Hoe kom je aan deze info? via de Key? want als ik een proefberekening maak kom ik op zo'n 50 euro minder uit..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:02 schreef Ewelina het volgende:
Met huursubsidie is het ¤320,- incl.
De goede verbinding met het openbaar vervoer is daar idd weer het voordeel. Ik zou ook wel langs de metro willen zitten dan kun je echt supersnel de hele stad door....quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:13 schreef VincentAdam het volgende:
idd..groot nadeel is de locatie, hopenlijk wordt dat wel iets beter met 1000 vaste bewoners in dat gebied.
En opzich is het maar 5 minuten lopen naar spaklerweg, en dan ben je binen 8 minuutjes op het waterlooplein..
maar ja, wel weer eigen woninkie...
De rekenhuur stond op 400 en je kan rekenen op zo'n 100 euro huursubsidie...quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:31 schreef Sven- het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze info? via de Key? want als ik een proefberekening maak kom ik op zo'n 50 euro minder uit..
Ik dacht niet dat er een nachtbus reed bij de wenckebachweg. Das minder.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:23 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
De goede verbinding met het openbaar vervoer is daar idd weer het voordeel. Ik zou ook wel langs de metro willen zitten dan kun je echt supersnel de hele stad door....
Bovendien ben je denk ik ongeveer net zo snel op het Leidseplein vanaf daar als vanaf hier, misschien ietsje langer. Ik vind dat vanaf hier namelijk ook best ver.
Fietsen kan toch wel. En de Powerzone is naast de deur! Maarja, die is dan weer wat minderquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:37 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat er een nachtbus reed bij de wenckebachweg. Das minder.
Ik hoop wel dat het gvb daar wel iets op gaat verzinnen voor de toekomstige bewoners.
De rekenhuur was toch rond de 325? dan kom ik uit op ongeveer 130 euro huursubsidie.. 400 is de totale huur inclusief gas/licht/water/internet enzo..quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:54 schreef Nouk het volgende:
[..]
De rekenhuur stond op 400 en je kan rekenen op zo'n 100 euro huursubsidie...
Heb je internet ofzo er al bijgerekend?
Er rijden toch wel nachtbussen naar het Amstelstation? das redelijk dichtbij..quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:37 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat er een nachtbus reed bij de wenckebachweg. Das minder.
Ik hoop wel dat het gvb daar wel iets op gaat verzinnen voor de toekomstige bewoners.
Mmh het is geen fijn gebied lijkt me om ín de nacht te lopen, langs Angels place als meisje alleen lijkt me. Maar misschien ben ik gewoon een bange wezel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:57 schreef Sven- het volgende:
[..]
Er rijden toch wel nachtbussen naar het Amstelstation? das redelijk dichtbij..
Ach dat hoop je dan maar he....quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:45 schreef Roellio het volgende:
Die Hells Angels houden zich inderdaad écht wel mak in hun eigen buurtje!![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:08 schreef Blinker het volgende:
Ik verwacht geen problemen met de Hells Angels.
Ik zou eerder bang zijn dat ik per ongeluk getuige was van een afrekening en ik ook werd neergeknald of bedreigd, dan dat ik zelf werd aangevallen. Heb eigenlijk nog nooit in de krant gelezen 'Hells Angel steekt 22-jarige studente neer'quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:23 schreef Nouk het volgende:
Hells Angels willen juist geen shit in hun eigen buurt hoor, dus die vallen je echt niet aan.
Maar zo'n bus zou inderdaad wel een goed idee zijn. Al ga ik toch altijd op de fiets.
Mwah dat neerknallen doen ze vast ook niet op eigen terrein idd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:58 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
Ik zou eerder bang zijn dat ik per ongeluk getuige was van een afrekening en ik ook werd neergeknald of bedreigd, dan dat ik zelf werd aangevallen. Heb eigenlijk nog nooit in de krant gelezen 'Hells Angel steekt 22-jarige studente neer'
Maar ook dat zullen ze vast niet in hun eigen buurt doen.
Wow goed om te wetenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:39 schreef Nouk het volgende:
Ik ben net naar de bezichtiging geweest op de Wenckebachweg en heb wat info gevraagd, misschien ook handig voor de mensen hier:
1) Alle huurprijzen komen uiteindelijk op hetzelfde neer. De begane grond woningen zijn in eerste instantie duurder, maar daarvoor krijg je ook meer huursubsidie, waardoor alle woningen waarschijnlijk rond de 300 euro per maand uitkomen. (Of dit nu inc internet is, is vaag)
2) Als je op deze eerste woningen hebt gereageerd, of bv op de tweede, kom je gewoon op een hele lange lijst die ze helemaal afwerken. Eerst zijn de eerste 60 aan de beurt (als ze allemaal accepteren natuurlijk), dan de volgende 60 (in de tweede oplevering dus, terwijl ze misschien de eerste keer hebben gereageerd) enz.
3) Als je bv nummer 250 bent, komt ze er vrijwel zeker in, want er komen toch 1000 woningen. Dus het lijkt me niet dat je ontzettend bang hoef te zijn dat je er niet in komt, als je dat wel wil.
4) Je wordt gewoon geplaatst in een woning op de begane grond, eerste verdieping of hoger, daar heb je feitelijk geen invloed op. Je kan natuurlijk wel een mailtje eraan wagen. De woningen worden dus per blokken opgeleverd, niet per etage. Eerst worden nu de achterste blokken opgeleverd, het verste weg van Spaklerweg dus. Als je daar dichtbij wil zitten kan je misschien beter pas reageren als de laatste blokken worden opgeleverd (nov-dec).
5) Er zit iig geen vloer in, die moet je dus zelf leggen. Misschien nuttig om te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |