En de debielen die Balkenende kogels opsturen worden ook opgespoord en vervolgd...quote:Op zondag 16 januari 2005 18:18 schreef machteld het volgende:
[..]
Balkenende krijgt ook regelmatig kogels toegestuurd en is ook nog niet verhuisd.
Wij krijgen ook regelmatig stenen naar ons toegegooid, maar wij zijn ook nog niet verhuisd.
Is het misschien de bedoeling dat je daar aangifte van doet?
Ik ken mensen die dat vroeger heel vaak gedaan hebben.quote:
Maar da's een heel ander probleem.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:26 schreef machteld het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dat vroeger heel vaak gedaan hebben.
Ze lachen je nog net niet uit.
Zie diamantbuurt, is ook racisme maar dan de andere kant op.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar da's een heel ander probleem.
Het gaat hier over racisme, raar dat sommigen dat goed weten te keuren.
Hoe weet jij zo zeker dat het hier racisme betreft?quote:Op zondag 16 januari 2005 18:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar da's een heel ander probleem.
Het gaat hier over racisme, raar dat sommigen dat goed weten te keuren.
Dat kan ook het geval zijn. Het zou heel goed kunnen dat een groot deel van de schuld bij de Somalische familie zit. Echter, daar is niets van bekend tot nu toe en volgens de OP:quote:Op zondag 16 januari 2005 18:28 schreef DaveM het volgende:
Waarom wordt de andere kant van het verhaal niet belicht?
Bij dat weggepestte gezin uit de Diamantbuurt kregen we nog te horen dat de slachtoffers het zelf hadden uitgelokt want ze waagden het immers om de daders aan te spreken op overlast en ze waren niet al te lovend over de multiculturele samenleving.
Waarom krijgen we hier niet te horen wat dat Friese gezin te zeggen heeft? Misschien waren die Somaliërs ook wel geen lieverdjes en hebben gewoon beide partijen schuld.
En de TT kon ook wel wat minder dramatisch. Bij een burenruzie hoef je nog niet het land uit te vluchten, Nederland is groot zat.
Vooralsnog lijkt de schuld te liggen bij de Friese familie en die mogen (als het bericht waar is) hard aangepakt worden. Dit mag niet getolereerd worden.quote:Over de aard van de bedreigingen wil een woordvoerder niets zeggen. ''Maar je krijgt er tranen van in je ogen. Dit kan echt niet door de beugel.'' Andere buurtbewoners bevestigen de gang van zaken.
"De Friese familie handelde uit pure buitenlanderhaat."quote:Op zondag 16 januari 2005 18:35 schreef machteld het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat het hier racisme betreft?
Wanneer Mohammed El Yaakoubi roept ' Ik maak je dood, jij bent een Jood' neemt bijna niemand daar aanstoot aan. ......................................
Is dat niet meten met twee maten?
Nee hoor, niet door mij. Alleen sommige naieve hippie-allochtonenknuffelaars wringen zich in de vreemdste bochten om dat goed te praten.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:33 schreef Knarf het volgende:
[..]
Zie diamantbuurt, is ook racisme maar dan de andere kant op.
Dat wordt ook goed gepraat. (Zelfs niet eens onderkent).
Ik heb anders nog nooit een krantenbericht gezien als allochtonen, autochtonen wegpesten, dat het dan een racisme motief heeft. Andersom altijd.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:39 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee hoor, niet door mij. Alleen sommige naieve hippie-allochtonenknuffelaars wringen zich in de vreemdste bochten om dat goed te praten.
Daar heb je idd. gelijk in.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:36 schreef nikk het volgende:
Dat kan ook het geval zijn. Het zou heel goed kunnen dat een groot deel van de schuld bij de Somalische familie zit. Echter, daar is niets van bekend tot nu toe en volgens de OP:
Vooralsnog ga ik ervan uit dat hier GEEN sprake is van racisme.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:04 schreef DaveM het volgende:
[..]
Daar heb je idd. gelijk in.
Alleen je hoort gewoon zelden tot nooit dat autochtonen zonder aanleiding hun allochtone buren wegpesten, vandaar.
Die paar verhalen van weggepestte asielzoekers waren bv. allemaal naar aanleiding van diefstallen of aanrandingen. En dan hier enkel vanwege hun huidskleur, lijkt me onwaarschijnlijk.
Tenzij de Tokkies familie hebben in Friesland....![]()
Onder het motto we spreken de bron lekker tegen?quote:Op zondag 16 januari 2005 19:13 schreef machteld het volgende:
[..]
Vooralsnog ga ik ervan uit dat hier GEEN sprake is van racisme.
`quote:Op zondag 16 januari 2005 19:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Onder het motto we spreken de bron lekker tegen?
Uit de bron/OP:quote:Op zondag 16 januari 2005 20:13 schreef machteld het volgende:
[..]
`
Wat is er racistisch aan kogels door de brievenbus?
quote:De Friese familie handelde uit pure buitenlanderhaat.
Als je goed gelezen hebt zei ik dat ik het niet goedkeur maar alleen meer achtergrond info zou willen want ik geloof niet dat je zomaar wordt weggepest en dat je dan zomaar ineens naar Engeland gaat. Waarom ga je meteen helemaal naar Engeland?quote:Op zondag 16 januari 2005 17:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ben blij dat je dit meldt. Die hebben we inderdaad, en voorzover ik weet valt intimidatie en bedreigingen van dit kaliber erbuiten. Ik begrijp dan ook niet dat je dit goed kan/wil praten.
Zo raar is dat opzich niet. Als je er net woont, Friesland of all places in Nederland, dan heb je weinig hoop op wat beters. En de regelingen wat werk betreft zijn in Engeland volgens een andere user wat beter, dus waarom niet?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je goed gelezen hebt zei ik dat ik het niet goedkeur maar alleen meer achtergrond info zou willen want ik geloof niet dat je zomaar wordt weggepest en dat je dan zomaar ineens naar Engeland gaat. Waarom ga je meteen helemaal naar Engeland?
Ik werk niet bij dat onderzoeksteam, maar zoiets zeggen ze niet zomaar..quote:En waaruit blijkt die buitenlanderhaat dan?
Ik blijf het een merkwaardig verhaal vinden. Maar ja mss komt er ooit meer info over.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Zo raar is dat opzich niet. Als je er net woont, Friesland of all places in Nederland, dan heb je weinig hoop op wat beters. En de regelingen wat werk betreft zijn in Engeland volgens een andere user wat beter, dus waarom niet?
Stuur de Tokkies er op af.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:07 schreef nozem het volgende:
Tja, hersenloze debielen vind je overal. Hard aanpakken die lui..
Waarom hier wel en in de Diamantbuurt niet?quote:Op zondag 16 januari 2005 19:13 schreef machteld het volgende:
[..]
nee er is niks gebeurd daar hequote:Op zondag 16 januari 2005 19:13 schreef machteld het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Zouden die Somaliers verantwoordelijk zijn voor de moord op Marianne Vaatstra?
Vast wel!!!
Relluh![]()
Ga jij nou maar weer vakkenvullen in je winkeltje, de scheermesjes waren weer eens opquote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:55 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer vakkenvullen in je winkeltje, de scheermesjes waren weer eens op![]()
Vooralsnog hier hier niet.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom hier wel en in de Diamantbuurt niet?
zeg waarom is hier geen sprake van racismequote:Op maandag 17 januari 2005 11:49 schreef machteld het volgende:
[..]
Vooralsnog hier hier niet.
Heb ik over de Diamantbuurt gezegd dat er WEL sprake is van racisme van Bert en Marja?
Waarom wel?quote:Op maandag 17 januari 2005 11:52 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg waarom is hier geen sprake van racisme
zeg lees eens de OP eens doorquote:
Laster is strafbaar voor de wet.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Zouden die Somaliers verantwoordelijk zijn voor de moord op Marianne Vaatstra?
Vast wel!!!
Relluh![]()
Omdat dit in alle krantenberichten in dit topic staat.quote:
Herhaling van zettenquote:Op maandag 17 januari 2005 11:57 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg lees eens de OP eens door
daar staat alle info wat je nodig heeft![]()
En waaruit blijkt die buitenlanderhaat dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:29 schreef machteld het volgende:
[..]
En waaruit blijkt die buitenlanderhaat dan?
Jij denkt dat ze het er voor de grap bijzetten?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:11 schreef machteld het volgende:
[..]
zeg ga spelen ofzoquote:Op maandag 17 januari 2005 12:11 schreef machteld het volgende:
[..]
Mwa, in vergelijking met een topic over Marokkanen die iemand bedreigd hebben valt het reuze mee hoor.quote:Op maandag 17 januari 2005 13:18 schreef Chris_Redfield het volgende:
Wat een hoop gedoe om een incidentje. [afbeelding]
Vast wel, dit is alleen geen lasterquote:
Mijn geboortedorp.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:17 schreef SCH het volgende:
VEENWOUDEN - Henk Wijbenga bevestigt de agressieve reputatie van zijn dorp door zijn buitenlandse buren weg te pesten. Hij is zich van geen kwaad bewust. Maar ook andere buren willen weg.
Off topic : je bent een wâldpiek ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |