En terecht!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:29 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik heb een Epiphone Les Paul Standard. Ik ben echt helemaal Les Paul-malloot. Zowel het geluid als het uiterlijk vind ik briljant.
Ja vet hequote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:27 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
METAL TONE MT100 Price 23 Euro :S holy fuck dat is wel heeeel goedkoop
Nee, ik heb een 7 snaar nodig zodat alleen de Titanic dieper ligt..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:40 schreef Hammet het volgende:
[..]
Hah, tjsa, jij daarentegen hebt zeven snaren nodig om de show de stelen, ik slechts zes
Neem aan dat je een 'stoere' zevensnaar nodig hebt om ergens anders voor te compenseren?
Nou bassisten gaan tegenwoordig ook al makkelijk naar de 6/7 snaren en in uiterste geval 9 op een 'gewone' plank en 12 op de stick...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:20 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ben ik de enige die zich altijd erger aan niet-afgeknipte-snaren?![]()
Hammet, jij vind bassisten zeker geweldig? die hebben maar 4 snaren![]()
maareh... wat heb jij dan voor merk en type?
Van die gitaren weet ik niksquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:22 schreef MaZz_ het volgende:
Ik ben nog niet erg 'into' gitaren, maar omdat ik binnenkort toch serieus wil beginnen met gitaar spelen ben ik vandaag naar Feedback in Rotterdam geweest.
Mijn oog viel op deze gitaar:
Ibanez GIO 270 bk voor 239 euro
of:
Ibazez SA 120 CN voor 249 euro (v/d site)
Deze versterker leek mij wel ok:
Fender Champion 30 dsp voor 189 euro
Zijn dit goede spullen om mee te beginnen?
Jezus, zelfs de look is hetzelfde!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:41 schreef Tijn het volgende:
Hebben jullie al die nieuwe pedalen van Behringer gezien die halverwege 2005 uit moeten gaan komen? Holy shit, het zijn er echt veel, een stuk of 20+ in één keer
Klik hier voor de hele lijst.
Allemaal nagemaakt van bestaande bakken, vooral Boss en Electro-Harmonix zijn de dupe geworden. Het is natuurlijk Behringer, dus ik weet niet of het een beetje klinkt, maar ik verwacht dat het ook heel goedkoop wordt, dus wie weet kun je straks voor erg weinig geld een aardig speeltuintje aanleggen.
Gelukkig lijkt de metaltone niet zoveel op de metalzone.... Ook qua uiterlijk niet...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:10 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Jezus, zelfs de look is hetzelfde!
Schaamteloos!
Je kan zo zien van welk merk ze het pedaal gejat hebben!![]()
Nu maar hopen dat ze een beetje klinken.
Ach, je weet het weer zeker als je het aansluiten. (waarschijnlijk)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:36 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Gelukkig lijkt de metaltone niet zoveel op de metalzone.... Ook qua uiterlijk niet...
Ach, ze schamen zich er niet voor:quote:
Ik zeg: hulde! (hoewel ik andere gitaren ook wel mooi vind hoor!)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:29 schreef Hammet het volgende:
Ik heb een Epiphone Les Paul Standard. Ik ben echt helemaal Les Paul-malloot. Zowel het geluid als het uiterlijk vind ik briljant.
Hehe, ik zat ook te kijken naar -die- Line6 versterker. Maar ik vond uit die iets goedkopere Fender toch een natuurlijker geluid komen, met ook bijna net zoveel effecten. Er stond trouwens 30watt op... maar als ik em op stand 5 v/d 10 zette knalde m'n oren er zowat vanaf.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:29 schreef Ibanez het volgende:
Van die gitaren weet ik niks; maar ik weet wel dit: Bij feedback krijg je een Line 6 30 watt spider 2 voor 209 euro. Dat is een vertsterker met geweldige effecten erop. Hoef je ook de eerste tijd geen pedaaltjes te kopen.
Het zijn ook niet echt de wattages zoals ze die toepassen op huiskamer-installaties...quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:22 schreef MaZz_ het volgende:
[..]
Hehe, ik zat ook te kijken naar -die- Line6 versterker. Maar ik vond uit die iets goedkopere Fender toch een natuurlijker geluid komen, met ook bijna net zoveel effecten. Er stond trouwens 30watt op... maar als ik em op stand 5 v/d 10 zette knalde m'n oren er zowat vanaf.
mag ik hopen dat je er geen slagplaat op hebt zittenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:29 schreef Hammet het volgende:
Ik zou eigenlijk een Gibson Les Paul willen, maar die zijn toch wel wat te duur voor een studentje
Ik noem Feedback, voor de prijs en de afstand, denk ik.. En Gio nekken, om mee te beginnen zijn ze wel okay. Als je iets gevorderd raakt (lees andere wensen krijgt) dan ga je de nek en het geluid misschien minder waarderen. Maar je moet oordelen naar je eigen smaal. Misschien bevalt je de sound en de neckdmension wel. Alhoewel je bij dat laatste nog niet zogauw stil moet staan.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:36 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
mag ik hopen dat je er geen slagplaat op hebt zitten?
doe mij maar een SG
@ MaZz_
ik heb gehoord dat GIO de minste gitaren zijn die je van Ibanez kan kopen...
misschien weet Ibanez (the user) hier meer van?
verder heb ik met feedback niet al te goede ervaring...
wow!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:41 schreef Tijn het volgende:
Hebben jullie al die nieuwe pedalen van Behringer gezien die halverwege 2005 uit moeten gaan komen? Holy shit, het zijn er echt veel, een stuk of 20+ in één keer
Klik hier voor de hele lijst.
Allemaal nagemaakt van bestaande bakken, vooral Boss en Electro-Harmonix zijn de dupe geworden. Het is natuurlijk Behringer, dus ik weet niet of het een beetje klinkt, maar ik verwacht dat het ook heel goedkoop wordt, dus wie weet kun je straks voor erg weinig geld een aardig speeltuintje aanleggen.
Die slagplaat heb ik er af gehaald natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:36 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
mag ik hopen dat je er geen slagplaat op hebt zitten?
doe mij maar een SG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |