Dj_Robbie en ik zijn ook weer present.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:12 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
ik ben weer present @ blackout![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 19:04 schreef Sjoewe het volgende:
Gaan er nog mensen vrijdag naar Blackout @ Tivoli? Mijn vaste dnb-maatjes laten het zolangzamerhand allemaal afweten, maar ik wil echt naar Bad Company! Ik kan trouwens wederom een aantal slaapplaatsen aanbieden mochten er mensen van buiten de regio willen joinen
Combinatie van niet wakker zijn en Fok! dat te langzaam isquote:
ja, of je gaat gewoon rondhuppelen. Ik ga ook niet vaak alleen, maar ben vorig jaar ook een paar keer alleen gegaan (en de auto als bedje gebruiktquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:04 schreef TheSeeker_NL het volgende:
is toch prima te doen, meestal kom je toch weer mensen tegen die je kent enzo....
Je moet gewoon eerst een paar echte biertjes drinken (hertog jan, grolsch, dommelsch ofzo) en dan die 20 blikken achterover slaanquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:29 schreef Sjoewe het volgende:
Het is wel tijd om op te staan
Ghehe, wil er iemand een Finkenbrau vrijdag, ik heb nog een twintigtal blikken van dat bocht voortreffelijke bier.
Vr 04-02 Shift @ Tivoli De Helling met L-Doublequote:Op woensdag 26 januari 2005 12:06 schreef Goofup het volgende:
vr 04-02 Jungle Galaxy: DJ Zinc Nijmegen
ik zal er zijn
Sowieso 3 weken achtelelkaar DnB in Utreg! Vrijdag BC, 4 februari Shift, en 11 februari Dillinja en Lemon D!quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:10 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
Vr 04-02 Shift @ Tivoli De Helling met L-Double![]()
Ik ben me er fysiek en financieel ook al enkele weken op aan het voorbereidenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:16 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Sowieso 3 weken achtelelkaar DnB in Utreg! Vrijdag BC, 4 februari Shift, en 11 februari Dillinja en Lemon D!![]()
ik ook!quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:06 schreef Goofup het volgende:
vr 04-02 Jungle Galaxy: DJ Zinc Nijmegen
ik zal er zijn
Zul je aan ons denken als je in de skihut staat?quote:Op donderdag 27 januari 2005 03:45 schreef TheSeeker_NL het volgende:
mis ik toch 2 feestjes...
too bad dat ik ga boarden van 3 tot 13 feb... mmm... fuck die feestjes dan maar
Ik zeg koptelefoon op, DnB in, bier in, bier in, en DnB-en maar. Je loopt toch niet meer voor lul als de rest.....quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:33 schreef TheSeeker_NL het volgende:
whahah... skihut, omg ik moet er niet aan denken......
ach ja, met genoeg Pivo (bier) zou ik misschien nog lol kunnen hebben daar
hahahaquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:29 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Ik zeg koptelefoon op, DnB in, bier in, bier in, en DnB-en maar. Je loopt toch niet meer voor lul als de rest.....![]()
jou herken ik nog welquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:13 schreef Junglist4Real het volgende:
Voor de mensen die naar Blackout gaan: Tot vanavond! (ben te herkennen aan een zwart Dubplate Killaz t-shirt)
emotion... is die kerel van de aardbodem verdwenen ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:40 schreef WeirdMicky het volgende:
ah en robbie is er ook, lachen hoor
nu nog emotion erbij en het zou weer een beetje compleet zijn
Like the old daysquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:40 schreef WeirdMicky het volgende:
ah en robbie is er ook, lachen hoor
nu nog emotion erbij en het zou weer een beetje compleet zijn
Was dat ook niet Black Out? Met )EIB( toen? Kwamen wel veel mensen weet ik nogquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:08 schreef H4ze het volgende:
Welke blackout was dat ook alweer, dat die meeting aardig goed gelukt was? haha![]()
Ja toen hebben we boven in Tivoli nog flink staan "stomen"quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:20 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Was dat ook niet Black Out? Met )EIB( toen? Kwamen wel veel mensen weet ik nog
Yep die was toen aardig goed gelukt.quote:
Ja klopt, ik geloof dat 1 van de mannen van illskillz er toen ook was (rawfull dacht ik om precies te zijn).quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:20 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Da's nog best goed inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:43 schreef H4ze het volgende:
[..]
Yep die was toen aardig goed gelukt.
Mr Cool; E-Motion; DJ Robbie; Weird-Mickey; HAL9000; Junglist4real en ik (kan zijn dat ik er nog een paar mis...)
Ik heb idd volgens mij een keer de hele crew op een blackout gezien. , Baal nog dat ik gister niet kon, maar wel beter voor de studiequote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:20 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik dus gemist. Zag gister een poster hangen, maar reed er te snel langs om te zien wat 't precies wasquote:Op zondag 30 januari 2005 01:45 schreef TheSeeker_NL het volgende:
nighttown met ed rush was zeker een heel goed feestje! leuke mensen... beetje afwisseling met die techno, goed te doen
Heb me prima vermaakt, ik vond BSE wel beter draaien dan normaal, maar wel heel veel cd's helaas. Was een leuk feestje maar Blackout zal nooit echt 1 van mijn favourite feesten worden. En er waren iets te veel mannen vond ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:58 schreef WeirdMicky het volgende:
verder heb ik junglist4real en dj robbie weer eens gezien, jullie zagen er nog als vanouds uit
Ooit op Lowlands Shapeshifter (De nieuwzeelandse van Koch Transmissions) gezien met bassist en fukking goeie MC er bij (Vin E volgens mij) was echt coole shit.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:49 schreef Goofup het volgende:
ik ben afgelopen zaterdag nog naar Forms geweest (Goudvishal, Arnhem). Was Dj Tyson + Bradley Dunn. Een combinatie van een Drum & Bass-dj met een drummer. Ze hadden ook nog een zangeresje erbij en een rapper. Ik moet zeggen dat het zeer aardig klonk. Misschien iets wat vaker gadaan gaat worden?
Klinkt goed! Hou me op de hoogte wat betreft de volgende keer, dan ben ik er zeker wel bij! Ik was die middag wel in Zevenkamp en Ommoord, maar moest helaas om 20:00 weer weg.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:02 schreef H4ze het volgende:
Jazeker!!! Dat was me een partij vettigheid hahaOndanks een paar dingetjes die langs ons heen geregeld waren, ging 't allemaal goed. Setjes gingen van ons alle 4 lekker (ondanks dat ik 't mengpaneel brak vond), het was lekker crowded, en op 't einde bleven mensen maar om meer schreeuwen
Sfeer zat er goed in iig. Na afloop alleen buiten een vechtpartij, maar die scheen achteraf wel mee te vallen gelukkig. Nicon en ik zijn gister nog ff langs Taverna geweest (ik was m'n portemonnee vergeten), en er werd ons gezegd dat dit vaker gedaan kon worden
![]()
De foto's stonden online, alleen de server tript ontzettend. Zodra de boel gefixt is zal ik de link wel fftjes posten.
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:02 schreef H4ze het volgende:
Nicon en ik zijn gister nog ff langs Taverna geweest (ik was m'n portemonnee vergeten), en er werd ons gezegd dat dit vaker gedaan kon worden![]()
haha ja, die mensen daar hebben ook een aardige omzet gedraaid geloof ikquote:
Bij Dungeons & Dj's in Utrecht... iedere keer die PA die eruit vloog omdat het geluid te hard wasquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:08 schreef mrcool het volgende:
In Mezz [Breda] heb ik ooit meegemaakt dat tijdens de set van Technical Itch de mensen van het geluid het nodig vonden om het geluid zacht te zetten, als teken dat het 2 uur was geweest en de tent ging sluiten. Lijkt me erg vervelend als je net lekker aan het draaien bent en ze schroeven het volume ff omlaag!
Ziet er wel relaxt uitquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:25 schreef H4ze het volgende:
Voor de geinteresseerden: Foto's van ons feestje zijn hier te vinden. Laat ook gelijk ff message in 't gastenboek achter dan![]()
Wicked!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:25 schreef H4ze het volgende:
Voor de geinteresseerden: Foto's van ons feestje zijn hier te vinden. Laat ook gelijk ff message in 't gastenboek achter dan![]()
Hahaha ja! The one and only! Ik dacht, laat ik 'm maar gelijk weer es aantrekken hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:01 schreef mrcool het volgende:
[..]
H4ze, zie ik daar een Prospect sjirtje?
Dacht toch dat jij redelijk lang was.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:14 schreef Nicon het volgende:
uhm lastig voor mij?.................
ik ben diegene in de groene trui he![]()
Ben er zelf niet geweest, maar heb eigenlijk alleen positieve berichten gehoord over D&D. Alleen het geluid en uitsmijters voldeden niet helemaal.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:08 schreef Nicon het volgende:
dan noem je 1 dj uit die zaal die niet aan het wobblen was (samen met regz dan)
maar door de rest vond ik de line up echt bar bar en bar tegenvallen
Ik vond het eigenlijk wel ok. Darrison vond ik erg goed mc'en en ging tussen de crowd instaan. Ik heb niet zoveel tegen partymuziek en wobbles, tis toch een feestje of niet?quote:Op zondag 6 februari 2005 16:17 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
Ben er zelf niet geweest, maar heb eigenlijk alleen positieve berichten gehoord over D&D. Alleen het geluid en uitsmijters voldeden niet helemaal.
Heb Pendulum wel eens eerder gezien, en ik moet zeggen dat er toen lekker gedraaid werdquote:Op zondag 6 februari 2005 16:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel ok. Darrison vond ik erg goed mc'en en ging tussen de crowd instaan. Ik heb niet zoveel tegen partymuziek en wobbles, tis toch een feestje of niet?![]()
Fresh sja...deed wat je van em verwacht eigenlijk. Ik was eigenlijk wel in mijn hum, maar misschien dat dat kwam door de twee dames die me de hele tijd stonden te checken![]()
![]()
P.S. Volgende D&D ga ik voornamelijk voor Pendulum, zeer zeer benieuwd naar hun album..
Toen zij op school of hard knocks in 't Paard waren was het ultiem genieten. Dat was uberhaupt voor mij 1 van de hoogtepunten qua feestjes van 2004.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:38 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
Heb Pendulum wel eens eerder gezien, en ik moet zeggen dat er toen lekker gedraaid werd![]()
Wicked! Als Zinc hier ook ooit nog in de buurt komt, dan ga ik er zeker naar toequote:Op zondag 6 februari 2005 22:12 schreef Goofup het volgende:
Damn, Zinc was echt te vet. Alles kwam voorbij van Supersharp Shooter tot True Romance. Heel veelzijdig en die gast kan draaien!
16 & 17 aprilquote:Op zondag 6 februari 2005 23:20 schreef Nicon het volgende:
wanneer is die platenbeurs in utrecht eigenlijk?
helemaal met je eens, maar die slappe nummers draaide die gelukkig nietquote:Op zondag 6 februari 2005 23:55 schreef H4ze het volgende:
[..]
Wicked! Als Zinc hier ook ooit nog in de buurt komt, dan ga ik er zeker naar toeVeel producties van die gast zijn echt troep en bagger...maar hij heeft imho ook heel veel dope nummers, waar je ook heerlijk op uit je plaat kan gaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |