quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind pijpen ook vies(...) Ik vind het erg onplezierig om te doen
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:57 schreef YuckFou het volgende:
[..]
waarom?
YF vind het juist onwijs lekker en wil meestal langer doorgaan dan de ander kan hebben...
Net of iedereen het zelfde is, de een vind spruitjes vies de ander juist niet....simpel
Natuurlijk is dat waar. Ik had alleen gehoopt dat mijn opmerking overtrokken genoeg was om niet serieus genomen te worden. Mijn punt is eigenlijk, wat maakt het uit? Als ze het niet wil, maar de rest van de sex is goed, lekker zo laten. Misschien deed ze het wel om TS te plezieren en heeft ze er zelf niet zo veel mee. Geloof me, dan worden jullie gelukkiger als ze het niet doet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk niet willen dat iemand van wie ik houd dingen voor me doet die hij/zij ècht heel vervelend vindt om te doen. Wel of niet willen pijpen heeft helemaal niks met liefde te maken.
Als jij het sexueel plezieren van je partner vergelijkt met een bord warm eten komen we niet ver nee...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:59 schreef Ikbeneeneikel het volgende:
Net of iedereen het zelfde is, de een vind spruitjes vies de ander juist niet....simpel
De reden waarom ze het niet doet is omdat ze vies is van zijn lichaam.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Liefde is verdomme geen ruilhandel! Jij wilt dus graag dat je vriendin iets doet, ondanks het feit dat ze het vreselijk vindt om te doen? Ze MOET het gewoon doen en anders ben je vertrokken?
Jasses. Zo'n vent trapte ik dus linea recta de deur uit.
idd , dat is een vraag waar ik nu ook mee rondloop , tijdens ons laatste gesprek heb ik dat niet gevraagd en dat zal het er binnenkort ook met haar er over hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:32 schreef B-FliP het volgende:
Nou, ze zal op een gegeven moment ergens hebben besloten dit niet meer te doen...
Als je echt zo open met elkaar bent, zou je haar kunnen vragen met welke insteek ze
het eerst wel deed, en wat haar heeft doen besluiten om dit niet meer te doen...
Lijkt me geen overbodige luxe, inderdaad. Ik vind het vrij gek als iemand daar opeens mee stopt, als ze het daarvoor geen probleem vond.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:43 schreef Nosferatu. het volgende:
[..]
idd , dat is een vraag waar ik nu ook mee rondloop , tijdens ons laatste gesprek heb ik dat niet gevraagd en dat zal het er binnenkort ook met haar er over hebben
Mijn broer?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:14 schreef Nosferatu. het volgende:
[..]
Vraag jij je nooit af waarom , je je met je 35ste jaar nog steeds met je broer kinderlijk moet vermaken ...... om dit soort opmerkingen dus
Echter is het geven en nemen in een relatie.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Liefde is verdomme geen ruilhandel! Jij wilt dus graag dat je vriendin iets doet, ondanks het feit dat ze het vreselijk vindt om te doen? Ze MOET het gewoon doen en anders ben je vertrokken?
dat verschild eigenlijk ook van tijd tot tijd , maar het komt er toch wel op neer dat ze meestal wel zijn heeft , vaak moet ik wel een beetje de aanzet geven , maar we hebben toch aardig vaak sex , meer als het landelijk gemiddelde als ik de Durex jaarcijfers moet geloven.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:28 schreef dafjedaf het volgende:
Heeft ze verder eigenlijk nog even veel zin als er voor? Dat ze niet gewoon moe is of niet lekker in haar vel zit en daarom alleen de voor haar passieve handelingen toestaat maar eigenlijk gewoon helemaal geen zin heeft?
En wat vind jij van al die romantiek in bed?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:47 schreef Nosferatu. het volgende:
We gaan alleen steeds meer naar " gevoelige sex " als ik het zo kan formuleren , vroeger was het wat wilder en sletteriger , dit geeft zij ook aan dat ze dat fijner vind , iets romantischer zeg maar
Dat vind ik ook erg fijn , natuurlijk vind ik het leuk om een beetje kunffelend te vrijen en zo tot neuken te komen terwijl dit allemaal onder ' romantische omstandigheden ' gebeurd , maar persoonlijk heb ik er soms ook behoefte aan wanneer het allemaal wat wilder gebeurd, het ligt er maar aan wat de stemming is , maar goeie wilde sex heeft denk ik elke man wel behoefte aan op zijn tijd , en niet alleen maar wanneer we alle 2 dronken zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
En wat vind jij van al die romantiek in bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |