abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24617636
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:24 schreef dokter19 het volgende:
dat bedoel ik met niveau
Achterlijk schaap. Sodemieter op, als dit forum je niet bevalt.
The gum you like, is coming back in style.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:26:42 #102
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_24617642
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:12 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

Waarom dan
Kijk eens naar de proportionaliteit. Er is geen rechtvaardiging voor het (opzettelijk?) aanrijden van een ander. De inbreuk die ze heeft gemaakt heeft de dood als gevolg gehad. Bovendien heb je als motorvoertuigbestuurder een zeker overwicht, waarbij je weet dat een aanrijding met hoge vaart zeer kwalijke gevolgen heeft. Ze heeft een van de belangrijkste grondslagen van ons rechtsstelsel overtreden door het recht in eigen handen te nemen. Dat dient hard gestraft te worden. Vrijspraak zal in elk geval niet volgen, een beroep op noodweer of noodweerexces evenmin.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_24617677
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:26 schreef VeX- het volgende:

[..]

Kijk eens naar de proportionaliteit. Er is geen rechtvaardiging voor het (opzettelijk?) aanrijden van een ander. De inbreuk die ze heeft gemaakt heeft de dood als gevolg gehad. Bovendien heb je als motorvoertuigbestuurder een zeker overwicht, waarbij je weet dat een aanrijding met hoge vaart zeer kwalijke gevolgen heeft. Ze heeft een van de belangrijkste grondslagen van ons rechtsstelsel overtreden door het recht in eigen handen te nemen. Dat dient hard gestraft te worden. Vrijspraak zal in elk geval niet volgen, een beroep op noodweer of noodweerexces evenmin.
Precies, en als je dat niet snapt ontstijg je het niveau van de gemiddelde geiteneuker niet.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:28:56 #104
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24617690
quote:

[..]

Is het al zeker dat het eigenrichting was dan? Het kan ook nog een ongeluk zijn Dood door schuld wordt het dan met een aanzienlijk lagere straf, vrijspraak kan niet, maar wel voorwaardelijke strafoplegging.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:29:24 #105
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24617703
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:22 schreef dokter19 het volgende:
Als ik op dit forum ben, moet ik altijd wel weer lachen hoor. WAT EEN NIVEAU!!!
We hebben het hier over iemands leven! Ik hoop dat heel haar huis wordt leeggeroofd als ze in de gevangenis zit!
Zolang het politieapparaat en het justitieel traject in Nederland niet op orde zijn is het beter dat (tasjes)dieven worden uitgeschakeld.
Wat jij zegt is niet zo netjes.
Ze is slechts verdachte.
Koranfascisme bedankt Islam
pi_24617708
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:24 schreef dokter19 het volgende:
dat bedoel ik met niveau
En jij bent in opleiding tot arts op het VU Medisch Centrum???
Die website medische-vragen.nl is trouwens ondanks je disclaimer juridisch gezien zo lek als een mandje. Laat staan de ethiek (als student patienten advies over ziektebeelden geven)...
pi_24617720
quote:
[
net goed
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:29:57 #108
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24617722
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:24 schreef gelly het volgende:
De geweldige superieure westerse moraal; materie boven leven stellen.
Ja, dat is het. Heel goed gelly. Bedankt voor je bijdrage. Ga je nu weer weg?
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:31:18 #109
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24617742
quote:

[..]

Mag je een tasjesdief op een brommer niet met de auto volgen?
pi_24617777
Moedwillig doodrijden vind ik echt te ver gaan. Maar aan de andere kant kan het natuurlijk ook zijn dat de overvaller door ongelukkige omstandigheden zo zijn terecht gekomen, terwijl de automobiliste een licht tikje gaf, dat er eentje is overleden. In dat geval maakt dat er voor mij een heel andere zaak van. Helaas geeft het bericht daar geen duidelijkheid over.
pi_24617785
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:29 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ja, dat is het. Heel goed gelly. Bedankt voor je bijdrage. Ga je nu weer weg?
Sja, de waarheid is hard. Als je van mening bent dat een gestolen tasje het leven nemen van iemand rechtvaardigt ben je alles behalve moreel superieur.
pi_24617795
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:29 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

En jij bent in opleiding tot arts op het VU Medisch Centrum???
Die website medische-vragen.nl is trouwens ondanks je disclaimer juridisch gezien zo lek als een mandje. Laat staan de ethiek (als student patienten advies over ziektebeelden geven)...
Ten eerste geven we geen medisch advies: staat er heel duidelijk. Ten tweede, er staat ook nog geen disclaimer. Die moeten we nog laten opstellen door een jurist. We behandelen nog geen vragen... Beter lezen de volgende keer
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:35:16 #113
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24617842
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:33 schreef gelly het volgende:
Sja, de waarheid is hard.
Nee, jouw 'waarheid' is dom gelul. Het gaat helemaal niet om de waarde van de materie, de waarde van het tasje, het gaat om de daad die eraan vooraf gaat, het roven ervan. Hetzelfde als wat mensen het mééste schokt als er bij hen ingebroken wordt... dat is níet de waarde van de spullen die verloren gaat, maar het gevoel van onveiligheid, dat één of andere vreemde kerel in jouw territorium is geweest.

Maar ga gerust verder met je waanideeën, het is wel vermakelijk.
pi_24617868
quote:

[..]

Sja, de waarheid is hard. Als je van mening bent dat een gestolen tasje het leven nemen van iemand rechtvaardigt ben je alles behalve moreel superieur.
Suggestieve rotzooi.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24617890
quote:

[..]

Misschien is ze er wel niet achteraan gegaan met de bedoeling om ze dood te rijden??
Of gaan bijv. om maar een zijstraat te noemen Politiemensen ook achter anderen aan met de bedoeling ze dood te rijden??

Die gasten pakken dat tasje omdat ze te lam zijn om op een fatsoenlijke manier hun geld bij elkaar te verdienen. Dat doen ze 100% van zichzelf bewust.

Die vrouw gaat in een opwelling achter die gasten aan. Lijkt me stug dat ze dat met de bedoeling deed em dood te rijden.... Ik neem aan dat jij dat ook wel in ziet.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:37:37 #116
3767 Herald
Come get some
pi_24617893
quote:
mooi gesproken, gelukkig worden mensen ook nog steeds om immateriele zaken als woordenwisselingen van kant gemaakt
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_24617940
quote:
Op maandag 17 januari 2005 23:43 schreef skiczukie het volgende:
Als ik haar was zou ik een stukje doorrijden, dan in de achteruit, dat een paar keer herhalen, dan uitstappen, 'ff checke'
Of: "Ga maar dood, ga maar dood"
pi_24617950
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:35 schreef Lithion het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet om de waarde van de materie, de waarde van het tasje, het gaat om de daad die eraan vooraf gaat, het roven ervan.
Nou ja, als je dat wil denken.
pi_24617967
Ik begrijp de aktie van de dame wel, maar misschien had ze even tot tien moeten tellen.
pi_24617977
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:37 schreef blieblie het volgende:

[..]

Misschien is ze er wel niet achteraan gegaan met de bedoeling om ze dood te rijden??
Of gaan bijv. om maar een zijstraat te noemen Politiemensen ook achter anderen aan met de bedoeling ze dood te rijden??
Sja, dat zou kunnen. Ik reageerde meer op de reacties hier en niet over de daad van de vrouw in het bijzonder.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:42:19 #121
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24618006
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:37 schreef Herald het volgende:

[..]

mooi gesproken, gelukkig worden mensen ook nog steeds om immateriele zaken als woordenwisselingen van kant gemaakt
Dat moet wel een hele geruststelling voor gelly zijn dat niet iedereen zo materieel is ingesteld.
welterusten gelly
pi_24618083
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:33 schreef dokter19 het volgende:

[..]

Ten eerste geven we geen medisch advies: staat er heel duidelijk. Ten tweede, er staat ook nog geen disclaimer. Die moeten we nog laten opstellen door een jurist. We behandelen nog geen vragen... Beter lezen de volgende keer
Wat moeten mensen dan op die site doen? Hoe kan je nou patienten zonder ze te zien gedoseerde informatie geven?
Ik vraag me af of het VU Medisch Centrum wel zn naam verbonden wil hebben aan jouw site.

"Op deze site kunt u medische vragen stellen aan een groep medische studenten van het VU Medisch Centrum te Amsterdam. "

Wat patienten niet weten is dat het hier gaat om 2e jaars studenten die eigenlijk NIETS aan klinische ervaring hebben.

Ik zou voordat je zo'n site lanceert, dit eerst met de raad van bestuur bespreken. Ohja, en je websites spammen op dit forum en in je signature is eigenlijk not-done.

[ Bericht 12% gewijzigd door KonnieKipke op 18-01-2005 00:55:47 ]
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:46:39 #123
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24618092
quote:
aktie = - reaktie (in een vlaag van woede).

Die vrouw zal nu ook wel spijt hebben nu alle kruitdampen (een beetje) zijn opgetrokken. Maar medelijden met het slachtoffer(s) heb ik ook niet. En de ouders van dat kind mogen zich ook wel eens afvragen hoe ze het kind hebben opgevoed. In dit conflict zijn er geen winnaars slechts verliezers.
pi_24618108
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:41 schreef gelly het volgende:

[..]

Sja, dat zou kunnen. Ik reageerde meer op de reacties hier en niet over de daad van de vrouw in het bijzonder.
Misschien leren ze het nou eens een keer af. We zijn in ieder geval weer van 1 draaideurcriminele marokkaan verlost. Ik gok zo dat dit soort zaken steeds vaker voor gaat komen. Zinvol geweld moeten we 't maar noemen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_24618139
quote:

[..]

wat ben jij toch een intens dom persoon.

een vrouw zit in de auto, een of andere gevaarlijke gek rukt haar portier open en grist haar tas weg en smeert hem.
het is dan bij sommigen gewoon een REFLEX om achter zo iemand die er met JOUW spullen vandoor gaat aan te gaan.
op dat moment denk je niet na over de waarde van het tasje, simpele ziel, maar over dat het JOUW tasje is en iemand er met zijn gore poten aan zit en meent het zich te mogen toeeigenen.

jij wacht toch zo graag de FEITEN af voor dat je meegaat in schuimbekkende tirades??
houd dan je oordeel bij je over "iemand het leven nemen" alsof ze bewust erop uit was om die man het leven te nemen.

ze is hem ws achterna gereden om hem te kunnen stoppen, en ms is hij wel gevallen met zijn gejatte scooter en kon zij niet meer remmen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')