Hehe, alsof je ze zomaar voor het uitkiezen hebt. Volgens mij mag je al blij wezen als je uberhaupt een woning krijgt toegewezenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:06 schreef Sven- het volgende:
... twijfel nog een beetje wat ik nou ga doen..
Uh.. als ik op een keetwoning reageer is er 100% kans dat ik em krijg jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:38 schreef Joppe het volgende:
[..]
Hehe, alsof je ze zomaar voor het uitkiezen hebt. Volgens mij mag je al blij wezen als je uberhaupt een woning krijgt toegewezen
Je kunt van mij wel een slijptol lenen. Hij ligt bij m'n ouders, maar kan 'm binnenkort wel even meenemen. Tot die tijd zul je met (nacht)bus of tram jezelf moeten verplaatsen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:03 schreef LuQas het volgende:![]()
Ik heb mijn fiets aan een van die 'nietjes' staan en nu ben ik mijn sleutel kwijt van een van mijn sloten. En het stadsdeel wil hem niet wegknippen.En ik voel me niet volwaardig Amsterdammer als ik geen fiets heb, dus ik baal.
Wellicht beetje offtopic, maar het blijft Stavangerweg-leed.
Je hebt, gelijk. Ik ben een beetje verwart door al die complexen met verschillende namen. Ik dacht dat het ook containers waren.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:10 schreef the_opposite het volgende:
Keetwoningen worden volgens mij nog niet aangeboden omdat ze net met de bouw begonnen zijn, ik denk dat je de woningen aan de stavangerweg bedoeld. Vorige week ben ik trouwens even wezen kijken bij de plek waar die keetwoningen neergezet zullen worden, maar ik kan niet zeggen dat het nu echt een gezellige buurt is eigenlijk![]()
Alle woningen die studentenwoningweb aanbiedt op de stavangerweg zijn containers in t studentencomplex. Maar volgens mij zit alles nu vol, alleen komt er wel af een toe een 'losse' op die site, zoals nu nummer 500nogwat eropstaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:38 schreef NY_Giant het volgende:
Hoe kan je nog aan die woningen aan de Stavangerweg komen? Hoe kom je op de wachtlijst? Op studentenwoningweb zie ik wel eens iets aangeboden van de Stavangerweg, maar hoe weet ik of dat er eentje is van dat hele studentencomplex?
En wie is dan degene die de container krijgt, de eerste die reageert? Of degene die het langste staat ingeschreven ofzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:44 schreef Pintel het volgende:
[..]
Alle woningen die studentenwoningweb aanbiedt op de stavangerweg zijn containers in t studentencomplex. Maar volgens mij zit alles nu vol, alleen komt er wel af een toe een 'losse' op die site, zoals nu nummer 500nogwat eropstaat.
Hm.. neem aan dat de meeste studenten gewoon maximale huursubsidie krijgen ja? je kan het voor jezelf narekenen op huursubsidie.nlquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:23 schreef Youssef het volgende:
Die Keetwoningen zijn toch in Oost?
Dom reclame praatje.. ze gaan direct uit van 100 euro subsidie per maand![]()
Bedenk ook even dat je als student een OVkaart hebt hè? Met dat in je achterhoofd is HvA bij station amstel best makkelijk bereikbaar. maar even offtopic, gaan ze verhuizen? niks van gehoord, waarnaar toe, of alleen enkele opleidingen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:49 schreef Gimmick het volgende:
.....Toch denk ik wel dat ik het zou doen. Vrij dicht bij m'n school (HvA, bij het Amstelstation (al gaan ze verhuizen...)). Maar goed. Alsof ik in een positie zit dat ik veel te kiezen heb......
Badquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:49 schreef Gimmick het volgende:
Ik krijg iets van 80 euro subsidie, zodner gekke dingen. Container ziet er inderdaad krap uit. Ook weinig hoopgevend dat er nog maar 3 staan, als het in mei/juni van dit jaar opgeleverd zou moeten zijn. Toch denk ik wel dat ik het zou doen. Vrij dicht bij m'n school (HvA, bij het Amstelstation (al gaan ze verhuizen...)). Maar goed. Alsof ik in een positie zit dat ik veel te kiezen heb.
Plaatje voor de indeling:
[afbeelding]
Iemand tips :p
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:15 schreef Roellio het volgende:
Yo. Ik krijg gewoon een enveloppe met gemeentelijke heffingen in de bus. 357 euro.
??quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:15 schreef Roellio het volgende:
Yo. Ik krijg gewoon een enveloppe met gemeentelijke heffingen in de bus. 357 euro.
vrijstelling vragen op grond van je waarschijnlijk ( je bent immers student) geringe inkomen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:15 schreef Roellio het volgende:
Ja je verliest je wachtijd normaliter niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:43 schreef the_opposite het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je gereageerd hebt op een woning/kamer (willekeurig) van intermezzo/ de key en daar je intrek in hebt genomen. Is het dan zo dat je je inschrijfduur blijft houden en je gewoon door kan reageren op andere woningen/kamers?
Ik vind het trouwens een merkwaardig bedrag, ik heb een huurwoning in dezelfde buurt van die toch nog iets comfortabler is als de studentencontainers en hoef maar 330 te betalen raraquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:15 schreef Roellio het volgende:
* TimmyAsd c/p en richting een bepaalde instantie stuurtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:33 schreef Roellio het volgende:
Elke student is aangeslagen als meerpers. huishouden!
Enfin, volgens de folder die erbij zat hoef je niet te betalen als je onder bijstandsniveau zit, en "officieel" zit ik daaronder!![]()
Nou de bediening is waardeloos inefficient en 4,5 euro voor een platgeslagen brownie daar word ik ook niet vrolijk van. Misschien opstartproblemen.quote:
Dat zuigt.. ik heb em zelf nog niet gehad.. voordat ik deze kamer nam had ik nog aan zo'n vrouwtje van de Key gevraagd of we gemeentelijke belastingen moesten betalen, en het antwoord was neequote:Op donderdag 26 mei 2005 23:15 schreef Roellio het volgende:
Ik zou even kijken op je huurspecificatie. Als het daar niet genoemds staat echt vrijstelling vragen hoor binnen zes weken, anders sturen ze een deurwaarder op je afquote:Op zondag 29 mei 2005 21:15 schreef Sven- het volgende:
[..]
Dat zuigt.. ik heb em zelf nog niet gehad.. voordat ik deze kamer nam had ik nog aan zo'n vrouwtje van de Key gevraagd of we gemeentelijke belastingen moesten betalen, en het antwoord was nee![]()
dat ziet er helemaal niet slecht uit.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:12 schreef Roellio het volgende:
Mijn kamertje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
plantje:
[afbeelding]
Uitzicht met water en stratenmakers:
[afbeelding]
quote:1. Je inschrijfdatum bepaalt je kansen
De toewijzing van wonruimte gebeurt op volgorde van de inschrijfdatum, die je behoudt zolang je studeert. Ben je niet jonger dan 16 en niet ouder dan 27 jaar, dan kun je je voor ¤ 25,- bij StudentenWoningWeb inschrijven.
............
5. Je staat bij WoningNet ingeschreven
Je kunt alleen woonruimte voor de duur van je studie huren als je staat ingeschreven bij WoningNet ROA. Op die manier maak je na je studie kans op een andere woning in de regio Amsterdam. Het advies is dan ook om je zo snel mogelijk bij WoningNet in te schrijven.
thnx voor je reactie.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:48 schreef the_opposite het volgende:
zover ik weet is een inschrijving bij woningnet niet gekoppeld aan studentenwoningweb. woningnet verhuurt namelijk normale huurwoningen, en studentenwoningeweb eenheden voor studenten. wel wordt bij studentenwoningweb de eis gesteld je in te schrijven bij woningnet, als je wilt reageren op hun aanbod.
Verder staat op de site van studentenwoningweb bij het kopje voorwaarden en werkwijze hetvolgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |