Denk je dat ik met de bus naar Spanje ga?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:46 schreef Dutch_Courage het volgende:
Voor degene die beweert dat Kroatië 2 dagen rijden is.... Je doet er, als je een normale busmaatschappij hebt tussen de 18 en 20 uur over. Te vergelijken met Spanje dus.
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:23 schreef boskov het volgende:
[..]
Denk je dat ik met de bus naar Spanje ga?
Logisch, maar loop dan niet te kletsen dat je 2 dagen bezig bent om met de bus in Kroatië te komen want dat is niet zo.quote:Nee, ik vind busreizen zo zonde van mijn tijd. Ik betaal liever iets meer, heb er meer profijt van qua tijd en ik voel me tenminste niet brak..
Istrië = een provincie van Kroatië voor het geval je het niet wist.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:27 schreef daReaper het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar Istrië ligt... Kan iemand mij verlichten?
Dankquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:41 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Istrië = een provincie van Kroatië voor het geval je het niet wist.
Je hebt de laars van Italië. Aan de rechterkant daarvan ligt de Adriatische-zee. Ga dan langs de laars van Italië helemaal naar boven en je komt op het punt waar Slovenië en Italië elkaar raken. Daar is het vlakbij (iets zuidelijker).
Plaatje:
[afbeelding]
En nu maar hopen dat we dezelfde week gaan, dan is Rovinj van ons!!quote:Wij komen trouwens ook allemaal uit Nijmegen. Zijn we niet de enige NEC'ers daar.
En hoeveel Kuna is bier?quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:56 schreef NMGN23 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Algemene informatie:
-Pivo = bier
-1 euro is nu 8 Kuna
-1 Kuna is ¤ 0,14
Meer hoef je niet te weten
Pula is dus echt een stuk groter dan Rovinj en Porec? Want dat zijn allebei gewoon kleine rot dorpjes eigenlijk (vooral Porec).quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:29 schreef boskov het volgende:
overigens is het zeker aan te raden om naar Pula te gaan. Enorm mooie stad. Met onder andere een collosseum enzo. Verder ben ik niet zo bekend met Istrie, maar zeker ook aan te raden is, om met de auto (of bus) even via de Adriatische magistraal te rijden (erg mooi) en dan nog ene paar eilandjes te bezoeken
behalve dat de naamvallen het veranderen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:56 schreef NMGN23 het volgende:
Algemene informatie:
-Pivo = bier
-1 euro is nu 8 Kuna
-1 Kuna is ¤ 0,14
Meer hoef je niet te weten
Wat had je anders verwacht van die meren? Overigens is het inderdaad onzin om voor een dag naar Plitvice te rijden. Ik ben er twee dagen geweest en vond het schitterend. Ook de omgeving buiten de meren is mooi.quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:27 schreef Silenus het volgende:
Wat je vooral NIET moet doen: Naar de meren in Plitvice gaan!
Je word helemaal lekker gemaakt met verhalen over subtropische meren en schitterende bush-bush taferelen....maar je zit VIER UUR HEEN in een wannabee-bus, je ziet die meren...denkt...hmm grappige kleur van het water...en dat is het...EN DAN MOET JE WEER VIER UUR TERUG!!
Kijk, dat zijn nog eens tipsquote:Jedna piva = 1 bier (nadruk op de i)
dvije pive =2 bier
pet piva =5 bier (nadruk op de a)
Waarschijnlijk is dus die georganiseerde reis ook met de boot.quote:Recht tegenover Rovinj, op zo'n 2 uur varen, ligt Venetie, de stad van de romantiek, de gondeliers en al die kanalen. Typisch zo'n plaats die je minimaal 1x in je leven bezocht moet hebben
Dus met de gondel terug naar Rovinj is niet aan te radenquote:60 euro p.p. wil betalen voor een halfuurtje.
Dankjewel. Ik zit toch op een andere camping denk ik, nl. camping Medulin (heb geboekt via x-travel). Zolang het uitgaan "te doen" is ben ik al tevreden hoor. Ga nu met m'n vriendin en ben een beetje rustiger geworden, dus iedere dag tot 7 uur smorgens stappen hoeft ook zo persé niet (om de dag is ook goedquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:36 schreef Silenus het volgende:
Ja Gerdo, heb vorig jaar op waarschijnlijk dezelfde camping gezeten, Kazela.
Je zit met z'n allen (alle Nederlanders) daar op de grootste camping van Medulin. Medulin is zelf trouwens een dorpje van heb-ik-jou-daar. Ik denk echt het kleinste Gogotours-gat wat aangeboden wordt. Het uitgaan is niet echt je van het. Volgens mij ben je zo'n partyanimal toch, dus k denk niet dat je hier je 'release' zult krijgen. Desalniettemin is het wel te doen trouwens.
De camping is wel relaxt, supermarkt en winkeltje, restaurant..alles zit erbij..
Tenten zijn ook wel te doen, ze zien er zo uit:
[afbeelding]
Die brakke borrelaars daar vooraan zitten er niet bij inbegrepen.![]()
Je kunt er een prima vakantie hebben hoor.
Hoe is het uitgaan, hoe staat het met het vrouwelijk schoon ?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:55 schreef groggy het volgende:
ik ben vorig jaar twee weken naar rovinj geweest, dus als iemand er iets over wilt weten roep maar
je staat er best versteld van. Erg knappe meidenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:36 schreef roubain het volgende:
[..]
Hoe is het uitgaan, hoe staat het met het vrouwelijk schoon ?![]()
Wij zijn van plan om ook naar Rovinj te gaan op 2 augustus..
porec weet ik niet, maar in rovinj zijn niet veel discotheken, maar er zijn wel leuke kroegen, leuke muziek das zeker prima! ik heb me er uitstekend vermaakt maar verwacht niet tientallen discotheken a la salou ofzo...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:41 schreef blublub het volgende:
maar is dat stappen nou echt zo slecht? of ligt het gewoon aan wat je verwacht? want ik spreek veel studenten die het daar gewoon top vinden en vinden dat je er prima kunt stappen. wij kunnen ons al vermaken in een gezellig kroeg met leuke muziek. is dat ook allemaal niet zo boeiend ofzo, of is het gewoon niet zo leuk als je echt alleen van stappen in hippe clubs of boerendiscotheken houdt? mijn vraag is dus voor degenen die zeggen dat het niet leuk is: wat is er dan niet leuk aan? (wij willen overigens naar Porec, maakt dat veel verschil met Rovinj?)
Waarheid als een koe!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:58 schreef boskov het volgende:
[..]
je staat er best versteld van. Erg knappe meiden
Hebben jullie gecampeerd? Zo ja, welke camping?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:55 schreef groggy het volgende:
ik ben vorig jaar twee weken naar rovinj geweest, dus als iemand er iets over wilt weten roep maar
Wat ouder, tussen de 20 en de 24. Verschilt nogal onderling. Ik ben dan ook al 24quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:26 schreef NMGN23 het volgende:
Aha dan, goed nieuws!!
Wat is de gemiddelde leeftijd van jullie groep? Die van ons zo rond de 20
Zelfde datum, zelfde bestemmingquote:Op woensdag 19 januari 2005 17:07 schreef DreamyGirl het volgende:
Wij (mijn vriend en ik) gaan dit jaar ook naar Rovinj en toevallig ook naar Villas Rubin, wel niet rond dezelfde tijd. We vertrekken 8 augustus met een grote groep vrienden van mij!! Ben wel erg benieuwd hoe het daar is!! Zoiezo zon, zee en strand. Villas Rubin in Rovinj zien er trouwens erg goed uit.
![]()
De excursies lijken me ook echt super!! Denk wel dat we naar Venetie gaan en ook de Plitvice meren wil ik zeker bekijken!
Kortom wordt een geweldige vakantie volgens mij![]()
Ziet er strak uit........misschien een opvallend kleurtje een idee?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:43 schreef NMGN23 het volgende:
We hebben de vakantieshirts al geregeld:
[afbeelding]
Top ofnie... [afbeelding]
Die heb ik ook al een tijdje thuis liggen. Gaat zeker mee.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:43 schreef NMGN23 het volgende:
We hebben de vakantieshirts al geregeld:
[afbeelding]
Top ofnie... [afbeelding]
Ach, boeie dat die appartementen klein zijn. Het is goedkoop en je bent toch wel de heledag buiten op het strand of aan de bar.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:22 schreef groggy het volgende:
geen spuiten nodig.. Nee wij gingen daar niet heen voor dat zwembad; we wisten niet eens dat er een zwembad was! Maar die appartementen waren volgens mij nogal klein! En ligt het niet nogal ver van het centrum??? Want dat weet ik niet want wij werden gehaald en gebracht met de auto
Inderdaad, pauper voetbalsupporters.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:14 schreef NMGN23 het volgende:
Ik krijg toch de indruk dat het toch bepaalde type mensen zijn die naar Istrie/Siofok gaan.
Ik ben de hoofdboeker dus alles gaat via mij.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:03 schreef Koningin het volgende:
Als hij mee wil, kan ie dat toch ook zelf regelen of niet??
x-travel, is dat daar een plaatselijk bedrijfje ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:29 schreef groggy het volgende:
met x-travel kost dat iets van 50e.. en of het een aanrader is kan ik je niet zeggen, ik heb het vorig jaar zelf niet gedaan.
Waarom niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:55 schreef Wytze het volgende:
Was van plan om naar Istrie te gaan, maar als ik dit topic zo lees is dat niet echt een aanrader
ja inderdaad, en die discotheek hoorde ik (4/5 jaar geleden??) dus iedere nacht dreunen terwijl ik in mn (toen nogquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:14 schreef polly_rulez het volgende:
heey! ben een paar jaar terug in Porec geweest en vond het echt de moeite waard! wij zaten iets buiten Porec zelf, naar Porec moest je met een treintje (heel goedkoop)
we zaten dan wel vlakbij de grote discotheek daar
o ja wat ik zo opvallend vond was dat echt in vrijwel elke bar wel een (paal)danseres was
o en bij ons was het zwembad ook met zoutwater gevuld..
ps vergeet je zwemschoenen niet als je in de zee wilt zwemmen, liggen behoorlijk wat stenen daaro
Dacht te lezen dat het uitgaansleven niet echt bruisend wasquote:
Salou nog nooit geweest, wel lloret. Is het vergelijkbaar of echt stukken minder?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:05 schreef groggy het volgende:
het is niet zoals salou ofzo, maar dr valt zeker iets van te maken.. zolang je zelf maar wilt
Het zal minder zijn, maar Istrië is natuurlijk ook nog in opkomst.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:49 schreef Wytze het volgende:
[..]
Salou nog nooit geweest, wel lloret. Is het vergelijkbaar of echt stukken minder?
truequote:Op maandag 4 juli 2005 15:19 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het zal minder zijn, maar Istrië is natuurlijk ook nog in opkomst.
Overal moet je je er zelf wat van maken, maar als je met een leuke groep bent, dan weet ik zeker dat je een leuke vakantie krijgt
Speel als je terug bent even alle info door, dan weet ik wat ik mee moet nemenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:12 schreef ellen84 het volgende:
Zdravo!!!
Ik ga samen met twee vrienden 11 juli met de bus richting Rovinj!
Nog meer mensen die naar Porton Biondi gaan, of geweest zijn??
We vroegen ons af of er gastankjes voor kookstellen te huur of koop zijn!!!
Alvast een gezellige vakantie allemaal!!
Ellen
Ik zal mn best doen haha...quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:40 schreef Wytze het volgende:
[..]
Speel als je terug bent even alle info door, dan weet ik wat ik mee moet nemen
Ik verwacht eind augustus een uitgebreide lijst, met tips, pointer's en don'ts
Fijne vakantie iig
Ach, krikken wij met z'n allen de gemiddelde leeftijd flink op. Vorig jaar in Porec viel het reuze mee met kinders dus ik denk dat je een beetje overdrijft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:38 schreef oncrea het volgende:
uitgaan is daar zo fucking muf
2 dischotheken
alleen maar mensen van 15/16
ok 18 danquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:03 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ach, krikken wij met z'n allen de gemiddelde leeftijd flink op. Vorig jaar in Porec viel het reuze mee met kinders dus ik denk dat je een beetje overdrijft.
Scandinaviers jam jam jamquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:16 schreef zugzug het volgende:
Ik ben vorig jaar ook naar Rovinj geweest, vroeg in het seizoen. Het was de eerste week dat GoGo daar stond, Beachmasters (stonden er naast) begonnen zelfs een week later. Het was dus relatief rustig, maar het grootste deel van de medevakantiegangers (lees: 90%) was vrouwelijk en studente. Voor ons 4 mannen ideaalIs uiteindelijk een topvakantie geworden. Het uitgaan viel me ook niet tegen, tenminste niet zoveel van die k*tduitsers zoals je in Hongarije had. Je moet toch met elkaar de lol maken, wij zijn haast alleen met de lui van de camping opgetrokken.
Dit jaar gaan we 25 juli naar Novalja op het eiland Pag (ook kroatië). Het eerste jaar dat GoGo daar komt, de huidige toeristen zijn met name Engelsen (mwa) en Scandinaviërs (yeah). Ik heb d'r zin in!
"Weer trekken wij ten strijde...."quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:51 schreef Dutch_Courage het volgende:
Als je een stel zatte debielen met nec shirts langs ziet komen, dan zijn wij dat.
Zou goed kunnen.. was jij d'r ook dan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:37 schreef groggy het volgende:
zugzug dan was jij er eind juni en vertrok je op 6 juli weer naar huis ofzo??
Voor rood, zwart en groen!!quote:"Weer trekken wij ten strijde...."
Kijk eens een paar posts boven je...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:30 schreef Wytze het volgende:
Was trouwens een witte haai voor de kust van Kroatie gesignaleerd en was bevestigd door de autoriteiten, dus ik ga niet meer
de week na jou, de eerste week van x-travel en beachmaster.. was relaxt 2 week langquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:48 schreef zugzug het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.. was jij d'r ook dan?
Beter vangen ze dat kut beest effe, met mijn ongeluk wordt ik opgeslokt door dat beest nog voordat ik een avondje ontzettend lam ben geweestquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:08 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven je...
![]()
Wij vertrekken ook 8 augustus, zitten we misschien wel bij elkaar in de busquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:21 schreef Wytze het volgende:
Ook Wytze meld zich, 8 Augustus voor 10 dagen Istrie, Rovinj hooola hola
Net geboekt, plaatjes zagen er goed uit
Klopt, heb het laatst nog na gezocht. M'n paspoort was verlopen en m'n ID-kaart ook, dus ik moest ff kijken wat het handigst was aan te vragen als ik Kroatie nog wilde bezoeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:43 schreef Dutch_Courage het volgende:
Klopt het trouwens nog steeds dat je alleen met een paspoort Kroatië in komt? Dat was vorig jaar in elk geval wel zo.
Omdat we via internet geboekt hebben heeft niemand ons daar iets over verteld. Toch gisteren dus maar even iedereen een mailtje gestuurd. Is ook zo lullig als je bij de grens weer rechtsomkeert moet maken.
Mwah, ik weet niet of ze daar op het vliegveld ook intrappenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:07 schreef groggy het volgende:
ach dikke boeien gewoon bluffen dat je er een hebt.. vorig jaar werd dr bij mij gecontroleerd.. kwam zon duane dude de bus in bij italië-slovenie.. je moest ff met je paspoort zwaaien... en klaar.. dus gewoon ff kaftje meenemen
Met Beachmasters? Vanuit Utrecht? Heb je mooie vrouwen bij je ?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:36 schreef Dezz het volgende:
[..]
Wij vertrekken ook 8 augustus, zitten we misschien wel bij elkaar in de bus
Ik zal m'n Fok! naam wel een keer scanderen daar![]()
Eigenlijk vind ik dat heel dom, je weet toch dat als je op vakantie gaat dat je je paspoort moet meenemen of niet?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef Dutch_Courage het volgende:
Wij hebben echt een paar slome gasten in de groep zitten die er echt niet aan gaan denken. Ik hoop dus maar dat ze mijn mail gekregen hebben of dat ze door de andere boekers zijn gebeld.
Paar vrienden van mij zijn er nu mee bezig en waren nog net op tijd met die dingen (week wachttijd).
Ze moeten niet zo janken, dankzij ons hebben al die crack-ass landen geld om eten te kopenquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:35 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik kwam laatst dit verhaaltje tegen over die paspoort-materie:
Klikkerdeklik
Vorig jaar konden we bij de grens met kroatië gewoon doorrijden. Bij de grens van Oostenrijk-Slovenië mochten we wel even uitstappen om te kijken of we wel een beetje leken op degene die op foto's stonden.
Hmm, je mag toch verwachten van de gemeente (die toch het monopolie heeft op dit gebied), dat ze over de juiste informatie beschikken en het je verstrekken. Maar niet dus, begrijp ik uit die link. ID-kaart kan dus ook gewoon in Kroatie.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:35 schreef kaputwiehund het volgende:
Klikkerdeklik
Vorig jaar konden we bij de grens met kroatië gewoon doorrijden. Bij de grens van Oostenrijk-Slovenië mochten we wel even uitstappen om te kijken of we wel een beetje leken op degene die op foto's stonden.
Nog steeds onduidelijk dus. Al die bureaucratie ook, de ene instelling weet van de andere instelling niet wat ze zeggen. Gewoon een paspoort regelen, weet je zeker dat je geen gezeik hebt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:35 schreef kaputwiehund het volgende:
Klikkerdeklik
Gewoon Oorlog beginnen tegen Kroatie, dan ben je er vanafquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:13 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Nog steeds onduidelijk dus. Al die bureaucratie ook, de ene instelling weet van de andere instelling niet wat ze zeggen. Gewoon een paspoort regelen, weet je zeker dat je geen gezeik hebt.
Volgens mij zijn Kroatie en Servie nu niet echt vriendjes hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:25 schreef Wytze het volgende:
[..]
Gewoon Oorlog beginnen tegen Kroatie, dan ben je er vanaf
Ga je billen wassen Indiaanquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:53 schreef Croat het volgende:
wytse ben je hier alleen om kroatie zwart te maken ofzo? tief dan maar lekker op met je kutkop idioot, ga maar lekker naar frankrijk, gasten als jij worden in kro goed aangepakt geloof me maar, de rest van de mensen fijne vakantie en veel plezier
Oude collega van me was er gewoon met zijn caravan geweest, die zei dat het water echt prachtig was. Zeker een aanradertje dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:12 schreef Dutch_Courage het volgende:
Maandag 10:15 de bus pakken. Ik heb er echt zin in. Lekker op vakantie met z'n veertienen. Altijd gezellig.
Ik lees overal ook goede dingen over Rovinj voor wat betreft het stappen daar, komt dus helemaal goed.
Ook ga ik zeker een hollandparty meepakken (ergens op een afgelegen locatie feesten) en een avondje stappen in Porec.
Ook villa's Rubin? Wij vertrekken maandag a.s om kwart voor 1 :quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:12 schreef Dutch_Courage het volgende:
Maandag 10:15 de bus pakken. Ik heb er echt zin in. Lekker op vakantie met z'n veertienen. Altijd gezellig.
Ik lees overal ook goede dingen over Rovinj voor wat betreft het stappen daar, komt dus helemaal goed.
Ook ga ik zeker een hollandparty meepakken (ergens op een afgelegen locatie feesten) en een avondje stappen in Porec.
Volgendeweek maandag pas...quote:Op zondag 17 juli 2005 14:19 schreef LLn het volgende:
[..]
Ook villa's Rubin? Wij vertrekken maandag a.s om kwart voor 1 :![]()
Pas?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:32 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Volgendeweek maandag pas...
Eerst nog de Nijmeegse zomerfeesten.![]()
* Wytze ook eerst even Zomerfeesten door gaat nemenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:32 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Volgendeweek maandag pas...
Eerst nog de Nijmeegse zomerfeesten.![]()
Wanneer vertrekken de eerste Fokkers?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:39 schreef Dutch_Courage het volgende:
Mooi mooi.
Ik heb er zin in. Ik hoop alleen dat ik dan nog geld heb want de zomerfeesten vallen wat duurder uit dan dat ik begroot had (en het is pas dinsdag...).
Jaaaaaaaaaa fotosquote:Op donderdag 21 juli 2005 08:55 schreef Koningin het volgende:
OOOooooooww, ik heb er zo'n zin in![]()
Hopelijk gaat het weer ook de goede kant op!!
Klinkt gezellig Ellen en Jurrio, iemand foto's???
dacht dat jij betaald werd om te werken?!quote:
Multi tasking heet datquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:01 schreef markiemark het volgende:
[..]
dacht dat jij betaald werd om te werken?!
Goh je hebt er tegelijkertijd met mij gezetenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:40 schreef ellen84 het volgende:
Hallo allemaal
Ik haat die "Ik ben alleen sociaal als je fooi geeft" mentaliteit. Daarom geef ik geen fooi, sloebers. Tenzij ze het verdiend hebben.quote:
Alwin de reisleider zei dat je met Euro's kon betalen, maar wij betaalden alleen met Kuna's en Lipa's (1 Euro is 7,30 kuna en 1 kuna is 100 lipa)quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:28 schreef Koningin het volgende:
Accepteren ze er wel euro's of kunnen we beter met Kuna's betalen??
Qua die fooi ben ik het dus met je eens...alleen fooi bij een leuke service en extra lekker eten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef Wytze het volgende:
[..]
Ik haat die "Ik ben alleen sociaal als je fooi geeft" mentaliteit. Daarom geef ik geen fooi, sloebers. Tenzij ze het verdiend hebben.
Wat voor Nederlandse mensen liepen er een beetje? Hoe was het uitgaansleven? Foto's ?
Ja, pinautomaten genoeg.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:44 schreef Joppy het volgende:
Kan je er eigenlijk makkelijk pinnen?
Verdomme zeg, ik zou bijna zweren dat ik met mensen uit Nieuwland heb gesproken tijdens de Dutch nightquote:
Hoe was die camping? Wij moeten ter plekke nog een camping zoeken. Kun je me deze aanbevelen? Evt. website?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:04 schreef Bot13 het volgende:
Is er niet toevallig een fokker die ook naar Rovinj ging en de camping 'Portion Biondi' gezien heeft?
Zat ikBen net een paar dagen terug.
In Villa's Rubin zaten (zitten?) dus genoeg Fokkers....Ellen84, Fatality en ik (goh hoe toevallig)...wij hebben op zich best veel mensen gesproken, weten alleen niet wie er nou fokkers warenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:04 schreef Bot13 het volgende:
Is er niet toevallig een fokker die ook naar Rovinj ging en de camping 'Portion Biondi' gezien heeft?
Zat ikBen net een paar dagen terug.
Ik ben trouwens ook nog even langs villas rubin geweest; even kijken enzo. ik hoorde dat daar wel een fokker zat
ja dat zou ik dan geweest moeten zijn :-)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:49 schreef Fatality het volgende:
[..]
Verdomme zeg, ik zou bijna zweren dat ik met mensen uit Nieuwland heb gesproken tijdens de Dutch night
Ik was Mark van Bommel die nog een pot Sangria voor jullie had gehaald. En ik zat daar met mijn vrienden Luc Nilis en Bjorn van der Doelen..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:40 schreef Krop het volgende:
[..]
ja dat zou ik dan geweest moeten zijn :-)
ik was met nog 2 kerels en 1 dame en 1 van die 2 gozers lag om 1 uur helemaal te kotsen aan de ingang van het monvi centre op de dutch night omdat ie een aantal liters sangria te veel op had
edit: het was dus 12 uur zoals gudde in het bericht hieronder vermeldde
Whahaha ja en dan was ik Bjorn van den Doelen iddquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:37 schreef Fatality het volgende:
[..]
Ik was Mark van Bommel die nog een pot Sangria voor jullie had gehaald. En ik zat daar met mijn vrienden Luc Nilis en Bjorn van der Doelen..
dan moet er toch een bel gaan rinkelen.
Ik ben op Polari geweest; Amarine; Villas Rubin en m'n eigen camping Porton Biondi.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:12 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe was die camping? Wij moeten ter plekke nog een camping zoeken. Kun je me deze aanbevelen? Evt. website?
Hoe lang ga je?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:34 schreef Ballebek het volgende:
Nog mensen in Pula eerste week augustus die ff flink los willen gaan?
Als je de foto's van mij bedoeld, die zijn idd ook van Villa's Rubinquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:54 schreef Dutch_Courage het volgende:
Zijn die foto's ook van Villas Rubin of niet?
Overmorgen vertrekken!
Jazeker wel, vooral in Porec heb je een hele mooie: Club International, dus als je met Beachmasters gaat, moet je zeker naar Porec by Night gaan....GogoTours en X-Travel doen het volgens mij ook maar daar ben ik niet helemaal zeker van.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:13 schreef Wytze het volgende:
Ik ben benieuwd naar het uitgaan, zitten er ook beetje mooie discotheken?
Wij zitten in Rovinj, dus dat gaat goed komenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:45 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Jazeker wel, vooral in Porec heb je een hele mooie: Club International, dus als je met Beachmasters gaat, moet je zeker naar Porec by Night gaan....GogoTours en X-Travel doen het volgens mij ook maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
Monvi is trouwens ook cool, net buiten Rovinj, dit ziet eruit als een kermisterrein, maar dan met allemaal barretjes ed, waarvan 2 extreem relaxte loungebarretjes....ja goed vertoeven daar![]()
Beterquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:43 schreef Wytze het volgende:
[..]
Wij zitten in Rovinj, dus dat gaat goed komen
Afdingen kan idd wel. Maar misschien maken ze voor hollanders de prijzen zowiezo 10% goedkoper omdat het bij hun meer om het afdingen dan om het product gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:50 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Beter! Trouwens, als je daar nog inkopen gaat doen qua kleren (alles is namaak daar: Armani, Hilfiger, Lacoste etc etc), kan je best afdingen! Dat is vanzelfsprekend daar, dus gewoon doen! Veel plezier!
Ik heb er ook zin inquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:49 schreef DreamyGirl het volgende:
Ik vertrek 8 augustus, dus wij zitten er wel een paar dagen gezamenlijk![]()
Waar stap je op?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:42 schreef Wytze het volgende:
* Wytze vertrekt ook 8 Augustus met Beachmasters richting Rovinj
Utrecht. Jij? De naam van dat boerendorp van je rinkelde ook niet echt veel bellenquote:
Haha, nee niet echtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:45 schreef Wytze het volgende:
[..]
Utrecht. Jij? De naam van dat boerendorp van je rinkelde ook niet echt veel bellen
Stramproyquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:45 schreef Wytze het volgende:
[..]
Utrecht. Jij? De naam van dat boerendorp van je rinkelde ook niet echt veel bellen
Waarschijnlijk rijden de bussen uit de grote moderne steden met een bocht die plaatsjes heenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:47 schreef DreamyGirl het volgende:
[..]
