Ah, dat heb ik dus gemist. Zag gister een poster hangen, maar reed er te snel langs om te zien wat 't precies wasquote:Op zondag 30 januari 2005 01:45 schreef TheSeeker_NL het volgende:
nighttown met ed rush was zeker een heel goed feestje! leuke mensen... beetje afwisseling met die techno, goed te doen
Heb me prima vermaakt, ik vond BSE wel beter draaien dan normaal, maar wel heel veel cd's helaas. Was een leuk feestje maar Blackout zal nooit echt 1 van mijn favourite feesten worden. En er waren iets te veel mannen vond ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:58 schreef WeirdMicky het volgende:
verder heb ik junglist4real en dj robbie weer eens gezien, jullie zagen er nog als vanouds uit
Ooit op Lowlands Shapeshifter (De nieuwzeelandse van Koch Transmissions) gezien met bassist en fukking goeie MC er bij (Vin E volgens mij) was echt coole shit.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:49 schreef Goofup het volgende:
ik ben afgelopen zaterdag nog naar Forms geweest (Goudvishal, Arnhem). Was Dj Tyson + Bradley Dunn. Een combinatie van een Drum & Bass-dj met een drummer. Ze hadden ook nog een zangeresje erbij en een rapper. Ik moet zeggen dat het zeer aardig klonk. Misschien iets wat vaker gadaan gaat worden?
Klinkt goed! Hou me op de hoogte wat betreft de volgende keer, dan ben ik er zeker wel bij! Ik was die middag wel in Zevenkamp en Ommoord, maar moest helaas om 20:00 weer weg.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:02 schreef H4ze het volgende:
Jazeker!!! Dat was me een partij vettigheid hahaOndanks een paar dingetjes die langs ons heen geregeld waren, ging 't allemaal goed. Setjes gingen van ons alle 4 lekker (ondanks dat ik 't mengpaneel brak vond), het was lekker crowded, en op 't einde bleven mensen maar om meer schreeuwen
Sfeer zat er goed in iig. Na afloop alleen buiten een vechtpartij, maar die scheen achteraf wel mee te vallen gelukkig. Nicon en ik zijn gister nog ff langs Taverna geweest (ik was m'n portemonnee vergeten), en er werd ons gezegd dat dit vaker gedaan kon worden
![]()
De foto's stonden online, alleen de server tript ontzettend. Zodra de boel gefixt is zal ik de link wel fftjes posten.
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:02 schreef H4ze het volgende:
Nicon en ik zijn gister nog ff langs Taverna geweest (ik was m'n portemonnee vergeten), en er werd ons gezegd dat dit vaker gedaan kon worden![]()
haha ja, die mensen daar hebben ook een aardige omzet gedraaid geloof ikquote:
Bij Dungeons & Dj's in Utrecht... iedere keer die PA die eruit vloog omdat het geluid te hard wasquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:08 schreef mrcool het volgende:
In Mezz [Breda] heb ik ooit meegemaakt dat tijdens de set van Technical Itch de mensen van het geluid het nodig vonden om het geluid zacht te zetten, als teken dat het 2 uur was geweest en de tent ging sluiten. Lijkt me erg vervelend als je net lekker aan het draaien bent en ze schroeven het volume ff omlaag!
Ziet er wel relaxt uitquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:25 schreef H4ze het volgende:
Voor de geinteresseerden: Foto's van ons feestje zijn hier te vinden. Laat ook gelijk ff message in 't gastenboek achter dan![]()
Wicked!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:25 schreef H4ze het volgende:
Voor de geinteresseerden: Foto's van ons feestje zijn hier te vinden. Laat ook gelijk ff message in 't gastenboek achter dan![]()
Hahaha ja! The one and only! Ik dacht, laat ik 'm maar gelijk weer es aantrekken hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:01 schreef mrcool het volgende:
[..]
H4ze, zie ik daar een Prospect sjirtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |