quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:39 schreef Patrick281 het volgende:
En minderen .. tja drink 2 kannetjes op een ochtend
, en dan nog 2-3 keer los een bekertje.quote:
Dat weet ik wel en nee dat is inderdaad geen reden om meer naar BMW's te kijken. Honda doet dit toch ook al jaren?quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
Achterwiel ophanging van mijn R1100S lijkt er ook erg op, BMW heeft al jaren eenzijdige achterwielophanging, maar die zien de meeste motorgeintereseerden natuurlijk niet .. want wie kijkt er nou naar BMW.![]()
En hij is met cardan uitgevoerd trouwens.
Doet mij juist denken aan die achterhaalde "stealthachtige" ontwerpen van een aantal jaren geleden.quote:Design, euH leukt wel alsof BMW een inhaalslag wil maken.. future design.
Erg gewaagd in ieder geval, en met 2-3 jaar gewenning ziet de rest er juist er raar uit vermoed ik.![]()
Buiten die reepjes kap die ze er op hebben geplakt niet nee.........quote:
De combinatie met cardan is natuurlijk uitgevonden door BMW, en jij legt de standaard -als-ziet-eruit-als neer bij Honda.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:11 schreef hollander172 het volgende:
Dat weet ik wel en nee dat is inderdaad geen reden om meer naar BMW's te kijken.
Honda doet dit toch ook al jaren?
Die vind ik dan wel iets minder geslaagd, is op de foto vanuit sommige hoeken wel mooi, maar overdesign overheerst toch, ziet er in het echt ook best wel goedkoop uit.quote:
Ken je hem nu al zo goed, het was toch een hele andere motor?quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit te twijfelen of ik die aanbieding zal bestellen..... Technoflex veertjes incl olie en handleiding voor 79,50
Je schijnt je motor niet meer te herkennen daarna, wereld van verbetering dus.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn die B-King gaat pas over 14mnd in productie en heeft een 1500cc Hayabusa blok
quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:57 schreef Patrick281 het volgende:
Ken je hem nu al zo goed, het was toch een hele andere motor?![]()
Alweer een wereld van verschil?
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Wist niet dat je kwaad werd hoor.
quote:Ach ja, sommige mensen kopen na een paar maanden weer een nieuwe motor en sommige gaan voor een nieuw verensetje
LOL!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:40 schreef Romius het volgende:
http://home.12move.nl/satire/movie/getthepicture.wmv
![]()
![]()
gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:47 schreef ZX9R het volgende:
I'm in desperate need of some kicking
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/85948
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:40 schreef Romius het volgende:
![]()
![]()
Ze voorspellen al de hele week winterse buien…heb er nog weinig van gemerkt behalve wat regen, dus dat zal wel in het weekend komenquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
De weerberichten kloppen al de hele week niet
Dat zou welquote:dus van het weekend gelijk proefritmeeten.
Die is zelfs al een keer bij kopspijkers geweest!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:40 schreef Romius het volgende:
![]()
![]()
Gisteren storm, hagel, regen en onweer? Valt dat niet onder de noemer winters?quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ze voorspellen al de hele week winterse buien…heb er nog weinig van gemerkt behalve wat regen, dus dat zal wel in het weekend komen![]()
Arnhemmers hequote:Op woensdag 19 januari 2005 12:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Gisteren storm, hagel, regen en onweer? Valt dat niet onder de noemer winters?![]()
Dankzij het KNMI was ik gisteren met de auto -droog naar het werk -droog naar een oud collega die ik "even" moest helpen met de compie.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ze voorspellen al de hele week winterse buien…heb er nog weinig van gemerkt behalve wat regen, dus dat zal wel in het weekend komen![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |