Zoiets?quote:Op maandag 17 januari 2005 02:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik F5 me trouwens rot in m'n mailbox maar ik zie alleen DP voorbij komen.
Hij verwarde me trouwens met de huidige forumcrew en noemde me vatsig [sic] varken.
Euh?quote:Op maandag 17 januari 2005 02:27 schreef Dagonet het volgende:
En denk maar niet dat ik niet zag hoe je dat andere negeerde.
Jezus Christus, nog te lelijk om in een sloot te dumpenquote:Op maandag 17 januari 2005 02:25 schreef Insomaniac het volgende:
Zoiets?
Bevestiging van vooroordelen is okay.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:27 schreef Salvad0R het volgende:
hey, zij lijkt me echt iemand die graag in uniform loopt.
Of iemand die moderator op een forum wordt.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:27 schreef Salvad0R het volgende:
De mensen in Azië waren anders dolblij geweest hoor, met zo'n stormvloedkering!quote:Op maandag 17 januari 2005 02:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jezus Christus, nog te lelijk om in een sloot te dumpen.
Loopt?quote:Op maandag 17 januari 2005 02:27 schreef Salvad0R het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2005 02:29 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Of iemand die moderator op een forum wordt.
Als ik haar figuur bekijk denk ik eerder dat ze de oorzaak van een stormvloedkering isquote:Op maandag 17 januari 2005 02:29 schreef Insomaniac het volgende:
De mensen in Azië waren anders dolblij geweest hoor, met zo'n stormvloedkering!! Egocentrisch snertjong!
!
Dat was mn laatste slokje vanillacoke, teringnicht!quote:Op maandag 17 januari 2005 02:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Loopt?
Ik denk dat ze gerold moet worden.
hehehquote:Op maandag 17 januari 2005 02:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat was mn laatste slokje vanillacoke, teringnicht!!
!
quote:Als ik haar figuur bekijk denk ik eerder dat ze de oorzaak van een stormvloedkering is de Tsunami in Azië is..
Pas jij nou maar op met wat je zegt, voor je het weet heb je een aangifte mutatie te pakken.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik haar figuur bekijk denk ik eerder dat ze de oorzaak van een stormvloedkering is.
Lama, check je meel maar ergens deze weekquote:
Ik heb alleen een mailtje van gister. Bedoel je die?quote:Op maandag 17 januari 2005 02:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lama, check je meel maar ergens deze week
Whehe, komt Tessje naar een collega toerollen:quote:Op maandag 17 januari 2005 02:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op met wat je zegt, voor je het weet heb je een aangifte mutatie te pakken..
quote:Op maandag 17 januari 2005 02:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehe, komt Tessje naar een collega toerollen:
Tessje: - "Ik wil aangifte doen omdat iemand me dik noemde!"
Agent: "Euuuh, ja en?"
Nah, never mind. Ik mail je van de week nog wel anders.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb alleen een mailtje van gister. Bedoel je die?
Dat wijf IS een mutatie.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op met wat je zegt, voor je het weet heb je een aangifte mutatie te pakken..
Ik kreeg er maar 1quote:Op maandag 17 januari 2005 02:41 schreef Dagonet het volgende:
Ondertussen gaan de mailtjes van DP nog gewoon door, hij is al wat gekalmeerd..
En geen mailadres in je profiel. Nitespeed@fok.nl, werkt die al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |