ik bedoel dat nazi duitsland dezelfde kenmerken heeft als nazi-moslim-nederland.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou graag never ever meer vergelijkingen willen zien tussen de joden, die zich meer dan perfect gedragen hebben en van europa in een paar eeuwen een welvardend continent hebben gemaakt, en een stel barbaren die alleen maar geld kosten, afnemen en onze veiligheid en vrijheid steen bij steen afbreken. deal?
ok. ik ben een van de direct verantwoordelijken die hebben gezorgd voor het leggen van de krans op de dam door de marokkanen vorig jaar, die ervoor heeft gezorgd heeft dat de kennis bij de marokkanen kwam vanwege de geschiendenis dat hun voorouders ook in 'onze' wo2 oorlog gevochten hebben tegen de duitsers. dat hun achterlijke jodenhaat met een boekje voor coffeeshops, sportscholen en jeugdcentra er vorig jaar en de komende jaren voor zal zorgen dat zoiets nooit meer gaat voorkomen. het was een fokking jodenfooi wat cohen gaf om dit onrecht op te ruimen. het was de afgetreden oudkerk die in ons geloofde en cohen heeft tijdens de uitreiking van het eerste geschiedenisboekje alleen gevraagd: "waarom zijn er niet meer marokkanen bij deze uitreiking". amsterdam is volledig aan het kapot gaan onder cohen en de pvda. burgers proberen met kennis er wat van te maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:08 schreef Darkster het volgende:
[..]
ik bedoel dat nazi duitsland dezelfde kenmerken heeft als nazi-moslim-nederland.
btw bij dodenherdenkingen van onder meer joden schoppen die gore smerige kut marokkanen ook trammelant.
oprotten hier. heb je problemen met joden, homo's andersdenkenden dan moet je in nederland niet zijn.
Hitler wilde joden in eerste instantie naar Madagascar deporteren, totdat de engelsen het voorkwamen. En het hele duitse volk geloofde er toen heilig in dat joden naar 'resettling camps' in Ukraine gingen.quote:niks beter in te brengen op je ridiculous opmerkingen? kom op zeg. ik begin niet over spuitjes waaraan mensen doodgaan, ik heb het niet over strafkampen, ik heb het over lekker teruggaan.
De vergelijkingen tussen huidige moslims en joden zijn inderdaad misplaatst. Vooral omdat moslims hiernaartoe zijn gehaald om als zondebok te dienen, terwijl joden tja. Lees de talmoed maar eens even, ik denk dat je beeld van joden nogal verstoord is.quote:ik zou graag never ever meer vergelijkingen willen zien tussen de joden, die zich meer dan perfect gedragen hebben en van europa in een paar eeuwen een welvardend continent hebben gemaakt, en een stel barbaren die alleen maar geld kosten, afnemen en onze veiligheid en vrijheid steen bij steen afbreken. deal?
Jaja, die zogenaamde citaten uit de Talmud die je plukt van extreem-rechtse websites.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:19 schreef N_I_ het volgende:
[..]
De vergelijkingen tussen huidige moslims en joden zijn inderdaad misplaatst. Vooral omdat moslims hiernaartoe zijn gehaald om als zondebok te dienen, terwijl joden tja. Lees de talmoed maar eens even, ik denk dat je beeld van joden nogal verstoord is.
Lol, vertel me dan eens. Wat staat er in Baba Kamma 113A? Ik ben inderdaad niet zeker van al die citaten. Maar van die ene ben ik wel 100% zeker. Ik kom in het desbetreffende topic hierop volgende week terug om jullie laten jullie woorden te laten inslikken. Als ik een Talmud in de bieb vind en al die citaten verifiėr.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaja, die zogenaamde citaten uit de Talmud die je plukt van extreem-rechtse websites.
Ik wacht afquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:28 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Lol, vertel me dan eens. Wat staat er in Baba Kamma 113A? Ik ben inderdaad niet zeker van al die citaten. Maar van die ene ben ik wel 100% zeker. Ik kom in het desbetreffende topic hierop volgende week terug om jullie laten jullie woorden te laten inslikken. Als ik een Talmud in de bieb vind en al die citaten verifiėr.
Uit gesloten topic:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:59 schreef Tijger_m het volgende:
Waar slaat de Topic titel eigenlijk op? Ik heb deze week niets ongebruikelijks bemerkt in de stad (Rotterdam dus) en tot op heden kan ik geen 'grimmige' sfeer ontdekken.
bronquote:Grote onrust na doodklap op Lijnbaan
De Rotterdamse politie heeft grote moeite gehad om een groep jongeren tot bedaren te brengen, op het moment dat een 38-jarig Ridderkerks slachtoffer van zinloos geweld op de Rotterdamse Lijnbaan nog lag te vechten voor z'n leven.
Agenten moesten ruimte maken omdat ambulancemedewerkers anders hun werk niet konden doen.
De man was in de vroege zaterdagmorgen op straat neergeslagen, nadat hij zich in een nabijgelegen broodjeszaak had bemoeid met een woordenwisseling tussen enkele anderen. In de loop van zaterdag overleed hij.
Getuigen zeggen "kotsmisselijk" te zijn geworden van de houding van de groep uitgaansjongeren, voornamelijk van Marokkaanse komaf. Een omstander zou zelfs hebben gehoord dat een aantal mensen "ga maar dood, ga maar dood" zou hebben geroepen, maar andere getuigen en ook de politie kunnen dat niet bevestigen.
"Dit was te walgelijk voor woorden. Ik heb het er nog steeds moeilijk mee, zeker nu ik weet dat die man een paar uur later is gestorven", aldus een hevig geėmotioneerde omstander.
Een aantal getuigen kwam samen met enkele vrienden rond half vier 's morgens uit een Ierse pub, toen hij een man op straat zag liggen.
"Hij lag op z'n rug, het was net of hij was uitgeteld. Twee agenten zaten naast hem, één hield zijn hand tegen z'n hals om te voelen of zijn hart nog klopte. Af en toe schokte zijn lichaam, heel akelig om te zien", verklaarde een van hen.
Volgens een omstander was de sfeer in het begin niet fijn: "Een stuk of twintig, dertig van die gozers van een jaar of negentien, twintig, die altijd op de Lijnbaan rondhangen, waren er omheen komen staan. Ik wilde zelf nog met die gasten op de vuist om te zorgen dat ze weggingen, maar we waren maar met een paar, dus dan doe je niks. Ook de politie kon in eerste instantie helemaal niets doen, pas later kwamen er meer agenten. Toen was de rust voorbij."
De ruzie tussen de man uit Ridderkerk, die samen met een vriend was wezen stappen, en de twee daders was ontstaan in de broodjeszaak Sandwichhouse. Op het moment van de woordenwisseling zat de zaak vol en waren er twee meisjes aan het werk.
"Die man die nu dood is, wilde het opnemen voor een ander, met wie die twee daders woorden hadden", vertelt een medewerkster van de Sandwichhouse. "Op een gegeven moment gingen die man en zijn vriend weg en leek de boel gesust. Later bleek, dat ze op straat waren verder gegaan." De twee zwaar aangeslagen medewerksters van de broodjeszaak hebben de hele verdere nacht op het politiebureau doorgebracht.
Volgens de getuigen zijn ambulancebroeders zeker tien minuten bezig geweest om het 38-jarige slachtoffer te reanimeren. Toen hij in de ambulance werd geladen, keerde de rust weer terug.
Rust
De twee daders waren toen al aangehouden in de hal van het Centraal Station. Dat gebeurde via cameratoezicht. Het gaat om een 21-jarige Hagenaar en een 20-jarige man uit Den Hoorn in het Westland.
De familie van de Ridderkerker heeft aangegeven voorlopig met rust te willen worden gelaten. Op de plek, waar de man werd doodgeslagen, is helemaal niets te zien. De burgemeesters van Rotterdam en Ridderkerk hebben hun medeleven betuigd aan de familie. "Dit is een verschrikkelijke daad", aldus de Ridderkerkse burgemeester.
Hebben de wouten dan geen pistolen in rotterdamquote:Op maandag 17 januari 2005 23:40 schreef Aeroxie het volgende:
Een andere omstander meldt dat er een twintig- dertigtal hangjongeren om de man heen gingen staan, waardoor hulp van buitenaf de man niet kon bereiken. "Ik wilde zelf nog met die gasten op de vuist om te zorgen dat ze weggingen, maar we waren maar met een paar, dus dan doe je niks. Ook de politie kon in eerste instantie helemaal niets doen, pas later kwamen er meer agenten. Toen was de rust voorbij."
Bullshit het is mentaliteitquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tjah, mensen in groepsverband onder invloed roepen de meeste idiote dingen (nooit uitgeweest Milagro>? Nooit naar een voetbalwedstrijd gekeken?Kinderen op een schoolplein ? ect ect)
Dat mensen problemen hebben met joden kan ik nog wel begrijpenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:08 schreef Darkster het volgende:
[..]
ik bedoel dat nazi duitsland dezelfde kenmerken heeft als nazi-moslim-nederland.
btw bij dodenherdenkingen van onder meer joden schoppen die gore smerige kut marokkanen ook trammelant.
oprotten hier. heb je problemen met joden, homo's andersdenkenden dan moet je in nederland niet zijn.
Wat loop je dan te kletsen als je niet eens weet of die citaten kloppen? Ga lekker op Stormfront spelen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:28 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Lol, vertel me dan eens. Wat staat er in Baba Kamma 113A? Ik ben inderdaad niet zeker van al die citaten. Maar van die ene ben ik wel 100% zeker. Ik kom in het desbetreffende topic hierop volgende week terug om jullie laten jullie woorden te laten inslikken. Als ik een Talmud in de bieb vind en al die citaten verifiėr.
lijkt me dat je beter je ongeloof op een ander vlak kan richten (politiek)quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:12 schreef evert het volgende:
ach, dit maakt ook nog wel wat duidelijker hoe het in nederland werkt momenteel:
-----------
-------
zo langzamerhand zijn er weinig redenen om nog in de multi culti samenleving te geloven...
RTV Rijnmondquote:Hoofdverdachte dood Ridderkerker blijft vastzitten
Een van de twee verdachten van de dodelijke vechtpartij vorig weekend op de Lijnbaan in Rotterdam, is vrijgelaten.
Volgens justitie heeft de 20-jarige man uit Hoorn niks gedaan. De andere verdachte blijft wel vastzitten en wordt verdacht van doodslag.
Een 38-jarige man uit Ridderkerk overleed vorige week zaterdagochtend vroeg, nadat hij was mishandeld op de Lijnbaan. Aanleiding was een ruzie even daarvoor in een broodjeszaak, waar het latere slachtoffer zich in had gemengd. Op het Centraal Station werden later de twee verdachten aangehouden, een 21-jarige Hagenaar en een 20-jarige man uit Den Hoorn. Die laatste is nu dus vrijgelaten.
De Hagenaar is vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris en blijft vastzitten. Volgens justitie lijkt het er op dat een klap en mogelijk een schop het slachtoffer fataal zijn geworden.
Tja, waar trek je dan de grens? De volgende keer is het iemand die weinig calcium binnenkreeg door te weinig zuivelproducten te gebruiken waardoor zijn broze schedel het nogal snel begaf onder de schoenen van de trappende en schoppende mensen. Of iemand die hemofilie had die doodbloedde nadat hij werd neergestoken.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:12 schreef evert het volgende:
Sectie heeft namelijk uitgewezen dat het slachtoffer al geruime tijd aan een ernstige vorm van kransslagaderverkalking leed en een scheurtje in een van zijn hersenslagaders had. Ofwel: meneer was al stuk.
Mohammed A., de verdachte die afgelopen vrijdag de 38-jarige Jan Kievit uit Ridderkerk dood sloeg, zou er wel eens met een paar uur schoffelen vanaf kunnen komen. Sectie heeft namelijk uitgewezen dat het slachtoffer al geruime tijd aan een ernstige vorm van kransslagaderverkalking leed en een scheurtje in een van zijn hersenslagaders had. Ofwel: meneer was al stuk. Zo stelt althans de patholoog-anatoom die er niet zeker van zegt te zijn dat ’de geweldsinwerking’ door klap een rol bij het overlijden van Jan Kievit heeft gespeeld. Toch wel fijn dat de medici zo meedenken met het criminele circuit. Ook de spoorwegpolitie doet er overigens alles aan om zich zo geliefd mogelijk te maken bij de onderwereld. Zo werden Mohammed A. en zijn vriend El. G. eerder die avond al opgepakt wegens het lastigvallen van treinpassagiers. Na hen vermanend te hebben toegesproken, konden zij weer gaan. Op weg naar de Lijnbaan...quote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
Prachtig ook hoe de Telegraaf (en Veekeend) er toch weer een Marokkanenverhaal van weet te maken, ondanks dat de daders van de mishandeling dat niet waren.
OK, oprotten dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:15 schreef halion het volgende:
We need Zero Tolerance.
you're dismissed.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:40 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Iedereen die zich niet in correct nederlands kan uitdrukken het land uit.
We hebben iemand nodig die een revolutie begint!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:15 schreef halion het volgende:
We need Zero Tolerance.
toch denk ik dat onze taal ook een update nodig heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:33 schreef desiredbard het volgende:
We hebben een Lik op stuk beleid, geen tolerantie beleid, grote waffeldichthouden of ik sla hem dicht door de politie beleid nodig.
Lik op Stuk zeg ik je... oh en wapenstok veel meer wapenstok
rustig rustig. begin je altijd direct te schelden?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:14 schreef desiredbard het volgende:
Veryankt figuur dat je er bent, Lik op Stuk...moet je die dikke van dale eens openslaan, leer Nederlands. Het feit dat jjij duidelijk problemen hebt met, het je in het Nederlands , in een volledige volzin, te uitten is weer eens een mooi voorbeeld dat wij door de schgolen in achterstandswijken gedwongen worden criteria van ABN te laten varen.
Verkrachting? Het is gewoon een andere vorm van het Engels.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:14 schreef desiredbard het volgende:
Veryankt figuur dat je er bent, Lik op Stuk...moet je die dikke van dale eens openslaan, leer Nederlands. Het feit dat jjij duidelijk problemen hebt met, het je in het Nederlands , in een volledige volzin, te uitten is weer eens een mooi voorbeeld dat wij door de schgolen in achterstandswijken gedwongen worden criteria van ABN te laten varen.
In andere woorden: Wij blijken zelfs in onze taal achter het Amerikaans aan te moeten lopen omdat dat zo Halal is
(En ja Amerikaands; zero Tolerance is een duidelijk voorbeeld van een Amerikaanse verkrachting van de Engelse taal, De Engelsen gebruiken no-toleranc
l
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |