Volgens mij heeft ie nog een Boss Metalzone.quote:Op zondag 23 januari 2005 16:48 schreef Jorikjet het volgende:
probeer hem dan te verkopen en koop een nieuw distortion pedaaltje
Yups, de Boss Metalzone MT II, en een chorus ensemble CE 5. Beide pedalen zijn grandioos. De distortion is precies het geluid wat ik wil. (dit krijg ik trouwens THUIS ook uit de me50) De chorus heeft de overtreffende trap van mooi... Maarja, nadeel, ik heb geen Flanger, geen phaser, geen octaver, geen whammywha, geen sound mod, enz enz.... Die heb ik wel nodig..quote:Op zondag 23 januari 2005 21:10 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie nog een Boss Metalzone.
Klopt dat, Dave? Hoe bevalt die distortion dan? (je zei ook dat je je losse pedaaltjes uit je auto ging halen)
ik heb de strat ergens anders liggen maar ik zal binnenkort eens kijkenquote:Op zondag 23 januari 2005 16:52 schreef Schorpioen het volgende:
Zeg, weet iemand heel toevallig welke maat imbussleutel je nodig hebt voor het afstellen van de actie van een standaard strat style brug, en welke voor het instellen van de truss rod? Ik ben die sleutels kwijtgeraakt maar kan zo gauw nergens vinden welke maat ze standaard zijn. Of is er geen standaard?
Hee... moet je daarover nadenken????quote:Op maandag 24 januari 2005 18:10 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
heb gister weer ff op die ibanez gespeeld waar ik het laatst over had
man, wat klinkt die humbucker phat!
ik zit er echt sterk aan te denken zelf ook maar eens een ibanez aan te schaffen ipv wat anders
Ibanez-gitaren zijn voor mietjes die zich moeten verschuilen achter een shit-load aan distortionquote:Op maandag 24 januari 2005 19:00 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Hee... moet je daarover nadenken????![]()
jij ziet er uit als een objectief persoon om over Ibanez gitaren te praten...quote:Op maandag 24 januari 2005 19:00 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Hee... moet je daarover nadenken????![]()
nou ga je me toch niet vertellen dat Satriani een mietje is hè ?!quote:Op maandag 24 januari 2005 19:16 schreef Hammet het volgende:
Ibanez-gitaren zijn voor mietjes die zich moeten verschuilen achter een shit-load aan distortion
Idd..Ik hou me erbuiten..quote:Op maandag 24 januari 2005 19:26 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
jij ziet er uit als een objectief persoon om over Ibanez gitaren te praten...
AAAh, Hammet hoef je niet voor vol aan te nemen, speelt op een gitaar van 30 kilo...quote:nou ga je me toch niet vertellen dat Satriani een mietje is hè ?!
maar als dit je mening is, mag je die toch ff beter leren te formuleren
no offence
Dat hoeft niet perse samen te gaan. Satriani is wel een supergoede gitarist, ben geen fan maar heb veel nummers van em en speel van 3 nummers de slaggitaarpartij. Ik vind het een perfectionist op het gebied van gitaarspel. Hij heeft vette geluiden en riffs maar na een half uur zijn muziek zet ik het af, want dan wil ik ook wel wat vocalen hebben, zelfde geld voor Steve Vai en alle andere sologitaristeni. Daarom ben ik wel een enorme Dream Theater fan (en niet alleen vanwege het komend feit, ook wel om meer hoor!!), vanwege het feit dat ze op de cd instrumentaal en vocaal combineren. Vaak met nummers die, na de zanglijn te hebben afgerond, nog lekker lang doorgaan.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:23 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
houd je als ibanez fan ook van Satriani of hoeft dat niet meteen samen te gaan?
Hah, tjsa, jij daarentegen hebt zeven snaren nodig om de show de stelen, ik slechts zesquote:Op maandag 24 januari 2005 19:41 schreef Ibanez het volgende:
[...]
AAAh, Hammet hoef je niet voor vol aan te nemen, speelt op een gitaar van 30 kilo...![]()
![]()
![]()
ben ik de enige die zich altijd erger aan niet-afgeknipte-snaren?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:20 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Een eentje aan m'n gitaar, ik speel in eens een stuk beter!
Nope, you are not alonequote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:20 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ben ik de enige die zich altijd erger aan niet-afgeknipte-snaren?![]()
METAL TONE MT100 Price 23 Euro :S holy fuck dat is wel heeeel goedkoopquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:41 schreef Tijn het volgende:
Hebben jullie al die nieuwe pedalen van Behringer gezien die halverwege 2005 uit moeten gaan komen? Holy shit, het zijn er echt veel, een stuk of 20+ in één keer
Klik hier voor de hele lijst.
Allemaal nagemaakt van bestaande bakken, vooral Boss en Electro-Harmonix zijn de dupe geworden. Het is natuurlijk Behringer, dus ik weet niet of het een beetje klinkt, maar ik verwacht dat het ook heel goedkoop wordt, dus wie weet kun je straks voor erg weinig geld een aardig speeltuintje aanleggen.
Bassisten zij mietjes, die hebben dikke snaren nodig, anders slaan ze misquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:20 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
Hammet, jij vind bassisten zeker geweldig? die hebben maar 4 snaren![]()
maareh... wat heb jij dan voor merk en type?
En terecht!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:29 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik heb een Epiphone Les Paul Standard. Ik ben echt helemaal Les Paul-malloot. Zowel het geluid als het uiterlijk vind ik briljant.
Ja vet hequote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:27 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
METAL TONE MT100 Price 23 Euro :S holy fuck dat is wel heeeel goedkoop
Nee, ik heb een 7 snaar nodig zodat alleen de Titanic dieper ligt..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:40 schreef Hammet het volgende:
[..]
Hah, tjsa, jij daarentegen hebt zeven snaren nodig om de show de stelen, ik slechts zes
Neem aan dat je een 'stoere' zevensnaar nodig hebt om ergens anders voor te compenseren?
Nou bassisten gaan tegenwoordig ook al makkelijk naar de 6/7 snaren en in uiterste geval 9 op een 'gewone' plank en 12 op de stick...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:20 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
Hammet, jij vind bassisten zeker geweldig? die hebben maar 4 snaren![]()
maareh... wat heb jij dan voor merk en type?
Van die gitaren weet ik niksquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:22 schreef MaZz_ het volgende:
Ik ben nog niet erg 'into' gitaren, maar omdat ik binnenkort toch serieus wil beginnen met gitaar spelen ben ik vandaag naar Feedback in Rotterdam geweest.
Mijn oog viel op deze gitaar:
Ibanez GIO 270 bk voor 239 euro
of:
Ibazez SA 120 CN voor 249 euro (v/d site)
Deze versterker leek mij wel ok:
Fender Champion 30 dsp voor 189 euro
Zijn dit goede spullen om mee te beginnen?
Jezus, zelfs de look is hetzelfde!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:41 schreef Tijn het volgende:
Hebben jullie al die nieuwe pedalen van Behringer gezien die halverwege 2005 uit moeten gaan komen? Holy shit, het zijn er echt veel, een stuk of 20+ in één keer
Klik hier voor de hele lijst.
Allemaal nagemaakt van bestaande bakken, vooral Boss en Electro-Harmonix zijn de dupe geworden. Het is natuurlijk Behringer, dus ik weet niet of het een beetje klinkt, maar ik verwacht dat het ook heel goedkoop wordt, dus wie weet kun je straks voor erg weinig geld een aardig speeltuintje aanleggen.
Gelukkig lijkt de metaltone niet zoveel op de metalzone.... Ook qua uiterlijk niet...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:10 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Jezus, zelfs de look is hetzelfde!
Schaamteloos!
Je kan zo zien van welk merk ze het pedaal gejat hebben!![]()
Nu maar hopen dat ze een beetje klinken.
Ach, je weet het weer zeker als je het aansluiten. (waarschijnlijk)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:36 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Gelukkig lijkt de metaltone niet zoveel op de metalzone.... Ook qua uiterlijk niet...
Ach, ze schamen zich er niet voor:quote:
Ik zeg: hulde! (hoewel ik andere gitaren ook wel mooi vind hoor!)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:29 schreef Hammet het volgende:
Ik heb een Epiphone Les Paul Standard. Ik ben echt helemaal Les Paul-malloot. Zowel het geluid als het uiterlijk vind ik briljant.
Hehe, ik zat ook te kijken naar -die- Line6 versterker. Maar ik vond uit die iets goedkopere Fender toch een natuurlijker geluid komen, met ook bijna net zoveel effecten. Er stond trouwens 30watt op... maar als ik em op stand 5 v/d 10 zette knalde m'n oren er zowat vanaf.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:29 schreef Ibanez het volgende:
Van die gitaren weet ik niks; maar ik weet wel dit: Bij feedback krijg je een Line 6 30 watt spider 2 voor 209 euro. Dat is een vertsterker met geweldige effecten erop. Hoef je ook de eerste tijd geen pedaaltjes te kopen.
Het zijn ook niet echt de wattages zoals ze die toepassen op huiskamer-installaties...quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:22 schreef MaZz_ het volgende:
[..]
Hehe, ik zat ook te kijken naar -die- Line6 versterker. Maar ik vond uit die iets goedkopere Fender toch een natuurlijker geluid komen, met ook bijna net zoveel effecten. Er stond trouwens 30watt op... maar als ik em op stand 5 v/d 10 zette knalde m'n oren er zowat vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |