Waarschijnlijk rijden de bussen uit de grote moderne steden met een bocht die plaatsjes heenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:47 schreef DreamyGirl het volgende:
[..]
Haha, nee niet echt....ik stap waarschijnlijk op in Eindhoven, maar we gaan nog kijken of we kunnen regelen of we in Nederweert kunnen op stappen, is een stukje dichterbij
![]()
Have funquote:Op zondag 31 juli 2005 15:04 schreef DeadKnight het volgende:
Morgen richting kroatie!![]()
*zit om 10 uur in de bus![]()
In Nederweert wordt altijd gestopt bij het AC restaurant langs de snelwegquote:Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef Wytze het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rijden de bussen uit de grote moderne steden met een bocht die plaatsjes heenMaar save me a beer on the camping ok
![]()
Ik heb geen insect gezien de hele vakantie niet. Wel veel hagedissen, neem daar dan spul voor mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:53 schreef Wytze het volgende:
Hebben jullie al foto's? Wij vertrekken Maandag.
Nog tips voro wat je echt bij moet hebben behalve een doos insecten killer
Die avond was ik er ook. Ik had een wit mouwloos shirt aan dat nogal opviel door de blacklight. Ik was ook redelijk bezopen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:01 schreef Kriebbel het volgende:
Kroatie is vet![]()
Als je in Medulin zit met Gogo;
Dutch night, beach day, porec by night, relaxing cruise, Plitvice lakes, Venetië, zijn erg leuk om te doen, eigenlijk alles wel.
Hier even 2 foto's van de dutch night op 31-7-2005
Zoals gezegd dutch night was in een oud ford gaaf!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon normale merken daar hoor. Marlboro was in elk geval goedkoper (rook zelf niet).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:05 schreef Wytze het volgende:
Nog even een vraagje voor de rokers onder ons.
Peuken meenemen vanuit nederland of daar kopen? Minder betalen is altijd goed maar niet als ze fucking ransig zijn zoals die turkse of poolse sigaretten.
Nee, dat klopt niet. Porec heeft één echte tent dat is Club International. Rovinj heeft het Monvi Center. Allebei zijn ze wel relax. Ik kan je aanraden mee te doen met excursies (als je met een jongerenreis gaat tenminste). Heb je gelijk vervoer en elke avond kan je leuk stappen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:28 schreef Wytze het volgende:
Super om te lezen, krijg er gelijk zin in.
Als ik het zo hoor is het in Porec beter uitgaan dan in Rovinj?
Join the clubquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:52 schreef Dezz het volgende:
Morgen vertrek ik ook naar Rovinj, met Beachmasters, heb er ontzettend veel zin in
Wel hopen dat ik me dan beter voel dan nu, heb een gigantische kater *zucht*
Nope eigenlijk zouden we in Eindhoven om 12.45 uur opstappen, maar we hebben kunnen regelen dat we in Nederweert kunnen opstappen, dat is dichterbij voor onsquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:04 schreef Wytze het volgende:
Overigens nog meer mensen die het busje in Utrecht van 11.15 hebben ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |