Ene Patrice Lumumba. Ken je cocktails.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:46 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Met een beetje rum is dat best lekker![]()
Drankorgelquote:Op woensdag 19 januari 2005 03:46 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Zonder rum ook.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:46 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Nee je hebt het topic "uit de kast" gemist zeker... Heiden6 is Gay...quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je stelt dat meisje straks voor teleurstellingen, Tjeerd. Niet zulke onwaarheden propageren!
quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:48 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Nee je hebt het topic "uit de kast" gemist zeker... Heiden6 is Gay...![]()
Erken, is de gedachte in je opgekomen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je stelt dat meisje straks voor teleurstellingen, Tjeerd. Niet zulke onwaarheden propageren!
Ik sluit nooit dergelijke dingen uit, maar over het algemeen is er wel iets meer nodig dan een goede lasagne om mij in bed te krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Erken, is de gedachte in je opgekomen?.
Ik houd niet van lasagne.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik sluit nooit dergelijke dingen uit, maar over het algemeen is er wel iets meer nodig dan een goede lasagne om mij in bed te krijgen.
For your information... Ik doe niet aan sex...quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:45 schreef JAM het volgende:
Heiden, je wil haar neuken hè?
Heiden6 wel.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:50 schreef Rhoona het volgende:
[..]
For your information... Ik doe niet aan sex...
geil ben je bi?quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:50 schreef Rhoona het volgende:
[..]
For your information... Ik doe niet aan sex...
Maar je doet niet aan seks?quote:
Ik word nu toch wel huiverig voor de lasagne, je hebt toch geen bijbedoelingen he?quote:
Bijbedoelingen...? ....IK?!!!!....???quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik word nu toch wel huiverig voor de lasagne, je hebt toch geen bijbedoelingen he?
Ja, jij.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:56 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Bijbedoelingen...? ....IK?!!!!....???
Ugh!!! Laat dan maar, die lasagna geef ik wel aan iemand anders....quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:56 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Foto van heiden in actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |