het huilen ookquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:39 schreef Bastard het volgende:
carry on
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Hé, die last van mij. Uitgebreid op het forum ook.
Bedankt Cho
MAGNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Hé, die last van mij. Uitgebreid op het forum ook.
Bedankt Cho
Ik ken datquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn tante belde op dit weekend:
"Wil je Van Helsing DVD hebben, wij hebben hem dubbel"
Nou ja, hebben, altijd prima natuurlijk
Krijg ik hem is het een kopie... Ik weet gegeven paard, bek, etc. Maar toch
Nou jaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:NEDERLAND !! Zo,... dit moest even !
http://www.telegraaf.nl/b(...)geten_rijbewijs.html
Broooooooooooooooooooown!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
MAGNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
Dit vind ik echt te triest voor woorden. En dan moet je nog blij zijn dat je je kind bij je mag houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:NEDERLAND !! Zo,... dit moest even !
Ik zou WOESSSTTTT zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dit vind ik echt te triest voor woorden. En dan moet je nog blij zijn dat je je kind bij je mag houden
Hopelijk was die man al in een roes, zodat hij het niet gehoord heeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:12 schreef Chocobo het volgende:
Dat nieuwsbericht over die Marocs die die gewondde man gisteren of eergisteren aan het stimuleren waren om dood te gaan doet me echt pijn... Zieke mensen.... Iemand ligt gewond op straat en dan nog niks doen. Ik snap dat nietGa dood ga dood zijn dan de laatste woorden die je hoort en de last is dat het leven er gehoor aan gaf... wat een einde !
gaat echt nergens over, echte criminelen staan binnen een paar tellen op straat omdat de bewijsvoering niet geheel waterdicht is, en een vrouw en baby sluiten ze op. Voorbeeld zetten waarschijnlijk, maar wel erg in het belachelijke getrokken.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:NEDERLAND !! Zo,... dit moest even !
adem jij eens even 1 keer diep in en uitquote:
Ik hoop dat die Marokkaanse tasjesdief die vannacht in Amsterdam is doodgereden dit ook heeft gehoord.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:12 schreef Chocobo het volgende:
Dat nieuwsbericht over die Marocs die die gewondde man gisteren of eergisteren aan het stimuleren waren om dood te gaan doet me echt pijn... Zieke mensen.... Iemand ligt gewond op straat en dan nog niks doen. Ik snap dat nietGa dood ga dood zijn dan de laatste woorden die je hoort en de last is dat het leven er gehoor aan gaf... wat een einde !
Nee je zult zien,....... dit wordt weer een rel en mag niet. Die gewonde man in R'dam is vergeten en dit wordt nieuws.... let maar op !! Jezus man,... als je met vuur speelt kan je je bezeren !quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Marokkaanse tasjesdief die vannacht in Amsterdam is doodgereden dit ook heeft gehoord.
Serieus.... VAN HET PAD...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:NEDERLAND !! Zo,... dit moest even !
Ik hoorde net een verhaal van een collega. Een Maroc (wat anders?) had het portemonnee van zijn vriendin gestolen, maar hij werd gelukkig gepakt door de politie (hij liep zeker in de weg bij een snelheidscontrole). Eenmaal op het bureau aangekomen kreeg die collega te horen dat de politie de portemonnee niet terug kon teruggeven omdat de dief weigerde er afstand van te doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:23 schreef QueenR het volgende:
gaat echt nergens over, echte criminelen staan binnen een paar tellen op straat omdat de bewijsvoering niet geheel waterdicht is, en een vrouw en baby sluiten ze op. Voorbeeld zetten waarschijnlijk, maar wel erg in het belachelijke getrokken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |