzo. Het is niet zo dat zo schandalig is behandeldquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:NEDERLAND !! Zo,... dit moest even !
Vond m ook minder dan die andere 2.. maar toch zelfde schrijver, toch lekker.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
woordspeling
ik heb em al uit gijsik vond hem minder dan de andere 2, maar op zich wel een goed boek. In het begin wat warrig omdat de verhaallijnen wat door elkaar heen liepen, maar wel heerijk genoten
Heel goed schat!!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:06 schreef O-Ren het volgende:
Je boete is betaald
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja hoor, het is weer 12u geweest. Tot vanavond na 22u op FOK!![]()
2012quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:
Ben nu een boek aan het lezen over het eindigen van de mayakalender in 2012.. ook zeer apart moet ik zeggen.
dan schijnt de wereld toch te vergaan? Heb je de titel van dat boek?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:
Ben nu een boek aan het lezen over het eindigen van de mayakalender in 2012.. ook zeer apart moet ik zeggen.
Een boek over het eindigen van de MayaKalender oookquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:
Doet het nietquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:38 schreef mr_Brown het volgende:
Reclame van VW Polo![]()
rechtermuisknop ---> save as
wat een respect als ze deze hier ook gaan uitzenden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:38 schreef mr_Brown het volgende:
Reclame van VW Polo![]()
rechtermuisknop ---> save as
wat een respect als ze deze hier ook gaan uitzenden![]()
![]()
quote:This Account Is Currently Unavailable
If you are the owner of this site, please contact the billing or support department as soon as posssible. We are unable to process your request at this time, there might be a technical problem with your site.
hier: http://www.2012.com.au/Site.A.htmlquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Een boek over het eindigen van de MayaKalender oook... en wat zal er dan ook al weer gebeuren?
Of ben je zo ver nog niet
ook kapotquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mirror
http://rapidshare.de/files-en/380346/vw_polo.mov.html
Pimp my Xboxquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:54 schreef mr_Brown het volgende:
Iemand interesse in een andere skin voor zijn X-Box
[afbeelding]
Item has enden![]()
laat dan maarquote:
1967 AC Shelby Cobraquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:51 schreef kepler het volgende:
B. en Struik:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=2674
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:03 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
B. !!
[afbeelding]
serieus wat een respect voor deze lijst zegquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:51 schreef kepler het volgende:
B. en Struik:
ff tussendoor.....quote:
whahahahahhahahhahahaahaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Koningin Beatrix is op bezoek in het Elisabeth ziekenhuis in Tilburg, en tijdens haar ronde passeert ze een kamer waar een mannelijke patiënt aan het masturberen is.
"O God!" roept Beatrix. "Dat is walgelijk! Wat is hier de bedoeling van?"
De dokter die haar rondgidst, legt uit: "Het spijt me, Majesteit, maar deze man heeft een ernstige aandoening waarbij de testikels zich razendsnel met zaad opvullen. Als hij dat geen vijf keer per dag doet, zouden ze barsten en zou hij direct sterven."
"O het spijt me!" zegt Beatrix. Op de volgende verdieping komen ze langs een kamer waar een jonge verpleegster een patiënt aan het pijpen is.
"O God!" zegt Beatrix opnieuw. "Wat gebeurt er hiér?"
Antwoordt de dokter: "Zelfde probleem, betere verzekering..."
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Toch maar even aan Quinny vragen hoe haar patieten verzekerd zijn![]()
whahahahahahaquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
RESIDENT EVIL 4 IS BIIIIIIIIIIIIINNEN
Met shirt ook![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
RESIDENT EVIL 4 IS BIIIIIIIIIIIIINNEN
Met shirt ook![]()
Ik blijf terugkomen voor jouw, had vandaag een examen dus ben vroeg thuisquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ff tussendoor.....
jij had toch geen internet meer op je werk?? of heb je nog steeds vrij?? aangezien je ons hier nog steeds komt vervelen
dit betekent nee dusquote:
hè jammerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik blijf terugkomen voor jouw, had vandaag een examen dus ben vroeg thuis
Zal vanavond es kijken want ik kan hem op de normale sites eigenlijk niet vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
2012![]()
heeeerlijk magisch getal
welk boek is dat gijs??
Baarrddquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:51 schreef kepler het volgende:
B. en Struik:
Die scarface ookquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:03 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
B. !!
[afbeelding]
klinkt heeeerlijk gijsquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal vanavond es kijken want ik kan hem op de normale sites eigenlijk niet vinden
Ben nu halverwege, soms moet je pagina's 2x lezen, maar laat ik zo zeggen.. je krijgt wel een heel ander idee over de schepping, over tijdsindelingen, en bovenal de werking van het menselijk bewustzijn.
Laat ik zo zeggen.. als het de richting op gaat zoals het staat beschreven, en dat is beschreven aan de hand van de kalender die al eerder bestond als de geschiedenis zo heeft laten zien. Dus dan zal de uitkomst ook wel kunnen kloppen denk ik dan.. dan gaat de mensheid een heel andere kant op. Het einde der dagen zoals de bijbel bedoelt denk ik.. het einde of voltooing van de schepping zoals hij nu bezig is. Mens word schepper.
Je moet het intressant vinden .. het is zeker niet te zweverig want het is allemaal te staven aan wetenschap en aan geschiedenis zoals hij bestaat, het is een hele kluif maar dan heb je ook wel een eye-opener als boek inderdaad.
Ben er zelf lyrisch van![]()
klinkt wel heel coolquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal vanavond es kijken want ik kan hem op de normale sites eigenlijk niet vinden
Ben nu halverwege, soms moet je pagina's 2x lezen, maar laat ik zo zeggen.. je krijgt wel een heel ander idee over de schepping, over tijdsindelingen, en bovenal de werking van het menselijk bewustzijn.
Laat ik zo zeggen.. als het de richting op gaat zoals het staat beschreven, en dat is beschreven aan de hand van de kalender die al eerder bestond als de geschiedenis zo heeft laten zien. Dus dan zal de uitkomst ook wel kunnen kloppen denk ik dan.. dan gaat de mensheid een heel andere kant op. Het einde der dagen zoals de bijbel bedoelt denk ik.. het einde of voltooing van de schepping zoals hij nu bezig is. Mens word schepper.
Je moet het intressant vinden .. het is zeker niet te zweverig want het is allemaal te staven aan wetenschap en aan geschiedenis zoals hij bestaat, het is een hele kluif maar dan heb je ook wel een eye-opener als boek inderdaad.
Ben er zelf lyrisch van![]()
ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk vind ik dat.... illuminati, 2012, anti-christ.....heerlijk om die theorieen te lezenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:35 schreef kepler het volgende:
[..]
klinkt wel heel cool
ik hou wel van zulke boeken/theorieen
dat vond ik ook zo cool aan de davinci code, dat hele verhaal over Maria Magdelena enzoquote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk vind ik dat.... illuminati, 2012, anti-christ.....heerlijk om die theorieen te lezen![]()
Heb je Fingerprints of the Gods (Het Ontstaan en Einde van Alles) ook gelezen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:02 schreef Bastard het volgende:
Als je ziet hoe de voorspellingen zijn gemaakt, 5000 jaar geleden, en hoe die stap voor stap allemaal uit zijn gekomen... ongeloofelijk gewoon.
Nee, maar er zijn zoveel boeken in de Esotherie geschreven, ik weet dat deze schrijver ook heel veel verwijzingen maakt naar andere schrijvers en hun boeken, dus wellicht zit die er ook wel bij.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:26 schreef chibibo het volgende:
[..]
Heb je Fingerprints of the Gods (Het Ontstaan en Einde van Alles) ook gelezen?
Daarom had het me niks verbaasd als je hem had gelezen. De schrijver legt (ook door middel van veel verwijzingen) een verband tussen de volkeren die in de oudheid in verschillende werelddelen leefden, en concludeert daaruit dat de menselijke beschaving veel ouder en geavanceerder is dan tot nu toe werd aangenomen. Er wordt ook verteld over de Maya kalender en het jaar 2012, maar daar wordt niet erg diep op ingegaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:32 schreef Bastard het volgende:
Vind het wel leuk om te lezen over zaken die tussen hemel en aarde afspelen
Dat is het mooie aan dit boek, je kunt zien hoe de kalender is opgebouwd, hoe de energieen werken vlgs de kalender vlgs vaste patronen, en daarnaast zie je hoe de geschiedenis van de mens verloopt, in 1 lijn met de kalender. En dat op zoveel verschillende vlakken, tis gewoon verbluffend, tot bijna op de jaartallen nauwkeurig.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Helaas schijnen de meeste theorieen van de schrijver intussen al weerlegd te zijn.
Gelukkig, je kan nog lachenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:57 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooooooooooo...die reclame van VW....hard![]()
![]()
Oeh, neequote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Tuurlijk Gijs.
Heb je deze film trouwens gezien? Heb hem gehuurd voor vanavond.
Spartan
Dodgeball heb ik ook gezien! Zooooooo gelachen!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:18 schreef Bastard het volgende:
Van de week The Terminal gezien, echte Tom Hanks filmen Dodgeball, die is ook lachen.
Er zitten wat sentimentele stukjes in, maar over het algemeen vond ik het een leuke, vermakelijke film.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:22 schreef Strolie75 het volgende:
The Terminal ga ik misschien dit weekend huren. Is hij niet te sentimenteel?
The Terminal... ik las dat je die gezien had.. een dag later hebben wij hem ook gehuurd...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oeh, nee
Van de week The Terminal gezien, echte Tom Hanks filmen Dodgeball, die is ook lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
The Terminal... ik las dat je die gezien had.. een dag later hebben wij hem ook gehuurd...
Heerlijke film inderdaad... Tom Hanks speelt echt heerlijk...Ja hahahaha, dat wachten ook van mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Plunkenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
En per ongeluk een stukje uit MGS3 gezien
Meest brute martelingsscene uit videgame history, mijn god zegje weet wel wat ik bedoel he Strol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PlunkenTe ver gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat ook even te kijken
Damn,...gaat wel ver
Vertel maar niks verder, weet verder ook niet veel van het spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die OST blijft
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
......................................................................................... Gijs.... ik denk dat jij HELEMAAAAL uit je dak gaat met die game straksquote:
Zeg, ben ook een groot RE fan hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:19 schreef Chocobo het volgende:
Ker
Je gaat genieten Noot,... ben net maar gestopt... teveel goede ervaringen op 1 avond is zonde. Morgen weer verder. Dit is zonder twijfel een van de beste games die ik ooit gespeeld heb
Nee Gijs,......... anders had je hem al gegamedquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Zeg, ben ook een groot RE fan hoor
Donkey Kong zo engquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
....
Ongelovelijk. Een ander woord heb ik er niet voor... Dat gegrom, die graphics, de angst, dat zweet in mijn hand en de kramp van het knijpen in de controller. Wow.
Mond.quote:
Heb je even?quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat ik me toch weleens afvraag is hoe de Gijsjes topics ontstaan zijn?
Iemand een link?
Ah,... dus jij hebt ook Biohazard gegamed (de Japanse RE) met vertaalboekquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik gewoon geen zin in die freeloader shit
Game RE langer als jij
En tuurlijk haal ik hem meteen
..........quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
....
Ongelovelijk. Een ander woord heb ik er niet voor... Dat gegrom, die graphics, de angst, dat zweet in mijn hand en de kramp van het knijpen in de controller. Wow.
Ik ging naar bed om 22.00 schatje ... ik was te moe..quote:
Het gekke is dat jij dit zoooooooooooo cool zou vinden Gijs !! Je hebt een Cube. Ga toch godver in maart dit spel gamen johquote:Op woensdag 19 januari 2005 07:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel hoor,
Kan niet over alles meelullen hier.. en RE is er zo 1 van
Ik hoop het welquote:Op woensdag 19 januari 2005 07:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je bent toch niet boos op me??
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 19 januari 2005 07:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:14 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Goedemorgen trouwens
nope de belasting op de forum server is gewoon veel minder waardoor het allemaal wel wilt.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:15 schreef Chocobo het volgende:
Heerlijk,... zo snel FOK! nu weer is zo slecht zal het na de lunch weer zijnWat doen ze elke nacht.... de server resetten ofzo
quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ben je vrij vandaag???
en dat teleurgestelde als het hem niet luktquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hahahaha, dat wachten ook van m
eehhh ja sorryquote:Op woensdag 19 januari 2005 07:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ging naar bed om 22.00 schatje ... ik was te moe..![]()
Om 23.00 uur ben ik er nog even uit geweest voor 2 minuten .. maar dat was mijn avond
Had om 20.00 - 20.30 nog even willen gamen met je aanstaande... maar die was pas later thuis..
Dus dacht ik.. dan ga ik ook maar niet meer cammen... lekker slapenheel vroeg weer op..
dat ongeduldige ookquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:45 schreef mr_Brown het volgende:
nee?
quote:Amerikaanse probeert handstand, valt van balkon en sterft
FORT MYERS - Een 23-jarige Amerikaanse is zondag overleden toen ze probeerde een handstand uit te voeren op een hotelbalkon in Florida.
Het acrobatische kunstje mislukte. Het slachtoffer viel van het balkon op de eerste verdieping en kwam terecht op de binnenplaats. Volgens het politierapport riep ze vlak voordat ze viel tegen een vriend: "Kijk wat ik nog steeds kan."
suc6 gijsquote:
* Chocobo hoopt dat Gina daar nog eens goed over nadenktquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:00 schreef GinaG het volgende:
*zich voorneemt wat vaker te gaan posten
hardquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
* Chocobo hoopt dat Gina daar nog eens goed over nadenkt
Jawel Gijs, maar het zal je maar overkomen als vriend zijnde,........ Damn !quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
harddat is toch humor man
![]()
Kijk eens wat ik nog steeds kan...
God:
Oh no you don't....
OOOOOOOOMMMMMMMMMGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:59 schreef Chocobo het volgende:
Brown,............. nieuwe sectie op de site
dus mocht je een elite vrouw vinden,........ mail hem dan evenquote:
boeiequote:Op woensdag 19 januari 2005 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jawel Gijs, maar het zal je maar overkomen als vriend zijnde,........ Damn !
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
dus mocht je een elite vrouw vinden,........ mail hem dan evenEcht alleen SUPER plaatjes !
is goed, trek je broek maar vast uitquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Nu we toch alleen zijn hier Brown kunnen we net zo goed gaan vrijen ! ?
Maakt niet uitquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eehhh ja sorryvergadering liep een beetje uit
was om kwart voor 10 pas thuis
heb wel nog ff gegamed met Kep en Struik en Thor
ging wel lekker op zich, ff lekker lachen en schieten
Whoehahahahahaha en terecht!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stoor ik als ik toe kijk?quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
is goed, trek je broek maar vast uit![]()
quote:
Ik hou ook van je schatquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kom maar es wat vaker gamen, ipv in het menu hangenquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:00 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen allen![]()
*zich voorneemt wat vaker te gaan posten
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Info over het boek staat 2 pagina's terug.. moet je maar ff kijken.
heeeeeeeeeeeellloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Quinnyquote:
haiquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeellloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Quinny
Ik had ze op dr snor gespuugd.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
hai
Ik werd trouwens gisteren door 2 pakistaanse vrouwen gediscrimineerd omdat ik blond was
De buschauffeur wachten even op mij en Daan zodat we nog mee konden. In de bus zaten die wijfen daar de hele tijd over door te zeiken. Oh hij stopt alleen voor blanken en ze is nog blond ook. Ze moet haar haar zwart verven dat is een veeeel mooiere kleur enz, enz
Heb er maar hard om gelachen
Succes er mee Gijsquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik heb het ISBN nr genoteerd gijs, klinkt goed iid
![]()
dag schatquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
hai
Ik werd trouwens gisteren door 2 pakistaanse vrouwen gediscrimineerd omdat ik blond was
De buschauffeur wachten even op mij en Daan zodat we nog mee konden. In de bus zaten die wijfen daar de hele tijd over door te zeiken. Oh hij stopt alleen voor blanken en ze is nog blond ook. Ze moet haar haar zwart verven dat is een veeeel mooiere kleur enz, enz
Ik mis hemquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
dag schat![]()
Kind is weer op de creche
Was vanmorgen in zijn boekje aan het schrijven aan de eettafel. En Daan moest kosten wat het kost( lees duwen en wrikken tussen de tafel en stoel) ook aan tafel zitten
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ach ja, je kan er maar beter niet op in gaan. Want dat is juist wat ze willen.
Sorry, maar ik kan er vrij woest om worden.. discriminatie in eigen land door een stel binnen gekomen proleten uit een derde wereld land.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ach ja, je kan er maar beter niet op in gaan. Want dat is juist wat ze willen.
Haar zwart verven, snor laten staan, hoofddoekje om... en ze hebben er weer een lid bij ... zo gaat datquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
hai
Whahahahahahahquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
Snoezepoes, honnepon, lekkere del
Samen zijn we het slechtste stel
Ja dit gedicht heb ik speciaal voor jou geschreven
Was je maar bij je achterlijke moeder gebleven
Maar ondertekend deel ik hierbij mede
Dat jij de lelijkste liefde bent uit mijn leven.
Knoop het dus goed in je oren
Tot mijn liefdesschat ga je nooit behoren
quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
Snoezepoes, honnepon, lekkere del
Samen zijn we het slechtste stel
Ja dit gedicht heb ik speciaal voor jou geschreven
Was je maar bij je achterlijke moeder gebleven
Maar ondertekend deel ik hierbij mede
Dat jij de lelijkste liefde bent uit mijn leven.
Knoop het dus goed in je oren
Tot mijn liefdesschat ga je nooit behoren
Nooit zal ik die eerst dag vergetenquote:
Als je een kind hebt voel je gewoon wat zwakker. Klinkt raar misschien, maar je wilt je kind "beschermen" .quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan er vrij woest om worden.. discriminatie in eigen land door een stel binnen gekomen proleten uit een derde wereld land.
Maar met de kleine erbij is het misschien verstandiger niets te zeggen..
quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Nooit zal ik die eerst dag vergeten
Al sla je me dood ik zou het niet meer weten.
Vrijen met jou lijkt erg aangenaam
Maar je lijkt wel op een stormbaan
![]()
Nee!quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:10 schreef silver-surfer het volgende:
Nee?
Whahahahaha... slechtste gedicht oooooit...quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Nooit zal ik die eerst dag vergeten
Al sla je me dood ik zou het niet meer weten.
Vrijen met jou lijkt erg aangenaam
Maar je lijkt wel op een stormbaan
![]()
Doeiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:10 schreef Quinny het volgende:
Gijsjes, ik ga jullie weer verlaten. Moet met mijn moeder naar de stad![]()
Eigenlijk heb ik heel erg blijquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahaha... slechtste gedicht oooooit...![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik heel erg blij
Met jou niet meer aan mijn zij.
Mijn tijd met jou is niet te vergelijken
En het is een resultaat wat ik nooit meer wil bereiken
Whahahahahahaha ...quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:31 schreef mr_Brown het volgende:
Cho, dat Laura Pausini mailtje van gisteren had ik doorgestuurd naar een vriend van me, zijn vriendin is zwanger en zij schrok zo erg dat haar vliezen zijn gebroken![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop dat ie een gein maakt![]()
![]()
Gijs,....... je gedichten sucken.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik heel erg blij
Met jou niet meer aan mijn zij.
Mijn tijd met jou is niet te vergelijken
En het is een resultaat wat ik nooit meer wil bereiken
NEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:31 schreef mr_Brown het volgende:
Cho, dat Laura Pausini mailtje van gisteren had ik doorgestuurd naar een vriend van me, zijn vriendin is zwanger en zij schrok zo erg dat haar vliezen zijn gebroken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb hem net gebeld en hij maakt dus geen geinquote:
WHOEHAHHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb hem net gebeld en hij maakt dus geen gein![]()
![]()
spannende tijdenquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Zoooo danquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Ja... dat merk je meteen idd... en 's avonds er geen beginnen meer aan om te postenquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:
He lekker,.......... het loopt tegen het middaguur aan en de vertraging is begonnen!
Als die er nu ook nog 1 maaktquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zoooo dan.... je hebt een bevalling gestimuleerd
stap 1: trouwenquote:
In de middag loopt het achteruit, en savonds kijk ik soms niet eens meer, werkt toch niet.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... dat merk je meteen idd... en 's avonds er geen beginnen meer aan om te posten
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zoooo dan.... je hebt een bevalling gestimuleerd
Hahahahahha... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ...
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:
He lekker,.......... het loopt tegen het middaguur aan en de vertraging is begonnen!
ga je de kleine dan meteen inwerken in het inbrekersvak of wat?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
stap 1: trouwen
stap 2: pompen
stap 3: slapeloze nachten (hoop ik)
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:39 schreef Magneet het volgende:
[..]
ga je de kleine dan meteen inwerken in het inbrekersvak of wat?
Mailtje gijs?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
2 pagina's na gelezen en alleen maar gelachen![]()
![]()
Goeiemorgen Gijsjes
ocherm hahahahaquote:
Wat zegt ze?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:52 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen!!!![]()
nav het gediscrimineer waar ik trouwens ook behoorlijk giftig van kan worden
http://movies.flabber.nl/getthepicture/
Verstond je het echt niet?quote:
Kheb geen geluidquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
Verstond je het echt niet?ze zei Allochtoon...
![]()
ow.. de vraag was, niet aangepast aan de leefomgeving.. haar antwoord: allochtoonquote:
WHOEHAHAHAHHAHAquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow.. de vraag was, niet aangepast aan de leefomgeving.. haar antwoord: allochtoon
WHAHAHAHA ! Dat gezicht van Lucille ook:quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow.. de vraag was, niet aangepast aan de leefomgeving.. haar antwoord: allochtoon
WHOEHAHAHAHAHAHAHA .... ze schrok er echt vanquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:52 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen!!!![]()
nav het gediscrimineer waar ik trouwens ook behoorlijk giftig van kan worden
http://movies.flabber.nl/getthepicture/
Terechtquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
LikSang bestelling binnen, de 14e besteld, Global Priority delivery en vandaag binnen
Serieus een heerlijke site jaquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Terecht![]()
Goeie site hoor... je hebt alles snel binnen enzo..
Gillen nietquote:Ben je gaan gillen bij RE4 gijs!!! GOED HE!!!!
Hoeveel uur zit je nu?
Had me nog zo voor genomen om een beetje op tijd op te staanquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:55 schreef Toadette het volgende:
[..]
goeiemorgen lekkerding![]()
Goeiemiddag voor de rest![]()
welk spel was er zo boeiend dat je het zo lang hebt uitgehouden?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Had me nog zo voor genomen om een beetje op tijd op te staanNIet dat ik wakker wordt als de halve dag al voorbij is
Maarja, tot 04.30 gegamed
Same fucked up day, same fucked up life?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:55 schreef Toadette het volgende:
[..]
goeiemorgen lekkerding![]()
Goeiemiddag voor de rest![]()
hallo?????quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Had me nog zo voor genomen om een beetje op tijd op te staanNIet dat ik wakker wordt als de halve dag al voorbij is
Maarja, tot 04.30 gegamed
neequote:
Vice Cityquote:
maar ben nu gemeente geld aan het uitgevenquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Same fucked up day, same fucked up life?
quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maar ben nu gemeente geld aan het uitgevenen dat is altijd leuk
zit nu al 8300 euro
dat zijn pas 40 bekeuringen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maar ben nu gemeente geld aan het uitgevenen dat is altijd leuk
zit nu al 8300 euro
yepquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... he lekker!!
Nieuwe inrichting van jullie gebouw?
quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe meubels voor mijn verjaardag:
Bed (en ja, ik wil ook een roze dekbed):
[afbeelding]
Boeken Games en DVD-kast:
[afbeelding]
TV meubel:
[afbeelding]
Allemaal Ikea jaquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:38 schreef Toadette het volgende:
[..]
ikea
die laatste had je zo bij ons kunnen komen halen.![]()
je hebt er niets aan als je tv valtquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allemaal Ikea jaEn ik weet dat ik die laatste bij jullie had kunnen komen halen
Ik had hem alleen niet echt nodig op dat moment. Nu begint mijn huidige te wankelen en moet ik echt een nieuwe hebben. En tja, dit is gewoon de mooiste die de Ikea heeft voor mij
Wel stom inderdaad
quote:
*Zo verschrikkelijk guntquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:37 schreef Toadette het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Jeeehhhh vandaag geen gemopper meer over RE4![]()
![]()
![]()
![]()
alhoewel Strol mee moet naar mijn vriendin om te eten vanavond![]()
Ik quote ff mezelfquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:31 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Coolquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik quote ff mezelf
Vriend is vader geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vanavond geboren![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik quote ff mezelf
Vriend is vader geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vanavond geboreneen zoon
![]()
Forum Opties | |