Haha, nee niet echt....ik stap waarschijnlijk op in Eindhoven, maar we gaan nog kijken of we kunnen regelen of we in Nederweert kunnen op stappen, is een stukje dichterbij
![]()
Have funquote:Op zondag 31 juli 2005 15:04 schreef DeadKnight het volgende:
Morgen richting kroatie!![]()
*zit om 10 uur in de bus![]()
In Nederweert wordt altijd gestopt bij het AC restaurant langs de snelwegquote:Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef Wytze het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rijden de bussen uit de grote moderne steden met een bocht die plaatsjes heenMaar save me a beer on the camping ok
![]()
Ik heb geen insect gezien de hele vakantie niet. Wel veel hagedissen, neem daar dan spul voor mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:53 schreef Wytze het volgende:
Hebben jullie al foto's? Wij vertrekken Maandag.
Nog tips voro wat je echt bij moet hebben behalve een doos insecten killer
Die avond was ik er ook. Ik had een wit mouwloos shirt aan dat nogal opviel door de blacklight. Ik was ook redelijk bezopen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:01 schreef Kriebbel het volgende:
Kroatie is vet![]()
Als je in Medulin zit met Gogo;
Dutch night, beach day, porec by night, relaxing cruise, Plitvice lakes, Venetië, zijn erg leuk om te doen, eigenlijk alles wel.
Hier even 2 foto's van de dutch night op 31-7-2005
Zoals gezegd dutch night was in een oud ford gaaf!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon normale merken daar hoor. Marlboro was in elk geval goedkoper (rook zelf niet).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:05 schreef Wytze het volgende:
Nog even een vraagje voor de rokers onder ons.
Peuken meenemen vanuit nederland of daar kopen? Minder betalen is altijd goed maar niet als ze fucking ransig zijn zoals die turkse of poolse sigaretten.
Nee, dat klopt niet. Porec heeft één echte tent dat is Club International. Rovinj heeft het Monvi Center. Allebei zijn ze wel relax. Ik kan je aanraden mee te doen met excursies (als je met een jongerenreis gaat tenminste). Heb je gelijk vervoer en elke avond kan je leuk stappen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:28 schreef Wytze het volgende:
Super om te lezen, krijg er gelijk zin in.
Als ik het zo hoor is het in Porec beter uitgaan dan in Rovinj?
Join the clubquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:52 schreef Dezz het volgende:
Morgen vertrek ik ook naar Rovinj, met Beachmasters, heb er ontzettend veel zin in
Wel hopen dat ik me dan beter voel dan nu, heb een gigantische kater *zucht*
Nope eigenlijk zouden we in Eindhoven om 12.45 uur opstappen, maar we hebben kunnen regelen dat we in Nederweert kunnen opstappen, dat is dichterbij voor onsquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:04 schreef Wytze het volgende:
Overigens nog meer mensen die het busje in Utrecht van 11.15 hebben ?
Op welke camping ben je geweest en was het er leuk/gezellig/schoon etc?quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:41 schreef Koningin het volgende:
Gisteren terug gekomen. Twee weken vliegen echt om.
Wij hebben geen 'feest'-vakantie gehad, maar lekker op de camping.
Het was echt super!!! We gaan zeker nog terug.
Het regent hier, zit sinds 2 weken weer in een lange broek![]()
Wij zijn op camping Vestar geweest in Rovinj. Ik vond het prima, goed sanitair, mooi zwembad, winkel met alles te koop, pin automaat op de camping en zelfs een grasveld om aan het strand te liggen. Qua animatie was het minder, maar daar hadden we ook niet zoveel behoefte aan.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:10 schreef Doekes het volgende:
[..]
Op welke camping ben je geweest en was het er leuk/gezellig/schoon etc?
Wij zijn op camping Kazela in Medulin geweest. Erg leuke camping, hele schone douches/toiletten. Werden bijna constant schoongemaaktquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:10 schreef Doekes het volgende:
[..]
Op welke camping ben je geweest en was het er leuk/gezellig/schoon etc?
Ik heb geen Nederlands bier gedronken daar, bij de bierproefavond was trouwens ook nog het bier Ozjusko aanwezig, deze behaalde het hoogste punt van 7,9quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:42 schreef Dutch_Courage het volgende:
Karlovacko, Zlatorog, Pan, Favorit en natuurlijk Heineken en Bavaria.
Het Nederlandse bier bleef toch het beste.
het wordt trouwens tijd dat ze eens tapinstallaties uit gaan vinden daar in Kroatië. Elke keer als we gingen stappen kregen we lauwe flesjes.
Jammer dat ik me niet eerder geregistreerd heb hier, had ik vast goeie tips gekregen! Cool, ben ik ook geweest, twee weken geleden. Ik wil volgend jaar weer, die mensen zijn te gek (dat zeg ik niet omdat ik de taal spreekquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:30 schreef Dezz het volgende:
Ik ben gisteren terug gekomen uit Rovinj en het was echt te gek! We hebben denk ik in totaal iets van 500 foto's dus de leukste zal ik hier wel posten
Die scoorde ook belabberd ja, maar Zlatorog eindigde onderaan met een 5quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:15 schreef Dutch_Courage het volgende:
En welke scoorde het laagste? Favorit denk ik?
In 1998 zat ik ook op camping Porto Sole. Goeie camping. Service was inderdaad goed en ook het onderhoud was toppie (maar dat was dus in 1998....).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:36 schreef 4ureyez_only het volgende:
Ik kan trouwens iedereen hotel Petalon aanraden in Vrsar of camping Porto Sole, super service daar en alles wordt nog vernieuwd voor volgend jaar
Leuke foto's!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:13 schreef Wytze het volgende:
Onze foto's staan op
www.date-sexysingles.com/Istrie
Ik zat bij jouw in de bus terug van Porec na de partyboat, ik herken de 'relneger' met zijn 'vriendje'quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:13 schreef Wytze het volgende:
Onze foto's staan op
Ik zat ook in die bus, helemaal vooraan! Het ging echt nergens over idd, maar ik heb er toch om moeten lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:25 schreef Wytze het volgende:
Haha mooi was dat he. Heb me helemaal kapot gelachen om die amateur.
Eerst waren ze vriendjes, toen begon die ene knakker of zijn zwarte braadworst en toen was het gebeurd. Het was alleen ontzettend dom van hem dattie tegen dat meisje van X-travel begon te bitchen.
Post eens een foto van je, kijken of ik je herken
Porton Biondi!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:13 schreef Wytze het volgende:
Onze foto's staan op
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:08 schreef marjee het volgende:
Heel erg leuk om hier van alles te zien en lezen over een weekje in rovinj waar ik zelf bij was! Wel grappig, ik herken weinig mensen van foto's, behalve bijv onze 'buurmannen' (Drachten) . We hebben toch echt niet alleen maar zitten kniezen in onze 'villa'.
regenen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:19 schreef Joppy het volgende:
[..]
Terrasje pakken als het begint te regenen?
's avonds kwam er een onweersbui opzetten, terwijl we al op het terras zaten. Dus snel een droog plekje onder het afdak gezocht. Waar we, naar nu blijkt, aanschoven bij een Fok!-user en vriendinnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:48 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
regenen?![]()
Wij hebben alleen maar zon gehad en iedere dag minimaal 32 graden![]()
![]()
Haha te cool dat jullie gewoon in dezelfde periode zatenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:27 schreef marjee het volgende:
Volgens mij herken ik jou gezicht wel ja. Enkele foto's (waarop alwin niet mag ontbreken) op http://marjeee.bebo.com en dan rovinj 2005
Heb trouwens email van onze schuinbovenbuurmannen niet.
Waren dat die knakkers die daar bovenaan bij Beachmasters stonden, en die een blauw zeil boven hun tenten hadden gespannen ? Ze waren op eigen vervoer daarnaar toe gekomen ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:44 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Porton Biondi!!![]()
Daar stond ik dus ook, welliswaar wat meer naar rechts, al moet ik zeggen dat we PRECIES op dat punt ook hebben gedacht om onze zut op te zetten.
Goeie camping, ook vrienden geworden met Ivo?![]()
[afbeelding]
Get lost ! Welke periode ben jij geweest?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:48 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
regenen?![]()
Wij hebben alleen maar zon gehad en iedere dag minimaal 32 graden![]()
![]()
25 Juli t/m 3 Augustusquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:46 schreef Wytze het volgende:
[..]
Get lost ! Welke periode ben jij geweest?
Wij zijn nog wat langer gebleven in Rovinj en ik kan je zeggen dat het 3 en 4 augustus geregend heeft, je hebt dus net geluk gehad!quote:
Hehe heb je zeker geluk gehad. Zon is goedquote:
Ik ga nooit 2x na elkaar naar dezelfde plaatsquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:28 schreef Wytze het volgende:
[..]
Hehe heb je zeker geluk gehad. Zon is goed
Zijn er al mensen die zeggen dat ze volgend jaar weer gaan ?
Volgend jaar hebben we al andere plannen, maar over 2 jaar zit de kans erin dat we weer gaan. Waar weten we nog niet, misschien wel gewoon dezelfde plaats.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:28 schreef Wytze het volgende:
[..]
Hehe heb je zeker geluk gehad. Zon is goed
Zijn er al mensen die zeggen dat ze volgend jaar weer gaan ?
Oh nee?? En Duitsland elk jaar dan??quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:09 schreef Dezz het volgende:
[..]
Ik ga nooit 2x na elkaar naar dezelfde plaats
Dat is een weekendje weg met de familiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:01 schreef DreamyGirl het volgende:
[..]
Oh nee?? En Duitsland elk jaar dan??![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |